correcte levering, oerdegelijk materiaal voor een correcte prijs

Op tijd geleverd

alles uitstekend geregeld, echt aan te bevelen

alles uitstekend geregeld, echt aan te bevelen

Super.

De bestelling was makkelijk te plaatsen, was ook snel in huis en ik werd keurig op de hoogte gehouden van de zending. De lichtkoepels zijn prachtig dus we zijn er erg blij mee.

super

ik ben super te vrede snelle levering vriendelijke chauffeur levering precies in de tijd aan geving

Prima prijs/kwaliteit verhouding Snelle levering

Keurig op tijd, goed product. Heel tevreden

Nette en snelle levering

Snel geleverd en prima materiaal

Snel geleverd en prima materiaal

goede kwaliteit en snelle levering

Komt belofte na prima levering

n aanrader...

top service en kwaliteit..!!!

Fijn en betrouwbaar bedrijf

Zaakjes goed op orde, snelle levering

Bezorger erg vriendelijk

Mooi product goede service

Keurig en snel geleverd. Aardige koerier van het bedrijf zelf. Koepels zien er zeer goed, compleet en verzorgd uit.

Alles netjes geleverd

suggesties voor verbeteringen: Ik heb wat nabewerkingen gedaan - buiten hoeken van de koepelkap afgerond - de witte plakstrips op gelijke afstand van de buitenrand vastplakken; dit maakt het positioneren van de kap makkelijker - de schroeven zijn te lang - de schroeven zijn van RVS maar de kleine inleg kapjes gewoon staal, ik heb deze dan ook niet gemonteerd.

Snel geleverd, precies zoals op de website staat vermeld

Snel geleverd naar tevredenheid

Prima kwaliteit, snel geleverd!

N.v.t.

Snel antwoord op vragen en prima bezorging

Had diverse technische vragen over lichtkoepel. Deze zijn snel en goed beantwoord. Prijsstelling is prima en de leveringvan de lichtkoepel ging goed. Ik ben tevreden.

Alles goed verlopen,mooi product

Duidelijkheid en snelle levering.

Makkelijke en overzichtelijke site maakt het eenvoudig het juiste te bestellen wat razendsnel en vakkundig wordt bezorgd door een enthousiaste en nette jonge man.

Duidelijke bevestiging, informatie verstrekking en bezorging!!

Over Lichtkoepeltje.nl

Lichtkoepeltje.nl is al meer dan 30 jaar het betrouwbare adres voor de beste lichtkoepels en platdakramen. Wij zijn de enige leverancier die 99% uit voorraad rechtstreeks via de fabriek leveren bij de klant. Omdat wij de lijnen kort houden en 7 dagen per week beschikbaar zijn, bieden wij naast de beste service ook de laagste prijsgarantie op alle lichtkoepels en platdakramen. De merken die wij voeren zijn VELUX, Skylux, Intura en DPI. Natuurlijk ontvangt u 10 jaar garantie en behoort landelijke montage service tot de standaard.