goed product snelle levering

goed product snelle levering

Fijn

Goede heldere informatie op de site, snelle bezorging!

Goede service.

Rood met zwarte stippen had antwoord op al mijn vragen over de overlast van de taxuskever.

Geen larfjes uitgekomen

Helaas geen beestje gezien, behalve de luizen.

Beste Mignon, Jammer dat je niet tevreden bent. Dat je de larven niet terugvindt is op zich niet vreemd, dat helpt ze ook om te overleven in de natuur. Maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat je de luizen verdwijnen. Ik begrijp uit bovenstaande review dat dat niet het geval is. Wanneer je mij wat foto's stuurt van het gewas en de plaag dan kijk ik even met je mee en vinden we vast een passende oplossing. Hartelijke groeten, Sandipa van Bruggen

Larven binnen, probleem opgelost

Al enige tijd geleden had ik (zoals tijdens elk voorjaar) problemen met luizen. De bomen in mijn tuin hebben er erg veel last van, soms zelf zo erg dat alle blaadjes uitvallen. Na het bestellen en snel ontvangen van de larven heb ik ze eenvoudig geplaatst en echt binnen een paar dagen was het grootste gedeelte van de luizen weg. Elk jaar weer ben ik er verbaasd over hoe makkelijk en effectief dit is. En niet onbelangrijk: het scheelt me een hoop gedoe met sprays die sowieso niet heel effectief zijn (en de larven komen hoger in de boom dan ik met een spuit ;-))

De luizen zijn weg

Na veel standaard truukjes die niet veel hielpen koos ik ervoor om de natuurlijke route te nemen en kocht wat larven. Na enige tijd waren de luizen weg en waren er een aantal lieveheersbeestjes in mijn tuin aanwezig. Super! Nu maar hopen dat ze blijven overwinteren, ik heb wel huisjes voor ze opgehangen dus wie weet!

Leuk idee, maar de laveren komen niet uit.

Jammer dat het niet werkt

Beste A, Goed dat je laat weten dat je niet tevreden bent over de inzet van de larven. Ik lees in je review dat 'het niet werkt', dat maakt mij nieuwsgierig. Wat werkt niet? Larven eten luizen, dat is een feit, echter er kunnen situaties zijn waarin het voor de larven minder veilig is waardoor ze een andere plek opzoeken. Wellicht is er sprake van een andere plaag of waren er veel mieren? Wanneer u het prettig vindt, kunt u mij wat foto's van de situatie mailen dan kijk ik met u mee en vinden we vast een passende oplossing. Hartelijke groeten, Sandipa van Bruggen

Is al de tweede keer dat ik lieveheersbeestjes bij ze bestel. En volgend jaar gewoon weer :-)

niet oke

van de 30 beestjes waren er nog maar 5 in leven Ik heb ze direct op de planten gedaan .Heel jammer Heb nu nog steeds last van luizen.duurde ook 1 dag langer voor ze er waren

Geachte heer Van Teijn, Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de inzet van de larven en nog steeds bladluis heeft. De larven kunnen prima twee dagen onderweg zijn, dus dat zal niet het probleem zijn. De het lijkt dat er slechts een aantal larven in leven zijn hoor ik vaker, echter meestal blijkt dat dit gaat om larven die aan het vervellen zijn of dat de achter gebleven vervellingen aangezien worden voor dode larven. De larven vervellen namelijk drie keer voordat ze in de laatste fase in pop gaan en dat doen ze ook in het zakje. Wanneer u mij een foto stuurt van het gewas met luis en een paar foto's van de plaag en plaag druk dan kijk ik even met u mee wat er aan de hand kan zijn. Hartelijke groeten, Sandipa van Bruggen

Natuurlijke producten voor een beter leven in de tuin

Op deze site kennis gemaakt met een insectenhotel om lieveheersbeestjes en bijen te laten overwinteren. Mooi om hieraan mee te werken. Product is volledig milieubewust geproduceerd. Nu maar wachten wie komen logeren...

Zeer goeie webshop

Snelle levering van de lieveheersbeestjes larven. Netjes verpakt.

In 1 zin uitstekend!

Ik heb 100 stuks Adalia besteld voor 9 strekkende meter bamboe. Deze zit elk jaar vol met gele bamboeluis. Normaal spoot ik met pokon of een ander middeltje, maar dat hielp nooit voldoende. Dit jaar zat de bamboe weer vol en was ik er klaar mee. Ik had al eerder gehoord van lieveheersbeestjeslarves, en wilde ze een kans geven. Ik heb ze daarom midden juni besteld, maar een maandje eerder was volgens mij nog beter geweest. De larven zijn goed aangekomen (door de brievenbus), en door regenval heb ik een dagje of 2 moeten wachten. Je kunt ze gewoon in de verpakking laten. Ik heb het zakje opengemaakt en ergens rechtop in het midden neer gezet. Een paar uur erna zaten ze allemaal aan tafel in het sterrenrestaurant. Het lijkt misschien dat er een boel zijn dood gegaan, maar dit waren hier allemaal velletjes van het vervellen (staat ook duidelijk in de handleiding, maar toch wilde ik ze bijna gaan tellen...). Het duurt wel even eer je resultaat ziet (hier na zo'n 2 weken), en ik denk hoe eerder je erbij bent hoe beter het effect is. Nu, in augustus, is er bijna geen luis meer te zien. Dit is al zeker een maand zo. Lieveheersbeestjes zijn er echter genoeg, maar dat is alleen maar leuk. Lang verhaal, maar de korte samenvatting is dat het gewoon erg goed werkt. Volgend jaar bestel ik er weer 100, maar dan ietsjes eerder!

