Precies zoals verwacht

Goede ervaring qua levering en kwaliteit

Supersnelle levering

De levering van drie lichtkegels was uitermate snel. Sneller dan verwacht! Top!

ging goed

goed product

Levering volgens afspraak, prima product oftewel: niets op aan te merken

gewoon geweldig.

Goede service--dank je wel.

Goede prijs en kwaliteit

Prima kwaliteit en prijs

Snel geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding

Goedkoop en goede kwaliteit

Goed en snel

Was zoals ik hem wou

Scherpe prijs en nog betere service.

Scherpe prijs en zeer goed service .

Goed en goedkoop

Ik had er weinig hoop op, maar hartstikke goed spul , promte levering Behulpzame bezorger

Levering niet echt duidelijk

Helaas via de mail achteraf geïnformeerd over de lever dag. Pas later welke tijd, zonder opties. Hierdoor moet je ruim in de agenda plannen.. Verder genoeg goed.

goede prijs, snelle levering

overzichtelijke site prijstechnisch prima goede info mbt levering keurig op tijd geleverd

Snel en goed geleverd

Lichtkoepels besteld na een lekkage. De koepels werden snel geleverd. Ik had ze iets eerder nodig en dat was geen enkel probleem.

Snelle levering en goede communicatie

Makkelijk bestellen en snelle levering. Goede communicatie ook voor wat betreft aflevering.

Topservice topkwaliteit

Alles verlopen zoals gepland, alle afspraken nagekomen Product is van topkwaliteit

oké

Vlotte afwerking

Snelle levering, tevreden over product.

Koepel voldoet aan mijn wensen

Goed product, netjes afgeleverd.

Mooie koepels

Slecht dat we geen beschrijving bij is, en mail je daarover dat ze niet hebben en dat je dan maar op YouTube moet kijken. Ja sorry dit vind ik een lach wekkend iets

Geleverd op tijd en compleet

Top service!

Bestellingen zijn altijd netjes op tijd.

Duidelijk aangegeven wanneer het bezorgd werd. Uiterst tevreden.

Keurig en op tijd geleverd, artikel in onberispelijke staat ontvangen.

Uitstekend en goede webwinkel.

Prima geregeld

Prima geregeld

Vriendelijke klantenservice, snelle levering en goede prijs. Top bedrijf!

Over Lichtkoepeltje.nl

Lichtkoepeltje.nl is al meer dan 30 jaar het betrouwbare adres voor de beste lichtkoepels en platdakramen. Wij zijn de enige leverancier die 99% uit voorraad rechtstreeks via de fabriek leveren bij de klant. Omdat wij de lijnen kort houden en 7 dagen per week beschikbaar zijn, bieden wij naast de beste service ook de laagste prijsgarantie op alle lichtkoepels en platdakramen. De merken die wij voeren zijn VELUX, Skylux, Intura en DPI. Natuurlijk ontvangt u 10 jaar garantie en behoort landelijke montage service tot de standaard.