Fijne zaak met de juiste mensen

Voor het eerst in deze winkel. Mijn indruk was juist .Prima verkoopsters. Goed advies wat betreft de hardloopschoenen. Geen haastwerk. Ook nog prima hardloopsokken meegenomen voor een aantrekkelijke prijs. Verkoopsters weten waar ze over praten !

You kept the promise.

You did not only promise to deliver and be fast, you delivered on the promise and handled everything very quick.

geweldig, correctie bezorging

U vraagt, wij draaien zo werkt het bij De Hardloopwinkel. Mooie prijs!

Kennis en top service!

Ik kwam voor een probleem met mijn hiel, de verkoopster luisterde goed naar mijn verhaal. Ze adviseerde een goed paar sokken, dit werkte inderdaad top! Vandaag ben ik terug gekomen voor nieuw hardloopschoenen, ook weer super goed geholpen door de verkoopster in Rotterdam. Enorm tevreden kom zeker weer terug hier. Maakt niet uit of je voor een gel, sok of schoen komt, je voelt je welkom en je word goed en vakkundig geholpen.

Super fijn dat ik de oofos slippers online kon bestellen

Super fijn dat ik de oofos slippers online kon bestellen, alleen in had ze op donderdag voor 15 uur besteld. Op de website staat dat ze dan de volgende dag in huis zijn, omdat ik maandags op vakantie ging, dacht ik dat ze anders wel zaterdags geleverd zouden worden, dit was helaas niet het geval! Ze werden pas op dinsdag geleverd, dus ik moest een familielid vragen ze op te halen en kon de slippers tot mijn grote spijt niet mee op onze 18 daagse vakantie meenemen, hier baalde ik best van.

De juiste schoenen in de juiste maat kunnen vinden en gemakkelijk kunnen bestellen. Ook gewoon op tijd verzonden.

Aanrader!!

Na het lezen van online reviews (door slechte ervaringen beetje wantrouwig tov webshops die nog niet eerder gebruikte) had ik een goed gevoel en twijfelde ik geen seconde om hier mijn bestelling te plaatsen. De verzending gebeurde zeer snel. Het handgeschreven kaartje was een fijne noot. En ik ben ervan overtuigd dat een retour of wissel zonder enig probleem zou zijn verlopen mocht dit nodig geweest zijn. Vastberaden om toekomstige loopschoenen ook via deze shop te kopen!!

Beste Joke, Wat fijn om te horen dat u een goede eerste ervaring hebt gehad met onze webshop! Daar worden wij vrolijk van :) We wensen u veel plezier met de Kayano 29, en tot ziens in onze webshop! Sportieve groet, Klantenservice De Hardloopwinkel

Duidelijke website en snelle levering

Meerdere malen hardloopschoenen gekocht in de winkel. Goed advies, nemen alle tijd voor je. Dit keer schoenen gekocht via de website. Levering duidelijk en snel.

snel en goed

Snelle reactie op vraag. Goed product.

Perfect..schoenen snel geleverd en korting die mis ging bij het bestellen terug gestort gekregen.

Goede website met leuke aanbiedingen in diverse schoenmaten.

Snelle levering.

Goede site en snelle levering top

Nu mijn favoriete hardloopwinkel en online webshop samen zijn heb ik de beste service, advies en schoenenkeuze die ik me kan wensen. Mijn man en ik zijn fanatieke sporters en lopers en hechte waarde aan kwaliteit en goed advies. Zo voorkomen we blessures. Wel fijn dat we via de webshop wat meer kleurkeuze hebben of optie extra paar te bestellen zonder naar de winkel te hoeven.

Had slippers maat te klein besteld retour gestuurd en maat groter besteld was met een dag binnen

Bestellen en gelijk verzonden , super .

Alleen jammer dat er een kortingcode stond en bij betaling niet meer.

Heel positief vanwege snelle service

Snelle levering en ook de deelretour snel afgehandeld.

Doen wat zij beloven

Uitstekende service, levering de volgende dag.

Erg blij met dit winkel!

Super service, eerlijke prijzen en altijd met een extra beetje gevoel voor humor :)

Alles super snel geleverd

Alles super snel geregeld

Snelle bezorging top product

Product in de korting altijd fijn snel geleverd en helemaal blij mee

Prima webshop

Fijn assortiment. Kleding gebruikt ik niet voor hardlopen maar skeeleren en yoga, zit heerlijk. En ik kreeg een leuk handgeschreven kaartje bij de bezorging, super leuk!

Zie aantal sterren!

Prima levering.

snel en goed

goede service jammer dat de "extra gratis" artikelen afgeschaft lijken. Toch een extra morivatie om bij jullie te bestellen.

Prettig

Over De Hardloopwinkel Webshop

Wie zijn wij? Wat een goeie vraag! Waarom beginnen we niet gewoon met een voorstelronde. DeHardloopwinkel.nl is een enthousiaste groep mensen die echt passie hebben voor hardlopen en alles wat daarbij komt kijken. Natuurlijk zijn wij dé on- en offline hardloopspecialist met de beste aanbiedingen (al sinds 1992) en geven wij deskundig advies. Bij elkaar hebben wij meer dan 30 jaar ervaring in de hardloopbranche met 5 fysieke winkels! Maar wij zijn ook hardlopers en een hechte groep collega's. En juist door onze persoonlijke benadering proberen wij ons te onderscheiden! Echte mensen met een oprechte interesse in alles wat met hardlopen en het runnen van een hardloopimperium;) te maken heeft.