Super....

Zeer veel keuze en maten koepels en zeer snel geleverd. Goede prijs kwaliteit. Zeer tevreden mee.

Koepels perfect afgeleverd !!!

Koepels pasten goed . Ze zijn al aangebracht op het dak!!!! Zal lichtkoepeltje zeker aanbevelen. Perfecte levering . Hartelijk bedankt groetjes Jan koenraad .

Super service, goed en snel geholpen

Via mail goed en snel geholpen, zelfs de maten werden doorgegeven, ook goed afgeleverd zonder problemen. Wel een puntje, wanneer er geleverd word graag melden of het smorgen of smiddags is zodat je geen hele dag moet snipperen.

Zeer tevreden.

Alles correct ontvangen.

Snelle service en goede kwaliteit

De lichtkoepel voldoet precies aan de verwachtingen. Werd vlot bezorgd.

Duidelijke omschrijving van de produkten, goede service.

Omschrijving van de produkten was duidelijk, bij vragen direct een antwoord via de mail terug. Goede service! Redelijk snelle levering!!

Goed advies en snelle aflevering. Veel goedkoper dan concurrenten.

Zeer klantvriendelijk en zeker de chauffeur die kwam afleveren. Hij was een beetje vroeg en de tijd van leveren was mij niet bekend. Hij had de koepel veilig onder afdak gezet en gezien tijdstip niet aangebeld. Gelukkig trof ik hem nog en hebben we samen koepel bekeken op gebreken, maar alles was in orde. Daarbij werd verteld dat als er toch schade is wat van buiten niet direct opvalt, dat men de klantmet een nieuw exemplaar tegemoet komt. Ik heb enkele weken geleden bij een ander bedrijf In Huizen een koepel gekocht, maar toen ik de verpakking openmaakte was de binnenkant in de hoeken kapot. Gebeld maar geen regeling kunnen treffen. Deze koepel had dezelfde afmeting en was ook nog eens 50 euro duurder. Mijn volgende koepel koop ik weer bij lichtkoepeltje. Nette prijs en vlotte aflevering.

Prima koepel voor een scherpe prijs

goede en snelle levering

Zoals je het verwacht

Site keurig, bestelproces op orde en levering ook! Aanrader!

Vlotte levering nette prijs

Vlotte levering nette prijs

Duidelijke website, goede prijs-kwaliteits verhouding en snelle levering!

Prima producten. Makkelijk te bestellen via website. Goede kwaliteit voor een prima prijs. Snelle en nette levering. Zeer tevreden!

Helemaal top! Uiterst correct

Voor een jaar terug moest ik een geplaatste order annuleren. Geen enkel probleem, de volgende dag stond het geld al weer op m'n rekening. Nu is de bestelling wel door gegaan, goed verpakt, keurig op de aangegeven tijd bezorgd. Kortom een verademing in vergelijking met andere webwinkels.

Super service en zeer snel en goed geleverd

Eenvoudig te monteren

Het monteren was eenvoudig let wel op met het vastschroeven dat je deze niet te strak aandraaid

snelle service

snelle service

Precies zoals verwacht

Goede ervaring qua levering en kwaliteit

Supersnelle levering

De levering van drie lichtkegels was uitermate snel. Sneller dan verwacht! Top!

ging goed

goed product

Levering volgens afspraak, prima product oftewel: niets op aan te merken

gewoon geweldig.

Goede service--dank je wel.

Goede prijs en kwaliteit

Prima kwaliteit en prijs

Snel geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding

Goedkoop en goede kwaliteit

Goed en snel

Was zoals ik hem wou

Scherpe prijs en nog betere service.

Scherpe prijs en zeer goed service .

Goed en goedkoop

Ik had er weinig hoop op, maar hartstikke goed spul , promte levering Behulpzame bezorger

Over Lichtkoepeltje.nl

Lichtkoepeltje.nl is al meer dan 30 jaar het betrouwbare adres voor de beste lichtkoepels en platdakramen. Wij zijn de enige leverancier die 99% uit voorraad rechtstreeks via de fabriek leveren bij de klant. Omdat wij de lijnen kort houden en 7 dagen per week beschikbaar zijn, bieden wij naast de beste service ook de laagste prijsgarantie op alle lichtkoepels en platdakramen. De merken die wij voeren zijn VELUX, Skylux, Intura en DPI. Natuurlijk ontvangt u 10 jaar garantie en behoort landelijke montage service tot de standaard.