Keurig geleverd en nette prijs

Keurig geleverd en nette prijs

Goede service en begeleiding.

Snel besteld, snel geleverd

Prima ervaring, ook de aflevering nam de tijd om eea goed na te kijken. Een aanrader !

goed bezorgt

goed en snel bezorgt

super

Duidelijke website, snelle levering

Leveren snel

Leveren snel, op de afgesproken tijd. Vooraf ook prima overleg mogelijk.

Goede Overzichtelijk site

Goed, flexibel en fijne hulp

Online besteld, wel zelf af gehaald op locatie. Paste maar net in de bus, heel goed geholpen door de jongens van Fakro

Snelle Levering, goed product.

Snelle levering, fijne communicatie

Snelle levering, advies op maat. Artikel zoals verwacht.

Goed en snelle levering

Goede en snelle service. Vriendelijk en op tijd geleverd

Gewoon percect

Communicatie, krijgt een telefoontje als als ze er bijna zijn, top.

Mooi materiaal en een goede vlotte levering

op en top geweldig

geweldige hulp bij het bestellen netjes en op tijd geleverd geweldige service op en top

Prima geregeld

Afgeleverd op de aangeven datum prima service

Mijn vragen over de maatvoering werden vlot beantwoord en ook na het plaatsen van mijn bestelling was er aandacht voor de order. Zelfs de bezorging was top met een kort tijdvak voor afleveren en een behulpzame chauffeur. Erg fijn zaken doen!

Snelle levering, kan nog niet oordelen over de kwaliteit van het materiaal

Conform afspraak geleverd

Levering was conform afspraak. Lichtkoepel zelf kwam niet 100% overeen met verwachting. Het was inderdaad basic-basic. Mijn vorige koepel had een iets langer afloop wat mijn inziens beter is.

Bedankt voor uw beoordeling, de basic lichtkoepel is zoals alle lichtkoepels die in Nederland verkocht worden. De enkelwandige lichtkoepel die u kocht gebruiken onze klanten dan ook voor een overwarmde ruimte. De koepel heeft 10 jaar garantie. Voor een product van € 111,24 inclusief bezorgen voldoet deze bij de meeste dakdekkers aan alle verwachtingen. Mocht u ergens aan twijfelen dan stuur ons gerust een email.

goede servies en correct op tijd geleverd

Vlotte bestelling en netjes op tijd geleverd.

Zeer slechte afhandeling bij schade

Eerst geen probleem u krijg er een geleverd maar toen ik zei dat er ze alle twee beschadigd zijn sloeg de stemming om De chauffeur had ze schadeloos bezorgt werd er gezegd Heeft u er voor getekend dat ze schadeloos zijn ik zei nee ik was op mijn werk Uw had ze zelf moeten controleren toen u thuis kwam ,maar ik kon het pas zien toen ik ze ging plaatsen (ik ga er immers van uit dat ze onbeschadigd zijn toch)en dat was 2 dagen erna toen het droog was Ik had ze op dak getild en de eerste eraf gehaald pakte er een uit en zag een barst in de hoek pakte de tweede uit en zag er een heel stuk was afgebroken onder het karton TELEFONISCH CONTACT IS ONMOGELIJK CHATTEN WERD NIET OP GEREAGEERD Na eindeloos mailen krijg ik nu niets meer onder garantie

Beste heer, U heeft de verklaring van de chauffeur dat er schadeloos bezorgd is. De schade aan de 2 lichtkoepels komen door een grote val en waarschijnlijk ontstaan naar transporteren op het dak. Ook heeft u uit coulance aangeboden gekregen om 2 nieuwe lichtkoepels te ontvangen tegen de transportkosten. Als u wilt mag u de gebroken lichtkoepels retour brengen naar Gorinchem waarna u 2 lichtkoepels conform email kunt meenemen. Graag even een email naar ons sturen als u dit wilt. Wij gaan er vanuit dat u tevreden bent met deze oplossing. Met vriendelijke groet, Service team.

Snel geleverd en tevreden

prima site en service

lekker makkelijk en snel. website mooi over zichtbaar en de producten zijn goed te vinden ook als je er geen verstand ven hebt.

concurrerend en snel geleverd

groot assortiment, concurrerend in prijs en snelle levering

Prima levering

Prima levering, koepel heeft echter iets uitstekende randjes (0.5cm) wat ik niet had verwacht en waardoor alles maar net paste

Geen klachten

Over Lichtkoepeltje.nl

Lichtkoepeltje.nl is al meer dan 30 jaar het betrouwbare adres voor de beste lichtkoepels en platdakramen. Wij zijn de enige leverancier die 99% uit voorraad rechtstreeks via de fabriek leveren bij de klant. Omdat wij de lijnen kort houden en 7 dagen per week beschikbaar zijn, bieden wij naast de beste service ook de laagste prijsgarantie op alle lichtkoepels en platdakramen. De merken die wij voeren zijn VELUX, Skylux, Intura en DPI. Natuurlijk ontvangt u 10 jaar garantie en behoort landelijke montage service tot de standaard.