Goed prijs kwaliteit verhouding

Goede ervaring levering was goed en de service was goed

Bedankt voor deze mooie beoordeling en we zien u graag weer terug op lichtkoepeltje.nl Service Team

prima service

Hele goede service.We miste een paar afdekdoppen en die werden keurig netjes nabezorgd

Soms gebeurt het dat de doppen bij een lichtkoepel verkeerd geteld zijn, we hebben ze inderdaad dezelfde dag toegestuurd. Fijn dat u tevreden bent. Service Team lichtkoepeltje.nl

Zeer tevreden, mooie koepels!

Wij zijn erg tevreden met de koepels. Snelle levering en een prachtig eindresultaat!

Bedankt weer voor deze mooie beoordeling! We hebben de grootste voorraad lichtkoepels in Nederland en ondanks dat gebeurt het ook wel eens dat het langer duurt ;) Veel plezier met uw lichtkoepel en we zien u graag weer terug op lichtkoepeltje.nl

Goede communicatie

Prettig mee te werken. En duidelijk.

Prettig en netjes geholpen!

Lichtkoepels Keurig geleverd, voor een eerlijke prijs.

Prima service!

Prima service en het artikel werd op tijd geleverd

Netjes geleverd voldoet aan de verwachting

Op tijd geleverd. Goede service.

Fijn bedrijf goede prijs kwaliteit verhouding

Al meerdere koepels besteld , altijd netjes op tijd goed ingepakt, en alles wat er bij hoort zit er ook bij. Blijf zeker klant.

Professionele organsatie met goede spullen

Ik heb een dakraam met daktoetreding gekocht en geplaatst. Hij is zwaarder dan gedacht en dat gaf wat extra inspanning. Maar het is een topraam met hele goede eigenschappen. Het repareren van het dak gaat beter met bitumen dan met EPDM. Een Nederlandse instructie met tips zou een toevoeging zijn.

Ruime keuze en snelle levering

Zeer ruime keuze en goede prijs kwaliteit verhouding.Overzichtelijk en gemakkelijk te bestellen.

netjes afgeleverd en vooraf bericht gehad op welke dag en tijd er wordt geleverd

ik ben zeer tevreden over het bestellen en afhandelen via jullie webwinkel. ga hier vaker gebruik van maken

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. Werd eerder geleverd dan de eerder aangegeven datum in de mail, hartstikke fijn (gelukkig was er iemand thuis). De koepel wordt volgende week geplaatst, dus over de kwaliteit kan ik weinig zeggen, behalve dat het goed oogt.

Super bedrijf!

We bestellen hier al meer dan 10 jaar onze lichtkoepels en deze mensen weten wat service is, 24/7 antwoord per e-mail was even wennen maar weer super als je in de avond of weekeinde een vraag hebt.

Product is prima

Makkelijk te installeren.

Waardeloze service en contact!

Last minute besloten een dakkoepel op mijn dakhuis te plaatsen (week voordat de aannemer ‘m nodig had). Korte levertijd, dus leek geen probleem. Totdat blijkt dat levering maar 1x per week plaatsvindt in jouw woonplaats en dit te laat zou zijn voor de aannemer. Toen geprobeerd contact te krijgen met dit bedrijf en met een medewerker naar een oplossing te zoeken… wat alleen via een super traag reagerend, totaal inflexibel chat kanaal kan. Er was niets mogelijk om mijn dakkoepel eerder te leveren, ook ophalen bij de fabrikant niet - want dat had ik dan ‘eerder moeten aangeven’. Uiteindelijk na even speuren deze fabrikant gevonden, die graag bereid was met me mee te denken - en waarbij ik de dakkoepel uiteindelijk in Gorinchem zelf heb opgehaald.

Beste T., Zojuist heb ik u een email gestuurd dat we netjes hebben aangegeven dat u kon afhalen. COPY..... Service Team Jul 06, 2021, 9:10 am U kunt morgen afhalen in Gorinchem, vandaag niet. Afhalen is nooit een probleem! Uw lichtkoepel zou binnen de gestelde levertijd van 3 tot 6 dagen bezorgd worden. In deze tijd is dat erg snel. Jammer dat u teleurgesteld bent, dit is niet waar wij voor staan na 20 jaar lichtkoepels te verkopen. We hopen dat u veel plezier heeft van uw mooie lichtkoepel! Met vriendelijke groet, Service team.

de koop is prima verlopen

Wij hadden een lichtkoepel nodig, besteld en snel afgeleverd! Wij zijn heel erg tevreden

Perfect!

Alles klopte.

Prima koepeltjes

Vlot geleverd en volgens mij niet te duur.

Product zoals omschreven

Net product ,op tijd geleverd , goede prijs.

perfect geregeld

bestelling duidelijk op de site , prijs kwaliteit is goed en als je een vrag steld dan heb je ook snel antwoord

Super koepels

Zeer goede service en mooie koepels

Goed en snel geleverd

Wordt netjes op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Hij werd alleen een dag eerder bezorgd dan doorgegeven. De bezorger belde dat hij voor de deur stond. Heb snel wat kunnen regelen, dus echt prima geregeld allemaal.

Goed en snel

Goede ervaring. Duidelijk over bezorgen. Product was goed

Snelle probleemloze levering, super!

Helemaal blij met m'n lichtkoepel

Over Lichtkoepeltje.nl

Lichtkoepeltje.nl is al meer dan 30 jaar het betrouwbare adres voor de beste lichtkoepels en platdakramen. Wij zijn de enige leverancier die 99% uit voorraad rechtstreeks via de fabriek leveren bij de klant. Omdat wij de lijnen kort houden en 7 dagen per week beschikbaar zijn, bieden wij naast de beste service ook de laagste prijsgarantie op alle lichtkoepels en platdakramen. De merken die wij voeren zijn VELUX, Skylux, Intura en DPI. Natuurlijk ontvangt u 10 jaar garantie en behoort landelijke montage service tot de standaard.