Mooie selectie en snelle levering

Heb mijn nieuwste paar hier gekocht en deze werden snel geleverd. Ondertussen werd ik goed op de hoogte gehouden van de levering. Aanrader!

Goede telefonische bereikbaarheid, vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan, snelle levering

Prijs kwaliteit en aanbod zijn prima.

Makkelijk bestellen, levering zoals voorzien, winkel heeft ruim aanbod.

Goede prijs, redelijk snelle levering

Eenvoudig te bestellen en tegen een scherpe prijs. Levering duurde wel iets langer en ivm een weekend er tussen.

Prima geregeld

Alles volgens afspraak. Netjes verpakt

zeer snelle levering

goede service

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering van mijn bestelling. Blij met mijn schoenen.

Helemaal goed

Blij met de aankoop

Ging eerst naar de winkel om schoenen aan te passen die ik online zag. Helaas waren ze er niet. Kreeg wel goed advies over type en maat. Besteld (maatje groter) en de hardloopschoenen zitten goed en vrij ruim vooral bij de tenen en dat zit vele malen beter.

Goede en snelle communicatie bij niet kunnen leveren van de hele bestelling.

Ik bestelde ,3 zaken er konden ,2 geleverd. Vlot contact en vlotte oplossing. Goed advies voor een alternatief.

De bestelling geleverd

Mijn bestelling was snel en compleet bezorgd. Wat erg leuk is is dat er een Persoonlijke boodschap bij de bestelling zat om mij veilig kilometers tie te wensen.

Mooi product tegen scherpe prijzen

Ik bestel regelmatig mijn sport kleding en schoenen bij de hardloop winkel. Prima prijzen en bezorging.

Goede communicatie en snelle levering!

Er ging wat fout met het bestelproces (van mijn kant); dat werd meteen opgelost! Dag erop had ik mijn Hoka Bondi's binnen waar ik nog steeds helemaal tevreden mee ben!

gewoon goed en vlot geleverd.

Precies wat ik zocht en zeer betaalbaar.

Zo gelopen

Super snel geregeld na een kleine hapering in de bestelling, veroorzaakt door mij zelf. Binnen in twee dagen bestellen, afhandelen, geleverd. Alles was zo gelopen.

Gewoon heel erg goed en snel

Fijne service en snel.

Zeer tevreden!

Bestellen via de overzichtelijke webshop is eenvoudig en er wordt nadien snel geleverd.

Snel, attent en voordelig.

Naast een prima webshop en prijs had Kim er een persoonlijk kaartje bij gedaan voor mijn dochtertje die blij verrast was met haar “post”. Bijna nog gelukkiger met dit attente gebaar dan met haar nieuwe schoenen.

Snelle service en goed verpakt

Hele snelle verzending, ook indien ruilen.

Verzenden verloopt zeer snel

Snel besteld snel geleverd, dus niets op aan te merken.

De Hardloopwinkel maakt beloftes waar!

Ik ben zeer tevreden met de wijze waarop mijn bestelling is afgehandeld en bezorgd.

Goed geholpen

Merk neutraal

Noordbaan 802 2841 MG Moordrecht

Over De Hardloopwinkel Webshop

Wie zijn wij? Wat een goeie vraag! Waarom beginnen we niet gewoon met een voorstelronde. DeHardloopwinkel.nl is een enthousiaste groep mensen die echt passie hebben voor hardlopen en alles wat daarbij komt kijken. Natuurlijk zijn wij dé on- en offline hardloopspecialist met de beste aanbiedingen (al sinds 1992) en geven wij deskundig advies. Bij elkaar hebben wij meer dan 30 jaar ervaring in de hardloopbranche met 5 fysieke winkels! Maar wij zijn ook hardlopers en een hechte groep collega's. En juist door onze persoonlijke benadering proberen wij ons te onderscheiden! Echte mensen met een oprechte interesse in alles wat met hardlopen en het runnen van een hardloopimperium;) te maken heeft.