snelle levering goede kwaliteit

Binnen drie dagen geleverd en perfect passend op het dak. Makkelijk te bevestigen en in verhouding niet duur.

Product deed volledig aan mijn. verwachting

Product deed volledig aan mijn verwachtingen

snelle levering en niet duur

Fijne en nuttige communicatie via hun chat. Heb je echt iets aan.

Bestelling op tijd ,door contact met chauffeur juiste adres geleverd. Kwaliteit/prijs is goed

Mijn ervaring is zeer positief

Snelle en correcte levering. Chauffeur zeer klantvriendelijk en hulpvaardig.

Erg mooi koepels

Zeer snel geleverd. Goed verpakt en schadevrij.

Top!!

Alles top geregeld van bestelling tot levering.

Onverwacht voor de deur

De lichtkoepeltjes zijn zoals verwacht. De bezorging echter was verrassend, ze stonden zonder vooraankondiging plots op een dag voor de deur.

het klopt gewoon

eerst even gemaild en daarna bestelling geplaatst wat afgesproken was over levering en product klopte gewoon zeer tevreden over

gewoon helemaal goed

goed opletten wat je moet bestellen ,anders vraag even iemand of mail lichtkoepeltje .levering op tijd en onbeschadigd .wat wil je nog meer

Snel en goed geleverd. Product zoals verwacht.

Snel en correct geleverd

Ik heb een opmerking tot de koepel zelf bij de oude koepel raakte er vliegen tussen de lagen bij het zien van de nieuwe werd het me duidelijk de minimale ruimte verschaft ze toegang dit heb ik naar mijn inziens opgelost met ventilatietape

1ste keer bestelling gedaan via lichtkoepeltje.nl Alles super verlopen, materiaal goed en degelijk ingepakt. Bij montage bleek dat er schade was aan de koepel, dit gemeld bij lichtkoepeltje.nl en binnen een week werd er een nieuwe bezorgd. Een volgende lichtkoepel bestel ik weer via lichtkoepeltje.nl

Zeer praktische en mooie lichtkoepel.

De lichtkoepel is perfect te bestellen en wordt vlot geleverd. Zeer goed te plaatsen en af te monteren. Prachtig opaal licht en kan makkelijk open gezet worden. Top product.

Alleen niet telefonisch bereikbaar dat is minder

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Wegens enorme drukte en vakantie periode hebben we gekozen om iedereen 7 dagen per week direct te antwoorden via e-mail of chat. respons tijd op uw email/chat binnen een half uur en dit 7 dagen per week 14 uur per dag. Veel plezier met uw mooie lichtkoepel. Met vriendelijke groet, Service team.

Super netjes geregeld

Ga nooit meer bij een ander

Top product voor een mooie prijs

Keurige levering van een top kwaliteit lichtkoepel.

snel gelerd en tegen goede prijs

betrouwbaar bedrijf snelle levering

Snel geleverd. En ze hebben alle maten. Goede kwaliteit

Alles goed afgeleverd materiaal lekker compleet ik had de 2 koepels binnen een half uur vervangen. we zijn klaar voor de winter

Top geregeld

Bezorging perfect geregeld en op tijd. Transporteur is top.

De ervaring met lichtkoepeltje was goed maar de bezorger belde 20 minuten van te voren. En geen mailtje de avond van te voren. Zoals in de mail van lichtkoepeltje. Dus niemand thuis.

Bij de twee levering die reeds gebeurd zijn was: De eerste levering te laat aangekondigd maar dank zij de vrouwelijke chauffeur goed opgelost in samenspraak met de buurvrouw. De tweede levering helemaal niet aangekondigd , wel opgebeld door de chauffeur van dienst , daar ik ter plaatse woon direct opgelost . vgr Leo De Beuckeleer

uitstekend

goede en vlotte levering, vriendelijke bezorger , netjes verpakt. meer dan waard om hier te bestellen...

Over Lichtkoepeltje.nl

Lichtkoepeltje.nl is al meer dan 30 jaar het betrouwbare adres voor de beste lichtkoepels en platdakramen. Wij zijn de enige leverancier die 99% uit voorraad rechtstreeks via de fabriek leveren bij de klant. Omdat wij de lijnen kort houden en 7 dagen per week beschikbaar zijn, bieden wij naast de beste service ook de laagste prijsgarantie op alle lichtkoepels en platdakramen. De merken die wij voeren zijn VELUX, Skylux, Intura en DPI. Natuurlijk ontvangt u 10 jaar garantie en behoort landelijke montage service tot de standaard.