Super geregeld ! Prima geregeld zoals beloofd !

Had eerst verkeerde besteld.Na advies de goede besteld. Geld netjes binnen 1 dag teruggestort. Goede koepel na enkele dagen netjes en op tijd geleverd!

Snelle levering en mooi product. Bij gebruiksaanwijzing gebrek aan formaat schroeven.

Snel en goed geholpen

Snel en correct geholpen en stond klaar in ARNHEM

Vriendelijk snelle levering top kwaliteit

Hele aardige klanten service, deed haar best om het eerder geleverd te laten worden en was ook eerder geleverd dan gepland.. heel erg tevreden met het lichtkoepeltje .

Ik zou er weer bestellen

Prima in communicatie omtrent levering. Duidelijke website. Ik had zelf geen verdere vragen en dus ook geen contact gezocht Ik zou er weer bestellen

Goed verzorgd geleverd

Alles werd goed verzorgd en netjes compleet afgeleverd

voldoende

Ze waren mooi op tijd. Zeer vroeg zelfs. Enige nadeel was , dat ze de schroeven waren vergeten. Gelukkig dat de dakdekkers schroeven hadden.

Bedankt voor uw beoordeling, de domelite lichtkoepel moet u zelf de schroefjes aanleveren en de overige zitten ze erbij onder het bruine karton. Zitten deze er niet bij dan kunnen we een zakje toesturen. Met vriendelijke groeten, Service team.

mooi produkt snelle levering

mooie koepel goede prijs snelle levering

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met uw lichtkoepel.

Alles OK

Goed en snelle levering

99% op voorraad, bedankt voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met uw lichtkoepel. Service team.

Goed product te laat geleverd

Helaas kon de online beloofde levertijd niet waar gemaakt worden. 1 dag te laat.

Bedankt voor uw beoordeling, de levertijd is in werkdagen en in sommige situaties kan het door het weekeinde komen dat orders een dag later of vroeger komen. Met vriendelijke groeten, Service team.

Prima🖒

Snelle levering prima kwaliteit en keurig afgeleverd bij huis.

Slecht comunicatie

Heb 2 lichtkoepels besteld die zouden dinsdag geleverd worden mijn vriendin de hele dag vrij gevraagd de hele dag niks gehoord s avond een bericht gestuurd moest ik van jullie maat contact op nemen met de transpartuur heb ik gedaan die was ontevreden om dat in contact met hem opnam terwijl er de dezelfde dag al tegen jullie werd verteld dat die het niet ging reden ben zelf zzp er en haf al afspraken gemaakt met de opdracht gever zaten er ook geen schroeven en anti diefstal doppen bij ,eerste en laatste keeer had beter bij bik kunnen bestellen waren ze wel op tijd en alle bevestigingen er bij wat een kut site

U heeft tot 3 x toe een telefoontje gejad dat de levering een dag later zou zijn. Daarnaast hebben wij 2 x een email gestuurd omdat u onbereikbaar was. Met vriendelijke groeten, Service team.

Prettige samenwerking

Komen afspraken na

Gewoon zoals beloofd.

Besteld en gelijk de bevestiging wanneer het wordt geleverd. Prima in orde.

Goed snel en scherp geprijsd

Goede ervaring binnen 4dagen netjes thuis afgeleverd met belletje vooraf top!!!

prima koepel, foutloze levering

Goede site, makkelijk bestellen, goede levering. Wel had ik verwacht

Top koepel

Wij hebben goeie ervaring mee prima afgeleverd & bezorgd ,geen klachten 👍👍

Prima product

Product redelijk snel geleverd. Stond in de voortuin met een briefje door de brievenbus. Er zou aanvankelijk telefonisch contact zijn, maar daarvoor waren de dakkoepels al geleverd. Helaas geen schroeven erbij. Verder afwachten hoe de koepels zich houden komende jaren.

goede prijs kwaliteit

vlot besteld, vlot geleverd

Duidelijk snelle levering

Makkelijk via internet duidelijk snelle levering!

Uitstekend.

Website goed ontwikkeld. Levering prima

Zeer goed en correct.

De eerste bestelling is wel mislukt maar dat was niet uw schuld. Uw inzet was uitstekend.

Niks op aan te merken

Keurig geleverd. Kreeg op tijd bericht hoe laat de chauffeur er zou zijn

Over Lichtkoepeltje.nl

Lichtkoepeltje.nl is al meer dan 30 jaar het betrouwbare adres voor de beste lichtkoepels en platdakramen. Wij zijn de enige leverancier die 99% uit voorraad rechtstreeks via de fabriek leveren bij de klant. Omdat wij de lijnen kort houden en 7 dagen per week beschikbaar zijn, bieden wij naast de beste service ook de laagste prijsgarantie op alle lichtkoepels en platdakramen. De merken die wij voeren zijn VELUX, Skylux, Intura en DPI. Natuurlijk ontvangt u 10 jaar garantie en behoort landelijke montage service tot de standaard.