1ste keer bestelling gedaan via lichtkoepeltje.nl Alles super verlopen, materiaal goed en degelijk ingepakt. Bij montage bleek dat er schade was aan de koepel, dit gemeld bij lichtkoepeltje.nl en binnen een week werd er een nieuwe bezorgd. Een volgende lichtkoepel bestel ik weer via lichtkoepeltje.nl

Zeer praktische en mooie lichtkoepel.

De lichtkoepel is perfect te bestellen en wordt vlot geleverd. Zeer goed te plaatsen en af te monteren. Prachtig opaal licht en kan makkelijk open gezet worden. Top product.

Alleen niet telefonisch bereikbaar dat is minder

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Wegens enorme drukte en vakantie periode hebben we gekozen om iedereen 7 dagen per week direct te antwoorden via e-mail of chat. respons tijd op uw email/chat binnen een half uur en dit 7 dagen per week 14 uur per dag. Veel plezier met uw mooie lichtkoepel. Met vriendelijke groet, Service team.

Super netjes geregeld

Ga nooit meer bij een ander

Top product voor een mooie prijs

Keurige levering van een top kwaliteit lichtkoepel.

snel gelerd en tegen goede prijs

betrouwbaar bedrijf snelle levering

Snel geleverd. En ze hebben alle maten. Goede kwaliteit

Alles goed afgeleverd materiaal lekker compleet ik had de 2 koepels binnen een half uur vervangen. we zijn klaar voor de winter

Top geregeld

Bezorging perfect geregeld en op tijd. Transporteur is top.

De ervaring met lichtkoepeltje was goed maar de bezorger belde 20 minuten van te voren. En geen mailtje de avond van te voren. Zoals in de mail van lichtkoepeltje. Dus niemand thuis.

Bij de twee levering die reeds gebeurd zijn was: De eerste levering te laat aangekondigd maar dank zij de vrouwelijke chauffeur goed opgelost in samenspraak met de buurvrouw. De tweede levering helemaal niet aangekondigd , wel opgebeld door de chauffeur van dienst , daar ik ter plaatse woon direct opgelost . vgr Leo De Beuckeleer

uitstekend

goede en vlotte levering, vriendelijke bezorger , netjes verpakt. meer dan waard om hier te bestellen...

Snelle afhandeling super product en goede prijs.

snelle service goede producten

Producten waren goed en als er iets iets word je snel geholpen en word het verholpen!

Zeer goed product

200x100 cm prachtig daklicht , enkel wel zwaar

Prima dakraam

Mooi dakraam snel geleverd voor prima prijs, wij zijn zeer tevreden

Prima service voor een prima prijs

Lichtkoepel besteld, keurig binnen een paar dagen geleverd en niet duur.

Bestelling ging vlot.

Het was een vlotte bestelling een goede prijs doe zo verder. Zeker aan te bevelen.

Correct

Correct levering

Heel tevreden

goede service. Mooie koepel.

Snelle levering!

Overzichtelijke website, snelle levering!

Prima.

Snelle goede levering

Prijs kwaliteit goed in balans. Koepels zien er goed uit.

Over Lichtkoepeltje.nl

Lichtkoepeltje.nl is al meer dan 30 jaar het betrouwbare adres voor de beste lichtkoepels en platdakramen. Wij zijn de enige leverancier die 99% uit voorraad rechtstreeks via de fabriek leveren bij de klant. Omdat wij de lijnen kort houden en 7 dagen per week beschikbaar zijn, bieden wij naast de beste service ook de laagste prijsgarantie op alle lichtkoepels en platdakramen. De merken die wij voeren zijn VELUX, Skylux, Intura en DPI. Natuurlijk ontvangt u 10 jaar garantie en behoort landelijke montage service tot de standaard.