heel mooi tuinstel

ben zeer tevreden met mijn tuinstel . heb de website ook aan mijn vrienden voorgesteld . en zeer tevreden over de sevice en levering . vr reimet frederike

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Online. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Het is een goed tuinmeubel set stevig en niet zwaar de levering was op tijd en vriendelijke chauffeurs

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Goede uitleg, prettige medewerkster , veel keuze i assortiment, goede prijs.

Uitstekend geholpen met een lekker bakje koffie er bij. Prima geslaagd. Ik zal jullie beslist aan bevelen. De surves is geweldig dikke tien.

Mooie tuinset voor klein terras

Prachtig aluminium tuinbankje en loungestoel met stevige kussens. Staat heel mooi op ons balkonterras.

Uitstekend!

Mooie website. Maar we wilden het allemaal zien dus naar Nederland gereden. Goed verder geholpen door een medewerker die er nog niet lang werkte maar het zeer goed deed! Perfecte service vwb levering. Enkel de optie ‘mooi weer’ bij bestelling ontbreekt, dus nu kijk ik vanuit het raam op een hele mooie tuinset met parasol…

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Eindhoven. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Mooie set tuinmeubels

Geen klachten

Ze waren mooie op tijd.vriendelijke jongens.ze brachten het netjes boven

Fijn en ontspannen sfeer bij de verkoop

Goed geholpen met de keuze voor een nieuw tuinmeubel.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Nunspeet. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Super geholpen en een zeer mooi product

In de winkel goede informatie gekregen over diverse Tuin tafels en wij zijn voor een granieten tafel gegaan want deze is onserhouds vrij :) Bij het leveren zijn we ook super geholpen door de vervoerders en deze hebben hem netjes op zijn plek gezet, dat was erg fijn want de tafel weeg 200 kilo dus al en al zeer tevreden tot nu toe!! Mvg Richard van der Tuin

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Sliedrecht. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Super tevreden en geleverd volgens afspraak.

De goederen zijn zoals ik die had verwacht, heel kwalitatief

Snel en top geleverd

Wel vaker iets bestellen.

prima voorlichting goed geholpen, levering perfect. kortom zeer goed.

zeer goed geholpen en de levering ook zoals afgesproken. kortom alles perfect. aanbevelen aan anderen zal ik dus ook doen.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Den Bosch. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Goed advies & super service

Wij hadden in 218 al een (aluminium) lounge set gekocht bij de Tuinmeubelshop. Na 6 jaar is dit set nog steeds supermooi & nagenoeg geen verkleuring. Dus voor ons nieuwe tuin set & zweef parasol nog maar eens een bezoek gebracht aan de Tuinmeubelshop. Op zich weer prima geholpen in de showroom van alles proef gezeten om een lekker zittende stoel te selecteren. Alles snel geleverd & netjes op tijd zoals verwacht.

ouderwets goed

prima zaak, rustig rondkijken, niet opdringerig, op de afgesproken tijd wordt de bezorging gedaan door keurig behulpzaam personeel. Mooie stoelen gekocht, blij mee, wat wil je nog meer, bedankt Tuinmeubelshop !!

Super blij met onze nieuwe tuinstoelen!

De stoelen zijn prima in orde. Zitten lekker en zijn exact hoe ik hoopte dat ze zouden zijn. Snel en onbeschadigd geleverd.

Prima zaak met kwalitatief assortement

Overzichtelijke webshop. De tuinset is volgens afspraak geleverd en van goede kwaliteit. 1 ster minder omdat de webshop op zondag 'dicht' is. Zelfs de productfoto's kan je dan niet bekijken. Absurde gewaarwording.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop . We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Hele goede service

Klantvriendelijk en nette levering

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Veenendaal. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Mooie tafel

Tafel is op tijd geleverd, goede service

Fijn geholpen, niet opdringerig

Fijne winkel, overzichtelijk en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Je krijgt rustig de tijd om rond te kijken zonder het gevoel dat je achtervolgt wordt. Maar als je een vraag hebt, dan zijn ze er ineens! Heel fijn en ben ontzettend blij met mijn loungeset. Nu nog mooi weer....

Prima geadviseerd

Werden goed te woord gestaan en kregen de de vrijheid om goed rond te kijken.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Gouda. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Maakt verwachting waar

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen, vervolgens zeer snelle en nette levering geheel volgens afspraak.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Zaanstad. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Mooi bedrijf en prettige bediening

Vriendelijke medewerkster, ruime keuze in tuinmeubelen en gunstige prijzen

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Utrecht. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

wij zijn heel netjes en vriendelijk geholpen

Wij zijn vrijdags 5 april naar Sliedrecht geweest hebben daar een mooi Bistro set uitgezocht . En die werd 12 april bij ons netjes bezorgd Wij zijn der erg blij mee en het zit prima

Goed en aan te bevelen

Keurige aflevering en op tijd

Over Tuinmeubelshop

Tuinmeubelshop is de specialist in tuinmeubelen zoals loungesets, tuinsets, tuinstoelen en tuintafels. Naast onze online store is het mogelijk om te komen proef zitten in 1 van onze 12 megastores. Onze verkoopadviseurs geven je deskundig advies over de invulling van je tuin. Binnen onze collectie tuinmeubels vind je landelijke, moderne, landelijk/moderne en retro stijlen. Omdat wij veel diverse stijlen tuinmeubelen hebben is er bijna altijd wel een tuinmeubel die bij je past. Onze tuinmeubels hebben wij bijna altijd uit voorraad leverbaar en kunnen wij binnen 3 werkdagen bij je aan huis bezorgen. Wij heten je hartelijk welkom op onze online store of in 1 van onze 12 megastores. www.tuinmeubelshop.nl