Top bedrijf!

Snelle en professionele hulp!

Lichtkoepels zijn nog steeds niet geplaatst wegens tijdgebrek en ziekte.

No geren ervaring

Lichtkoepel bolvormig driewandig acrylaat dagmaat 100X130 cm

Super!!

Alles dik in orde zeer tevreden

Het is 100% kloppend en naar verwachting.

Het geleverde is voor een dergelijk product zeer snel geleverd. Er ontbrak niets aan. Het monteren was een fluitje van een cent . De instructies zijn duidelijk. Kwestie van opzetten, vastzetten en klaar.

Betrouwbaar en snelle levering

Wij kopen bij lichtkoepeltje al meer dan 10 jaar onze lichtkoepels. Wat uitzonderlijk is dat ze zelfs op zondag nog reageren op onze emails. Wij zijn erg tevreden met deze leverancier. Onze laatst aankoop waren 4 Skylux lichtkoepels met opstand ventilerend. Deze had ik zondag besteld en woensdag op de bouw.

Lichtkoepel 100x200 snel geleverd

huiverig dat ik was voor de laagste prijs en levering met een week. Bleek dat we dus een mooie lichtkoepel inderdaad met een week ontvangen hebben en deze inmiddels straalt op onze carport.

Mooie lichtkoepels

Aannemer kon de 4 platdakramen niet op tijd leveren. Lichtkoepeltje een email gestuurd en de pkatdakrameb met 2 dagen in huis. Fijne mensen met deskundig advies.

levering vond plaats zonder aankondiging vooraf

De bezorger stond op de stoep zonder dat ik dit wist. Ik was niet thuis en heb iets terplaatse met mijn buurman moeten regelen

Bedankt voor uw beoordeling, uit ons systeem blijkt dat u op 12 juli een track en trace heeft ontvangen. Soms komt de track en trace in de spambox. Met vriendelijke groet, Service team.

Perfecte service en levering.

Lichtkoepeltje heeft mij zeer geholpen met het omruilen van een koepel. Deze was waarschijnlijk beschadigd aangeleverd maar niet door klant gecontroleerd. Voordat het een langdurig heen en weer zou worden. Hebben ze er voor gezorgd dat de koepel kostenloos wordt omgeruild. Echt top. Dat maak je niet vaak meer mee in deze tijden. Geweldig!

Alles goed geregeld

Goed product en aflevering perfect

Teleurstellend

Bezorging van de 2 koepels teleurstellend. Mijn zoon was thuis en heeft de koepels aangenomen,de bezorger wilde gelijk een handtekening en mijn zoon heeft getekend. Domste wat hij had kunnen doen, 1 van de koepels was beschadigd ( zat een gat in) Contact opgenomen met lichtkoepeltje, kreeg als reactie,niks te willen doen. Geen oplossing niks nada Geen goede service, dus goedkoop duurkoop

Bedankt voor uw reactie, Er is getekend door Bert Linnenbank voor onbeschadigd ontvangst. Dit is ook de naam op de bestelling. U heeft de lichtkoepel al een tijd in uw bezit. U stuurt een foto met een gat van circa 20 cm en scheuren die lijken of er een auto overheen gereden is. De lichtkoepel is allang gemonteerd en u claimt transport schade. We hebben de fabriek om een reactie gevraagd en die komen tot dezelfde conclusie als dat wij doet doen. De schade die u claimt is ontstaan na aflevering. De schade is zo groot dat niemand deze schade over het hoofd kan zien. Het vreemde is dat lijkt alsof u weet wat er gebeurt is, want u wilde graag met korting een nieuwe bestellen. Met vriendelijke groeten, Service Team

perfect

Mooi lichtkoepeltje, op tijd en met eigen trasport supersnel en schade vrij geleverd.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering, en de laagste prijs

Mooie lichtkoepels in overkapping

Keurig geleverd en goed verpakt. Kwaliteit en handleiding zijn prima.

Van bestellen tot en met levering top

Zie hier boven

toppie

na telefonisch contact meteen reactie

Goede kwaliteit lichtkoepel en heel compleet

De lichtkoepel kwam netjes op tijd en was van goede kwaliteit. Alle toebehoren netjes meegeleverd. Prijs, kwaliteit verhouding uitstekend.

Correcte levering volgens afspraak

Correkt bedrijf dat afspraken nakomt.

Tijdige levering volgens afspraak

Goede en duidelijke website en snelle en correcte levering

Erg snel geleverd

Slecht service, maar prima prijs kwaliteit

Slechte service, maar prima prijs kwaliteit. Zelf verkeerde raam besteld, maar toen we een nieuwe bestelden en de andere retour wilden doen met dezelfde zending moesten we 90 euro extra betalen. Zelf terugbrengen kon alleen in België en niet in Gorinchem of Arnhem terwijl dit op de website wel zo stond. Daarna ruim 7 weken moeten wachten op terugbetaling, terwijl 14 dagen wettelijk is en ook op website staat. Meerdere mailtjes gestuurd reden was dat de leverancier zat met ziekte en vakantie, dus zij zaten op die betaling te wachten, maar vind dat lichtkoepeltje dat dan maar moet voorschieten als ze goede service willen geven. Pas na vele nette mailtjes en uiteindelijk een hele boze mail, hebben we ons geld eindelijk terug gekregen. Wel werd er snel gereageerd op mailtjes en de lichtkoepel is verder prima, geen topkwaliteit, maar dat is logisch voor deze prijs.

Beste Paul van Esdonk, In de email is aangegeven dat wegens bouwvakvakantie en ernstige ziekte bij de retour afdeling/fabriek de retour wat langer duurde. We moeten altijd wel even groen licht krijgen dat uw koepel retour was. De fabriek was drie weken gesloten waarna de zieke medewerker en vakantie achterstand die deze vertraging veroorzaakte. Meer dan excuses konden we dan ook even niet voor u doen. Met vriendelijke groet, Service Team

Goed geregeld!

Korte levertijd. In de achtertuin geleverd

snel geleverd

Goede prijs en snel geleverd

Goede ervaring

Product voldoet aan verwachting, prettige levering

Over Lichtkoepeltje.nl

Lichtkoepeltje.nl is al meer dan 30 jaar het betrouwbare adres voor de beste lichtkoepels en platdakramen. Wij zijn de enige leverancier die 99% uit voorraad rechtstreeks via de fabriek leveren bij de klant. Omdat wij de lijnen kort houden en 7 dagen per week beschikbaar zijn, bieden wij naast de beste service ook de laagste prijsgarantie op alle lichtkoepels en platdakramen. De merken die wij voeren zijn VELUX, Skylux, Intura en DPI. Natuurlijk ontvangt u 10 jaar garantie en behoort landelijke montage service tot de standaard.