Erg laat geleverd

Pas na twee weken geleverd

Beste Sandra, Wat vervelend dat u zolang moest wachten op uw levering. De lenzen die u bestelde hadden vertraging opgelopen bij de fabrikant, waardoor dit langer duurt dan u van ons gewoon bent. De klantenservice heeft u hiervoor gecontacteerd en een paar gratis lenzen aangeboden als compensatie. Wij doen ons best om de levertijden steeds te verbeteren. Met vriendelijke groet, Klantenservice Eyelens

Snelle levering, duidelijk geinformeerd, markt conforme prijzen

Duidelijke website, goed doorheen te navigeren. Snelle afwikkeling en levering. Nette prijzen

prima ervaring

goede lenzen prompte aflevering, niet goedkoop

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik bestel inmiddels al jaren bij Eyelens. Bevalt heel goed! Altijd alles netjes op voorraad, goede service en snelle levering.

Goede producten, maar slechte levering.

Ik bestel al jaren bij eyelens. Voorheen kreeg ik mijn lenzen de volgende dag of 2 dagen later binnen. Maar de laatste tijd moet ik steeds achter mijn bestelling aanbellen en duurt het soms wel 3 weken voor het binnen komt. Pas na bellen lijkt het opgestuurd te worden. Zonder dit minpunt zou ik op 5 sterren komen, want de producten zijn goed en goede prijs.

Beste Harma, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat je zolang moest wachten op je bestelling. De lenzen die je bestelde hadden een vertraging opgelopen bij de fabrikant, waardoor dit langer duurt dan datje van ons gewoon bent. De klantendienst zal u hierover nog contacteren. Met vriendelijke groet, Klantenservice Eyelens

Makkelijk en snel bezorgd

Snelle levering, goede prijs

Prima.

Zeer slecht nooit meer bestellen

Besteld op 7okt en mail ze 14 okt zeggen ze dat ik nog moet wachten zalnsnel bezorgd worden Tot op heden nog geen lens gezin en niks van ze gehoord

Beste Azad, Wat vervelend om te horen dat u uw lenzen nog niet ontvangen heeft. Wij hebben uw lenzen op de dag dat u besteld heeft verstuurd naar u. Wij zullen contact opnemen met PostNL om uit te zoeken wat er met uw zending gebeurd is. Onze klantenservice zal contact opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Eyelens

Uitstekend!

Gemakkelijk te bestellen en de volgende dag in huis!

goede snelle levering

makkelijk zoeken en na bestelling een snelle juiste afhandeling

TOP

Snelle levering!

Uitstekende website!

Producten zijn makkelijk te vinden en te bestellen en de bestelling werd geleverd. Toen ik zelf een keer mijn adres verkeerd had ingevuld, hebben ze alle mogelijke moeite gedaan om het pakket alsnog bij mij te bezorgen.

Goede koop

De lenzen die ik nodig had vergeleken op andere sites, maar hier het goedkoopst.

Bestelling vertraagd maar goed geholpen

Door vertraging bij de fabrikant zelf heb ik mijn bestelling pas na een maand ontvangen, maar er werd altijd netjes en snel op mijn e-mails gereageerd en extra lenzen ontvangen ter compensatie.

Beste Joyce, Hartelijk dank voor je feedback. Onze excuses voor de lange wachttijd. Helaas was er inderdaad vertraging opgelopen bij de fabrikant. Fijn om te weten dat de klantenservice een paar extra heeft gegeven. Met vriendelijke groeten Klantenservice Eyelens

Moest er wel wat voor doen om de lenzen uiteindelijk te ontvangen

Het heeft maanden geduurd voordat de bestelde en betaalde lenzen bij mij binnen waren. Als tijdelijke oplossing heb ik een testset lenzen ontvangen na weken. Ik moest telkens zelf actie ondernemen om te horen hoe het zat of wanneer ik lenzen kon verwachten. Hierdoor "liep" bij mij het vertrouwen eruit. Ik dacht: geduld bewaren en zorgen dat ik de lenzen ontvang en dan bestel ik nooit meer bij Eyelens. Overigens de antwoorden die ik kreeg op mijn mails waren zeer netjes en correct.

