Zeer mooie kwaliteit product en super service.

Na mijn bestelling te hebben geplaatst zagen wij in de mail dat het product (nog) niet op voorraad was. Echter de klantenservice heeft er behoorlijk vaart achter gezet en is onze bestelling toch nog heel snel ontvangen. Chapeau!!!

Buitengewoon goede ervaring: ruim assortiment A-merken en persoonlijke aandacht

Via Bol.com een bestelling geplaatst van een luxe rol-/nekkussen Pip Studio fleur grandeur donkerblauw, 100% katoen percal. Leuk: persoonlijke aandacht via ontvangen kaartje waarin bedankt wordt voor je bestelling, instructies ruilen of retourneren en opletten op wasvoorschrift. Per e-mail tussentijds op de hoogte gehouden van de status order 168968, gratis verzending binnen Nederland, Track & trace code PostNL, bezorging getekend voor ontvangst. Ruim assortiment beddengoed van de betere bekende merken, topkwaliteit gegarandeerd, mooie aanbiedingen, goede klantenservice. Zal in de toekomst met plezier een nieuwe bestelling plaatsen!

Mooie producten, snelle verzending en als extraatje heel erg leuk ingepakt! Echt een cadeautje om te krijgen!

Verrassend!

Mijn bestelling eerd snel geleverd en ontving ik prachtig ingepakt alsof het een cadeautje was. Leike verrassing!

een warm gevoel !

Toen het pakket van Morpheus kwam wat het zo mooi , in kerstverpakking, ingepakt. Dat ik een warm gevoel kreeg. Dat moet een professionele inpakker geweest zijn. Bedankt daarvoor.

vlotte bezorging

En het was ook nog eens heel feestelijk ingepakt! Leuk gebaar!

Super snel bezorgd en mooi ingepakt.

Geweldig in kerstfeestverpakking ontvangen

Bestelling supersnel ontvangen

uitstekend

Jeetje, ik had een afgeprijsd Pip hoeslaken gekocht en deze werd voor de Sinterklaas bezorgd. Het pakje was toch zo leuk verpakt en versierd! Hartelijk dank voor het leuke pakje en de snelle verzending :-)

Prachtig beddengoed supersnel geleverd

De aankoop voelt als een groot cadeau, door de inpakservice!

Geweldig!!

Niets anders dan lof voor Morpheus. De bestelling werd supersnel verzonden en geleverd, Het beddengoed was ook heel mooi en leuk ingepakt zodat we nu een geweldig kado kunnen aanbieden. Er zat zelfs een leuke tas bij onze bestelling van het merk van het beddengoed ( Pip Studio) Ga er zeker vaker bestellen.

Ongelofelijke snelle levering

Snelle bezorging

De overtrekken zijn prachtig de kleuren en kwaliteit. Mooie grote maten!

Doen wat ze beloven!

Bestelde hoofdkussen en sloop zijn van zeer goede kwaliteit Snelle levering

Lekker snel en liefdevol verpakt

Mijn perfecte wekker

Via de website van FonQ een Lexon Flip wekker gekocht bij Morpheus. Snel geleverd, veel sneller dan op de website stond. En het is (voor mij) de perfecte wekker. Prachtig ding en heel handig in te stellen. En vooral: de wekker begint met een heel beschaafd geluid, en wordt steeds indringender. Maar je schrikt je niet kapot bij de eerste rinkel. Ik ga vaker shoppen bij Morpheus!

Top ervaring

Mooie verrassing in de doos: een fijn kaartje en de aankoop mooi ingepakt met een gouden kindje. Dank je wel voor de zorg die jullie aan de dag leggen bij het verzenden van het pakketje. Gewaardeerd

Snelle levering en keurig verpakt!

Het is al feest als je de doos open maakt! Prachtige kwaliteit en zorgvuldig verpakt.

juiste product op tijd geleverd

Verwachte levering stond later maar eerder geleverd

zeer zorgvuldig ingepakt!

Heel leuk en mooi verpakt! Zal zeker nog een keer een bestelling plaatsen!

top

mooi kussen prachtig ingepakt levering was ook prima

niet positief

ik had een mooi Marjolein Bastin beddenovertrek besteld. Het duurde vrij lang voordat de zending kwam, toen deze eindelijk gearriveerd was, zat er wel een hoes van MB in, maar met een compleet andere print!, heb het dus weer geretourneerd. Jammer: trage levering en nog verkeerd artikel ook.

Op tijd bezorgd

1ste keer iets besteld en tevreden