Alles ging goed bestellen en levering.

Alles ging goed bestellen en levering. Dus een juiste keuze iets bij hun te bestellen.

snel gestuurd, prima product.

Ik koop met plezier bij de shop omdat ik weet dat het goed is

Online bestellen en snel bezorgd

Besteld via website en heel snel bezorgd

Levert snel en is betrouwbaar.

Product geleverd zoals omschreven,en was snel in mijn bezit

Helemaal tevreden!

Een volgende generatie hardloopschoenen (maar niet de allernieuwste) besteld van een paar die versleten waren. Levering de volgende dag ontvangen, helemaal in orde. Helemaal tevreden met de hardloopschoenen. Omdat ik helemaal tevreden ben bestel ik hier de volgende keer zeer waarschijnlijk weer.

Zeer snelle service.

De volgende dag al in huis na bestelling. Gratis levering. Produkt was goed. Prima verpakt.

Breed assortiment

Breed assortiment en snel geleverd!

Snelle levering. Voelt zeer vertrouwd.

Mijn winkel voor al mijn spullen. Bij levering een handgeschreven, persoonlijk kaartje erbij. Daarmee voelt het voor mij zeer vertrouwd en geeft een goed gevoel.

Mooie aanbieding en zeer snelle verzending!

Snelle schoenen snel bezorgd.

Zoals eerder vlot bezorgd. Complete informatie op de website over eigenschappen en maatvoering. Schoenen passen goed en zitten geweldig.

Vlotte correcte levering

Positief

Gewoon goed

Goede site, veel keus en snelle levering

Top geregeld in zeer kort tijdsbestek.

Oofos slippers besteld en gelijk de volgende dag in huis voor zacht prijsje!

Matig

Verkeerde artikel werd gestuurd. Hierover gebeld en het artikel kon ik terug sturen. Zou dan een nieuwe krijgen. Het nieuwe artikel klopte ook niet.

Beste Meinze, Wij hebben afgelopen week contact met u gehad wat betreft dit reflectievest van Newline. Vanwege een foutje van onze kant klopte de omschrijving van het product niet, waardoor ook het nieuwe artikel niet klopte. Wij hebben dit direct met u opgelost door het geld van uw bestelling terug te storten. Hopelijk kan u het vest alsnog gebruiken, ondanks dat deze niet helemaal aan de verwachtingen voldeed ;) Sportieve groet, Klantenservice de Hardloopwinkel Webshop

Snelle levering, mooie schoenen

Ga er vandaag voor het eerst een beetje op inlopen. Hopelijk bevallen ze goed, pasvorm is in ieder geval oké.

Prima alleen staat op site gratis verzendkosten maar als je naar betaling gaat staat er verzendkosten bij. Das beetje raar

Nadat ik de verkeerde maat binnen heb gekregen gelijk een mailtje gestuurd. De volgende dag de juiste bestelling binnen! Goede service, snelle reactie en levering

Super snelle vriendelijke Service

Snel opgelist

Schoenen waren te klein. Retour gezonden en geld terug in een.paar dagen. Ik had wel precies de maattabellen aangehouden. Maar toch te klein. Wel snelle retourservice.

Goede schoenen tegen een scherpe prijs

Al eerder loopschoenen gekocht hier en ook toen goed bevallen. Kwaliteitsschoenen tegen een scherpe prijs en snel geleverd ☺️

Goede kwaliteit en service

Mijn eerste gevoel was: da’s veel geld voor een stukje plastic, maar het feit dat ik inmiddels mijn derde paar slippers heb gekocht zegt genoeg. Absolute aanrader, niet alleen voor sporters maar zeker ook wanneer je hielspoor hebt. Snelle levering en in het verleden heb ik ooit schoenen gekocht die niet aan mijn verwachting voldeden, die kon ik retourneren en ik had snel mijn geld terug.

Top. Helemaal super!

Deze schoenen in geen enkele fysieke winkel meer te krijgen. Zelfs bij het merk niet meer.

Uitstekend!

Snel geleverd!

Top winkel

Bestellen gaat eenvoudig en snel waarna de aflevering heel vlot verloopt.

Noordbaan 802

2841 MG Moordrecht

Over De Hardloopwinkel Webshop

Wie zijn wij? Wat een goeie vraag! Waarom beginnen we niet gewoon met een voorstelronde. DeHardloopwinkel.nl is een enthousiaste groep mensen die echt passie hebben voor hardlopen en alles wat daarbij komt kijken. Natuurlijk zijn wij dé on- en offline hardloopspecialist met de beste aanbiedingen (al sinds 1992) en geven wij deskundig advies. Bij elkaar hebben wij meer dan 30 jaar ervaring in de hardloopbranche met 5 fysieke winkels! Maar wij zijn ook hardlopers en een hechte groep collega's. En juist door onze persoonlijke benadering proberen wij ons te onderscheiden! Echte mensen met een oprechte interesse in alles wat met hardlopen en het runnen van een hardloopimperium;) te maken heeft.