Veel waar voor weinig geld.

Veel waar voor weinig geld.

uitstekende afhandeling van de bestelling

Overzichtelijke website met duidelijke keuzes. Goede prijzen. Correcte en snelle afhandeling van de order. Snelle en zorgvuldige verzending.

Prima. Product als omschreven

Super bedrijf en fantastische koepel.

Fantastische koepel goed geïsoleerd makkelijk te monteren ziet er allemaal erg degelijk uit echt kwaliteit.

Product geleverd zoals besteld

Mooie koepel,zuiver op maat, en goed verpakt. Levering volgens afspraak.

Goed, Goedkoop en Zéér Klantvriendelijk!!!

Mijn ervaring met LichtKoepeltje.nl is dat ze een enorme keuze hebben. De service medewerkers zijn zeer klantvriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. En de lichtkoepels worden op de zaak of direct op het werk afgeleverd. Prima webshop waar mensen zonder zorgen hun producten kunnen bestelllen.

Hele goede levering

Blij met de koepel en levering

Géén service via het ‘service team’ van Lichtkoerpeltje.nl

Bestellen gaat heel soepel via Lichtkoepeltje.nl. makkelijke site met veel informatie. Let echter wel goed op, de aanbieding GRATIS verzending geldt alleen voor de luxere modellen en dit is niet (heel duidelijk) aangegeven. Ik bestelde een basis koepel van 100x100cm en zag na betaling dat er toch verzendkosten werden berekend. Na telefonisch contact werd door een medewerker voorgesteld om de bestelling om te zetten naar een luxere koepel die door de gratis verzending dan zelfs goedkoper werd dan het basis model. Dat leek heel klantvriendelijk maar liep uit op een teleurstelling. Eerst werd een verkeerde koepel (40x40) geleverd, daarna kwam de nieuwe levering niet op de afgesproken dag. Creditering van het prijsverschil bleek niet mogelijk. Er moest door mij eerst een nieuwe koepel besteld EN BETAALD (181,81 euro!) worden om de andere gecrediteerd te krijgen (prijsverschil is slechts 20 euro) en ook om garantie op de juiste koepel te krijgen. Dit bedrijf is van mening dat alle bedrijven zo werken, gelukkig weet ik dat dat niet zo is!

Bedankt voor uw beoordeling, De transporteur heeft met de eerste koepel een vergissing gemaakt en dit kan natuurlijk gebeuren. Vervolgens wilde uw order annuleren omdat de actie gratis verzending niet op de basic lichtkoepel van toepassing is. Zoals u per e-mail is uitgelegd zal een ander product eerst online besteld moeten worden voordat we het verschil kunnen crediteren en terug kunnen storten op uw rekening. Voor de garantie is het belangrijk voor u dat de LUXE lichtkoepel die goedkoper is ook op de factuur staat. Nadat u de juiste lichtkoepel besteld heeft die ontvangen is zal de eerste lichtkoepel gecrediteerd worden en terug gestort worden op uw rekening. Dit is een werkwijze die elk bedrijf hanteert. Dus juiste koepel bestellen en eerste order annuleren en dan maken we direct een spoed overboeking naar uw rekening. Zal hoogstens een paar uur tussen zitten. Met vriendelijke groet, Service team

Prima bedrijf

Dit was mijn tweede bestelling bij lichtkoepeltje.nl. Dit maal 2 komplete geisoleerde lichtkoepels besteld die op de eerstvolgende leverdatum smorgens om 8:00 voor de deur stonden. Vandaag geplaatst. Wat een mooi gezicht. Prima bedrijf, aan te bevelen.

Zeer goede uitleg gekregen

Ik zocht een koepel, de medewerker heeft me via chat duidelijk kunnen begeleiden naar de juiste dagmaat en opstand dat ik nodig zou hebben en met het te bestellen kon ik het diezelfde dag nog ophalen! Ideaal gewoon als je zo’n last minute beslisser bent zoals mij!

Uitstekend.

Prima product. Super snelle levering met voorafgaand even overleg. Een aanrader dit bedrijf en het product.

Snel en corect

Snel corect

goed geregeld met transport en goede kwaliteit koepel

Super geregeld ! Prima geregeld zoals beloofd !

Had eerst verkeerde besteld.Na advies de goede besteld. Geld netjes binnen 1 dag teruggestort. Goede koepel na enkele dagen netjes en op tijd geleverd!

Snelle levering en mooi product. Bij gebruiksaanwijzing gebrek aan formaat schroeven.

Snel en goed geholpen

Snel en correct geholpen en stond klaar in ARNHEM

Vriendelijk snelle levering top kwaliteit

Hele aardige klanten service, deed haar best om het eerder geleverd te laten worden en was ook eerder geleverd dan gepland.. heel erg tevreden met het lichtkoepeltje .

Ik zou er weer bestellen

Prima in communicatie omtrent levering. Duidelijke website. Ik had zelf geen verdere vragen en dus ook geen contact gezocht Ik zou er weer bestellen

Goed verzorgd geleverd

Alles werd goed verzorgd en netjes compleet afgeleverd

voldoende

Ze waren mooi op tijd. Zeer vroeg zelfs. Enige nadeel was , dat ze de schroeven waren vergeten. Gelukkig dat de dakdekkers schroeven hadden.

Bedankt voor uw beoordeling, de domelite lichtkoepel moet u zelf de schroefjes aanleveren en de overige zitten ze erbij onder het bruine karton. Zitten deze er niet bij dan kunnen we een zakje toesturen. Met vriendelijke groeten, Service team.

mooi produkt snelle levering

mooie koepel goede prijs snelle levering

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met uw lichtkoepel.

Alles OK

Goed en snelle levering

99% op voorraad, bedankt voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met uw lichtkoepel. Service team.

Goed product te laat geleverd

Helaas kon de online beloofde levertijd niet waar gemaakt worden. 1 dag te laat.

Bedankt voor uw beoordeling, de levertijd is in werkdagen en in sommige situaties kan het door het weekeinde komen dat orders een dag later of vroeger komen. Met vriendelijke groeten, Service team.

Over Lichtkoepeltje.nl

Lichtkoepeltje.nl is al meer dan 30 jaar het betrouwbare adres voor de beste lichtkoepels en platdakramen. Wij zijn de enige leverancier die 99% uit voorraad rechtstreeks via de fabriek leveren bij de klant. Omdat wij de lijnen kort houden en 7 dagen per week beschikbaar zijn, bieden wij naast de beste service ook de laagste prijsgarantie op alle lichtkoepels en platdakramen. De merken die wij voeren zijn VELUX, Skylux, Intura en DPI. Natuurlijk ontvangt u 10 jaar garantie en behoort landelijke montage service tot de standaard.