Prima kwaliteitsgordijn...zeer tevreden...

Onlangs een gordijn gekocht bij "Vliegengordijnenexpert". Nadat we het gordijn zelf in elkaar hebben gezet, ontbraken er een paar onderdelen. Contact opgenomen, werd vriendelijk te woord gestaan en deze meneer legde mij netjes uit waar de fout heeft gezeten aan hun zijde. De volgende dag ontving ik het ontbrekende aantal. Zeer netjes en correct opgelost. Complimenten naar deze onderneming. Vr.Gr. Frank Epse

Prima verzorgd

Het paste perfect

Alles oke

Alles is vlot verlopen van bestelling tot levering tevrede met ons nieuwe vliegengordijn

Besteld, bestelling bevestigd, bezorg al, bezorgd, goed geregeld

Prima gordijn , snelle levering.

Mooi gordijn,voldoet aan de verwachtingen.

geweldige services

vond de services ontzettend goed. kreeg gratis wat hulzen erbij fantasties. heel erg bedankt

Goed geregeld.

Mooi gordijn. Eerst een andere besteld waarvan de kleur tegenviel. Na telefoontje direct opgelost en geruild voor andere kleur. Heel fijn, geen gezeur gewoon direct opgelost. Voor mij prima firma. En snel geleverd.

Mooi gordijn

Mooi van kleur, beetje gemêleerd licht bruin. Het inkorten ging heel goed; afknippen, even in de vlam en even in t water. Stonk niet. Blij mee! Na bestellen was het vlot bezorgd.

geweldig

snel geleverd makkelijk te verwerken

Mooie degelijke vliegengordijnen

We hebben een 3mm plastic en een metalen gordijn. Beide zijn erg mooi en doelmatig. De metalen is de meest robuuste. We hebben ze niet op het ophang systeem hangen wat bij het gordijn zat maar gewoon op de gordijnrail. Houdt er dan rekening mee dat de 78 die je per meter krijgt maar 90 cm breed hangen op de gordijn rail. Wij hadden 10 cm extra besteld, 120cm maar dat was precies genoeg voor zo’n 110cm. Je kunt de verschillende kettingen op de gordijn ruiter inhaken en dicht vouwen. Qua licht is het bijna geen verschil zonder. We hebben wel zilver dus dat reflecteerde ook goed door. De plasticen hangen in de garage waar maar één deur met raam zit. Licht doorlatendheid is boven verwachting. De strengen zorgen ook voor een groter strooi veld van het licht waardoor het toch goed licht blijft in de garage. Enige minnetje, precies in het midden hangt een streng met 2 verdikkingen op 1,50m Dit valt wel erg op als je naar het vlak kijkt. Misschien om één nieuwe streng vragen.

Uitmuntend goede service

Super , product , geweldige afbeeldingen , zeer beleefde mensen , super snel met het oplossen van probleem ( pjes ) echt in een woord Uitmuntend !!!!

Super! Snel geleverd.

Zelf in elkaar gezet. Het is even een klusje maar dan heb je ook wat!

Snel geleverd , juiste kleur

Heel tevreden.

Na tel. contact, een afwijkende maat besteld, was prima, en vlot geleverd. Vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader.

Prima bejegening

Klantgericht, vriendelijk en snelle levering

Waarom zo uitgeteld leveren?

Een verzoek gehad om de totaal score aan te passen! De vraag is alleen waarom? Als ik / consument niet te vrede bent, mag je dit toch melden. Doe anders niet mee met een tevreden onderzoek . Helaas voor de 2de keer komen wij te kort!!!! Waarom niet een paar extra buisjes, het hoeven er echt geen 10tallen te zijn! Pffff jammer dit.

Online, eenvoudig uitkiezen, bestellen en betalen. Snelle levering!

Via de overzichtelijke WEB-site kan men eenvoudig uitkiezen, bestellen en betalen. Één minpuntje m.b.t.. de vervoerder DPD: Pakket werd zonder afspraak bij de voordeur neergezet. O.a. DHL biedt deze mogelijkheid wel via hun site. Dan ligt het risico ook bij de ontvanger.

Goed en snelle services

Vliegengordijn op maat besteld en binnen een paar dagen in huis.

Snel en accuraat

Kwaliteit perfect service nog beter.

Oke goede ervaring

Top en betaalbaar

Enig minpuntje, heel erg lang bezig geweest met het assembleren van het gordijn. Een tijdsindicatie voor de werkzaamheden zou handig zijn, wellicht dat er mensen zijn die een andere keuze maken.

perfeckt

netjes verpakt, snelle levering

Vorige week een gordijn gekocht en waren hier niet tevreden mee. Vandaag gebeld en konden deze meteen ruilen voor een andere. Met dit vliegengordijn zijn we helemaal tevreden en hebben geen last van vliegen.

Lange weg te gaan naar een mooi resultaat

Het gordijn was snel binnen en het eindresultaat is heel mooi. Maar……….het in elkaar zetten van het gordijn was net een taakstraf. Met twee man hebben wij er zeker 10 uur aan zitten knutselen. Zelf uittellen en het in elkaar haken was toch een behoorlijke klus. Vind het dan ook duur betaald voor zo’n doe het zelf klus.