Teruggavebeleid van binnen 14 dagen is wel erg kort.

Ik had aangegeven dat ik waarschijnlijk een buis overhad. Dit had ik gemeld binnen 3 weken. Ik heb als reactie gekregen dat dit niet meer kon. Dit vind ik erg jammer , want nu zit ik wel met een buis van €89.05 in mijn maag. Ook een handleiding was niet bijgesloten. Via de site had ik deze wel snel gevonden. Over de levering was ik echter wel tevreden. Wellicht kunt u via deze weg nog iets beteken voor de retourzending van de overgebleven buis. Dus op het moment gemengde gevoelens over de aanbeveling bij iemand anders.

Snelle levering en keurig verpakt, met weinig kans op beschadiging

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf, is zonder meer goed!

Ik ben tevreden vanaf de bestelling tm de aflevering

Het bestellen ging gemakkelijk. Ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer het bezorgd werd en de koepel is onbeschadigd afgegeven.

Alles ziet er netjes uit en keurig thuis afgeleverd.

Super tevreden

Prima levering voor een nette prijs

Gister onze nieuwe lichtkoepel geplaatst.

Snel geleverd. Ook leverdatum en tijdstip volgens opgave. Alles klopt. Zeer tevreden.

Perfecte telefonische dienstverlening en snelle bezrging

Zie boven

Niet helemaal wat we verwachtten.

De lichtkoepel werd een dag te vroeg bezorgd. Ondanks een aankondiging met vaste datum per mail . De bezorger was niet op de hoogte dat je de lichtkoepel uit moet pakken om te controleren op gebreken. ( staat als regel in de mail). De lichtkoepel was intact maar heeft wel snijsporen van waar ze de foam hebben afgesneden. Jammer want de koepel is niet stuk maar heeft wel schade. Voor ons geen tweede keer meer.

Bedankt voor uw feedback, u heeft voor de snellere levering een e-mail gehad. Voor het probleem bij het foam hebben we u 3x gevraagd om een foto en niets ontvangen, graag een foto zodat we dit kunnen oplossen voor u. Met vriendelijke groet, Service team.

snelle levering en passende koepel

De koepel kwam op de aangekondigde tijd en past prima.

Helemaal goed

Is gegaan zoals verwacht.

Heb de koepel snel binnen gekregen , maar nog niet kunnen plaatsen ivm weer. Wat me ook zorgen baart is dat de Gaten niet overeenkomen

Snelle en duidelijke communicatie.

Van bestelling tot levering zeer correct.

Goede voorlichting en op afgesproken tijd geleverd. De prijs is goed en geen bezorg kosten.Goede kwaliteit van koepel.

Snelle levering en goed en netjes afgeleverd

uitstekend

goed product snelle levering ben er tevreden mee

goede ervaring, bestelling snel en netjes geleverd

op de site stond duidelijk aangegeven dus konden makkelijk kiezen. na bestelling direct bevestiging en leverdatum dag erna. bezorging zelfs nog voor leveringsdatum door vriendelijke bezorger.

Zeer goede communicatie over de levering en alle afspraken nagekomen!!

Nadat ik de lichtkoepel besteld had werden afspraken en levering prima afgehandeld. Elders gold een levertijd van 3 weken bij Lichtkoepeltje kon direct geleverd worden.

Uitmuntende service

Lichtkoepel besteld voor mijn veranda. Binnen een paar werkdagen geleverd. Goede kwaliteit en prijsverhouding. Ga hier binnenkort nog meer bestellen.

Goed en goedkoop

Prima service, snelle levering

Heel tevreden,

Prijs - kwaliteit - levering is uitstekend !

niet tevreden

Na het sturen van foto's en overleg met jullie heb ik een lichtkoepel besteld welke bij montage te klein bleek. De koepel is enkele weken blijven liggen ivm ziekte van de klant, feestdagen en weersomstandigheden. Nu blijkt dat ik 80 euro retourkosten moet betalen voor het terugsturen van de verkeerde koepel. (Welke nog in de verpakking is) Een absurd bedrag. De verkeerde koepel kan mee terug als de juiste maat geleverd wordt!!!!!!!!

Bedankt voor uw feedback, uw bestelde lichtkoepel is al weken in uw bezit en kon aigelijk niet meer retour. Voor het ophalen en retourneren van een lichtkoepel zijn kosten verbonden. De producten zijn dan ook enorm groot. Het bezorgen is gratis maar retourneren kan niet als pakketpost. Een vrachtwagen retour is dan ook kostbaar. U heeft altijd de mogelijkheid om het zelf retour te brengen. Met vriendelijke groet, Service team.

Dikke 8

Besteld en goede levering volgens schems

Alles ging goed

goede kwaliteit en duidelijke afspraken.

snelle en goede levering kwaliteit is goed. Bestelling elektrische lichtkoepel.

Over Lichtkoepeltje.nl

Lichtkoepeltje.nl is al meer dan 30 jaar het betrouwbare adres voor de beste lichtkoepels en platdakramen. Wij zijn de enige leverancier die 99% uit voorraad rechtstreeks via de fabriek leveren bij de klant. Omdat wij de lijnen kort houden en 7 dagen per week beschikbaar zijn, bieden wij naast de beste service ook de laagste prijsgarantie op alle lichtkoepels en platdakramen. De merken die wij voeren zijn VELUX, Skylux, Intura en DPI. Natuurlijk ontvangt u 10 jaar garantie en behoort landelijke montage service tot de standaard.