netjes en goed geregeld

alles volgens afspraak en duidelijk geregeld .

topproduct en perfect levering

Goede informatie op de website en makkelijk te bestellen. Snel geleverd. Mooi en degelijk product

Communicatief wat moeizaam, maar alles komt goed

Bestelling niet compleet geleverd, zonder dat er iets van wordt gezegd. Zelf moeten vragen waarom en dan word er maar kort en nors gereageerd. Ben je het niet eens met hun antwoord en vraag je na, dan krijg je ineens een mailtje van meneer Heuveling zelf, ook niet al te vriendelijk. Dan laat de transporteur niet de dag van te voren weten wanneer hij langs komt, maar 20 minuten van tevoren. Producten zijn goed, website is makkelijk l, maar communicatief is er nog veel te winnen. Ik spreek nu van de laatste 3 leveringen sinds december. Daarvoor nooit geen problemen gehad.

Bedankt voor uw reactie, wat vervelend dat transport u niet op de hoogte heeft gehouden. In veel gevallen komen e-mails soms in de spambox terecht. We zien geen onvriendelijke reacties in de e-mail terug en dat zal ook nooit de intentie zijn geweest. Met vriendelijke groet, Service team.

top

snelle reactie en goede communicatie....

super

Volgens afspraak en nette afhandeling

Volgens afspraak en nette afhandeling

Top bedrijf

Goeie site,en top bezorgd ook,ik was niet thuis chauffeur belde netjes op,en overlegd waar beer te zetten....

Goed advies.snel geleverd en helemaal compleet.

Goede en snelle service.

Super snel geleverd

Snel geleverd en zelfs in het weekeinde direct respons op chat. 4 lichtkoepels Skylux

Snelheid

Moet het koepeltje nog plaatsen . Vind het jammer dat je niet telefonisch een vraag kan stellen.

Precies gedaan wat er beloofd is!

Netjes bezorgd, vriendelijke chauffeur. Prima.

Netjes bezorgd, vriendelijke chauffeur. Prima. Mooi optijd, kon dezelfde dag nog de lichtkoepel plaatsen. Groetjes Jan.

top

thumbs up

was prima

Het was goed alleen kregen wij geen mail van hoe laat het bezorgd werd en werden om 07:30 uur verrast. Maar we zijn er blij mee!

Makkelijk te bestellen en op de afgesproken tijd geleverd helemaal top.

Helemaal top

Prima levering

Prima kwaliteit en snelle levering

Snelle correcte levering

De lichtkoepel is snel en zonder beschadigingen geleverd. Vervoerder was ook bereid om te helpen dragen.

Uitstekend en snel

Snelle levering, we bestellen vaker en zijn zeer tevreden.

Snelle kevering en duidelijk hoe ik. welke maat moest bestellen. Inmiddels vervangen. Is weer netjes zo.

goede kwaliteit en snel levering prima

Mooi,kwalitatief goed lichtkoepel voor een mooie prijs

Goede prijs en snelle levertijd

Correct , komt afspraken na.

Levering op afgesproken dag en correct. Geen problemen. Alles netjes.

Ondanks het feit dat ik een fout had gemaakt met mijn telnr, werd de koepel netjes op tijd en onbeschadigd geleverd op de afgesproken datum. Gewoon netjes en houden zo.

snel volgensafspraak geleverd

al diverse keren besteld altijd goed en snel geleverd

Over Lichtkoepeltje.nl

Lichtkoepeltje.nl is al meer dan 30 jaar het betrouwbare adres voor de beste lichtkoepels en platdakramen. Wij zijn de enige leverancier die 99% uit voorraad rechtstreeks via de fabriek leveren bij de klant. Omdat wij de lijnen kort houden en 7 dagen per week beschikbaar zijn, bieden wij naast de beste service ook de laagste prijsgarantie op alle lichtkoepels en platdakramen. De merken die wij voeren zijn VELUX, Skylux, Intura en DPI. Natuurlijk ontvangt u 10 jaar garantie en behoort landelijke montage service tot de standaard.