Na 4 weken zijn er in onze tuin nog geen lieveheersbeestjes te zien.

We hebben vier week geleden uw voorschriften opgevolgd, maar helaas na vier weken zien we nog geen larven of “ lieveheersbeestjes “ ( zwart met rode stippen) in onze tuin . Moeten we meer geduld hebben of is deze zending mislukt? Graag uw reactie. Met vriendelijke groet, C. Zijlstra Drachten.

De meest groene en efficiënte manier

De meest groene en efficiënte manier tegen bladluis. In één nacht zijn de bladluizen verdwenen! En de koolmeesjes en pimpelmeesjes hoeven hun jongen geen vergiftigde bladluizen meer voor te schotelen. En als je een houten huisje onder je roos plaatst dan overwinteren de lieveheersbeestjes daar en heb je volgende zomer helemaal geen bladluis.

Netjes en snel geleverd

Product zoals omschreven en larven waren waren goed verpakt.

Het is echt een hele goede oplossing voor blad luis in bomen.

Snel geleverd en goed resultaat!

Binnen enkele dagen hadden we een envelop met larven in huis. Direct in de vlierbes gehangen. Al na enkele dagen zagen we verbetering. Na ruim 2 weken is de luizenplaag zo goed als voorbij. Top!

snelle verzending

Mooi initiatief en werkt okay. Prima info er om heen.

Prima website snelle levering. Goede uitleg bij de lieveheersbeestjes.

Fantastisch wat de diertjes voor ons kunnen doen

Tijdens het bestelling wat voorzichtig met de verwachting naar het resultaat. Maar alles wat we op een natuurlijke manier kunnen bereiken in plaats van iets chemisch is toch mooi meegenomen. Het gebruik is echt super simpel, de zak waar ze inzitten openknippen en op een lichtelijk beschutte plek in de boom hangen doormiddel van een punaise. En dan rustig wachten tot de larven de zak uit klimmen en de boom in gaan. Binnen 5 minuten zagen we de eerste larven al de boom in gaan. Vanaf dat moment is het rustig afwachten tot de larven hun werk hadden gedaan. En dat werk is uitstekend, de volledige overlast van de bladluis is weg. Helemaal top!

Lijkt binnen twee dagen te werken

Op onze vlonder onder een boom (els) hadden we veel last van afscheiding van bladluis. Nadat de zak met larven van lieveheersbeestjes was opgehangen, was die plakkerige afscheiding -al dan niet door de zak van Rood Met Witte Stippen- vrijwel direct verdwenen.

Super, zoals de larfjes werken werkt ook Rood met Zwarten Stippen

Door het transportbedrijf waren de larfjes veel te lang onderweg geweest (had dinsdag geleverd moeten worden, met een feestdag ertussen, werd het vrijdag ;-( Het zag er uit als een dooie boel... Ik had dus het idee dat ze larfjes een behoorlijke "tik" hadden gehad en velen dood waren gegaan. Dit was achteraf absoluut niet waar! Alles uitgestrooid onder de enorme hoeveelheid door bladluis bezochte bamboe. Toen begon het... en geweldig leuk om het schouwspel te volgen. De "paar" overleefde larfjes bleken toch velen te zijn! Van kleine spelden kopjes werden het steeds grotere larven en uiteindelijk vele Rood met Zwarten Stippen lieveheersbeestjes. Resultaat is een geheel opgeknapte bamboe (compleet luis vrij), vele lieveheersbeestjes en een giga trotse ik dat ik dit natuurlijke proces uiteindelijk een kans heb gegeven! Een volgende keer koop ik deze leuke beestjes weer!!! De service en toegankelijkheid naar het bedrijf/Sandipa vind ik rond uit een feestje! Wat een geweldig leuk gesprek heb ik gehad en wat een vertrouwen gaat er van Sandipa uit naar "haar larven".... luizen in de tuin..., gun de natuur én jezelf deze ervaring! Dankjewel Sandipa, zo leuk om jou óók (in het verleden) ont-moet te hebben met het starten van jouw/dit bedrijf!!!

Werkt echt super tegen bladluizen

Heel snelle verzending en werkt geweldig. Al na 3 dagen konden wij een verschil zien. Na 2 weken bijna geen bladluizen meer te zien.

Duidelijke uitleg en na 2 weken minder luizen op onze kersenboom

Blij dat kan verzorgen met een natuurproduct

Al sinds ik hier woon, 15 jaar nu, heb ik last van zeer hardnekkige bladluizen. Zelfs mijn kat heeft er regelmatig last van en mijn handen zijn geïrriteerd als ik in de tuin werk tussen het groen. Waaronder het vele bamboe. Overal zie je ook hun spinnenwebben en nesten terug. Door het uitstrooien van de lieveheersbeestjes larven kan ik het redelijk terugdringen. Ik voel mij opgelucht dat dit op een natuurlijke manier kan en een gezonde manier voor mens en natuur. Maar het gaat helaas nooit volledig weg. Volgens mij heb ik dan min. 1000 larven nodig. En dat terwijl mijn tuin net 20 vierkante meter is! Maar mijn 2 jonge kinderen zijn er erg blij mee.

