Keurig en zeer goed verpakt geleverd, top.2

Prachtige tuinset

perfect alle afspraken zeer goed nagekomen

Mijn eerste bestelling bij u en dit zeer prettig ervaren.

Prettig geholpen en een nette aflevering,

In de showroom werd er mee gedacht en gekeken en bij de bestelling die ik plaatste kreeg ik ongevraagd korting. Ook de aflevering bij mijn thuis verliep netjes en correct. De tuinmeubelen waren keurig en goed ingepakt en de handleiding was duidelijk . Wat natuurlijk een erg prettige bijkomstigheid was dat de producten betaalbaar zijn. Ik beveel het aan!!

Erg tevreden

Zeer vriendelijk personeel Ruime sortering overzichtelijke showroom

Goed voorgelicht. Duidelijke afspraken over levering en die zijn ook nagekomen

Afspraken nakomen

Geleverd volgens afspraak.

Bestellen zonder aanbetalen kom je nergens meer tegen. Betalen bij afleveren. Top! Meubels zouden binnen bepaalde termijn geleverd moeten worden, maar na telefonisch contact konden wij heel makkelijk de datum naar voren schuiven. Dus al met al zeer tevreden.

Heel tevreden

In Veenendaal in de winkel wezen kijken, gekozen voor de Domani Luga. Bestellen ging makkelijk en netjes afgeleverd op de afgesproken datum. Heel blij met deze set!

mooie meubels voor betaalbare prijs

wij zijn goed geholpen, bezorging binnen 3 dagen en heel erg op tijd afgeleverd. Zeer tevreden.

Exclusieve meubels

Overzichtelijke showroom, personeel denkt je mee en geven goed advies. Meubels kwamen goed verpakt en onbeschadigd bij mij thuis op afgesproken datum en tijdstip met goede beschrijving om alles te instaleren. Ik ben zeer tevreden!

Mooie meubelen tegen een scherpe prijs en snel geleverd

Onze tuin heeft een upgrade gehad! Na lang zoeken belandde we op de site van tuinmeubelshop.nl. De showroom zat bij ons in de buurt, dus een bezoekje was makkelijk gedaan. We waren blij verrast met de ruime keuze aan tuinmeubelen en de verschillende combinaties. Na enige discussie met mijn vrouw over de stoelen en kleuren hadden we onze keuze gemaakt. De prijs overtuigde ons dat we een goede keuze hadden gemaakt. ;-) Na 6 weken wachten hadden we de set compleet. Helemaal top!

Superbedrijf!

Schitterend en mooi bedrijf met een fantastische collectie en uiterst vriendelijk personeel. Ga hier bij vrienden en collega’s reclame over maken!

Een mooie showroom, waar je op je gemak kunt rond kijken en eventueel ook nog onder het genot van een kopje koffie. De verkopers zijn top en denken met je mee.heb je vragen helpen ze op een vriendelijke manier en laten je daarna weer verder kijken of je gaat over tot kopen!.

Zeer plezierig vlot geholpen en correct bezorgd.

Zeer plezierig vlot geholpen en correct bezorgd.

Goede behandeling

Prettig geholpen in Utrecht en levering snel en goed aangekondigd en keurig op tijd

ligbed snel en correct geleverd.

ligbed werd netjes op zijn plek gezet. mooi produkt.

Mooie kwaliteit

Goede communicatie over bezorging. Onze bestelling was zeer goed verpakt. Mooie kwaliteit tuinmeubelen.

Fijn geholpen en omwisselen was geen probleem. Snel geleverd!

Correct geholpen

Goeie uitleg, snelle levering ook transporteur was keurig binnen het aangegeven tijdslot

Ontzettend tevreden

Een week geleden telefonisch 4 stoelen besteld bij Wim in Nunspeet, (kreeg nog korting ook als ik ze via hem bestelde), en nu staan ze hier al te ‘shinen’ op ons terras! Mooie kwaliteitsspullen, en ze zitten prima. Hier kunnen we weer járen mee voort…blij mee.

Alles perfect verlopen.

Uitstekende service vanaf bestelling tot levering

Mooie en uitgebreide collectie,

Goede ontvangst en uitleg over het gekozen product. Lokatie Veldhoven.

Goede bezorging

Het zit geweldig

Goede kwaliteit

Mooi spul

Uitstekende service in de winkel en snel geleverd.