Maken waar wat wordt beloofd. Ook snel geregeld

Bekwaam, snel, prima product met goede prijs.

Prima dakkoepel

Prima dakkoepel

Super goed

Duidelijke site. Duidelijke afhandeling. Vlotte levering

snelle correcte levering

Snel en correct geleverd.

snel geleverd goede kwaliteit

snel geleverd goede kwaliteit

Koepel ziet er goed uit

Stonden wel heel vroeg voor de deur zonder vooraf te bellen, Hebben de lichtkoepel zo voor de voordeur gezet zonder aan te bellen om 7 uur s morgens. Ik moet hem nog monteren

Snel, goedkoop Skylux lichtkoepel

Prima kwaliteit, levertijd was super 3 werkdagen. En snelle respons bij vragen die ik stelde op zondag via de chat en maandagmorgen per email

KLANTENSERVICE KENT DEZE WEBSHOP NIET

Allereerst is deze webshop enkel en alleen te bereiken via chat en mail. Wij wilde graag iemand telefonisch spreken, maar dit was niet mogelijk. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Situatie: eind juni 2023 4 koepels besteld van 80x80 cm (€785,-), deze zijn netjes geleverd. Nu blijken er twee koepels te klein te zijn, daar twee van de vier gaten groter blijken te zijn in het dak. We hebben dus een maatje groter (90x90 cm) nodig. Aangegeven dat de twee lichtkoepels 80x80 cm al die tijd netjes in de kelder zijn opgeslagen, we geen geld retour willen, maar we deze willen omruilen voor een maatje groter 90x90 cm. Kortom dat we nog geld bijbetalen voor een maatje groter en evt. ook bereid zijn om transportkosten te betalen voor de omruiling. Maar hier heeft dit bedrijf totaal geen gehoor naar en kunnen wij meer dan €350,- weggooien. Enige vorm van service is dan ook ver te zoeken. Het was een ander verhaal geweest als de twee lichtkoepels 80x80 cm niet meer nieuw waren of als we geld terug eiste, maar niks van dit. Waardeloze communicatie via de chat en totaal niet meedenkend. Zou hier als klant dan ook niks meer aanschaffen.

Bedankt voor uw reactie, Uw bestelling is meer dan een half jaar in uw bezit, we hebben uw tegen een minimale bijdrage een voorstel gedaan om deze retour te halen. Dit kan niet kosteloos. Wilt u dat we uw order retour halen dan kan dit zonder problemen, de retourkosten zijn dan wel van toepassing. Met vriendelijke groeten, Service Team

Nvt

Nvt

Altijd goed

Levering is zeer snel. Overzichtelijke site. Gewoon goed.

Snel besteld.

Goede ervaring en goed verpakt.

Goede kwaliteit

Snel en goed afgeleverd

Goede en mooie koepel met toebehoren zoals op de website omschreven stond. Onbeschadigd afgeleverd.

Zeer Goed

Mijn Ervaring is zeer goed, en zeer snelle levering, en goede prijs. De chauffeur die het heeft gebracht Sjors was er vriendelijk, en was zuinig op de spullen die hij leverde.

alles goed afgehandeld en een perfecte levering

Prima montage-vriendelijke lichtkoepel.

Mooie 70 x 70 polycarbonaat lichtkoepel, dubbellaags, glashelder , snel geleverd. Dacht dat de bijgeleverde schroeven te lang zouden zijn, maar door de hoge montagedop past het perfect. De oude lichtkoepel op het dak van mijn bungalow zat vol vocht , en was van 1994. Montage van de nieuwe koepel was makkelijk, mbv de zelftappende schroeven, en de afdichtingsstrip was voorgemonteerd. Goede service, vragen worden snel beantwoord via mail. Puntje aftrek vanwege afzender-naam "Skylux", dacht dat het spam-mail was, maar bleek naam vd koepelfabrikant te zijn.....daardoor miste ik de eerste bezorging.

Sterk aanbevolen

Snelle levering volgens afspraak, mooi product met alle toebehoren, montage in minuten.

Goeie kwaliteit en snel geleverd!

Goeie kwaliteit en snel geleverd!

Onze order was keurig en perfect geleverd en mooi op tijd.

nette levering

Nette levering

Tot op heden nog niets ontvangen

Tot op heden nog geen lichtkoepeltje bezorgd.

Ziet er goed uit

Heb ze nog niet geplaatst

Snel geleverd, goede kwaliteit en niet duur

Ervaring gewoon zoals verwacht. Niets op aan te merken.

besteld en netjes geleverd

Fijn bedrijf.

Alles volgens afspraak. Ben zeer tevreden.

Over Lichtkoepeltje.nl

Lichtkoepeltje.nl is al meer dan 30 jaar het betrouwbare adres voor de beste lichtkoepels en platdakramen. Wij zijn de enige leverancier die 99% uit voorraad rechtstreeks via de fabriek leveren bij de klant. Omdat wij de lijnen kort houden en 7 dagen per week beschikbaar zijn, bieden wij naast de beste service ook de laagste prijsgarantie op alle lichtkoepels en platdakramen. De merken die wij voeren zijn VELUX, Skylux, Intura en DPI. Natuurlijk ontvangt u 10 jaar garantie en behoort landelijke montage service tot de standaard.