Doen wat ze beloven en dat voor een prima prijs

Mijn eerste kennismaking met Eyelens is uitstekend bevallen. En nog eens 10% korting omdat het een eerste bestelling was. Top. De lenzenvloeistof is dezelfde als die ik al jaren via de opticien betrok, maar is stukken goedkoper; had ik veel eerder moeten doen. In elk pakket met 3 flaconnen lenzenvloeistof van elk 360 ml én 1 flaconnetje van 100 ml zaten ook nog eens 3 gratis lenzenhouders! In mijn vergelijking van andere leveranciers komt Eyelens qua prijsstelling het beste uit de bus. Tel daar de snelle levering bij op, dan kan ik niet anders dan Eyelens van harte aanbevelen.

snelle levering, duidelijke communicatie

snelle levering, duidelijke communicatie

Snel

Werelds

levering is goed

De levering gaat snel ook voor speciale of torische lenzen. Aleen wordt het tijd dat er een app komt wat het bestellen vereenvoudigd. Voor de rest geen klagen.

Prima en op tijd!

Precies volgens afspraak en nette prijs als je meer ineens bestelt.

TOPPIE

Alles is op datum en tijd geleverd

Verwerking meer dan ok

Verwerking liep vlotjes

Erg fijn.geholpen...

Snel en kundig geleverd

Ik ben blij met jullie leveringen. Alleen jammer dat je vroeger als vaste klant bij een bestelling ook een paar extra daglenzen kreeg en we dat nu niet meer ontvangen.

Goede prijs een snelle levering

Goede prijs een snelle levering

Oké

Bestelling moest ik een paar dagen op wachten. Echter toen ik hierover belde, geholpen door een uiterst vriendelijke medewerker die ervoor zorgde dat bestelling volgende dag bezorgd werd. Jammer dat ik ervoor moest bellen. Verder prima!

Alleen maar tevreden

Goede prijs en correcte levering. Net zoals de vorige keer. Niets op aan te merken wat ons betreft.

Gevonden op internet.

De goedkoopste ivm winkels

Snel, op tijd, het juiste product

Makkelijke website, snel het juiste product geleverd en een redelijke prijs.

Zeer veel keus oogdruppels met goede uitleg. Snelle levering.

helemaal tevreden

Breed assortiment, aantrekkelijke prijzen en zeer snelle levering.

Goed verpakt,

Slechte service

19-7 lenzen besteld na 2 weken gemaild waar ze bleven, zou die week nog verzonden worden. Ik zou een noodset krijgen, die na weer week ook niet aankwam. Bleek dat de noodset helemaal niet aangevraagd was… daarna bleek het opeens wel op stock te liggen. 11-8 uiteindelijk de lenzen en ontvangen. Noodset nooit gekregen en ook geen compensatie. Ga hier nooit meer bestellen.

Dag Vera, Bedankt voor je reactie. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Wij zien inderdaad dat er door de vakantieperiode enkele zaken zijn misgelopen met uw bestelling, waarvoor onze oprechte excuses. Graag willen wij ons hier nogmaals voor oprecht excuseren. We hopen je opnieuw te kunnen verwelkomen op onze webshop. Nog een fijne dag gewenst.

Erg fijne lenzenvloeistof!!

Ik heb erg gevoelige ogen. Ik kon maar geen vloeistof vinden die niet prikte totdat ik deze had besteld. Voelt heel zacht aan de ogen en ik voel niet dat ik lenzen in heb. Normaal heb ik ook last van droge ogen maar dat is nu ook verdwenen. Ik kan de lenzen lang in houden. Dus zeker aan te bevelen!!

Fijne webshop vóór lenzenvloeistof

Fijne webshop voor lenzenvloeistof. De mail dat het pakketje onderweg was zat in de SPAM, waardoor ik niet wist waar het pakketje was. Telefonisch contact opgenomen. Uiteindelijk vriendelijk geholpen door een dame. Uiteindelijk heb ik mijn pakket net op tijd kunnen afhalen.

Keurig verpakt ontvangen

Vlot en goed

Snelle ontvangst van goed ingepakte lenzen.

Na een opstartprobleempje bij het bestellen goed opgelost door klantenservice. Daarna keurig geleverd zoals afgesproken.