Goed afgehandeld

Product was niet op voorraad. Dit is netjes telefonisch gemeld.

Gekregen zoals besteld Snel leverbaar Op maat

correcte afhandeling

Goed geregeld en mooi gordijn

Goed gelukt staat prachtig

Gemakkelijk te maken. Kost wel tijd Had ik het van tevoren geweten dan hadden we twee tientjes meer uitgegeven

Perfecte service!

Mooi gordijn, goed op maat en binnen 3 dagen geleverd! Top.

SNEL EN ADEQUAAT GEHOLPEN

Mooi product, voldoet aan verwachting.

Sneller geleverd dan verwacht ,tropical vliegengordijn is heel mooi en makkelijk te monteren.

Goed en snel

wat werken jullie snel. Binnen een week besteld en thuisbezorgd! Geweldig. En het eindresultaat: een heel doelmatig en mooi vliegengordijn.

Uitstekende snelle levering. Één minpuntje: er werden geen schroeven meegeleverd. Wellicht een tip voor de volgende keer.

Goeie ervaring

Snelle levering. Duidelijk in mails wat betreft bestelling. 1 ding wat misschien anders kan is dat de halve stukje er niet in zitten. Maar je deze zelf door het midden moet snijden. Misschien hier wat duidelijk in zijn bij beschrijving dat deze zelf gesneden moeten worden. Is klein pintje. Verder alles prima.

Prima op maat gemaakt vliegergordijn

Net bestelproces, eerder geleverd dan verwacht, staat super en op de millimeter nauwkeurig. Nadeel is dat het best duur is.

Zeer prettig en snel reageren goed geregeld

Zeer prettig en snel reageren goed geregeld.

Helemaal tevreden

Omdat mijn kralen niet leverbaar waren heeft het bedrijf mij meteen na mijn bestelling gebeld om een ander voorstel te doen. Tevreden over de oplossing en de snelle levering

Super tevreden met snelle levering en kwalitatief goede vliegengordijn

Super tevreden

Goede snelle,maar vooral juiste maat bestelling geleverd. Eerder dan verwacht. Gordijn hangt erg mooi

Zoals ik gewend ben van jullie snelle levering volgens afspraak.

Prima geregeld.Ga zo door.

Heel snel geleverd

We zijn erg tevreden met ons nieuwe vliegengordijn.

perfect op maat en snelle levering!

Super gordijnen met super service!

Mooi gordijn ontvangen, helaas pastte de kleur niet goed. Na een telefoontje konden we het gordijn direct ruilen tegen een andere kleur.

Men ontvangt niet dezelfde kleuren als op de website

Ontgoocheld je koopt wat je op foto ziet En dan ontvang je een lichtere versie ervan Men betaald voldoende om iets te ontvangen dat men mooi vind

Gemakzuchtig en klant-onvriendelijk

Bestellen en aflevering goed, maar daar is alles mee gezegd. In de verpakking - van aan elkaar geplakte dozen en stukken karton - bleken 6 grote strengen aluminium kettingen, apart gebonden met rubberen draad en plastic zak, en 2 houders te zitten. Alleen tekening van montage houders, maar GEEN tekening of informatie over gebruiksaanwijzing of montage van de 6 aluminium kettingen aan de houders, zelfs niet hoeveel kettingen per streng. Is ook niet bij bestellen aangegeven!

Snelle levering maar product valt een beetje tegen

De kleur van het vliegengordijn komt niet overeen met het vliegengordijn op de site

Goede en duidelijke service

Product besteld via het internet. Duidelijke instructies voor het opmeten. Prima op de hoogte over de verzending

snelle levering, goed product.

wij hebben al een jaar of 5 een gordijn voor de schuifpui hangen van jullie. Ik heb nu dezelfde nog besteld voor de achterdeur. Mooi 1 geheel. Je kan er goed door heen kijken en de kwaliteit blijft prima.