Prima service en mooi gordijn.

Omdat we eigenlijk over de hele breedte nog halve hulzen nodig hadden werden deze gratis geleverd.

Prima service!

Afwijkende maten die wij hadden opgegeven klopten precies, het (metalen) vliegengordijn past precies en is van goede zware kwaliteit. Eenvoudig te monteren en in 1 dag geleverd. Zeer tevreden!

Vlot bezorgd, snel op maat gezaagd en hangt superstrak

Zeer goed bedrijf een mooie webside.

Zeer goede afhandeling en keurig op tijd geleverd. Goede verpakking en teks en uitleg erbij toppie.

Snelle levering en gevraagde product geleverd zoals afgesproken

Correcte levering

Alles goed verlopen

Simpel en mooi op te hangen

Moet wel de uiteinden opnieuw branden, anders valt hij uit. Misschien stipjes meeleveren

Snelle bezorging en mooi gordijn. Je bent er even een dagje druk mee maar dan heb je ook wat

mooi vliegengordijn hulsjes

mooi vliegengordijn hulsjes zelf ik elkaar gezet hangt goed had hem via bol.com bestelt bij vliegengordijnenexpert top ga zo door

Prima artikel geleverd

Past precies en ook mooi van kleur

Hele snelle levering , geen opmerkingen product netjes hangt mooi de kattenstaarten regenboog. Postbode van DPD vriendelijk. Het was gewoon goed.

We hebben een kant en klare hulzen vliegengordijn besteld. Ik vond het erg spannend omdat we zelf de maten moesten opmeten. Maar het past perfect. Het was snel geleverd. Ik heb er enorm veel plezier van.

PRIMA. maar toch feedback

Het patroon was geprint op A4 en lastig leesbaar voor de zwaluw die we moesten maken Op A3 zou fijner zijn.

Je bestelling is nog niet geplaatst of je hebt het al in huis, Klasse!!

Snelle levering van een goed product

Top bedrijf komt afspraken na. Snel geleverd.

Toppie

Prima kwaliteit en snelle levering

Zelf montage gekozen,veel werk maar is het wel waard geweest. Ziet er mooi uit.

Geweldig geregeld

Gewoon weg super.

Snelle levering, goede kwaliteit. Er wordt zelfs wat extra's meegeleverd zodat je zeker weet dat je genoeg hebt.

Gordijn gekocht en snelle levering zelf in elkaar gezet alles was genoeg aanwezig

Snelle correcte levering, zijn aan het rijgen.

Info duidelijk. Mij lijken de schroefjes wat kort voor het gewicht van het gordijn.

Prima eerste ervaring.

Gehele procedure van bestellen tot bezorgen was perfect. Nu hopen dat kwaliteit ook naar tevredenheid is.

Super vorige gordijn heeft 17 jaar gehangen

Vrijdag besteld dinsdag gekregen donderdag hangt hij compleet