Goed bezig!

Gelukt. De larven is de luis de baas

Het werkt, alle bladluis weg

Pakket kwam snel per post, uitleg simpel en na een aantal weken al direct resultaat. Ben er blij mee, net zoals mijn rozen.

Superservice!

Heb diverse keren larven van lieveheersbeestjes besteld. Supersnel in huis, werken als de bestelwagen bladluis. Een paar keer was het erg warm, werd ik gebeld of ik het goed vond dat ze later verstuurd werden. Fijn dat ze meedenken! Top geregeld.

Dag luizenplaag!

Mijn mini-moestuin zat onder de luizen. Omdat ik het graag biologisch houd, heb ik 15 larfjes besteld bij Rood met Zwarte Stippen. Deze kwamen de volgende dag al per post binnen. De inhoud heb ik uitgestrooid en binnen een halfuur zag ik het eerste larfje al eten van de luizen. Na anderhalve week was de luizenplaag voorbij. Nog een week later waren de larfjes volgroeid naar lieveheersbeestjes. Tevens ben ik erg tevreden over de klantenservice. Ik kreeg heel snel reactie op mijn vragen per mail. Ik raad het heel erg aan!

Al meerdere jaren goede service met goede idealen.

Elk jaar levering met zorg. Vindt het uitgangspunt van dit bedrijf erg goed. Site is duidelijk en basic dus geen flitsende irritante reclame.

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden met rood met zwarte stippen. En met de geleverde larven van lieveheersbeestjes. Na uitzetten zie je ze eerst een aar dagen niet. Maar nu we twee weken verder zijn, zie ik er regelmatig een lopen en hun werk doen. :-) En zijn ze gegroeid. Mijn dahlia is gered! Ik hoop dat als ze volwassen zijn ook eitjes gaan leggen.

Natuurvriendelijk de luizen te lijf.

De bestelling werd netjes verpakt bezorgd. De baby lieveheersbeestjes hebben zich heerlijk te goed gedaan aan de luizen. Zo werden deze milieuvriendelijk verwijderd.

Hmmmm

Was heel erg hoopvol ! Maar heb niet 1 lieveheersbeestje in mijn boom gezien !!! En totaal geen leven uit mijn zakje zien komen . Heb het idee dat ik alleen een zakje zaagsel gekocht heb helaas . Betty kappen

Beste Betty, Fijn dat je laat weten dat je niet tevreden bent omdat je geen lieveheersbeestjes ziet en het idee hebt dat het zakje alleen zaagsel hebt geregen. Dit gebeurt vaker en vaak is het zo dat de natuur ons dan toch verwondert! Ik ben dan ook erg benieuwd hoe het is met de luis. Ik zie dat je larven tegen wollige dopluis of appelbloedluis hebt gekocht; zie je al dat er wolzakjes beginnen in te drogen? Mocht dat niet zo zijn voel je dan vrij om mij wat foto's van de plaag te mailen en een foto van de boom dan kijk ik even met je mee. Ik ben benieuwd en hoor het graag van je. Hartelijke groeten, Sandipa van Bruggen

Geleverd wat ik besteld had

Levendige larven van lieveheersbeestjes ontvangen. Ondanks de (vliegende) mierenexplosie van een week later heeft het wel heel goed geholpen tegen bladluis. Ik ben tevreden.

last van bladluizen in verschillende planten . Na het loslaten van de larven zijn deze binnen een week de helft minder. Heb meteen nieuwe besteld om andere delen van de tuin te behandelen.

Al jaren heel tevreden

Al jaren gebruik ik de natuurlijke middelen tegen wollige dopluis en naaktslakken. Bestelproces is duidelijk en vlot. Gewoon door de brievenbus, dus makkelijk. Instructies voor de toepassing ook voor dummies als ikzelf helder. En bij mij steeds succesvol ( te bestrijden "plaag" diertjes, zijn niet volledig weg, maar wel aanzienlijk gereduceerd en beheersbaar. ) Ik blijf graag gebruik maken van Rood met Zwarte Stippen!

Duidelijke instructie, netjes verzonden

Duidelijke instructie, netjes verzonden. Heeft goed gewerkt in onze tuin. Helaas best wel duur.

Over Rood met Zwarte Stippen

Rood met Zwarte Stippen is een webwinkel waar consumenten eenvoudig en snel lieveheersbeestjes en allerlei andere natuurlijke vijanden tegen plagen in de tuin kunnen bestellen. Uiterlijk de volgende werkdag worden ze verzonden en ze gaan gewoon door de brievenbus, wel zo handig. Het is onze missie om consumenten te laten ervaren hoe eenvoudig en effectief het is om de natuur in te zetten bij het bestrijden van plagen, zoals bijvoorbeeld bladluis, in de tuin. De natuur kan alles zelf oplossen, alleen heeft ze af en toe onze hulp nodig om weer in balans te komen. En die hulp kunt u eenvoudig organiseren. Nieuwsgierig? Lees verder op www.roodmetzwartestippen.nl