Snelle service en beleefde communicatie

De levering was binnen een paar dagen. SMS vooraf met beetje ruim tijdsblok van levering.

Prijs kwaliteit

Geleverd volgens afspraak

Snelle levering en ziet er goed uit

Snelle levering en ziet er goed uit

Snel en goed geleverd

Simpel om te bestellen website is zeer handig en overzichtelijk en snelle levering

Nooit meer anders

Snelle levering, perfecte kwaliteit.

Prijs kwaliteit in orde, levering prima!!!!.

Mooi product en snel geleverd, toppie!

Overzichtelijk besteld, goede communicatie over verloop order en keurig op de beloofde tijd geleverd.

Het zijn toppers

Alles in orde

Makkelijk om te bestellen, snel gewerkt, levering zonder problemen.

Vlotte bezorging van het goede product.

De website is overzichtelijk om het juiste product te kunnen kiezen. De afhandeling van de bestelling is ok. De levering van het product is vlot en onbeschadigd.

Zeer tevreden BEDANKT

Ik ben zeer tevreden De item heb ik zeer snel ontwangen. De chaufeur was zeer vrindelijk en corect Alles in orde BEDANKT

Perfecte levevering

Zeer goede lichtkoepel past perfect. Geen opmerkingen De juiste koepel voor een goede prijs totaal niet duur, Echt een aanbeveling via lichtkoepeltje Zelf gemonteerd geen dakdekker nodig

Rap geleverd

Goeie service, ook na levering

Als ging zo als afgesproken top

Keurig op tijd. Goed verpakt, onbeschadigd, wat wil je nog meer

Goed product , goede service , goede communicatie tijdens de transport . Zeer tevreden !! Betaalbaar koepel , mooi prijs

Zeer slechte klantenservice

Bij het retourneren van producten worden er zo absurd hoge kosten in rekening gebracht dat het uiteindelijk niet loont, dus niet terug kan sturen! Zeer slechte on onprofessionele klantenservice

Het spijt me oprecht te horen dat u problemen heeft ervaren bij het retourneren van producten en dat de kosten hiervoor zo hoog uitvallen. Ik wil graag verduidelijken dat de kosten voor retournering worden berekend door het transportbedrijf, en helaas hebben wij als bedrijf geen directe controle over deze kosten. Ik begrijp echter dat dit voor u zeer frustrerend kan zijn, en ik zal zeker uw feedback doorgeven aan ons managementteam om te zien of er mogelijkheden zijn om dit in de toekomst te verbeteren. In het geval dat u besluit om het product terug te sturen en als het voor u mogelijk is, bieden wij gratis retournering aan in Arnhem. Op die manier hopen we de terugzendkosten voor u te verlichten en het retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen Met vriendelijke groet, Service team

Afleveren zonder controle

De lichtkoepel werd gewoon op de oprit achter gelaten zonder dat ik de mogelijkheid had om te kijken of er iets beschadigd was. Gelukkig bleek achteraf alles in orde, maar dat had ook anders kunnen zijn. Dit was niet volgens de afspraak!

Ik wil u laten weten dat er zowel een sms-bericht als een telefoontje naar het door u opgegeven contactnummer is gestuurd en gebeld om u op de hoogte te stellen van de levering. Het spijt me dat dit blijkbaar niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd, en ik zal dit zeker doorgeven aan ons leveringsteam om ervoor te zorgen dat dergelijke incidenten in de toekomst worden voorkomen. Gelukkig is alles achteraf in orde gebleken, maar ik begrijp dat dit anders had kunnen zijn, en dat betreur ik zeer. Uw feedback is enorm waardevol voor ons, en we zullen alles in het werk stellen om onze diensten te verbeteren. Met vriendelijke groet, Service team

Snel en betrouwbaar geleverd

Na een kort advies via de chat, de lichtkoepel besteld. Daarna snel, zorgvuldig en betrouwbaar geleverd. Prima kwaliteit

Dat klinkt geweldig! We streven er altijd naar om onze klanten snel, zorgvuldig en betrouwbaar te bedienen. Bedankt voor uw positieve feedback, en we zijn blij dat u tevreden bent met de kwaliteit van de lichtkoepel. Als u in de toekomst nog vragen of verzoeken heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar!

Goed verpakt en op tijd geleverd

Fijn om te horen dat het product goed verpakt was en op tijd geleverd werd. We doen ons best om een goede service te bieden, inclusief zorgvuldige verpakking en tijdige levering.

Snel en netjes geleverd.

De door mij bestelde artikelen werden volgens afspraak geleverd.

Bedankt voor uw bericht. We zijn verheugd te horen dat de door u bestelde artikelen volgens afspraak zijn geleverd. Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of verzoeken hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Meer dan goed

Snelheid levering en antwoorden per email zijn uitmuntend. Super kwaliteit en prima prijzen.

Waardeloos, klantenservice bied geen service!

Dagkoepel besteld, de koepels zijn niet universeel. Al kloppen de maten, dan wil het niet zeggen dat hij past op jouw koepel. Retour zelf regelen, eigen kosten.. Voordat ik dat wist heb ik de volgende dingen gevraagd als oplossing: 1. Kan ik mijn koepel omruilen op een locatie? Gorichem of Anrhem. Nee dit kan niet, terwijl het hetzelfde bedrijf is??? 2. Kan d÷ chauffeur (van hetzelfde bedrijf) de koepel omruilen bij levering als ik een nieuwe bestel? Nee dit kan niet. 3. Openingstijden zijn tot 16:00, ruilen kan maar van maandag tot vrijdag tot 13:00. OP DE SITE STAAT TELEFONISCH BEREIKBAAR, DIT IS NIET HET GEVAL... Dus kort gezegd, 1 vd slechtste bedrijven die ik ken. Waardeloze service, als je het al zo mag noemen!

Snelle levering van een mooie, onbreekbare lichtkoepel, maar bevestiging lijkt niet zo degelijk

Bij uitpakken zag ik dat bevestiging moest gebeuren met zelftappende schroeven i.p.v. met bouten en moeren. Na contact met Lichtkoepeltje kreeg ik helaas als antwoord dat andere manier van bevestiging bij dit product niet mogelijk is. Stormvastheid van de nieuwe koepel zal dus in de toekomst nog moeten blijken.

We begrijpen uw zorgen, maar we willen benadrukken dat onze fabriek zorgvuldig heeft gekozen voor de bevestigingsmethode. Hoewel de bevestiging met zelftappende schroeven anders kan zijn dan wat u gewend bent, zijn onze producten ontworpen en getest met de hoogste normen voor kwaliteit en duurzaamheid in gedachten. We staan achter de degelijkheid van onze lichtkoepels en zullen de stormvastheid blijven monitoren. Mocht u toch nog verdere vragen hebben, staan we altijd klaar om deze te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Service team

Over Lichtkoepeltje.nl

Lichtkoepeltje.nl is al meer dan 30 jaar het betrouwbare adres voor de beste lichtkoepels en platdakramen. Wij zijn de enige leverancier die 99% uit voorraad rechtstreeks via de fabriek leveren bij de klant. Omdat wij de lijnen kort houden en 7 dagen per week beschikbaar zijn, bieden wij naast de beste service ook de laagste prijsgarantie op alle lichtkoepels en platdakramen. De merken die wij voeren zijn VELUX, Skylux, Intura en DPI. Natuurlijk ontvangt u 10 jaar garantie en behoort landelijke montage service tot de standaard.