Uitstekend! Prima service, zelfs als de computer plat ligt.

Goede service. Doen echt hun best je te helpen. Waarom om 9 en geen 10? Er moet wat ruimte overblijven voor nieuw commentaar....

Gewoon goed geregeld.

Eyelens heeft het goed voor elkaar.

Zeer goede, betrouwbare en snelle service!

Onlangs de verkeerde lenzenvloeistof besteld. Contact gehad met de klantenservice en ik werd zeer professioneel geholpen. Kon zonder problemen het pakket ongeopend retourneren en dezelfde week had ik de juiste lenzenvloeistof in huis!

Snel en accuraat

Ik had zelf de verkeerde lenzen besteld. Telefonisch prettig te woord gestaan! En probleem verholpen

Snelle levering topp.

Geweldige service, snelle levering en netjes verpakt. Top

Goede service en snelle levering

Niets op aan te merken. Duidelijke website en snelle levering

Wel en niet op tijd

Als ik in het weekend bestel zijn mijn lenzen vaak te laat. Ook ontvang ik dan de bestelbevestiging laat. Het duurt een dag of vier voordat ik ze in huis heb. Doordeweeks bestellen is vaak de volgende dag geleverd. Mijn advies is: bestel op een werkdag dan heb je snel je lenzen.

Makkelijke en overzichtelijke website en prima service

Gewoon goed

besteld, betaald en keurig zoals afgesproken, ontvangen!

Makkelijk besteld en snel geleverd!

snelle leveringen, top!

Snel en betrouwbaar

Snelle levering. Goede prijzen.

Top prijzen en snel thuis

Top prijzen

Makkelijk bestellen, snelle levering

Prima levering die voldeed aan de verwachtingen.

Product makkelijk te kiezen en te bestellen. levering was compleet en slim verpakt zodat deze eenvoudig in de brievenbus paste.

Snelle levering, betrouwbaar

Betrouwbaar, snelle levering!!

Goede keuze

Altijd snel geleverd en mooie prijzen.

Erg handig dat je vorige bestelling zo weer kunt aanklikken om opnieuw te bestellen

Duidelijke communicatie en redelijk snelle verzending. Is in een paar dagen bij je thuis of bij een ophaalpunt.

Super snel en keurig geleverd.

Het zijn prettige lenzen en werken prima. Verder is er keurig lenzenvloeistof en een doosje meegeleverd. Het bevalt mij prima.

super

super

Ben super geholpen

Ik bestel al een paar jaar m’n lenzen bij eyelens Gaat altijd goed, behalve de laatste keer De meneer die ik aan de lijn kreeg heeft me heel goed geholpen En de prijs is ook super, scheelt echt veel met de winkel Ga zo door eyelens

Gewoon prima. Als altijd

Nog nooit negatieve ervaringen gehad.

Snelle service!