Een bedrijf wat kwaliteit en kwantiteit levert, zij komen de afspraken prima na.

Een bedrijf waar je voor een goed advies en prima prijzen terecht kunt.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Super service en mooi divers assortiment

Goede service bij aankoop, je mag een paar dgn vooraf nog kosteloos annuleren en je kunt zelf de (hele snelle) leverdatum aangeven, eventueel doorschuiven. Personeel wat kwam bezorgen was ook erg vriendelijk. Dus in 1nwoord een hele fijne ervaring.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Den Bosch. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Snel en goed geholpen.

Lekker onbezorgd langs de ruime keuze aan tuinmeubelen kunnen lopen. Nadat we een meubel hadden gezien werden we goed geïnformeerd over de voor en nadelen van het meubel. Hierna een mooie set gekocht die ook nog eens gratis thuisbezorgd werd.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Cruquius. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Mooi op tijd netjes, verpakt en de jongens die het brachten waren super vriendelijk

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Veenendaal. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Erg goede ervaring in showroom

We hebben een zeer goed ervaring in de winkel in Den Bosch . Een zeer kundige verkoper, met een hoge gunfactor . Niet te opdringerig , precies goed !! En het loungeset zat uitstekend en zeer efficiënt , dus duurzaam, verpakt. Goede ervaring dus !

Prima ervaring voor de tweede keer

Aantal jaar geleden tot volle tevredenheid een opbergbox gekocht. Deze keer weer heel vriendelijk en deskundig geholpen bij onze aankoop van tuinmeubels

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop . We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Echt uitstekend.Wederom fantastisch geholpen.

Al eerder hier spullen gekocht en weer tevreden.Twee pracht strandstoelen en keurig bezorgd en heel mooie cosi vuurpilaar voor tussen de twee stoeltjes. Erg vriendelijk..kortom aan te bevelen.Dit x onze tuin on Wekerom bij chalet mooi aangekleed met uw meubels

Nette vriendelijke behandeling

Snelle levering alleen een beugel om ze aan elkaar te zetten zat kapot erbij hier melding van gemaakt. Verwacht dat dat goed komt

Heel tevreden!

Snelle en correcte levering van mooie lounge stoelen. Aanrader!!

Nabestelling mooi op tijd geleverd. Zeer goed ingepakt

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Utrecht. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Goede communicatie bij calamiteiten

De bezorging liep een beetje anders dan gepland. We werden netjes gebeld die dag en er werd daarna gelijk een andere dag ingepland, waar onze voorkeur naar uit ging. Dus onze teleurstelling dat we die dag ons tuinsetje niet hadden, werd goedgemaakt door super service. Nu maar wéér sparen voor onze volgende set

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Online. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Goede uitleg over de producten

Werd goed geholpen en het advies was goed, vriendelijk personeel Snelle levering 1 geleverd artikel voldeed niet aan verwachting, was helemaal schel/scheef,we hopen dat dit kan worden opgelost Werd heel snel gereageerd op de mail met de vermelding van de klacht Datum voor service bezoek staat gepland

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Nunspeet. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Klantvriendelijk

Tuinmeubel in Veenendaal is een aanrader, Ze zijn klantvriendelijk. Werd gelijk geholpen en ze helpen je graag om je droom loungeset te vinden. Goede ervaring gehad, Collega’s zochten loungeset en heb ze naar Tuinmeubel in Veenendaal gestuurd

Mooie zaak

Echt lekker veel keus en goed en ruim opgesteld. Groot assortiment. Week later geleverd op afgesproken tijd..

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Sliedrecht. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Fijn personeel

Ten eerste heel goed geholpen door het personeel in het filiaal Den Bosch. Nemen alle tijd en zijn heel vriendelijk. De bezorging was ook super. Vriendelijke, nette jongens. En de tuinset is natuurlijk prachtig. Gaan we lekker van genieten....als het eindelijk weer een beetje mooi weer wordt :)

Alles verlopen zoals beloofd.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Eindhoven. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

heel mooi tuinstel

ben zeer tevreden met mijn tuinstel . heb de website ook aan mijn vrienden voorgesteld . en zeer tevreden over de sevice en levering . vr reimet frederike

Het is een goed tuinmeubel set stevig en niet zwaar de levering was op tijd en vriendelijke chauffeurs

Goede uitleg, prettige medewerkster , veel keuze i assortiment, goede prijs.

Uitstekend geholpen met een lekker bakje koffie er bij. Prima geslaagd. Ik zal jullie beslist aan bevelen. De surves is geweldig dikke tien.

Mooie tuinset voor klein terras

Prachtig aluminium tuinbankje en loungestoel met stevige kussens. Staat heel mooi op ons balkonterras.

Uitstekend!

Mooie website. Maar we wilden het allemaal zien dus naar Nederland gereden. Goed verder geholpen door een medewerker die er nog niet lang werkte maar het zeer goed deed! Perfecte service vwb levering. Enkel de optie ‘mooi weer’ bij bestelling ontbreekt, dus nu kijk ik vanuit het raam op een hele mooie tuinset met parasol…

Mooie set tuinmeubels

Geen klachten

Ze waren mooie op tijd.vriendelijke jongens.ze brachten het netjes boven

Fijn en ontspannen sfeer bij de verkoop

Goed geholpen met de keuze voor een nieuw tuinmeubel.

Over Tuinmeubelshop

Tuinmeubelshop is de specialist in tuinmeubelen zoals loungesets, tuinsets, tuinstoelen en tuintafels. Naast onze online store is het mogelijk om te komen proef zitten in 1 van onze 12 megastores. Onze verkoopadviseurs geven je deskundig advies over de invulling van je tuin. Binnen onze collectie tuinmeubels vind je landelijke, moderne, landelijk/moderne en retro stijlen. Omdat wij veel diverse stijlen tuinmeubelen hebben is er bijna altijd wel een tuinmeubel die bij je past. Onze tuinmeubels hebben wij bijna altijd uit voorraad leverbaar en kunnen wij binnen 3 werkdagen bij je aan huis bezorgen. Wij heten je hartelijk welkom op onze online store of in 1 van onze 12 megastores. www.tuinmeubelshop.nl