Hele leuke vakantie gehad

Bedankt voor jullie effort en informatie. De boot was helemaal prima, we hebben genoten van de omgeving en het heerlijke eten.

Vriendelijk en erg professioneel

Wij zijn erg tevreden over jullie. Erg vriendelijk, jullie bellen soms wat te vaak, maar denken altijd goed mee. Dit wordt onze 5e keer. Komt vast weer allemaal goed, nu nog even wachten tot we weer heerlijk kunnen genieten in Griekenland.

Love your service

Hi guys I am happy to give you a 10. Don’t forget to send me the sailing route for Lefkas Mika from Amsterdam

Thanks Mika. The sailing route is in your mailbox

Sceptisch eerst maar erg tevreden

Wij waren eerst sceptisch om te gaan zeilen in Griekenland. Jan Jacob heeft ons goed geïnformeerd en was erg geduldig. Ook zijn collega heeft ons erg goed geholpen. Wij kijken erg uit naar de vakantie. Nogmaals bedankt voor jullie service en heel veel succes volgend jaar. Komt vast goed 👍🏽

Goed advies en prima prijzen

Goed advies gehad van Simon. Prima club als je wil zeilen

Tiptop in orde

Tiptop in orde. Jullie kunnen wel de voucher iets verbeteren, dan hoeven we jullie ook niet te bellen voor de supermarkt. Maar klein detail alles was verder een tiptop zeilvakantie!

Dubbel genieten

Dat was weer dubbel genieten!

Bedankt !!

Jullie hebben ons weer goed geholpen!

Wij hebben genoten

Wij hebben genoten van onze vakantie in Griekenland. Komen graag weer een keer met jullie zeilen

😁 vakantie gehad

Afgelopen week genoten vaneen 😃 vakantie! Er was boven verwachting veel wind in Griekenland.

Last minute

Bedankt voor de mooie deal! Morgen gaan! Lekker genieten

Rondje Mallorca gedaan

Jullie hebben ons erg goed geholpen. De verhuurder had zijn zaakjes goed op orde! Dat hebben we wel veel slechter gezien. Complimenten daarvoor!

Het was weer feestje

Het was weer feestje tijdens bij de flottielje. Misschien kunnen jullie wel wat doen aan chagrijnige havenmeesters 🤣

Zeer vlotte service en snelle follow up

Jan Jacob was heel snel in zijn reactie en heeft alles netjes voor ons geregeld. Perfect!

De kinderen vonden het vet

Volgens de kinderen was het een vette vakantie! Leuke flottielje begeleiding van Kristel. Volgend jaar weer!

Veel wind

Afgelopen week goed kunnen zeilen rond Athene. Geen wind zeggen ze dan? Vrijdag was er iets teveel... Nog bedankt voor jullie service

Dikke prima

Super service van Tubber, wij maken weer graag gebruik van jullie. Als het kan weer voor een mooi prijsje :)

Top vakantie

Boot was in prima conditie. Buitenboordmotor mag wel met wat meer power de volgende keer.

Zeer aangename zeilvakantie met het gezin

Kroatie prima zeilland! Schipper top! Zeilboot voldeed niet aan wat ons voorgesteld was! Jammer.

Goed om te horen dat jullie hebben genoten van Kroatië en van de schipper! Jammer dat de zeilboot niet aan de verwachtingen heeft gedaan, we zullen hier nog contact over hebben. Groeten, Jesse van Tubber

Griekenland ervaring rijker

Wij hebben een perfecte vakantie gehad met ons gezin en vrienden. Prima service van Yannis. Simon bedankt voor je goede service

Goed om te horen dat jullie zo hebben genoten van Griekenland, hopelijk tot snel! Groeten, Jesse van Tubber

Grandioos

Grandioos, wij hebben genoten tijdens onze vakantie met jullie. De schipper was eerst een beetje verlegen, maar dat was snel anders...... Voor herhaling vatbaar!

Gezellig

Bedankt voor de zorgen en de gezellige flottielje

Het was weer geweldig

Zoals verwacht was de vakantie weer geweldig.

In één woord: GEWELDIG!!

2 weken Kroatie (Zaton) Flottielje. Onze eerste ervaring met flottielje zeilen en dat is erg goed bevallen, De Partner waar Tubber zaken mee doet in Zaton (Dream Yacht Charter) is erg goed bevallen. De enkele kleine puntjes die we hadden aan de boot (Dufour460GL) werden probleemloos opgelost. Een zeer complete boot waar alles goed klopte! Fijne flottielje leiding (Kristel Zweers). Een hele fijne vakantie gehad. Ik zou het zeker aanbevelen bij anderen.

Op zich prima, relaxte lui van Tubber, maar wanneer komt mijn beloofde BBQ nou

De medewerkers van Tubber zijn hele relaxte mensen, die graag adviezen geven over zeilgebieden en zich inzetten om voor jou een goede boot te vinden. Helemaal top en daarom ook een ruime voldoende! Overigens is daar onze ervaringen met de verhuurder in Kroatie niet in meegenomen, want die was bedroevend slecht. Aantal zaken kunnen wel beter: - Tubber werkt met onbetrouwbare partners in buitenland. Wij hadden boot bij Vishe Radugi en die maken er echt een potje van. Tubber zou dit soort partijen uit moeten sluiten bij hun botenaanbod - De kennis omtrent verzekeringen bij Tubber is beperkt. Mij werd aangegeven dat aansprakelijkheidsverzekering voor de boot viel onder de standaard WA die je hebt in NL, dat is idd het geval voor bootjes met 4pk motor en 16m2 zeil en ging niet op voor onze Hanse 575 :))) Maar last but not least, waar blijft nu de beloofde BBQ? In april kreeg ik deze aangeboden bij een boeking van de boot, echter nu bijna augustus en ik heb nog steeds niks gezien. Iets met faillissement van de vast leverancier zeggen ze, maar op mijn laatste mailtjes om te kijken waar we staan, krijg ik geen reactie meer.... Ga dit weekend weer zeilen en had m graag gebruikt, ben erg benieuwd Tubber, waar blijft tie nou? :)))) -

Hallo Arjan, Bedankt voor deze duidelijke en eerlijke review! We checken elk jaar een groot gedeelte van onze partners persoonlijk en hebben een duidelijke selectie met wie we wel en niet zaken doen. Helaas komt het voor dat, zelfs met al deze checks, het wel eens fout kan gaan. We zijn blij met deze feedback en nemen dit direct mee om beter advies te kunnen geven in het vervolg. De BBQ ging niet helemaal lekker inderdaad, maar als het goed is, is deze inmiddels ontvangen! Gelukkig wordt het de komende dagen mooi weer en hopen we dat u nog kunt genieten dit jaar van deze BBQ! Groeten, Jesse van Tubber

Over Tubber

Meer dan 12.000 boten liggen op je te wachten, op meer dan 600 bestemmingen wereldwijd. Wij zorgen voor de laagste prijs en de beste verzekering. De mensen van Tubber staan 24/7 voor je klaar, van je eerste zoekopdracht tot en met het einde van je reis. Zeilen is een beleving, een avontuur en een unieke manier om te reizen. Tubber maakt dat mogelijk zonder zorgen. Al meer dan 10 jaar regelen de Tubber experts onvergetelijke vakanties op het water. Tubber zorgt voor goed uitgeruste boten voor alle watersporters, ongeacht hun ervaring. Vragen, of opmerkingen? Wij staan altijd voor je klaar. Tubber zorgt ervoor dat jij de reis maakt die bij je past. Tubber is jouw betrouwbare vakantiexpert.