In de zaak hebben wij rustig rondgekeken zonder direct een een verkoper op je hielen. De volgende dag zijn we terug gegaan en super geholpen door de verkoper die veel moeite voor ons heeft gedaan . Ook tijdens het afleveren goed op de hoogte gehouden.

Levering volgens afgesproken tijdslimiet.

Dolblij met de hardhouten bank. Hoge kwaliteit materiaal en eenvoudig te monteren. Een echte aanrader!

Behulpzaam

Werd in de winkel goed geholpen. Flexibel met mutaties in de order. Nu alleen nog vraag open staan met wat oplever punten. Maar dit komt na mijn verwachting wel goed.

Alleen jammer, dat de bestelling ietwat later kwam.

Prima service, komen afspraken na

Prima service, komt afspraken na. Mooi set en bezorgers heel vriendelijk.

Uitstekende ervaring

Kwaliteit van de tuinset is prachtig en stevig, goed werkende website en eenvoudig om n leverafspraak te maken. De aflevering door hele vriendelijke en vrolijke chauffeurs verliep heel goed en prettig!

Perfecte communicatie en levering!

Via de webshop onze tuinstoelen besteld. Via de mail zijn we goed op de hoogte gehouden. We konden zelf aangeven op welke dag de stoelen konden worden gebracht. Alles werd voor ons in de tuin gezet. De stoelen per twee verpakt. Blij mee!

Prima koop

We werden goed en geduldig geholpen in Veenendaal. We zijn heel blij met onze prachtige louncheset! Veel komplimentjes voor gekregen. Ook de levering ging precies volgens afspraak. Top!

Een goede ervaring gehad!

Prettig contact en nette bezorging.

Prettige winkel ervaring fijne verkoopster.

We zijn vriendelijk geholpen in de winkel door een dame die kennis van zaken heeft en een eerlijk advies geeft. De bezorging was netjes optijd maar wel aan de vroege kant. (06:45u) Helaas geen mogelijkheid om een andere bezorgtijd af te spreken.

Goed service en netjes geholpen

Product kwam op tijd in de juiste staat aan. Hulp in de winkel was goed we hadden de tijd om zelf rond te kijken en konden direct vragen stellen waar nodig.

Goede vriendelijke service

Mooie loungeset gekocht in onze moeilijke overkapping qua maten. Maar door de hulp van de vriendelijke dame en met haar oplossing toch nog kunnen slagen.

Kundig snel en met humor

Een mooie zaak met kwalitatief goede tuinmeubelen. Eerlijk advies. Geen overbodig geslijm, gewoon duidelijk. Hier hou ik van.

Gewoon goed

Eén minpuntje

Heel tevreden over bestelling en levering. Alleen 1 minpuntje: we hadden de leverdatum verzet, dat ook bevestigd gekregen. En toch kwam de levering op de oorspronkelijke datum. Dat vergde dus wat kunst- en vliegwerk van onze kant. Daarom 4 ipv 5 sterren want dat was wat minder handig

De glasplaat van de tuintafel was licht beschadigd. Zonder problemen direct omgeruild.

Prima informatie en goede uitleg

Vriendelijk personeel en genoeg keuze.

Super geholpen en snel geregeld

Zeer prettig en deskundig geholpen, goede uitleg en de tijd genomen om ons te helpen

Schitterende loungeset voor een mooie prijs.

Bij het bestellen van de loungeset is er wat fout gegaan bij het kiezen van een leverdatum, na telefonische contact te hebben gehad met Tuinmeubelshop is alles weer in gang gezet en een week later is mijn loungeset geleverd. Bij montage is gebleken dat er geen bevestigings bouten voor de leuning bijzaten na een belletje werden deze snel nageleverd en kon ik de loungeset samenstellen. Ook zaten bij de bestelling 2 krukjes die er normaal niet bijzitten, bedankt voor de bankjes en goede verzorging. Nogmaals bedankt voor de goede service en deskundig advies.

Zoals de sterren aangeven uitstekend

Verschillende filialen bezocht allemaal TOPPIE, voorlichting, dienstverlening en service! Echt helemaal niets op aan te merken, ook aflevering helemaal super. Ga zo door Tuinmeubel Shop

Prima service. Kopen zonder aanbetaling Duidelijkheid over levertijd Nette levering Goede instructie bij montage Nu nog wachten op mooi weer om te gaan genieten van nieuwe tuinset

Zeer vriendelijk ontvangen

Bij binnenkomst werden we zeer vriendelijk ontvangen, de dame die ons te woord stond had goede kennis over de modellen en kwaliteit van de tuinmeubels.

Goed geholpen

Zeer goed en vriendelijk geholpen. Bij aflevering even probleem met meenemen van plastic stoelen. Stond nl niet op de bon. Was in de winkel wel afgesproken. Toch meegenomen. Dus tevreden met deze flexibiliteit

Fijn geholpen en snel bezorgd.

Aankoop Houston loungeset. Helemaal top!!

Geweldige service

De bezorgers waren super vriendelijk en correct. Waren niet beroerd iets extra’s te doen. Gewoon klasse

Groeneveldselaan 37 A

3902 HA Veenendaal

Over Tuinmeubelshop

Tuinmeubelshop is de specialist in tuinmeubelen zoals loungesets, tuinsets, tuinstoelen en tuintafels. Naast onze online store is het mogelijk om te komen proef zitten in 1 van onze 12 megastores. Onze verkoopadviseurs geven je deskundig advies over de invulling van je tuin. Binnen onze collectie tuinmeubels vind je landelijke, moderne, landelijk/moderne en retro stijlen. Omdat wij veel diverse stijlen tuinmeubelen hebben is er bijna altijd wel een tuinmeubel die bij je past. Onze tuinmeubels hebben wij bijna altijd uit voorraad leverbaar en kunnen wij binnen 3 werkdagen bij je aan huis bezorgen. Wij heten je hartelijk welkom op onze online store of in 1 van onze 12 megastores. www.tuinmeubelshop.nl