Schitterend.

Zeer snelle levering , echt een top product , maakt onze kamer en keuken helemaal af.

Gisteren besteld en vandaag hangt ons aluminium vliegengordijn al!

Vriendelijke, deskundige medewerkster kon al onze vragen beantwoorden. Volgende dag kwam het pakket aan en een klein uur later hing het vliegengordijn al. Makkelijk te bevestigen, ook als je niet zo handig bent! De honden durven er nu ook door te lopen. Het aluminium gordijn staat erg mooi. We zijn heel blij met deze aankoop!

Zeer vlotte levering ( zaterdag al ipv dinsdag), ruim voldoende onderdelen voor t in elkaar rijgen, voorbeeld kettinkje erbij, makkelijk losse onderdelen bijbestellen, vlot contact via site, mooie korting bij zelf in elkaar zetten, kortom: echte aanrader!!

Slecht

Lange levertijd. Bij retour duurt het heel lang voordat je je veld teruggestort krijgt. Ik koop hier nooit meer iets.

Zeer tevreden met het Vliegengordijn Bali Bruin

Snelle levering en het gordijn hangt meteen en is degelijk.

duidelijke site en snelle levering

Pluspunten

Volgens afspraak geleverd, goed verpakt en de kwaliteit is ook goed.

Pluspunten

Supersnelle levering Goede vriendelijke service

Kan er geen bedenken

Pluspunten

Goede en snelle levering, veel keuzemogelijkheden.

Bij de optie of het vliegengordijn kant-en-klaar wilde of zelf in elkaar wil zetten, had er wat duidelijker bij mogen staan wat het zelf in elkaar zetten inhoudt. Het was ons niet duidelijk dat je echt álles zelf in elkaar moet zetten.

Pluspunten

Snelle levering. Ondanks dat de vliegengordijnen duur zijn waren ze de goedkoopste. Tot nu toe zeer tevreden over het aluminium vliegengordijn. Ziet er mooi uit.

Pluspunten

Goed snel geleverd met goed voorbeeld geleverd.

Misschien een uitleg op papier, voor de rest is het goed.

Pluspunten

Snelle en correcte levering, en het gordijn is wat ik besteld heb

Pluspunten

Prima spul ,dit is ons 4e vliegengordijn en wij zijn dik tevreden.

Geen verbeter punten

Pluspunten

Prima vliegengordijn geleverd. Precies op de maat die we opgegeven hadden. Kost wat maar dan heb je ook iets moois

Pluspunten

Helemaal blij mee! Binnen half uurtje hing het al. Snelle levering(binnen 2 dgn)!!

Pluspunten

Helemaal top, ik ben niet handig maar binnen 5 min hing het gordijn. Goeie kwaliteit.

Pluspunten

Venetië transparant is van een prachtig, zware kwaliteit. Dit is het 2e gordijn en heel blij mee. Wonen tussen de koeien en er komt geen vlieg binnen. Snelle levering.

Pluspunten

Keurig op tijd geleverd. Handig voorbeeld inbegrepen ivm montage vliegengordijn !

Pluspunten

Op zich erg blij met ons vliegengordijn. Wel zag ik bij het uitpakken van de doos dat de brede witte rails licht beschadigd is. Gelukkig boven op. En dat sommige hulzen beschadigd zijn. En 2 hulzen die niet goed er op zijn gezet. Deze moet ik er nog tussen uit gaan halen. Toch wel jammer als je denkt een kant en klaar gordijn te kopen. Maar het is een mooi degelijk gordijn wat ik als leek kan beoordelen.

Wat zorgvuldiger controleren voor zei het inpakken op beschadigingen.

Pluspunten

Snelle levering. Goede en snelle communicatie per mail bij vragen

Het materiaal zat in nogal dunne plastic zakken. Het materiaal is zwaar en de metalen haken staken door hey plastic heen. Ook de zak met de hulzen was gescheurd. Dit is misschien een verbeterpuntje

Pluspunten

Super goed geregeld, snelle levering