10

Uitstekend!

Top geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
10

Merk lichtkoepel gekocht Fakro

Fakro lichtkoepel gekocht met dubbelglas, erg tevreden. Niet alleen over het product maar ook de goede hulp via de chat. Dit bedrijf is een aanrader en komen hun afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooi product, goede levering

Koepels zijn zoals gewenst.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Makkelijk te monteren

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie koepel, makkelijk te monteren, prima service

Mooie koepel, makkelijk te monteren, prima service

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewoon goed zoals het hoort

Goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Veel waar voor weinig geld.

Veel waar voor weinig geld.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende afhandeling van de bestelling

Overzichtelijke website met duidelijke keuzes. Goede prijzen. Correcte en snelle afhandeling van de order. Snelle en zorgvuldige verzending.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

-

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Prima. Product als omschreven

  • Aanbevelen? Ja
10

Super bedrijf en fantastische koepel.

Fantastische koepel goed geïsoleerd makkelijk te monteren ziet er allemaal erg degelijk uit echt kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
8

Product geleverd zoals besteld

Mooie koepel,zuiver op maat, en goed verpakt. Levering volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed, Goedkoop en Zéér Klantvriendelijk!!!

Mijn ervaring met LichtKoepeltje.nl is dat ze een enorme keuze hebben. De service medewerkers zijn zeer klantvriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. En de lichtkoepels worden op de zaak of direct op het werk afgeleverd. Prima webshop waar mensen zonder zorgen hun producten kunnen bestelllen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Hele goede levering

Blij met de koepel en levering

  • Aanbevelen? Ja
5

Géén service via het ‘service team’ van Lichtkoerpeltje.nl

Bestellen gaat heel soepel via Lichtkoepeltje.nl. makkelijke site met veel informatie. Let echter wel goed op, de aanbieding GRATIS verzending geldt alleen voor de luxere modellen en dit is niet (heel duidelijk) aangegeven. Ik bestelde een basis koepel van 100x100cm en zag na betaling dat er toch verzendkosten werden berekend. Na telefonisch contact werd door een medewerker voorgesteld om de bestelling om te zetten naar een luxere koepel die door de gratis verzending dan zelfs goedkoper werd dan het basis model. Dat leek heel klantvriendelijk maar liep uit op een teleurstelling. Eerst werd een verkeerde koepel (40x40) geleverd, daarna kwam de nieuwe levering niet op de afgesproken dag. Creditering van het prijsverschil bleek niet mogelijk. Er moest door mij eerst een nieuwe koepel besteld EN BETAALD (181,81 euro!) worden om de andere gecrediteerd te krijgen (prijsverschil is slechts 20 euro) en ook om garantie op de juiste koepel te krijgen. Dit bedrijf is van mening dat alle bedrijven zo werken, gelukkig weet ik dat dat niet zo is!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw beoordeling, De transporteur heeft met de eerste koepel een vergissing gemaakt en dit kan natuurlijk gebeuren. Vervolgens wilde uw order annuleren omdat de actie gratis verzending niet op de basic lichtkoepel van toepassing is. Zoals u per e-mail is uitgelegd zal een ander product eerst online besteld moeten worden voordat we het verschil kunnen crediteren en terug kunnen storten op uw rekening. Voor de garantie is het belangrijk voor u dat de LUXE lichtkoepel die goedkoper is ook op de factuur staat. Nadat u de juiste lichtkoepel besteld heeft die ontvangen is zal de eerste lichtkoepel gecrediteerd worden en terug gestort worden op uw rekening. Dit is een werkwijze die elk bedrijf hanteert. Dus juiste koepel bestellen en eerste order annuleren en dan maken we direct een spoed overboeking naar uw rekening. Zal hoogstens een paar uur tussen zitten. Met vriendelijke groet, Service team

10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima bedrijf

Dit was mijn tweede bestelling bij lichtkoepeltje.nl. Dit maal 2 komplete geisoleerde lichtkoepels besteld die op de eerstvolgende leverdatum smorgens om 8:00 voor de deur stonden. Vandaag geplaatst. Wat een mooi gezicht. Prima bedrijf, aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Zeer goede uitleg gekregen

Ik zocht een koepel, de medewerker heeft me via chat duidelijk kunnen begeleiden naar de juiste dagmaat en opstand dat ik nodig zou hebben en met het te bestellen kon ik het diezelfde dag nog ophalen! Ideaal gewoon als je zo’n last minute beslisser bent zoals mij!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend.

Prima product. Super snelle levering met voorafgaand even overleg. Een aanrader dit bedrijf en het product.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en corect

Snel corect

  • Aanbevelen? Ja
8

top

goed geregeld met transport en goede kwaliteit koepel

  • Aanbevelen? Ja
9

Super geregeld ! Prima geregeld zoals beloofd !

Had eerst verkeerde besteld.Na advies de goede besteld. Geld netjes binnen 1 dag teruggestort. Goede koepel na enkele dagen netjes en op tijd geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Snelle levering en mooi product. Bij gebruiksaanwijzing gebrek aan formaat schroeven.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en goed geholpen

Snel en correct geholpen en stond klaar in ARNHEM

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk snelle levering top kwaliteit

Hele aardige klanten service, deed haar best om het eerder geleverd te laten worden en was ook eerder geleverd dan gepland.. heel erg tevreden met het lichtkoepeltje .

  • Aanbevelen? Ja

Filter op taal

Over Lichtkoepeltje.nl

Lichtkoepeltje.nl is al meer dan 30 jaar het betrouwbare adres voor de beste lichtkoepels en platdakramen. Wij zijn de enige leverancier die 99% uit voorraad rechtstreeks via de fabriek leveren bij de klant. Omdat wij de lijnen kort houden en 7 dagen per week beschikbaar zijn, bieden wij naast de beste service ook de laagste prijsgarantie op alle lichtkoepels en platdakramen. De merken die wij voeren zijn VELUX, Skylux, Intura en DPI. Natuurlijk ontvangt u 10 jaar garantie en behoort landelijke montage service tot de standaard.

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina