Goed verpakt en op tijd geleverd

Fijn om te horen dat het product goed verpakt was en op tijd geleverd werd. We doen ons best om een goede service te bieden, inclusief zorgvuldige verpakking en tijdige levering.

Snel en netjes geleverd.

De door mij bestelde artikelen werden volgens afspraak geleverd.

Bedankt voor uw bericht. We zijn verheugd te horen dat de door u bestelde artikelen volgens afspraak zijn geleverd. Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of verzoeken hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Meer dan goed

Snelheid levering en antwoorden per email zijn uitmuntend. Super kwaliteit en prima prijzen.

Waardeloos, klantenservice bied geen service!

Dagkoepel besteld, de koepels zijn niet universeel. Al kloppen de maten, dan wil het niet zeggen dat hij past op jouw koepel. Retour zelf regelen, eigen kosten.. Voordat ik dat wist heb ik de volgende dingen gevraagd als oplossing: 1. Kan ik mijn koepel omruilen op een locatie? Gorichem of Anrhem. Nee dit kan niet, terwijl het hetzelfde bedrijf is??? 2. Kan d÷ chauffeur (van hetzelfde bedrijf) de koepel omruilen bij levering als ik een nieuwe bestel? Nee dit kan niet. 3. Openingstijden zijn tot 16:00, ruilen kan maar van maandag tot vrijdag tot 13:00. OP DE SITE STAAT TELEFONISCH BEREIKBAAR, DIT IS NIET HET GEVAL... Dus kort gezegd, 1 vd slechtste bedrijven die ik ken. Waardeloze service, als je het al zo mag noemen!

Snelle levering van een mooie, onbreekbare lichtkoepel, maar bevestiging lijkt niet zo degelijk

Bij uitpakken zag ik dat bevestiging moest gebeuren met zelftappende schroeven i.p.v. met bouten en moeren. Na contact met Lichtkoepeltje kreeg ik helaas als antwoord dat andere manier van bevestiging bij dit product niet mogelijk is. Stormvastheid van de nieuwe koepel zal dus in de toekomst nog moeten blijken.

We begrijpen uw zorgen, maar we willen benadrukken dat onze fabriek zorgvuldig heeft gekozen voor de bevestigingsmethode. Hoewel de bevestiging met zelftappende schroeven anders kan zijn dan wat u gewend bent, zijn onze producten ontworpen en getest met de hoogste normen voor kwaliteit en duurzaamheid in gedachten. We staan achter de degelijkheid van onze lichtkoepels en zullen de stormvastheid blijven monitoren. Mocht u toch nog verdere vragen hebben, staan we altijd klaar om deze te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Service team

Skylux iwindow

platdakraam iwindow gekocht voor veranda, mooie uitstralling en snel bezorgd. Lichtkoepeltje reageerde snel op onze e-mail. De levertijd was een dag versneld op ons verzoek, dat kwam goed uit met de aannemer.

We zijn er blij mee

Alles is gegaan zoals beschreven

Het verheugt ons te horen dat alles volgens plan is verlopen. Bij lichtkoepeltje streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Als u verdere vragen heeft of als er iets is waar we u mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uw tevredenheid staat bij ons voorop, want bij ons is de klant koning. Dank u voor uw vertrouwen in ons. Met vriendelijke groet, Service team

Goed kwaliteit snel geleverd

Woensdag een lichtkoepel besteld en vrijdag al geleverd. Dinsdagavond een vraag gesteld over de schroeven en direct antwoord. De bezorger had ons nog even geholpen met binnen brengen. Zeer tevreden met lichtkoepeltje.

Slecht bereikbaar en verzenden is traag

Ik heb de 27-02 besteld en heb het nog steeds niet binnen nu is het bij PostNL beschadigd en moet ik contact met dit bedrijf opnemen de live chat wordt niet op gereageerd en bellen kan ook niet weg zijn nu 11-03 nog steeds geen lichtkoepel

Allereerst willen we u informeren dat we u afgelopen vrijdag hebben gemaild om de levering van de nieuwe koepel op 14 of 15 maart aan te kondigen, met onze oprechte excuses voor het vervelende ongemak veroorzaakt door de transportschade. We ontvingen de melding van de schade vrijdag om 11:52 en hebben u direct om 12:04 op de hoogte gebracht. Helaas kunnen we niet sneller handelen vanwege de verschillende betrokken partijen in het proces. Desondanks hopen we dat u begrijpt dat we alles binnen onze mogelijkheden hebben gedaan om dit probleem snel op te lossen.Onze reactietijd is aanzienlijk kort en we zijn gemakkelijk bereikbaar via e-mail en chat als de lijn overbezet zijn. Met vriendelijke groeten, Service team

Alles is prima geregeld bij lichtkoepeltje

Als je iets besteld bij lichtkoepeltje wordt daar alles super goed geregeld, de bestelling, het versturen en de bezorging perfect Je hoeft er nooit achter aan te beleefd Gr riewoin klomp

Dat is geweldig om te horen! Fijn dat je tevreden bent met de service van Lichtkoepeltje. Met vriendelijke groet, Service team

Super snel en hoede prijzen

Dik tevreden, er werd geleverd op afgesproken tijden en super kwaliteit lichtkoepels

Wat geweldig om te horen dat je dik tevreden bent! Het is altijd fijn als leveringen volgens afspraak verlopen en de kwaliteit van de lichtkoepels je verwachtingen overtreft. Als je nog meer positieve ervaringen wilt delen of vragen hebt, laat het me gerust weten! Met vriendelijke groet, Service team

Uitstekende levering

Bestellen van de lichtkoepels ging heel makkelijk en de levering was perfect op tijd.

