Heel tevreden, zeer correct

Prima en correcte levering, zeer vriendelijke mensen en zeer behulpzaam. Topper!

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Bergen op Zoom. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Fijne zaak

Goede service, luistert goed wat je wensen zijn, ook de levering vriendelijke nette mensen

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Zaanstad. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Prima geholpen in de winkel en de levering zoals verwacht

Goed geholpen in de winkel en de levering op de verwachte tijd.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Nunspeet. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Levering uitstekend

Goede afspraken

Als naar wens gegaan levertijden

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Den Bosch. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Betrouwbaar en snelle levering

Goede ervaring bij aankoop in Sliedrecht en tevreden met de gekochte stoelen .

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Sliedrecht. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Fijne ervaring met Tuinmeubelshop!

Na bezoek aan de showroom in Cruquius een prachtige loungeset uitgekozen. Zeer tevreden over de service in de winkel en de snelle levering van onze nieuwe loungeset. Duidelijke communicatie via de mail en keurig binnen de aangegeven tijd geleverd. Afgelopen dagen al onwijs kunnen genieten van onze set! Heel blij met onze keuze.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Cruquius. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Wij hebben het bezoek als prettig ervaren.

Wij zijn op een prettige manier ontvangen en hebben heel relaxed onze keus kunnen maken, onder het genot van een kopje koffie. De levering was op de afgesproken datum en heel duidelijk wanneer ze zouden komen. Nadat de mannen weer weg waren, bleek dat er nog 4 stoelen in de bus achtergebleven waren, na een telefoontje naar de klantenservice, was dat ook snel opgelost. Nu missen we nog een dopje, dus weer een telefoontje naar de klantenservice en dat zou snel opgestuurd worden. We zijn heel blij met onze spullen!

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Veenendaal. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Goed maar kan beter

Voorlichting omtrent wat er allemaal aan tuinmeubelen te koop was was voortreffelijk. Echter waar overal, internet nieuwsbrief facebook , gesproken wordt over een levertijd van 3 dagen werd het bij ons ruim 4 weken…… Dat kan beter!

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Vlotte afhandeling

Prettige zaak goed geholpen

zoals afgesproken

vriendelijke ontvangen, lekker dagje uit, en levering perfect. en nazorg ook goed geregeld

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Gouda. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Mooie tuinset

Mooie set, goede bezorgers alles prima geregeld!

Mooie kwaliteit en levering

Prettige service

Duidelijkheid over levertijd en bezorgen op tijd.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Eindhoven. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

tuinmeubelshop is top

netjes en vriendelijk geholpen ook al was de winkel al gesloten we waren wel eerder binnen maar dhr v d Garde had nog alle tijd voor ons aanbevolen

Ok

Ga zo door!!

Top !

Overzichtelijke website, product zoals omschreven, zeer goede kwaliteit en snelle & super vriendelijke levering.

Geweldige service

Mensen kwamen op afgesproken tijd om meubels te bezorgen en in elkaar te zetten. Erg nette mensen

Zeer goed !

Alleen er zat een bartje in de Chrome maar dat gaat nog opgelost worden

Zeer goede ervaring ooit in de winkel geweest in. Veenendaal dus komen zeker nog een x terug vdgr diana kleineloog

Eerlijk correct duidelijk

Fijn geholpen. Levering is netjes gegaan. Nu lekker buiten genieten

Goede kwaliteit en een goede prijs!

Hele fijne winkel, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Duidelijk over de levering. Heel blij dat we hier terecht zijn gekomen

Fantastisch geholpen en super mooie spullen

We werden in de winkel in de Cruquius netjes te woord gestaan, goed geholpen met onze vragen en konden rustig allerlei stoelen proberen aan de tafel die we uitgezocht hebben. De leveren zou 7 weken duren (tafel was niet op voorraad) maar na 4 weken kregen we al bericht dat alles geleverd kon worden. Vlotte leveren en hele mooie kwaliteit spullen. We zijn er super blij mee.

Alles klopt, de prijs, de kwaliteit, de levertijd en het zit comfort

Prima zaak met goeie spullen en leuke medewerkers.

Zonder verkoopdrang kochten wij onze loungeset. Konden zonder aanbetaling kopen en annuleren was tot praktich de dag voor bezorgen nog annuleren. De set werd op de afgesproken dag en tijdstip bezorgd. De bezorgers waren vriendelijke en behulpzame jonge mannen. Met onze ervaring kunnen wij de Tuinmeubelshop bij iedereen aanvevelen.

Groeneveldselaan 37 3902 HA Veenendaal

Over Tuinmeubelshop

Tuinmeubelshop is de specialist in tuinmeubelen zoals loungesets, tuinsets, tuinstoelen en tuintafels. Naast onze online store is het mogelijk om te komen proef zitten in 1 van onze 12 megastores. Onze verkoopadviseurs geven je deskundig advies over de invulling van je tuin. Binnen onze collectie tuinmeubels vind je landelijke, moderne, landelijk/moderne en retro stijlen. Omdat wij veel diverse stijlen tuinmeubelen hebben is er bijna altijd wel een tuinmeubel die bij je past. Onze tuinmeubels hebben wij bijna altijd uit voorraad leverbaar en kunnen wij binnen 3 werkdagen bij je aan huis bezorgen. Wij heten je hartelijk welkom op onze online store of in 1 van onze 12 megastores. www.tuinmeubelshop.nl