Snel verzonden, goede after service

Nadat helaas bleek dat hardloopschoenen echt te ruim zaten, meteen teruggestuurd, kreeg meteen bevestigingsmail, en bijna meteen geld terug gestort, nadat ze ze retour ontvangen hadden . Keurig!

Snelle levering, prima verpakt

Verzendkosten?!?!

Ik wil een product dat niet in de winkel meer ligt maar nog wel via de website te bestellen is. De medewerker besteld dit voor mij. Het product wordt geleverd in de winkel. Ik haal het op in de winkel. Ik betaal in de winkel. En dan moet ik verzendkosten betalen ?! Dat verbaasde me nogal.

Beste Paul, Wat vervelend om te horen. Door de kosten die wij maken voor het versturen van een pakket is het helaas niet mogelijk om bij kleine bedragen geen verzendkosten te berekenen. We hopen dat je ondanks deze ervaring toch nog veel plezier hebt van het hardloopjack! Sportieve groet, De Hardloopwinkel

Veel keuze, prijs/kwaliteit verhouding prima en snelle levering.

Overzichtelijk en snel.

Zie hierboven

Heb al meerdere producten gekocht

Zeer goed en zeer snelle levering Product zoals verwacht

Goede prijs, snelle levering

Overzichtelijke website, tegen een goede prijs en in combinatie met een snelle levering

Alles snel geregeld

Bestelling snel geregeld. Helaas was de maat niet goed. Direct retour en binnen een paar dagen mijn geld teruggestort. Zo hoort t. Perfect.

Super snel geleverd en zonodig probleemloos retour

Goed en snel geleverd, helaas net niet de goede vorm waardoor de maat net niet paste

Juiste levering en binnen 24 uur.

Efficiënt en snel

zie boven

Mooie fijne wandelschoen van Brooks gekocht. Inmiddels mijn 4de paar.

Snelle levering en goed product

Vandaag besteld, morgen in huis!!!

Bestellen is prima gegaan. En inderdaad:” vandaag bestellen, morgen in huis” maken ze waar! Een leuk persoonlijk kaartje erbij, helemaal top!

Asics besteld

De volgende dag al bezorgd, snelle service

Goed en snel geleverd

Precies de schoenen die ik zocht nog in mijn maat op voorraad en tegen een aantrekkelijke prijs.

ronduit uitstekend

adviezen gevraagd en snel verkregen met een klinkende aankoop.

Snelle levering overzichtelijke website

great

Excellent products, quality and service received time and again. thank you

Service

Snelle en goede service!

Professioneel

Prima materiaal en tijdige verzending!

Snelle levering.en kwalitatief mooie stof.

De dag na de bestelling in huis. Retournering en terugbetaling binnen 2 dagen gerealiseerd. Mijn complimenten!!!

Bestelling, levering en bezorging helemaal volgens mijn verwachting, ik zou geen enkel verbeterpunt kunnen bedenken ;-)

Besteld op tijd en netjes geleverd

Over De Hardloopwinkel Webshop

Wie zijn wij? Wat een goeie vraag! Waarom beginnen we niet gewoon met een voorstelronde. DeHardloopwinkel.nl is een enthousiaste groep mensen die echt passie hebben voor hardlopen en alles wat daarbij komt kijken. Natuurlijk zijn wij dé on- en offline hardloopspecialist met de beste aanbiedingen (al sinds 1992) en geven wij deskundig advies. Bij elkaar hebben wij meer dan 30 jaar ervaring in de hardloopbranche met 5 fysieke winkels! Maar wij zijn ook hardlopers en een hechte groep collega's. En juist door onze persoonlijke benadering proberen wij ons te onderscheiden! Echte mensen met een oprechte interesse in alles wat met hardlopen en het runnen van een hardloopimperium;) te maken heeft.