Snelle levering concurerende prijs

Vervangende 4 wandige koepels bestelt voor onze aanbouw. Snelle levering voor mooie prijs.met

goede kwaliteit en snelle levering

zeer tevreden.

Netjes

Alles wat ik verwachte van t lichtkoepeltje is uitgekomen

ok

levering netjes lichtkoepel een goed produkt ik heb al eerder een bestelt bevalt goed

netjes geregeld goed op de hoogte gehouden kwa leveren

een hele goeie side overzichtelijk levering optijd dikke pluim

De afspraken zijn prima nagekomen.

Alles verliep volgens wens, geen aanvulling nodig

super

mooi van prijs , en de levering was mooi op tijd ( na telefonisch verwittig te zijn )

Spoedige en nette levering

....

Goede prijs snelle levering.

Levering volgens afspraak.

Zeer goede service!!

Zeer nette levering!

Nvt

Goede prijs voor goede kwaliteit

Laagste prijs, goede communicatie, snel geleverd!

Geen goeie ervaring

Hij zou op een avond komen kwam hij niet volgende dag gebracht toe was deze kapot

Bedankt voor uw beoordeling, We leveren nooit in de avond, misschien dat u elders iets anders bestelde. Het spijt ons dat uw koepel stuk was. Ik heb begrepen dat er dezelfde dag een nieuwe koepel is geleverd. Vele plezier met uw lichtkoepel en excuses dat de 1e stuks was. Met vriendelijke groet, Service team

Prima geregeld

lichtkoepeltje.nl is goed bevallen. De webshop vindt ik duidelijk, de communicatie is keurig. Helaas had de vervoerder niet gemaild over de tijd van leveren. Daarom de vraag bij de webshop neer gelegd. Ik werd snel daarna gebeld door de fabriek met de melding van de geschatte aankomst. Het is dus adequaat opgepakt en gewoon netjes afgehandeld.

Perfect en snel bezorgd.

Snelle levering.Goede prijs.

na wat narigheid toch goed geholpen

in eerste instantie een lichtkoepel besteld van 1900x900 eerste keer 6 weken vertraging 2de keer ook weer vertraging en andere levertijden. toen een koepel besteld van 1700x900 binnen een week binnen, en moet zeggen ligt er keurig in en zeer tevreden.

Mooie lichtkoepels, (uiteindelijk) redelijk snel geleverd

Twee lichtkoepels besteld. De werkelijke levertijd bleek niet overeen te komen met de notificatie op de website, echter na telefonisch overleg is het toch gelukt om een redelijke bezorg termijn af te spreken.

Prima. Hebben alles gedaan wat ook gezegd werd.

Goede ervaring met de bezorging en het product.

Goede ervaring met de bezorging en het product. Op 16 september kregen we de volgende tekst per mail: " 21 september 2021 gaan we uw bestelling bezorgen. U krijgt 24 uur voor levering per e-mail meer informatie over het dagdeel. " Die e-mail 24 uur voor levering is n i e t o n t v a n g e n (of niet gestuurd). Zodoende hebben we vanaf 08.00 u bij de voordeur gezeten om de koepel af te wachten; we wisten niet of die 's-ochtends, 's-middags of 's-avonds zou worden gebracht. Had die e-mail 24 uur voor levering maar wel gestuurd, was veel handiger geweest.

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Uit de kunst!!

Prima telefonisch te woord gestaan door een medewerker. Tijdens het gesprek goed op weg geholpen met het maken van de beste keuze. Levering keurig en vlot. Wij zijn zeer tevreden.

Prima snelle service.

Makkelijke site om te bestellen en snel geleverd.

Top product en snelle levering.

Mijn ervaring met lichtkoepeltje.nl is zeer goed. Makkelijk kunnen vinden van een losse lichtkoepel op de duidelijke site en ook tegen goede prijzen. De levering was op de dag iets verlaat maar verder keurig afgeleverd. Volgende keer bestel ik hier weer. Aanrader dus.

Over Lichtkoepeltje.nl

Lichtkoepeltje.nl is al meer dan 30 jaar het betrouwbare adres voor de beste lichtkoepels en platdakramen. Wij zijn de enige leverancier die 99% uit voorraad rechtstreeks via de fabriek leveren bij de klant. Omdat wij de lijnen kort houden en 7 dagen per week beschikbaar zijn, bieden wij naast de beste service ook de laagste prijsgarantie op alle lichtkoepels en platdakramen. De merken die wij voeren zijn VELUX, Skylux, Intura en DPI. Natuurlijk ontvangt u 10 jaar garantie en behoort landelijke montage service tot de standaard.