Betrouwbaar en sympathiek

Wij zeilen al jaren met jullie. Deze keer was het Turkije. Nooit geweten dat het daar zo mooi is. Bedankt Simon voor je hulp!

Top week gehad in Kroatië

Wij zijn een week wezen zeilen in Kroatië. Van te voren zijn we goed geholpen en zijn al onze vragen beantwoord.

Alles goed geregeld en top service

Tubber was de hele vakantie goed bereikbaar voor ons en heeft ons een top vakantie gegeven.

Blijf weg bij Tubber / Euroboatcharter! Zij leveren een schandalig slechte service.

Tubber / Euroboatcharter (verder Tubber genaamd) verkoopt een flottielje zeilreis die niet bestaat en annuleert deze reeds maanden daarvoor geboekte en volledig betaalde reis 1,5 dag voor vertrek. Dit terwijl deze reis deze enkele uren daarvoor nog telefonisch bevestigd was! Voor het door Tubber geboden alternatief moesten we bijbetalen (dat zeggen ze niet als ze het alternatief aanbieden). Dan 12 uur voor vertrek krijgen we een mail van Tubber met de strekking “u betaald extra of u heeft helemaal geen reis”. Tsjaa, zo kort voor vertrek heb je wel het gevoel dat het mes op je keel wordt gezet en dus maar gekozen om bij te betalen. Nadat we aangegeven hadden bij te zullen betalen bleek dat het alternatief helemaal niet beschikbaar was! Uiteindelijk hebben we 6 uur voor vertrek de bevestiging gekregen dat we mee konden met een andere reis. De door Tubber verhuurde boot was niet van al te beste kwaliteit: slechte matrassen en te weinig lijnen om goed aan te kunnen leggen. Daarnaast waren wij niet blij met een continue motorstoring en een kapot toilet. Een dergelijke schandalige slechte service gun je niemand. Daarom kiezen wij er voor om nooit meer bij Tubber te boeken. Tubber verleent gewoon schandalig slechte service! Voor een goede vakantie met dito voorpret boeken wij voortaan ergens anders.

Beste Michiel, Dat er iets fout is gegaan met je reservering, maar dat dit uiteindelijk toch goed is opgelost was ons bekend. Nogmaals excuses daarvoor. Dat de boot niet goed was is niet bekend bij ons en vinden we heel vervelend. We hebben daarom contact opgenomen met onze verhuurder. omdat we elke klacht graag direct opvolgen en waar mogelijk snel tot een oplossing komen. Van de verhuurder hebben we volgende reactie ontvangen: The only real issue during the charter was the toilet. The 23rd at 15:30 pm as per our base manager phone calls list, he informed us that the toilet was not working. He was in Kythnos and our local technician reported us  at 19:30 pm that the problem was fixed There is a flush toilet and the electrical connection was not making good contact due to the humidity of the shower. He needed 5 minutes to cut the connection and make a new one. This event does not seem to impact him at all as he does not say anything in his redelivery form.

Prima en fijn contact

Zaken netjes en goed geregeld

Tijdens de meivakantie in Trogir geweest

Pluspunten

Twee weken sint Maarten gedaan. Heerlijk kunnen zeilen ondanks dat er lokaal nog veel dingen niet zijn geregeld. Jullie hebben ons goed voorbereid.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Flottielje zeilvakantie gedaan vorig jaar zomer. Komende zomer hopen we weer lekker te genieten dankzij jullie

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed! Mensen met kennis van zaken, de service tijdens onze vakantie was erg fijn

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fantastisch geholpen door Jan Jacob. Hij weet donders goed wat wij willen :)

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg goed bedrijf als je wil zeilen.

Jullie chat werkt niet altijd goed.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij gaan weer met jullie flottielje mee! Bedankt Voorde goede zorgen en advies.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mensen van Zeiljachthuren, we zijn weer goed geholpen. Gelukkig Kerstfeest

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heel snel en netjes geholpen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Leuke organisatie.

Men was tankje vergeten voor de buitenboordmotor. Theedoeken waren te klein

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg kundige mensen, blij met onze keuze met Lagoon 450

Betaal link was niet juist, maar netjes opgelost

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fantastisch!

Ik krijg af en toe mails in het Engels, misschien dat jullie dat kunnen verbeteren!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alles prima verlopen, geduldig met alle vragen die we hebben

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik kan niet anders zeggen dan dat wij uiterst tevreden zijn geweest door de door jullie verleende diensten

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Net weer geboekt. Deze mensen helpen je altijd goed!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed advies gekregen. Soms wat opdringerig, maar altijd vriendelijke en goed bereikbaar. Ga zo door

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg goed geholpen tijdens de storm in Griekenland. 10 punten

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

10 dagen heerlijk kunnen zeilen met een enthousiaste schipper. Wat een avontuur was dat!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij hebben heerlijk kunnen genieten, wat een gezelligheid tijdens jullie flottielje. Komen graag een keer terug

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ondanks wat problemen met de boot, die snel zijn opgelost, erg kunnen genieten. Wij komen graag weer bij jullie terug!

Over Tubber

Meer dan 12.000 boten liggen op je te wachten, op meer dan 600 bestemmingen wereldwijd. Wij zorgen voor de laagste prijs en de beste verzekering. De mensen van Tubber staan 24/7 voor je klaar, van je eerste zoekopdracht tot en met het einde van je reis. Zeilen is een beleving, een avontuur en een unieke manier om te reizen. Tubber maakt dat mogelijk zonder zorgen. Al meer dan 10 jaar regelen de Tubber experts onvergetelijke vakanties op het water. Tubber zorgt voor goed uitgeruste boten voor alle watersporters, ongeacht hun ervaring. Vragen, of opmerkingen? Wij staan altijd voor je klaar. Tubber zorgt ervoor dat jij de reis maakt die bij je past. Tubber is jouw betrouwbare vakantiexpert.