Keurige levering

Duidelijke website, pakketje wordt na paar dagen geleverd, nooit problemen gehad ( bestelling altijd compleet)

prima, snelle en persoonlijke service

Ik heb nog nooit bij jullie besteld, maar zal dit in de toekomst zeker meer doen, omdat ik zelfs persoonlijk telefonisch benaderd werd!!

Goedkoper dan lokale opticien

Goedkoper dan de lokale opticien en snel verzonden

Lenzen besteld en omdat ze op maat gemaakt moesten worden kon het even duren. Maar ze waren binnen 10 dagen binnen. Prima dus

Levering is snel en handig dat die in de brievenbus past. Wel opeens een prijsverhoging waar ik niks eerder over gelezen heb

Erg lange levertijd

Het duurde ruim een week voor ik mijn lenzen heb ontvangen na de bestelling. Ter nuancering, er zat wel een zondag en een vrije dag (5mei) in die periode. Maar toch...

very satisfied

Excellent customer service!

Goeie website, makkelijk besteld, goeie prijs en snel geleverd

Heel blij

Super snelle levering tegen top prijs

Daags na bestelling al geleverd. Prijs was zeer oke

Goedkoop

Het is goedkoop en dat geeft men ook aan wanneer je belt. Advies krijg je, maar ik had bijvoorbeeld een lenzenvloeistof bestelt: de oude. Voor dit type lenzen moest het echter een nieuwe vloeistof zijn (de premium versie) en dan krijg je geen mailtje van "klopt het dat je de oude vloeistof bestelt bij dit nieuwe type lenzen". Dat is de min, de service is niet als bij een opticien (tjsa, contactverbod). De plus: het is goedkoop, netjes verpakt en je krijgt er keurig lenzendoosjes bij. De reactietijd op mail is niet goed en niet slecht, dus een 7 vind ik een cijfer wat te onderbouwen is, en als adres prima mits je exact weet wat je moet hebben.

makkelijk lenzen opnieuw te bestellen

Fijn dat je vanuit bestelgeschiedenis de lenzen weer opnieuw kan bestellen. Levering kan sneller, maar lag nu ws aan corona.

Overzichtelijke site en snelle levering

Artikelen werden de dag na bestelling geleverd. Alles was zorgvuldig verpakt, zodat de inhoud niet zou beschadigen.

Snelle levering tegen acceptabele prijs

Altijd alles op voorraad en een snelle levering tegen acceptabele prijs.

Gewoon heel goed.

Altijd weer even snel en netjes geleverd

altijd snelle en super vriendelijke service.

Heel vaak heb ik een spoedje, als ik opeens voor langere tijd weg moet. Ze helpen me altijd zeer snel en vriendelijk.

Aardige mensen aan de tellefoon word altijd goed geholpen.

Verkeerde sterkte geleverd.

Ik kreeg de verkeerde sterkte van lenzen binnen. Gegevens van twee klanten waren door elkaar gehaald. Kan gebeuren. Keurig telefoontje met excuses voor de verkeerde levering. Maar moest de levering zelf wel naar de andere klant versturen. Op zich niet erg, maar je zou dan verwachten een korting te krijgen op je bestelling of eventueel volgende bestelling... dat zou wel zo netje zijn, maar helaas!

Beste Marloes, Bijzonder jammer dat de vraag of u op onze kosten het wilde doorsturen naar de andere klant als moeten heeft ervaren. Dit was zoals met u besproken alleen om uw lenzen spoedig weer bij u en de andere klant te krijgen. De andere klant heeft het zelfde gedaan en zo was het weer snel opgelost. Jammer dat er in deze bijzondere en hectische tijd weinig begrip is.

Goede lenzen

Snelle levering, goede prijs voor dit merk lenzen.

Topwinkel

Duidelijke site, veel keuze en zeer snelle levering. Zeer tevreden.

Niet serieus met problemen omgegaan

Levering is goed, maar: *) Producten combineren in digitale winkelmand, is heel lastig, zeker met (gratis) aanbiedingen. *) Mijn nare ervaring Is eerder aangegeven met een lenzenvloeistof, deze werd in 1ste instantie wel beantwoord maar op mijn reactie heb ik niets meer terug gehoord. Lekker makkelijk, ik heb het bewust niet als klacht neergelegd, hoewel ik vind dat ik het als klacht had kunnen deponeren heb ik dat niet gedaan, gewoon om te kijken of ik dan wel serieus werd genomen. Niet dus. Gevolg? Ik ga op zoek naar een andere aanbieder.

Beste Frank, Uw ervaring horen wij niet van andere klanten, integendeel zelfs. Jammer dat u dit zo ervaart. Wat betreft uw klacht, hebben wij u over de gratis testverpakking lenzenvloeistof bericht dat deze pas na zes uur neutralisatie gebruikt kon worden. Zoals heel duidelijk op de verpakking en gebruiksaanwijzing is vermeld. Spijtig dat u dit anders heeft ervaren. Met vriendelijk groet, Klantenservice

Prima levering van iets wat "normaal" is

Lenzen zijn bijna een dagelijkse levensbehoefte... het is dus ook heel normaal dat het allemaal gladjes verloopt. De prijs, juiste sterkte en merk en het liefst z.s.m. bezorgd. Bij Eyelens durf ik hier inmiddels op te vertrouwen

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering

Maandlenzen bestelling herhalen gaat eenvoudig en vlot

Na de eerste keer maandlenzen besteld te hebben was het erg eenvoudig na een half jaar de bestelling voor een volgens halfjaar te herhalen. De oude bestelgegevens waren nog beschikbaar en konden eenvoudig herhaald worden.

Super goede service