Overzichtelijke prettige website! Snelle levering

Het bestelde product was snel in huis alsmede een heerlijk proefproduct om uit te proberen! Super!

• Aankoop PCA skin creamy cleanser

Was perfect geregeld

De producten zijn wat duurder als bij de concurrent maar jullie hadden het nog wel op voorraad. Vandaar dat ik was overgestapt maar de service is net zo goed. Snelle levering.

• Aankoop Duurder als concurrent

Top webshop!

Weer uiterst tevreden met de snelle levering en het prachtig verzorgde pakket met produkten van mijn topmerk Pascaud! Ook heel blij met alle bijgevoegde samples!

Goede service en producten

Uitstekend en eerlijk!

Koop graag mijn producten bij huidhuid.nl. Ze reageert direct en wat voor mij belangrijk is....je krijgt mooie samples! Voor mij belangrijk en gunstig door nachtjes weg door werk. Blijf zo en verander niks ! TOP!!

• Aankoop Top

Snelle levering en echt gewaardeerd dat er zoveel monsters bijzaten.

De producten van Pascaud zijn al aan de prijzige kant en dan is het zo fijn dat je wat monsters meegestuurd krijgt. Daar was ik enorm blij mee.

• Aankoop 10

Ben zeer tevreden

• Aankoop Goed

Snelle levering van mijn Pascaud verzorgingsproducten!

Fijn dat er wat monsters ( pascaud) bijgeleverd werden , wat handig is als je bv een weekend weg bent.

Makkelijk

De bestelling is prima en snel afgehandeld.

Prettige samenwerking

De producten zijn heel fijn en Esther is zo kundig dat ze me de juiste aan of afraadt.

• Aankoop Pascaud

Duidelijke site en goede service

• Aankoop Goed

Snelle nette levering en goed product

Goede service en snelle levering van het product

• Aankoop Goed

Prima product, sample niet geleverd

Huidhuid adverteert met gratis sample bij elke levering. Bij mijn bestelling gaf ik aan een bepaald product te willen gaan proberen met de vraag of dan daarvan een sample erbij kon (ipv random sample). Geen reactie op ontvangen en überhaupt geen sample gekregen. ‘We geven je graag veel persoonlijke aandacht …’ Volgende keer beter dan maar.

Uitstekend!

Ik ben altijd te laat met producten bestellen, maar kan gelukkig altijd rekenen op de snelle en betrouwbare levering van Huidhuid!

• Aankoop Uitstekend

Snelle levering en super service!

Zeer snelle levering. Topproducten!

• Aankoop PCA

Snelle levering!

Chapeau!!!!!

Sinds een jaar ben ik fan van Huidhuid. Gebruik de producten van Pascaud en als ik vragen heb, is er altijd een deskundig advies en een luisterend oor. Regelmatig mooie aanbiedingen, snelle levering en mooie samples om uit te proberen. Ik wil nooit meer anders. Het voelt vertrouwd en als thuiskomen door het persoonlijk contact. Van mij krijgt Huidhuid een 10!!!

• Aankoop 10

Snelle levering en goed verpakt

• Aankoop Prima en snel verstuurd

supergoed

Ik ben erg tevreden en was extra verrast door de grote tube carcadian die bij de bestelling zat.

• Aankoop prima

uitstekend

super snel het juiste produkt ontvangen.

Alles wat we bestellen wordt snel geleverd en komt altijd goed aan.

• Aankoop Goed

Super snelle levering en bij verpakking is rekening gehouden met de mileueisen van deze tijd!

Goed product

Altijd goed danku wel

Helemaal perfect

Esther denkt mee, geeft gebruikerstips en dat op zeer professionele wijze. De producten sluiten perfect aan bij mijn huid. Daarbij zijn er altijd gratis samples. Leuk voor rop reis.

Fossa Iberica 1 3995 XH Houten

Over HuidHuid

HuidHuid Skincare is de webshop op het gebied van huidverbeterende producten, minerale make-up en supplementen. Met merken als Pascaud, Team Dr. Joseph, PCA Skin, RevitaLash, Thoclar Labs, Youngblood en Lycogel kunnen we iedere huid blij maken. Wij vinden het heel belangrijk om samen met jou te werken aan een gezonde huid, want een gezonde huid is een mooie huid! Bij HuidHuid krijg je de beleving van een fysieke winkel, maar dan online. We geven je graag veel persoonlijke aandacht en advies, zodat je de kwaliteit en service krijgt waar je blij van wordt! Bestel je jouw skincare producten bij ons? Dan kun je rekenen op een fijne shop-ervaring vanaf het moment dat je jouw huidproducten gaat bestellen tot het moment dat je jouw pakketje gaat uitpakken. Wij zijn een betrouwbare webshop en staan bekend om onze uitstekende service. Alle bestellingen worden met de grootste zorg ingepakt en via PostNL vaak dezelfde dag nog verzonden. Je ontvangt bij je bestelling altijd GRATIS bijpassende samples. Bestellen gaat gemakkelijk en snel, je kunt veilig via iDEAL betalen. Ben je op zoek naar online huidadvies? Wij geven je graag professioneel advies over de juiste producten en oplossingen voor jouw huid. Heb je een huidprobleem of ben je benieuwd met welke producten je jouw huid het beste kunt verzorgen? Neem dan gerust contact op via Whatsapp of e-mail. We adviseren je graag!