Snelle en goede afwikkeling van de bestelling zeker aan te raden voor andere klanten.

Top geregeld snelle levering!!

Top geregeld snelle levering!! Zeker aan te bevelen

Topservice.en goede logistiek

Zeer goed!

Prima geluidwerend en levering. Evt meer info toevoegen.

Prima levering tot binnen. Montage is eenvoudig. Kan info niet meer ivm angst voor te vast aandraaien bij lage buitentemperatuur en wat is slagvast? Kan een pak sneeuw/ ijs van het dak toch schade aanrichten aan PC koepel. Goed advies om 3 delige koepel te nemen . Zeer geluiddicht en wellicht ook goede warmteisolatie.

De levering was op tijd

De koepel zag er goed uit en is zonder problemen geplaatst.

Alles volgens afspraak

Volgens afspraak en goed verpakt zeer tevreden

Perfect!

Voor het bestellen van een nieuwe lichtkoepel heb ik contact opgenomen met de klantendienst om advies te vragen over mijn bestelling. Ik krijg een snelle, deskundige en vriendelijke antwoord dus de bestelling is geplaatst. Enkele dagen later ontving ik de nieuwe lichtkoepel en heb het gemakkelijk zelf kunnen plaatsen. Een aanrader dus!

Goed en ik raad het aan

Goede producten, goede prijs, snelle levering

Binnen een week verstuurd en ontvangen. Top!

Goede snelle levering en concurrerende prijzen

Na bestelling snel geleverd, ik ga zeker vaker hier bestellen.

Prima en snel en een goed dakbetreding koepel

Prima ingepakt maar transport alleen horizontaal ,met 4 man zou handig geweest als ik hem had kunnen hijsen ik had geen idee wat die dakbetreding aan gewicht had. Natuurlijk ook mijn schuld maar ik kon het niet zo snel vinden. Prima koepel Groet Kees

Top en snel geregeld

Kom afspraak na en ik had mijn lichtkoepel snel binnen Top geregeld

goed, snel en duidelijk

Prima communicatie en snel

keurig koepeltje, snel geleverd

keurig koepeltje, snel geleverd

Súper service en kwaliteitslichtkoepels!!

Na mijn bestelling geplaatst te hebben, kreeg ik een melding via mail dat de levering van deze lichtkoepels wel eens heel erg lang zou kunnen gaan duren, ivm te kort aan grondstoffen. Ik kreeg gelijk een andere optie aangeboden die iets duurder was, maar wel met een veeel kortere levertijd én een betere kwaliteit lichtkoepel. Uiteraard heb ik voor die optie gekozen en heb binnen 6 werkdagen mijn koepels geleverd gekregen, rechtstreeks vanaf fabriek in België. Bij betaling was ook via een link goed en snel geregeld, ondanks de meerkosten was het nog een voordelige lichtkoepel dan elders. Via deze recensie wil ik u nogmaals dank zeggen.

Correct op tijd volgens afspraak

Correct op tijd volgens afspraak

duidelijke uitleg, snelle levering

Gewenste koepels waren op voorraad en snel geleverd. Site geeft duidelijk uitleg hoe op te meten en soort materiaal. Goede pre-informatie van leverdatum en tijd

S snelle levering en confor. Afspraak maar

Er zaten speciale schroeven bij waarvan ik echt geen bitje had en de dakdekker iok niet. Zou handig zikn als daar volgrnde keer een bitje bij zou zitten ;-)

Makkelijk uitkiezen en snel geleverd

Zoals de titel al zegt is het heel makkelijk om de juiste lichtkoepel te kiezen op de website. Daarna bestellen en vrij snel geleverd.

Top geregeld

Snelle levering en goede communicatie

Helemáál top.

Ik kon goed wijs worden uit de website. Na keuze en bestelling en betaling direct een bevestiging met verzenddatum. Ook over de bezorging zeer tevreden.

snelle en correcte levering

Alles afgewerkt volgens afspraak

Top kwaliteit voor eerlijke prijs

Maken waar wat aangegeven wordt qua levertijden en keurige bezorging van goede materialen.

Perfecte service en uitleg ivm montage andere maat koepel

Via de chat een koepel aangevraagd, daarna telefonisch contact gehad en een prima uitleg gekregen over wat ik moest doen en wat mijn opties waren! Kortom top service en een zeer goede prijs! Maik willems

Over Lichtkoepeltje.nl

Lichtkoepeltje.nl is al meer dan 30 jaar het betrouwbare adres voor de beste lichtkoepels en platdakramen. Wij zijn de enige leverancier die 99% uit voorraad rechtstreeks via de fabriek leveren bij de klant. Omdat wij de lijnen kort houden en 7 dagen per week beschikbaar zijn, bieden wij naast de beste service ook de laagste prijsgarantie op alle lichtkoepels en platdakramen. De merken die wij voeren zijn VELUX, Skylux, Intura en DPI. Natuurlijk ontvangt u 10 jaar garantie en behoort landelijke montage service tot de standaard.