geweldig

bestel via de website betalen en heel snel ,dd dag erna netjes bezorgd 👍👍

supersnelle levering

Gisteren besteld, vandaag om 08.50 in huis. Heb het gordijn samen met mijn man in enkele uren klaar gemaakt

Past perfekt, mooie kleur, zoals gehoopt

Netjes aangeleverd, helaas geen gebruiksaanwijzing, ben er toch uitgekomen

supersnelle service

makkelijk gevonden op google, makkelijk bestellen

Perfecte en snelle levering

Perfect!

Snelle levering en prima communicatie!

ChappooooChappooooo!!

Na bestelling , werd er nog gebeld ivm niet aanwezig zijn van bepaalde kleur, andere kleur genomen. Waarna op afgesproken dag de bestelling werd afgeleverd. Het Vliegengordijn hangt er Perfect bij!!

Snelle levering.

Naast een snelle levering, een stukje ketting als voorbeeld meegeleverd en de maat op tekening gehighlited. Geeft aan dat er aandacht voor is.

Vandaag besteld, volgende dag bezorgd. Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden over je bestelling en de bezorging.

Prima levering, bekend product

het zag er allemaal prima uit, hoewel ik het gordijn niet volledig heb opgehangen, dat is nog niet echt nodig. De breedte was in ieder geval in orde. Komende lente gaan we zien hoe het gordijn daadwerkelijk hangt. Het enige wat me opviel was de manier waarop het in de doos zat, de strippen van 1 meter zijn eigenlijk te lang voor de doos die er bij zat waardoor de strippen in het karton gedrukt zijn om het in de doos te krijgen. Daarnaast lijkt het net oorlog in de doos als je alles op een hoop er in doet. Als je een kant en klaar gordijn ontvangt, zou het mooi zijn om dit toch netter in de doos te plaatsen, op een rol misschien ? En vooruitlopend op de review; gegevens invullen is verplicht, maar ik moet wel verklaren dat ik mijn gegevens vrijwillig in heb gevuld ? Dat is tegenstrijdig.

mooi assortiment tegen goede prijzen

vliegengordijn besteld en de volgende werkdag geleverd. gordijn hulzen zwaluw doet aan de verwachting sluit goed en zeet makkelijk ophangen

mooie gordijn

dit is ons tweede vliegengordijn bij jullie hij is echt geworden zoals op de foto was en leuk project samen met mijn vrouw

Super snel.

Super snel geleverd, op bijzondere wijze de korting terugbetaald.

Schitterend.

Zeer snelle levering , echt een top product , maakt onze kamer en keuken helemaal af.

Gisteren besteld en vandaag hangt ons aluminium vliegengordijn al!

Vriendelijke, deskundige medewerkster kon al onze vragen beantwoorden. Volgende dag kwam het pakket aan en een klein uur later hing het vliegengordijn al. Makkelijk te bevestigen, ook als je niet zo handig bent! De honden durven er nu ook door te lopen. Het aluminium gordijn staat erg mooi. We zijn heel blij met deze aankoop!

Zeer vlotte levering ( zaterdag al ipv dinsdag), ruim voldoende onderdelen voor t in elkaar rijgen, voorbeeld kettinkje erbij, makkelijk losse onderdelen bijbestellen, vlot contact via site, mooie korting bij zelf in elkaar zetten, kortom: echte aanrader!!

Slecht

Lange levertijd. Bij retour duurt het heel lang voordat je je veld teruggestort krijgt. Ik koop hier nooit meer iets.

Zeer tevreden met het Vliegengordijn Bali Bruin

Snelle levering en het gordijn hangt meteen en is degelijk.

duidelijke site en snelle levering

Pluspunten

Volgens afspraak geleverd, goed verpakt en de kwaliteit is ook goed.

Pluspunten

Supersnelle levering Goede vriendelijke service

Kan er geen bedenken

Pluspunten

Goede en snelle levering, veel keuzemogelijkheden.

Bij de optie of het vliegengordijn kant-en-klaar wilde of zelf in elkaar wil zetten, had er wat duidelijker bij mogen staan wat het zelf in elkaar zetten inhoudt. Het was ons niet duidelijk dat je echt álles zelf in elkaar moet zetten.

Pluspunten

Snelle levering. Ondanks dat de vliegengordijnen duur zijn waren ze de goedkoopste. Tot nu toe zeer tevreden over het aluminium vliegengordijn. Ziet er mooi uit.

Pluspunten

Goed snel geleverd met goed voorbeeld geleverd.

Misschien een uitleg op papier, voor de rest is het goed.