Goede keuze

De keuze die we hebben gemaakt inde aanschaf is hee goed. We kunnen op de atoelen zitten zonder kussens

Betrokken personeel en goede service

Vorige week met goed advies een loungeset gekocht, Een week later staat het al te stralen onder de overkapping, chappeau!

Goed geholpen en hele aardige bezorgers

Gewoon een prima ervaring, passen, meten, kiezen en geholpen worden. Wat hebben jullie een vriendelijke bezorgers.

Tolle Qualität und Bequemlichkeit

Wir haben uns für den Gartenstuhl entschieden bei Ihnen im Shop, weil er uns im Showroom gut dekoriert gefallen hat mit einer Holzbank dazu. Da kamen wir auf die Idee dass wir uns 6 Stühle holen aber auch eine Holzbank später mit dabei, sodass man noch mehr Sitzmöglichkeiten hat, aber nicht direkt die Terasse so vollstehen hat. Das war klasse. Die Lieferung hat super geklappt und auch der Emailkontakt war immer freundlich und nett.

Heel netjes geholpen en levering precies opafgesproken tijdstip en zeer behulpzame chauffeur

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Bergen op Zoom. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Prima, op tijd geleverd, simpel om in elkaar te zetten, chauffeur heel vriendelijk

Prima qualiteit, eenvoudig in elkaar te zetten, chauffeur heel behulpzame en vriendelijk

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop . We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Super tevreden en vriendelijke mensen.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Eindhoven. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Super tevreden

Netjes en snel geleverd.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Heerlen. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

foutieve levering

stoelen zijn beschadigd

Prima geregeld

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Sliedrecht. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Netjes afgeleverd

Mooi netjes binnen de tijd die erbis afgesproken

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

heel slecht

3 van de 8 stoelen beschadigd tafel frame heeft verkeerde afmetingen

Alles volgens afspraak

Netjes geholpen. En daarna afhandeling volgens afspraak prima geregeld.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Bergen op Zoom.. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Goede service bij bezorging en vragen via de mail

Fijn dat er aangegeven werd wanneer het bezorgd werd. Er zat een krasje op het blad maar er werd heel snel op de mail gereageerd en de afhandeling verliep heel prettig.

goede service en bezorging

Mijn bestelling was netjes en goed afgeleverd en de heren hebben het in de tuin geplaatst omdat het niet door de deur paste. Ik kon dat ontzettend waarderen want de heren hebben hier niet moeilijk over gedaan. Mijn twee kubu stoelen staan ontzettend mooi met het tafeltje wat ik erbij heb gekocht en ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe tuinmeubelen

leuke winkel

Een leuke winkel met een mooi assortiment. Wij vonden een leuk paar stoelen alsmede twee voetenbankjes erbij. Ook een bijzettafeltje. Alles in de kleur die we wilde.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Cruquius. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Top kwaliteit en service

Goed verpakt en makkelijk te monteren, ziet er top uit op ons balkon.

Ben heel tevreden. Vriendelijke verkopers en geven je de juiste advies. De aflevering op de juiste tijd en netjes op de juiste plek gezet.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Zaanstad. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

6 zeer mooie tuinstoelen.

Aantrekkelijk geprijsd en conform afspraak geleverd.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Den Bosch. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Levering verliep niet goed maar dat is uitmuntend opgelost.

Heel goede en snelle reactie op leveringsproblemen.

Mooie overzichtelijke showroom en goed te woord gestaan.

Tuinstoelen netjes op de afgesproken datum en tijd afgeleverd. Stoelen zaten zeer goed verpakt in noppen folie en plastic zodat ze niet beschadigd konden raken tijdens transport.

We zochten een tuinstoel, degene die we zochten was er gewoon

Vriendelijk geholpen en de deskundigheid van de persoon die ons hielp, nam al onze twijfels weg en we zijn geslaagd !!!!!

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Sliedrecht.. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Meedenken

Geen hijgende verkoper in je nek, maar pas nadat je hebt aangegeven geholpen te willen worden, mensen die met je meedenken over de juiste oplossing/aankoop

Kundig personeel, geduldig geholpen en geadviseerd.

Bij het plaatsen van de parasol bleek het draaimechanisme niet te werken. Bij het bedienen van het voetpedaal en parasol bleek er geen beweging in te komen. Contact opgenomen met Dennis en van hem het telefoonnummer van de servicedienst gekregen. Ook daar weer heel vriendelijk geholpen door Marlize, zij heeft het afgehandeld met de leverancier. Binnen 2 dagen ontving ik een nieuw exemplaar. Geweldig goede ervaring.

Prijs kwaliteit en afspraak nakomen betreffende levering!

Kundige winkelstaf die goed advies geeft en een planning meedeelt die nagekomen word!

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Veenendaal. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Bedrijfsgegevens

Groeneveldselaan 37 A

3902 HA Veenendaal

0318 555 575

[email protected]

Over Tuinmeubelshop

Tuinmeubelshop is de specialist in tuinmeubelen zoals loungesets, tuinsets, tuinstoelen en tuintafels. Naast onze online store is het mogelijk om te komen proef zitten in 1 van onze 12 megastores. Onze verkoopadviseurs geven je deskundig advies over de invulling van je tuin. Binnen onze collectie tuinmeubels vind je landelijke, moderne, landelijk/moderne en retro stijlen. Omdat wij veel diverse stijlen tuinmeubelen hebben is er bijna altijd wel een tuinmeubel die bij je past. Onze tuinmeubels hebben wij bijna altijd uit voorraad leverbaar en kunnen wij binnen 3 werkdagen bij je aan huis bezorgen. Wij heten je hartelijk welkom op onze online store of in 1 van onze 12 megastores. www.tuinmeubelshop.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.