Snelle levering, betrouwbaar

Betrouwbaar, snelle levering!!

Goede keuze

Altijd snel geleverd en mooie prijzen.

Erg handig dat je vorige bestelling zo weer kunt aanklikken om opnieuw te bestellen

Duidelijke communicatie en redelijk snelle verzending. Is in een paar dagen bij je thuis of bij een ophaalpunt.

Super snel en keurig geleverd.

Het zijn prettige lenzen en werken prima. Verder is er keurig lenzenvloeistof en een doosje meegeleverd. Het bevalt mij prima.

super

super

Ben super geholpen

Ik bestel al een paar jaar m’n lenzen bij eyelens Gaat altijd goed, behalve de laatste keer De meneer die ik aan de lijn kreeg heeft me heel goed geholpen En de prijs is ook super, scheelt echt veel met de winkel Ga zo door eyelens

Gewoon prima. Als altijd

Nog nooit negatieve ervaringen gehad.

Snelle service!

Duidelijk, overzichtelijk. Gewoon doen wat er beloofd wordt

Geen bestelling ontvangen, al de tweede keer ben derhalve niet tevreden

Bijzonder traag, helaas wederom ,6-6 nog steeds niets ontvangen, terwijl op 27-5 ik bericht krijg dat bestelling onderweg is, super slecht

Excellent

Buiten gewoon snel met leveren

Makkelijk te bestellen

Goede service en snel in huis

Super snel geleverd

Levering snel e verpakking ok

Prijzen kloppen niet met google

Ik kijk op Google en staat en prijs dus denk mooie prijs. Vervolgens klik ik erop en krijg ik hele andere prijzen. Toen heb ik de klantenservice gebeld en kreeg als reactie “ja daar kan ik niets aan doen”, zal het doorgeven Niet zo netjes naar mijn mening.

Snelle, correcte levering.

Zoals het hoort.

De goedkoopste voor de lenzen die ik gebruik. Hoewel de bulkkorting wat ruimer mag. Levering duurt iets langer in huidige coronatijdperk. Evengoed verloopt alles soepeltjes.

Snelle evering. Duidelijke site

Ik heb niet gangbare lenzen en gelukkig worden ze bij Eyelens voor mij gemaakt.

Snelle betaalbare levering

Goed product en snel geleverd

Snelle levering,goede producten!

Pakket op postlocatie af laten leveren,inhoud klopte weer exact,zoals ik gewend ben van Eyelens.nl

Zeer correct

Ik ontving wat ik besteld had, maar dat bleek toch niet helemaal het juiste te zijn. Adequaat contact per email en lenzen (in ongeopende verpakking) kostenloos omgeruild. Topservice!

Keurige levering

Duidelijke website, pakketje wordt na paar dagen geleverd, nooit problemen gehad ( bestelling altijd compleet)

prima, snelle en persoonlijke service

Ik heb nog nooit bij jullie besteld, maar zal dit in de toekomst zeker meer doen, omdat ik zelfs persoonlijk telefonisch benaderd werd!!

Goedkoper dan lokale opticien

Goedkoper dan de lokale opticien en snel verzonden