Netjes thuis bezorgd, en ziet er goed uit!

Prima levering

Goed duidelijk eerlijk nette prijs snelle levering

Qua bestelllen ging alles zeer goed. De bezorging vond ik minder, gezien ze de koepel al voor de deur hadden geplaatst, voordat ik open kon doen ( ik ben slecht ter been) De bezorger zat al in zijn bus en wilde wegrijden, maar toen hij me zag stapte hij wel nog uit.

Beste Roland, Bedankt voor uw feedback. We zijn blij te horen dat het bestelproces naar wens verliep. Onze excuses voor de bezorging. We begrijpen dat het vervelend kan zijn als de koepel al voor de deur wordt geplaatst voordat u de kans heeft gehad om open te doen, vooral gezien uw mobiliteitsbeperkingen. We zullen uw feedback bespreken met ons bezorgteam om ervoor te zorgen dat we in de toekomst beter rekening houden met de situatie van onze klanten. Mocht u nog verdere opmerkingen of vragen hebben, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Service team

Gewoon goed.

Super goed levering en snel.

De goederen zijn prima geleverd. Zelfs sneller als eerst werd aangegeven.

geweldig .

Bestelling ging vlot. bezorging volgens afspraak. een nette en vriendelijke bezorger .

Voor herhaling vatbaar

Na enkele jaren gelden 1 lichtkoepel op ons huis te hebben vervangen, waren nu de 3 andere ook aan vervanging toe. Eigenlijk als vanzelfsprekend gelijk weer naar Lichtkoepeltje.nl gegaan, maar ook elders gekeken. De ervaring van enkele jaren gelden en de scherpe prijs overtuigde mij snel dat ik hier weer op het goede adres was. De levering verliep snel en uiterst correct. Ook de complimenten voor de chauffeur van PostNL, die elke lichtkoepel samen met mij nauwkeurig inspecteerde of alles oké was.

Zeer snelle levering perfect in orde

Het past perfect en ziet er goed uit

uitstekend

Altijd vertrouwd en snel geleverd.

Goed geïnformeerd en geleverd

De chat was top hebben mij goed geholpen Kreeg vakkundig advies zodat ik de juiste maat kon bestellen. Helaas dat bezorging slechte informatie verstrekt zou dag voor levering een mail krijgen wanneer ze zouden komen maar die is niet ontvangen/gestuurd. Zodat ik om 7:15u verrast was dat de bel ging en ze ineens voor de deur stonden

Super snel geleverd

Ziet er mooi uit precies zo als wij het wilde hebben

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Via live chat geholpen

Goede website , goed telefonisch te bereiken Snelle levering , redelijke prijs

Wordt goed geholpen en goed afgeleverd

Alles duidelijk beschreven, Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Levering volgens afspraak, en lichtkoepels waren in no time geplaatst

Koepels pasten perfect, en waren in no time geplaatst

Heel goed, en top bezorging.

Top services, snelle levering, en top kwaliteit binnenkort weer 1!!

Goed en netjes afgeleverd

Ik be zo tevreden dat ik er nog een bestel

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Royale lichtkoepel (1,0 x 1,6 m) geplaatst bij een klant (enkelwandig). Snel en makkelijk te verwerken en duidelijke uitleg

Prima product, netjes geleverd en goede prijs

Twee koepels besteld via de duidelijke website. Keurige levering voor een prima prijs.

1 hele snelle en goede service

1 hele snelle goede service

Geweldig! Afspraken nakomen

Gewenste materiaal op tijd bezorgt en compleet

Mooie lichtkoepels, goed gemaakt, miste alleen de schroeven om de opstand te monteren, zou je kunnen aangeven bij de bestelling, voor hout of metaal. Wellicht nog een aanvulling voor de doe het zelver: Is t een idee om zelfklevende dakbedekking precies op maat gestansd bij de koepels te verkopen? Dat moet ik nu per zijde via een mal op maat snijden, best veel werk. Heb het van aquaplan samen met roofprimer gekocht (gamma) Lijkt me dat dat best wel zal verkopen, zo heb je je lichtkoepel helemaal compleet. Met br groet, S Pennings Amstelveen

Snel en goed geregeld

Mooie koepel vooreen prima prijs, snel correct afgeleverd! S21 de

Conradweg 10

6827 BZ Arnhem

Over Lichtkoepeltje.nl

Lichtkoepeltje.nl is al meer dan 30 jaar het betrouwbare adres voor de beste lichtkoepels en platdakramen. Wij zijn de enige leverancier die 99% uit voorraad rechtstreeks via de fabriek leveren bij de klant. Omdat wij de lijnen kort houden en 7 dagen per week beschikbaar zijn, bieden wij naast de beste service ook de laagste prijsgarantie op alle lichtkoepels en platdakramen. De merken die wij voeren zijn VELUX, Skylux, Intura en DPI. Natuurlijk ontvangt u 10 jaar garantie en behoort landelijke montage service tot de standaard.