Prima service, goede verpakking

De zending voldeed niet.

Heldere communicatie over gehad. Ik moet geduld hebben. Dat heb ik dus ook. Je kunt de natuur immers niet haasten. Helaas zie ik nog niets. Mijn buurman heeft wel goed resultaat. Hierdoor zal ik het priduct wel aanbevelen.

Goede service, snel verzonden

Mooie site, goede communicatie en snelle verzending. De larven zijn druk in mijn tuintje en groeien als kool. Het werkt perfect@

Milieuvriendelijk bestrijden is fantastisch

De planten zaten onder de bladluizen en ik wilde deze niet chemisch bestrijden. Onze buurman vertelde over de lieveheersbeestjes en we hebben ze direct besteld. De volgende dag werden ze al geleverd. Diezelfde dag nog volgens de instructies in het pakket verdeeld over de planten. Was eerst wat sceptisch over de werking. Het zijn zulke kleine beestjes. Een paar dagen later zaten er al minder luizen op de planten en na een week zijn de luizen nagenoeg verdwenen. Wij zijn er heel blij mee. Tot nu toe zelfs 2 volwassen lieveheersbeestjes met op elke vleugel 1 zwarte stip teruggevonden! Dat is zo leuk.

Bladluizen succesvol bestreden

Ik heb lieveheersbeestjes larven besteld om de bladluizen in mijn planten te bestrijden. Het duurde maar 1 a 2 weken voordat de luizen helemaal weg waren.

Geweldig. Na twee weken bladluis weg!

Ik had weinig vertrouwen, maar ondanks de harde wind waren de bladluizen in mijn vlier binnen twee weken weg. Ik heb de boel gewoon uitgestrooid over de struik, in de hoop dat de larven niet weg zouden waaien. Kan dit echt aanbevelen!

Ik heb tot op heden nog geen beestje zien kruipen?

Heb 23 mei de larven binnen gekregen maar heb nog niks vernomen van kevertjes of lieveheersbeestjes?

Het werkt

Hoewel we eigenlijk noch larven noch lieveheersbeestjes hebben gezien zien de rozenstruiken er beter uit.

Fantastisch!

Een struik bij ons in de tuin had heel veel last van bladluizen. De larfjes hebben er een flinke klus aan, maar doen het heel goed. Nu, na een week of 3 is er ongeveer nog een kwart van over. We zijn superblij met deze milieuvriendelijke oplossing. Bestellen, verzending en ontvangen ook makkelijk, netjes en snel. We zijn heel tevreden.

snel en effectief

De bestelling was goed verpakt en snel geleverd. Duidelijke uitleg er bij geleverd hoe met de larven om te gaan. En oh ja, die larven waren zéér effectief! Je kon bij met name de grotere larven goed zien hoe methodisch ze de luizen opspoorden. Nergens meer last van. Geweldig!

geweldig product

Altijd snel geleverd en de lieveheersbeestjes doen waarvoor ik ze koop: bladluis is snel weg.

Vlotte levering

Keurig op tijd geleverd. De lieveheerbeestjes hebben jammer genoeg niet geholpen. Volgend jaar ga ik eerder bestellen. Vermoedelijk heb ik ze te laat ingezet. Het kleefband doe uitstekend zijn werk tegen de slakken die mijn bol Accacia steeds kaal vraten. Er zitten nu toch eindelijk bladeren aan.

Donkerstraat 17

4063CW Heesselt

+31 (0)611 711 010

Over Rood met Zwarte Stippen

Rood met Zwarte Stippen is een webwinkel waar u simpel en snel lieveheersbeestjes en allerlei andere natuurlijke vijanden tegen plagen in uw tuin kunnen bestellen. We verzenden het grootste gedeelte via briefpost, wel zo handig. Het is onze missie om u te laten ervaren hoe eenvoudig en effectief het is om de natuur in te zetten bij het bestrijden van plagen, zoals bijvoorbeeld bladluis, in de tuin. De natuur kan alles zelf oplossen, alleen willen wij daar vaak niet op wachten. Lieveheersbeestjes zijn dan een positieve en milieu vriendelijke oplossing voor beide partijen: Ze helpen u van de overlast af en tegelijkertijd wordt de natuur, op een voor haar passende manier, een handje geholpen om in balans te komen. En die hulp kunt u eenvoudig organiseren. Nieuwsgierig? Lees verder op www.roodmetzwartestippen.nl