Toppers!!

Na een goede zoektocht door tubber naar een boot met onze wensen, (zeer uitgebreid met 4 vrouwen aan boord:) ) zijn zij er super in geslaagd dit voor ons jaar op jaar weer te organiseren!!

Top vakantie!

Net 2 weken flottielje in Griekenland Saronische eilanden achter de rug. Het was weer een feestje, gezellige groep, prachtige omgeving, idyllische haventjes en hele fijne begeleiding van Meindert en Ellen. We zijn nog even aan het bijkomen op Aegina, aanrader om na de flottielje nog paar dagen rust te pakken! Voor ons gezin was het de derde keer en we weten inmiddels hoe gezellig het kan zijn;-)

Fantastische reis

Deze reis was een ontzettend mooie ervaring! De omgeving was prachtig en de de groep met mensen was heel gezellig. Onze flottielje leiders, Ellen en Meindert, hebben veel gezelligheid gebracht en wisten ons te wijzen naar goede havens en baaien. Ook bij problemen op de boot stonden ze voor ons klaar.

Fantastische vakantie

Erg vriendelijk begeleiding van Meindert en Ellen die zowel oog voor het zeilen hebben maar vooral de kinderen niet vergeten en fantastisch mooie baaien voor ons uitzochten. Voor mijn vrouw en kinderen was het de eerste keer dat ze met een flottielje mee zijn gegaan maar zeker niet de laatste.

Onvergetelijke reis

We hebben met ons gezin een fantastische 2 weekse flottielje in Griekenland gehad. We zijn dankbaar voor de goede organisatie, het maatwerk, de flexibiliteit en oprechte aandacht voor jong en oud. Het was een reis om nooit meer te vergeten.

Super twee weken flottielje gehad in Griekenland

Superfijn Georganiseerd!!!

Zeilen Athene

Al weer een hele fijne vakantie georganiseerd door Tubber. Twee weken gezeild rond Athene, met een gezellige groep, leuke en prettige begeleiding van Ben en zijn gezin!

Heerlijk kunnen zeilen in Kroatië

Bedankt lieve mensen voor een fantastische vakantie. Maar 1 keer zeeziek geweest, en jullie schipper heeft ons veel geleerd.

Heel erg bedankt

Heel erg bedankt voor jullie hulp. Laat de zomer maar komen !

Opgeloste ellende

De geboekte Oceanis 46.1, waar we zo naar uitkeken werd een week voor onze reis startte omgezet naar een Dufour 460 GL omdat de boot niet tijdig geleverd kon worden. Wanneer we de Dufour in ontvangst namen was de boot nauwelijks gepoetst. In de loop van onze reis hadden we te maken met: - kapotte stuurautomaat - kapotte ankerlier - kapotte generator - kapotte airco - Een gennaker die meer bedoeld was voor een 30 voeter Ellende dus. We vroegen om een compensatie, wat via de maatschappij Aquarius heel moeizaam en ontwijkend verliep. De tussenkomst van Tubber bracht soelaas. Dankzij hen hebben we een compensatie vergoeding gekregen ter waar de van 1 zeildag. Waar de ellende verzacht. Aquarius 2/10 Tubber 9/10 op de nazorg.

Super leuk! Hele gezin wil volgend jaar weer.

Bijzonder mooie en leuke ervaring. Waren met gezin met 4 dochters van 14 tot 21 jaar. Vonden het allemaal geweldig; prachtig varen, mooie boot, super flottielje leidster Kristel (!), erg gezellig contact overigens in zo'n flottielje, vooral ook de kinderen. Heel relaxed, niks moet, prachtige baaien en plaatsjes.

Ontspannen en afwisselend

Wij zaten in de Trogir flottielje met Ton en Erika, die erg hun best deden de beste plekjes te vinden om te ankeren, overnachten en eten. Dat is gelukt! We lagen aan de kade van een leuk dorpje op een eiland, maar ook met de boten aan elkaar vast in een baai, we hebben een nacht aan een boei gelegen, elke dag en nacht was weer anders. Bijzonder was ook het diner bij een wijnhuis waar we met een busje naar toe werden gebracht op het eiland Vis. Top!

Top vakantie

Weer een heerlijke vakantie gehad, ondanks deze rare corona tijd. We hebben weer genoten met Ton en Erica en natuurlijk onze mede vloot genoten.

Superset flottielje met Uber-Ben in Griekenland

We zijn twee weken met Ben&Govert op flottielje geweest in Griekenland. Uitstekende begeleiding door Ben, pittoreske Griekse haventjes aangedaan en het twee weken heel gezellig gehad. Aanrader !!

Super beleving met flottielje leider Kristel Boeien , anker en nu en dan een haven kortom heel veel beleefd in 1 week thx

Superervaring vanuit Zaton

Onze eerste flottielje en een daverend succes. Goed geholpen bij het boeken, goed schip en prima geregeld op lokatie. Flottieljeleider Kristel had precies goede mix tussen regelen en relaxed houden. We gaan zeker weer!

Superervaring vanuit Zaton

Alles top geregeld!

Fantastische zeilvakantie gehad. Van a t/m z was alles op en top geregeld. Enorme goede flottielje leidster Kristel die ons geweldig heeft geholpen. Aanrader!

Thanks guys

Thanks for all your patience! Good luck with your season.

Bedankt

Heel erg bedankt voor het meedenken en de goede zorgen

Alles weer goed geregeld nu hopen dat onze vlucht goed gaat

Hele leuke vakantie gehad

Bedankt voor jullie effort en informatie. De boot was helemaal prima, we hebben genoten van de omgeving en het heerlijke eten.

Vriendelijk en erg professioneel

Wij zijn erg tevreden over jullie. Erg vriendelijk, jullie bellen soms wat te vaak, maar denken altijd goed mee. Dit wordt onze 5e keer. Komt vast weer allemaal goed, nu nog even wachten tot we weer heerlijk kunnen genieten in Griekenland.

Love your service

Hi guys I am happy to give you a 10. Don’t forget to send me the sailing route for Lefkas Mika from Amsterdam

Thanks Mika. The sailing route is in your mailbox

Sceptisch eerst maar erg tevreden

Wij waren eerst sceptisch om te gaan zeilen in Griekenland. Jan Jacob heeft ons goed geïnformeerd en was erg geduldig. Ook zijn collega heeft ons erg goed geholpen. Wij kijken erg uit naar de vakantie. Nogmaals bedankt voor jullie service en heel veel succes volgend jaar. Komt vast goed 👍🏽

Over Tubber

Meer dan 12.000 boten liggen op je te wachten, op meer dan 600 bestemmingen wereldwijd. Wij zorgen voor de laagste prijs en de beste verzekering. De mensen van Tubber staan 24/7 voor je klaar, van je eerste zoekopdracht tot en met het einde van je reis. Zeilen is een beleving, een avontuur en een unieke manier om te reizen. Tubber maakt dat mogelijk zonder zorgen. Al meer dan 10 jaar regelen de Tubber experts onvergetelijke vakanties op het water. Tubber zorgt voor goed uitgeruste boten voor alle watersporters, ongeacht hun ervaring. Vragen, of opmerkingen? Wij staan altijd voor je klaar. Tubber zorgt ervoor dat jij de reis maakt die bij je past. Tubber is jouw betrouwbare vakantiexpert.