Prima montage-vriendelijke lichtkoepel.

Mooie 70 x 70 polycarbonaat lichtkoepel, dubbellaags, glashelder , snel geleverd. Dacht dat de bijgeleverde schroeven te lang zouden zijn, maar door de hoge montagedop past het perfect. De oude lichtkoepel op het dak van mijn bungalow zat vol vocht , en was van 1994. Montage van de nieuwe koepel was makkelijk, mbv de zelftappende schroeven, en de afdichtingsstrip was voorgemonteerd. Goede service, vragen worden snel beantwoord via mail. Puntje aftrek vanwege afzender-naam "Skylux", dacht dat het spam-mail was, maar bleek naam vd koepelfabrikant te zijn.....daardoor miste ik de eerste bezorging.

Sterk aanbevolen

Snelle levering volgens afspraak, mooi product met alle toebehoren, montage in minuten.

Goeie kwaliteit en snel geleverd!

Goeie kwaliteit en snel geleverd!

Onze order was keurig en perfect geleverd en mooi op tijd.

nette levering

Nette levering

Tot op heden nog niets ontvangen

Tot op heden nog geen lichtkoepeltje bezorgd.

Ziet er goed uit

Heb ze nog niet geplaatst

Snel geleverd, goede kwaliteit en niet duur

Ervaring gewoon zoals verwacht. Niets op aan te merken.

besteld en netjes geleverd

Fijn bedrijf.

Alles volgens afspraak. Ben zeer tevreden.

Komt de afspraak punctueel na.

Zie boven

Heel tevreden

Alles makkelijkte vinden op de site. En mooi thuis gebracht en netjes verpakt. Ga jullie zeker aanbevelen bij fam en vrienden.

Correcte levering en goede service

Correcte levering en goede service

Je wordt netjes van te voren gebeld dat de bezorger er aankomt. De koepels zijn goed verpakt.

snelle service

Snelle levering! Perfect

niets op aan te merken.

in één woord GEWELDIG en SNEL geleverd.

Goede kwaliteit voor een zachte prijs

Super tevreden, prijs kwaliteit verhouding is top

geweldig

geen probleem met de bestelling , en goed geinformeerd met de levering , ga zo door .

Kan beter

Slechte communicatie Geprobeerd leveringtijdstip te veranderen niet gelukt Heel slecht verpakt dunne folie erom heen en kartonnen hoekbeschermers. In vrachtwagen lagen diverse pakketten los waardoor deze tegen de koepels aanlagen

Bedankt voor uw reactie, wij regelen het transport zelf, en dit gaat 99% goed. Als er breuk of schade is dan krijgt u een nieuw product. Het tijdstip kon niet worden gewijzigd omdat de vrachtauto al onderweg was. Veel plezier met uw lichtkoepel. Service Team

prima materiaal

Goede aanwijzingen op de site en snel geleverd,

Past perfect , vlug geleverd.

Ik woon in België, maar de koepels werden vlug geleverd.

Voldeed aan de verwachting. Communicatie verliep uitstekend

Voldeed aan verwachting. Communicatie verliep uitstekend. Bezorging goed geregeld.

Positief Goede prijs mooi product

Goede site goede afhandeling

Goede Sevice duidelijke website en makkelijk de juiste koepel te bestellen zeker een aanrader

Conradweg 10

6827 BZ Arnhem

026-321-8659

Over Lichtkoepeltje.nl

Lichtkoepeltje.nl is al meer dan 30 jaar het betrouwbare adres voor de beste lichtkoepels en platdakramen. Wij zijn de enige leverancier die 99% uit voorraad rechtstreeks via de fabriek leveren bij de klant. Omdat wij de lijnen kort houden en 7 dagen per week beschikbaar zijn, bieden wij naast de beste service ook de laagste prijsgarantie op alle lichtkoepels en platdakramen. De merken die wij voeren zijn VELUX, Skylux, Intura en DPI. Natuurlijk ontvangt u 10 jaar garantie en behoort landelijke montage service tot de standaard.