Het besteld heel makkelijk en snel als je een account hebt (via "opnieuw bestellen"). Snelle levering ook.

Duidelijk,snel,prima prijs

Duidelijk,snel,,prima prijs.

Prima en snelle service

Goede keuze voor het bestellen van nieuwe lenzen.

het was er snel

het was heel snel bezorgd

Bestellen, betalen en 2 dagen erna in brievenbus. En goedkoper dan bij de opticien.

Perfecte levering.

Wel iets langer onderweg.

ik ben vriendelijk geholpen door de heer Joop .van Eyelens ik heb gekregen wat ik besteld heb

Vlotte levering, prima product.

Zondag besteld, dinsdag geleverd. Goed verpakt, prima lenzenvloeistof. Prima prijs.

Prima,

Ik werd op tijd geïnformeerd dat de levering later zou komen.

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering

Zeer goede en correcte afhandeling.

Al een aantal jaar bestel ik mijn lenzen en vloeistof bij Eyelens. Snelle bezorging en netjes verpakt. Zeer goede kwaliteit.

Goed assortiment, snelle levering

Goed assortiment, snelle levering

Snelle levering en prima assortiment

Prima service en niet duur

Prima prijs en snelle levering

De gebruikelijke lenzen voor een gunstigere prijs

Snelle en correcte service!

Prima service, goede kwaliteit, snel en accuraat. Ga zo door!

Late levering maakt belofte niet waar.

Belofte besteld voor 15.00 uur zelfde dag nog op de post maken jullie niet waar. Zaten 5 dagen tussen. Best raar en niet echt service gericht. Volgende keer maar eens bij iemand anders bestellen

Beste mevrouw Schaub, Het lijkt erop dat u de informatie die op de website bij het Optiview Sirius Premium Multifocaal vermeld staat heeft gemist. Deze Multifocale maandlenzen (huismerk opticien) hebben een levertijd gemiddeld van 3 werkdagen. U bestelling van Zondag 13 September hebben wij op 17 September aan u verzonden. In deze bijzondere tijd gaan de dingen soms wat minder snel als we zouden wensen. Met vriendelijke groet, Klantenservice

gewoon goed

goede prijs snelle levering

Snel, betrouwbaar en goede service

Ik heb de lenzen besteld en binnen paar dagen in huis. Geweldig

Altijd goed geholpen.

Goede service,en altijd vriendelijk geholpen aan de tellefoon.

Altijd goed, altijd snelle levering.

Toen ik het verkeerde had besteld hebben ze me gebeld om te kijken of de bestelling klopte.

Top ervaring

Gister besteld, vandaag in huis. Top levering en service!

Abonnement en lenzen werken prima. 1 x per half jaar ongeveer zit er een foute ;ens tussen. Verpakking zou wat mileu vriendelijker mogen.

Makkelijk en snel