We waarderen uw feedback en zijn blij te horen dat het bestellen van de lichtkoepels soepel verliep en de levering punctueel was. Als u verdere vragen hebt of meer assistentie nodig heeft, staan we graag voor u klaar. Dank voor de samenwerking! Met vriendelijke groet, Service team

Professionele Service

Super service, zelfs op zondag en met enige verbazing had ik binnen een paar dagen mij lichtkoepel in huis. Duidelijke website en fantastische ondersteuning per chat over de maatvoering.

Koepels top maar bij omruilen zeer slecht geregeld.

De koepels zijn top maar wat ik gek vind is dat ik bij het omruilen vd koepels(ik had helaas de verkeerde maat besteld) 125 euro moest betalen. Leek mij een kwestie van omruilen en toen de nieuwe koepels geleverd werden konden de andere koepels niet gelijk meegenomen worden. Daar miesten ze weer een andere dag voor terug komen. Erg ingewikkeld leek mij. Je moet dus wel meteen de goede maat opgeven want anders kost het je nog eens 125 euro. Maar kwaliteit koepels top.

Beste Nic, we bieden de mogelijkheid om gratis zelf te retourneren. Ik begrijp uw opmerkingen en het gegeven cijfer 6 niet. De externe transporteur brengt deze kosten in rekening en dit hebben wij op uw verzoek geregeld, wij verdienen er niets aan. Als er iets is waar we u mee kunnen helpen, horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Service team

We hebben licht door de koepel!

Uitstekende service via de app. Daardoor meteen de juiste koepels kunnen bestellen. Enige verbeterpuntje is dat het prettig zou zijn dat je na je bestelling een estimated time of delivery krijgt.

Doet wat het belooft.

Levering conform de afspraken.

duidelijke site, snel geleverd en prijs/kwaliteitsverhouding is goed.

Goed bereikbaar mooi daklicht

4 daklichten gekocht met glas, op zondag via de chat een vraag gesteld den binnen een paar minuten antwoord. Maandag besteld en woensdag bezorgd. Een aardige bezorger die nog even geholpen heeft deze binnen te zetten.

slecht

mijn besteld platdakraam met regensensor nog steeds niet werkt Ik gewoon verwacht als iets niet werkt dat er minimaal een service monteur gestuurd word om het op te lossen. i.p.v. de klant doorsturen naar de fabriekant. Ik zit nu nog met een klant waarbij de sensor van platdakraaam niet werkt en als ik zie wat ik er zelf voor moet doen om dit op te pakken vind ik het niet erg klantvriendelijk. hopelijk zou dit zo snel mogelijk verholpen dienen te worden, aangezien het mij al vele uren heeft gekost om het zelf te proberen op te lossen. ik zie jullie reactie graag tegemoet.

Goedendag Jordy ve timmerwerken, De tijd die u neemt om deze beoordeling te plaatsen kost meer tijd dan even alle informatie toe te sturen die nodig is om u een oplossing te bieden en te kijken wat er mis gaat. Bij regensensoren kan het vervangen van een sensor al snel een oplossing zijn. Maar hiervoor dienen wij wel even de informatie te ontvangen die gevraagd is. Om de klacht in behandeling te kunnen nemen, hebben we wat meer informatie nodig. We willen daarom vragen om jullie klant het serviceformulier in te laten vullen via deze link: https://www.intura.nl/verkoop-service/serviceformulier/ Op deze manier kunnen we alle relevante informatie verzamelen die we nodig hebben om uw klacht te onderzoeken en op te lossen. Zodra we het ingevulde formulier hebben ontvangen, nemen we zo spoedig mogelijk contact met de klant op. Met vriendelijke groeten, Service team

goed product en goede prijs

snelle levering van de lichtkoepel. goede kwaliteit. mooie prijs.

Goed product.

Onbeschadigd en goede levering. Pasvorm perfect!

Goede kwaliteit

Duidelijke beschrijving met bevestigingsmaterialen erbij geleverd. Levering prima

Mooie lichtkoepels

Wat ik wel jammer vind dat de levering zonder afspraak is bezorgd. Geen e-mail gehad , stonden s,morgens vroeg om 6.30 uur voor de deur. Voor het zelfde geld waren ze weggehaald. Kom dus ook niet tekenen voor correcte ontvangst. Gelukkig waren ze onbeschadigd.

top!

Goede helpdesk

mooie koepels met montage set

mooie koepels van goede kwaliteit met montage setje en instructies hoe te monteren. ben er in mijn sas mee ,heb er 2 van 40 cm gemonteerd in mijn overkapping.

Over Lichtkoepeltje.nl

Lichtkoepeltje.nl is al meer dan 30 jaar het betrouwbare adres voor de beste lichtkoepels en platdakramen. Wij zijn de enige leverancier die 99% uit voorraad rechtstreeks via de fabriek leveren bij de klant. Omdat wij de lijnen kort houden en 7 dagen per week beschikbaar zijn, bieden wij naast de beste service ook de laagste prijsgarantie op alle lichtkoepels en platdakramen. De merken die wij voeren zijn VELUX, Skylux, Intura en DPI. Natuurlijk ontvangt u 10 jaar garantie en behoort landelijke montage service tot de standaard.