Vandaag bestellen morgen in huis

• Aankoop Prima

Heel goeie webshop met de beste producten

Heel vlugge levering. Deze maand extra leuk met de kortingen én nuttige verrassing in het pakketje.

• Aankoop Alles oké

Uiterst tevreden!

Superblij met mijn zorgvuldig ingepakt pakket van HuidHuid. De serums en crèmes van Pascaud maken echt verschil en zeker in combinatie met de voedingssupplementen blijft mijn huid bij het ouder worden in optimale conditie! Zeer enthousiast over de RevitaLash eyebrow conditioner, mijn wenkbrauwen zijn er voller door geworden.

Super fijne ervaring

Zo fijn geholpen door Esther , goed contact over de app gehad waardoor ik fijn mijn producten kon bestellen . Heb nu al aantal bestellingen gedaan altijd fijne samples erbij om te proberen , blijf hier zeker bestellen .☺️

• Aankoop Youngblood en revitalash

Persoonlijke aandacht, uitstekende service

Persoonlijke aandacht en advies, kwaliteitsproducten zijn met zorg verpakt, uitstekende service. Fijne shop-ervaring!

alles ok

• Aankoop goed

Vlugge levering, ideaal

Heel vlugge levering, op mijn aanvraag worden de pompjes getest van de aangekochte producten. Gewoon prima in orde. En fijn dat er nog enkele staaltjes van mijn voorkeur merk bij het pakje zitten. Heel fijn.

• Aankoop Heel goede producten

Heel tevreden

Snelle levering, persoonlijke benadering en ook hele fijne producten van hoge kwaliteit. Ik kom hier telkens weer terug!

Graag bestel ik in jullie webshop mijn pascaud producten levering is altijd netjes verpakt en meestal met een vriendelijke groet van Esther ik blijf zeker bestellen ook in het nieuwe jaar met vriendelijke groet Marianne Slegers

• Aankoop Pascaud

Tiptop

Vriendelijke en behulpzaam. Ook de bestelling,goed verpakt en vlug geleverd. Zelfs mijn foutjes,vlug opgelost. Mijn dank daar voor. Ga jullie zeker aanbevelen, grtjs

• Aankoop 9

Goede service, snelle levering!

Betrouwbaar, en snel

Betrouwbaar, snelle levering

Heel tevreden, bezorging de volgende dag

Vlotte bezorging en behalve de bestelling ook wat extraatjes!

• Aankoop Prima

Ruim voldoende...

Kom betrouwbaar over...door de lange levertijd( ivm. drukte bin post.nl)...ging ik twijfelen.. Toch door jullie( via app en mail) werden we goed op de hoogte gehouden...

• Aankoop Goed

Heel erg goed !!

Ik ben zo goed geholpen bij de keuze van mijn mooie producten . Heel erg blij mee . En ook erg fijne samples erbij gekregen om uit te mogen proberen . Ik kijk ernaar uit om de volgende keer weer bij Huidhuid te bestellen .

• Aankoop Mooie make up van youngblood !

Heel tevreden !

De betere verzorgingsproducten online en heel vlugge GRATIS levering !!!

• Aankoop PCA

Eenmaal besteld heb je het zo in huis

Vanaf het moment van bestellen wordt je goed op de hoogte gehouden van het verzend traject tot aan het afleveren

• Aankoop In perfecte staat ontvangen

Eenmaal besteld is je product zo in huis

Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verzend traject en het afleveren. Als je vragen hebt over producten dan heb je ook zo antwoord.

• Aankoop Bekend en ok

Goed assortiment !

Het enige adres waar ik mijn producten kan vinden en bestellen. Mooi assortiment, zeer vlugge levering én geen verzendingskosten !!!

Al een paar keer iets besteld, en altijd goede en snelle levering. Niks op aan te merken.

• Aankoop PCA Skin

• Aankoop PCA Skin

Geweldig, voldoet aan al je verwachtingen

Snelle levering , persoonlijk kaartje erbij en gratis samples ; zeer klantvriendelijk

Fossa Iberica 1

3995 XH Houten

Over HuidHuid

HuidHuid Skincare is de webshop op het gebied van huidverbeterende producten, minerale make-up en supplementen. Met merken als Pascaud, Team Dr. Joseph, PCA Skin, RevitaLash, Thoclar Labs, Youngblood en Lycogel kunnen we iedere huid blij maken. Wij vinden het heel belangrijk om samen met jou te werken aan een gezonde huid, want een gezonde huid is een mooie huid! Bij HuidHuid krijg je de beleving van een fysieke winkel, maar dan online. We geven je graag veel persoonlijke aandacht en advies, zodat je de kwaliteit en service krijgt waar je blij van wordt! Bestel je jouw skincare producten bij ons? Dan kun je rekenen op een fijne shop-ervaring vanaf het moment dat je jouw huidproducten gaat bestellen tot het moment dat je jouw pakketje gaat uitpakken. Wij zijn een betrouwbare webshop en staan bekend om onze uitstekende service. Alle bestellingen worden met de grootste zorg ingepakt en via PostNL vaak dezelfde dag nog verzonden. Je ontvangt bij je bestelling altijd GRATIS bijpassende samples. Bestellen gaat gemakkelijk en snel, je kunt veilig via iDEAL betalen. Ben je op zoek naar online huidadvies? Wij geven je graag professioneel advies over de juiste producten en oplossingen voor jouw huid. Heb je een huidprobleem of ben je benieuwd met welke producten je jouw huid het beste kunt verzorgen? Neem dan gerust contact op via Whatsapp of e-mail. We adviseren je graag!