Dag Clemens, Bedankt voor uw beoordeling. Spijtig dat u een slechte ervaring heeft gehad bij ons. Onze excuses voor de lange wachttijd. Helaas was er een product probleem bij de fabrikant waardoor de wachttijd opliep. Onze klantendienst neemt contact met u op om dit recht te zetten. Hartelijke groet en een fijne dag gewenst, Klantenservice Eyelens

Late bezorging

Ik kreeg mijn bestelling pas na 12 dgn bezorgd. 8 okt bericht dat bestelling verzonden was, terwijl ik deze op 29 sept. had besteld. De website zegt 1à2 dgn. Ik begrijp dat dit niet altijd lukt bij lenzen met een cilinder, zoals bij mij het geval is. Maar in het geval van vertraagde levering is een bericht wel zo fijn. Verder al jaren tevreden.

Beste Mieke, Wat vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten op jouw bestelling. Torische lenzen hebben we inderdaad niet altijd op voorraad, waardoor deze een langere levertermijn hebben. wij kijken intern na hoe we de communicatie over bestelling beter kunnen laten verlopen. Onze klantendienst zal jou hierover contacteren. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Eyelens

lenzen niet binnen en geen restitutie

na veel op en neer mailen nog steeds geen lenzen binnen en er werd niet meer gereageerd op mijn mail.

Order niet juist verwerkt

Meerdere mails moeten versturen voordat juiste order eindelijk verstuurd werd en eenmaal geleverd klopte de inhoud niet. Wacht nu nog op juiste verwerking en zending zoals afgesproken. Klantenservice reageerde keurig en correct maar desondanks liep alles verkeerd.

Beste Mariëlle, Wat vervelend dat je zo lang op je bestelling heb moeten wachten. Zoals via mail gecommuniceerd was er een vertraging opgelopen bij de fabrikant en konden wij er helaas niet veel aan doen. Een medewerker heeft inderdaad het verkeerde product opgestuurd, de klantendienst heeft u hiervoor gecontacteerd en het juist product met een compensatie opgestuurd. Met vriendelijke groet Klantenservice Eyelens

Ik heb zelf de verkeerde lenzen besteld, kon deze zonder probleem terug sturen.

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs, snelle levering en ondanks het lage bedrag zit er altijd een lenshouder bij. Wat een sevice!

Dag Esther, Goed om te horen dat je tevreden bent met onze goede prijs en snelle levering. We hopen je de volgende keer terug vlug te voorzien van je lenzen, tot dan! Mvg Klantenservice Eyelens

Goed communicatie en snelle levering

De lenzen die ik bestel zijn niet langer beschikbaar. Eylens heeft mij netjes geëmaild en een alternatief aanbevolen (nieuwe generatie van dezelfde producent). Als ik deze niet wilde bestellen zou ik mijn geld terug ontvangen. Ik heb de aanbevolen lenzen besteld en ben zeer tevreden mee.

Dag Dionysis, Wat fijn om deze review te lezen, bedankt voor het delen van je feedback! We zien je graag terug bij Eyelens! Vriendelijke groet, Klantenservice Eyelens

zeer goed

Goed advies over mijn Contactlenzen.

Goed om te horen, Jan! Bedankt voor je review en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet Klantenservice Eyelens

goede dienstverlening

via de website kon ik de bestelling niet plaatsen wegens een technisch probleem, via mail werd ik onmiddellijk verder geholpen

Dag Inge, Fijn om te horen dat onze klantenservice je zo heeft kunnen helpen! Ondertussen is het technisch probleem opgelost op onze webshop. We zien je graag terug! Met vriendelijke groeten Klantenservice Eyelens

Dag Marina, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat alles goed verliep! Tot de volgende keer! Met vriendelijke groeten Klantenservice Eyelens