Ik bestel graag op de webshop van HuidHuid omdat het altijd met een persoonlijk briefje en netjes verzorgt hier bij mij thuis aankomt ik ga hier zeker meer bestellen

• Aankoop Pascals producten

Echt een heel goede en persoonlijke service :)

Snelle levering, heel persoonlijke benadering, zorgvuldige bezorging, kortingsactie en zelfs een klein kadootje. Ik was de eerste keer al positief verrast en nu weer :) Ik blijf hier bestellen. Groot contrast met andere cosmetics webshops (zoals bijv. blitz, die ernstig tekortschieten in klantenservice); ik vind huidhuid echt een uitblinker!

• Aankoop Verschillende artikelen pca-skin

Super tevreden

Altijd snel verzonden, netjes verpakt, producten altijd op voorraad, persoonlijk briefje erbij met soms ook advies over andere producten, gratis samples, leuke kortingen. Kortom super tevreden.

• Aankoop Heel blij mee

Ruime keuze aan fijne producten en snelle levering

• Aankoop Pca oogcreme

Snelle reactie op mijn vraag. Goede service en leuke acties! Ik bestel hier graag nog een keer.

Fijn contact en goede service

Voor de eerste keer besteld, gaat vast een vervolg krijgen. Fijn contact, goed op de hoogte gehouden!

• Aankoop Precies wat ik wilde :)

Snelle levering, goede producten

De producten werden zoals altijd netjes verzorg en snel geleverd en er zit altijd een klein handgeschreven bedank briefje mij, erg leuk.

• Aankoop 10

Snelle levering van de bestelling plus een kadootje

ben tevreden over de snelle levering en blijk met het extraatje wat bijgeleverd was

• Aankoop prima

10/10!!

Het was de eerste keer dat ik er besteld heb, maar zeker niet de laatste keer. Je wordt goed op de hoogte gehouden ivm de levering. En dan dat persoonlijke, lieve woordje dat bij in het pakket zat…daar kreeg ik een glimlach van! ☺️

• Aankoop Pca rebalance

zéér klantgericht en persoonlijk

een 10

Mooie website en snelle levering.Top!

Mooie website en snelle levering.Top!

Geweldige service

Snelle levering en pakket is altijd mooi verzorgd, met een persoonlijk berichtje en enkele samples.

• Aankoop Pascaud

Snelle levering. Een persoonlijk schrijven bij de bestelling

• Aankoop 9

Overzichtelijke site en snelle levering.

• Aankoop Pascaud producten

Snelle bezorging

Bezorging is snel, bestelling is mooi verpakt en zonder plastic. Ook leuk dat er altijd een monstertje bij zit van het merk dat je hebt gekocht.

Snelle verzending met kleine attentie

Top service en altijd een handgeschreven boodschap erbij! Super leuk!

Top service en altijd een handgeschreven boodschap erbij! Super leuk!

• Aankoop Goed

Perfecte eerste bestelling

Snel het bestelde product ontvangen met een extraatje en een vriendelijk kaartje. Leuke eerste indruk.

• Aankoop Perfect

Geweldig, ik ben altijd dik tevreden!

Snelle levering en prachtig verpakt. Ik voel mij als vaste klant echt gezien. Helemaal blij word ik van het persoonlijke kaartje en de leuke extra’s bij mijn bestelling. Voor mij nooit geen andere webshop meer!

• Aankoop Pascaud producten

Uitstekende service en snelle levering

Bij huidhuid is er steeds een ruime keuze aan top producten.

• Aankoop Fijne shop ervaring

een 10 !

Beste Esther, Jullie hebben een heel ruim assortiment van youngblood dat heb ik nergens anders kunnen vinden ! Daarbij is de persoonlijke touch, een mailtje en een kaartje bij de bestelling heel erg bijzonder. Het geeft mij het gevoel dat je veel zorg aan mij hebt besteed. Ik zou graag weer bij jullie bestellen, en ben benieuwd of het ook mogelijk is kleuren te komen zien in Barneveld ? Ik weet niet helemaal zeker of ik voor de foundation de juiste kleur heb uitgezocht, ik heb een wat dunne huid en daardoor vaak wat aan de rode kant. Hartelijke dank voor de zorgvuldigheid en fijn weekend ! groeten, Ellen

• Aankoop 10

Goede producten, goed advies!

Bij huidhuid bestellen is makkelijk en snel. Producten worden met zorg verzonden en je krijgt er een proefmonstertje bij, zodat je ook nieuwe dingen kan uitproberen. De webwinkel heeft daarnaast gewoon echt goede producten en geeft ook zeer deskundige advies en antwoord op vragen. Aanrader!!

• Aankoop PCA ReBalance

Netjes verzorgd

Mijn bestelling kan ik ook in Eindhoven doen maar bij Huid Huid is het persoonlijke briefje erg leuk vandaar mijn bestelling bij jullie

• Aankoop Pascaud

Snel

Leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling

• Aankoop Serum

Alles naar wens

Gratis verzending, proefjes bijgeleverd, goede klantenservice

• Aankoop Helemaal tevreden

Over HuidHuid

HuidHuid Skincare is de webshop op het gebied van huidverbeterende producten, minerale make-up en supplementen. Met merken als Pascaud, PCA Skin, RevitaLash, Thoclar Labs, Youngblood en Lycogel kunnen we iedere huid blij maken. Wij vinden het heel belangrijk om samen met jou te werken aan een gezonde huid, want een gezonde huid is een mooie huid! Bij HuidHuid krijg je de beleving van een fysieke winkel, maar dan online. We geven je graag veel persoonlijke aandacht en advies, zodat je de kwaliteit en service krijgt waar je blij van wordt! Bestel je jouw skincare producten bij ons? Dan kun je rekenen op een fijne shop-ervaring vanaf het moment dat je jouw huidproducten gaat bestellen tot het moment dat je jouw pakketje gaat uitpakken. Wij zijn een betrouwbare webshop en staan bekend om onze uitstekende service. Alle bestellingen worden met de grootste zorg ingepakt en via PostNL vaak dezelfde dag nog verzonden. Je ontvangt bij je bestelling altijd GRATIS bijpassende samples. Bestellen gaat gemakkelijk en snel, je kunt veilig via iDEAL betalen. Ben je op zoek naar online huidadvies? Wij geven je graag professioneel advies over de juiste producten en oplossingen voor jouw huid. Heb je een huidprobleem of ben je benieuwd met welke producten je jouw huid het beste kunt verzorgen? Neem dan gerust contact op via Whatsapp of e-mail. We adviseren je graag!