Helemaal TOP

Fijne website,goed overzichtelijk! Wat heel belangrijk is ze beloven vandaag besteld morgen in huis Houd ik van,daarom een dikke tien!!

• Aankoop Primer

Helemaal top

De producten zijn uitstekend en de service perfect. Met gratis samples!!

• Aankoop Pascaud

Alsof ik een kado uitpakte, zo mooi verpakt en vele exraatjes.

• Aankoop zeer goed

snelle levering na bestelling

Prima produkten assortiment.

Mooie producten voor een goede prijs!

Altijd leuke acties, snel geleverd en goed ingepakt met een lief kaartje en altijd een monstertje erbij!

• Aankoop Prima

De bestelling was snel in huis..

• Aankoop Goed

Netjes en goed!

Keurig verpakt met leuk extraatje

• Aankoop Top

Elke bestelling is een feestje

Al jaren bestel ik produkten bij Huidhuid. Fijne produkten, snelle levering en goede communicatie. Elke bestelling is met zorg ingepakt met een lief persoonlijk kaartje en er zitten altijd extra samples bij. Echt een kadootje!

• Aankoop Pascaud

Goede service, advies en snelle levering van de producten!

• Aankoop Pascaud huidverzorging

Heel veel PCA Skin producten. Snelle levering en altijd een presentje en leuke kaart. Wordt gewaardeerd!

• Aankoop Zeer goed

Geweldige service

Een app gestuurd omdat het pakje iets verlaat was, meteen een reactie met uitleg.

Altijd erg tevreden!

Snelle levering en het leuke ervan vind ik dat er altijd een handgeschreven briefje inzit van Esther. Maakt het erg persoonlijk!

Bestel vaak en het is altijd de volgende dag in huis netjes verpakt met een lief zinnetje erbij THK Esther

• Aankoop Pascaud

Altijd weer een snelle, accurate levering!

Dank voor de perfecte, snelle levering met samples en advies via app mogelijk. Top!

• Aankoop Pascaud 24 hout box

Gewoon goed

1e keer een bestelling geplaatst. Bezorging was prima. Wat ik vooral leuk vond was het handgeschreven kaartje en twee mini beautyproducten.

De levering is snel en correct en ook nog voorzien van goede monstertjes.

• Aankoop 9

Supersnelle levering met fijne extra!

Mijn producten waren supersnel geleverd en on top zaten er twee extra samples in om uit te proberen. Heel leuk!

• Aankoop 10/10

Correcte afhandeling van je bestelling

Geregeld goede acties waardoor je toch goede producten kan aanschaffen die je anders niet zou kopen wegens te duur.

Fijne webwinkel en bij je bestelling diverse monstertjes om te testen

altijd alles goed geregeld

een feestje om het uit te pakken

• Aankoop goed

Snel en met een persoonlijk geschreven kaartje.

Fantastisch!!

Altijd super snelle levering en goede service!!

• Aankoop Super blij mee!!

Top producten snel geleverd

Hier aantal producten besteld, mede door de leuke kortingactie. En dan toch nog een aantal leuke mini's. Dat gaat alle verwachtingen te boven!

• Aankoop 10

Super advies en top bezorging

Telefonisch gebeld voor advies. Erg fijn geholpen en daarna besteld en volgende dag geleverd met persoonlijk briefje en testers. Erg tevreden!

• Aankoop Pascaud

Supersnel en keurig verpakt thuisbezorgd

Wederom weer heel blij met mijn bestelling bij Esther, wat een cadeau maakt zij ervan, ook al weet je wat er komt, is het toch een heerlijke verrassing thuisbezorgd…dank je wel!!

Over HuidHuid

HuidHuid Skincare is de webshop op het gebied van huidverbeterende producten, minerale make-up en supplementen. Met merken als Pascaud, Team Dr. Joseph, PCA Skin, RevitaLash, Thoclar Labs, Youngblood en Lycogel kunnen we iedere huid blij maken. Wij vinden het heel belangrijk om samen met jou te werken aan een gezonde huid, want een gezonde huid is een mooie huid! Bij HuidHuid krijg je de beleving van een fysieke winkel, maar dan online. We geven je graag veel persoonlijke aandacht en advies, zodat je de kwaliteit en service krijgt waar je blij van wordt! Bestel je jouw skincare producten bij ons? Dan kun je rekenen op een fijne shop-ervaring vanaf het moment dat je jouw huidproducten gaat bestellen tot het moment dat je jouw pakketje gaat uitpakken. Wij zijn een betrouwbare webshop en staan bekend om onze uitstekende service. Alle bestellingen worden met de grootste zorg ingepakt en via PostNL vaak dezelfde dag nog verzonden. Je ontvangt bij je bestelling altijd GRATIS bijpassende samples. Bestellen gaat gemakkelijk en snel, je kunt veilig via iDEAL betalen. Ben je op zoek naar online huidadvies? Wij geven je graag professioneel advies over de juiste producten en oplossingen voor jouw huid. Heb je een huidprobleem of ben je benieuwd met welke producten je jouw huid het beste kunt verzorgen? Neem dan gerust contact op via Whatsapp of e-mail. We adviseren je graag!