Heeft een totaal van 6.224 beoordelingen met een gemiddelde score van 8,3
Review overzicht
Positief sentiment69%
Over het algemeen melden klanten snelle leveringen en behulpzame service. Er zijn af en toe vertragingen of beschadigingen, maar de meeste klanten zijn tevreden over de kwaliteit. Het gemak van montage en de betrouwbaarheid van verzending komen naar voren, met enkele verbeterpunten in de communicatie. De algehele ervaring blijft positief, ondanks enkele uitzonderingen.
Sterke punten
Snelle levering
Goede klantenservice
Kwaliteit voldoet
Gebaseerd op 35 reviews
Filters
Kies wat voor jou belangrijk isKlik op een onderwerp en bekijk hoe anderen dit beoordelen
5
Product prima, levertijd een grap
Besteld half juni , bij het product stond volgende dag geleverd (ik heb er een screenshot van, dus zeker niet verkeerd gekeken), daarna mailtje gekregen dat levering pas voor september was. Vrij groot verschil.. de producten zijn nu aangekomen en zijn wel prima in orde
Beveelt niet aan
22 September 2026
Sara
Antwerpen
Reactie van Woood.nl
Hi Sara,
Bedankt voor je review.
Onze oprechte excuses dat je bestelling niet de volgende dag is geleverd. We begrijpen dat dit teleurstellend is en hadden het artikel natuurlijk ook graag op de aangegeven datum bij je bezorgd.
Helaas bleek het artikel op dat moment niet meer op voorraad te zijn, waardoor we de beloofde levertijd niet konden waarmaken. Onze excuses voor het ongemak.
We zijn blij om te horen dat je wel tevreden bent met het artikel dat je hebt besteld.
We wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopen je in de toekomst nog eens terug te zien bij WOOOD!
Groeten,
Team WOOOD
10
Hele mooie kast!
De kast is echt heel mooi. We krijgen er dan ook heel veel complimenten over. Kwalitatief ook goed!
En de levering was super, kwam 1 dag later (ipv binnen 24 uur, wat ik bijzonder snel vond), maar werd heel netjes op de hoogte gehouden.
Dus helemaal meer dan 100% tevreden.
Beveelt aan
12 September 2026
Reineke
Noordwijk
Reactie van Woood.nl
Hi Reineke,
Bedankt voor je mooie review.
Fijn om te lezen dat de kast zo bevalt!
We wensen je veel plezier met je aankoop.
Groet,
Team Woood
4
Kast blijkt niet op voorraad op verzenddag, levering pas volgend jaar
Op de dag van levering wordt de verzending van een grote kast geannuleerd omdat één deel niet op voorraad was. WOOOD neemt niet de moeite om a) ruim voor levering hun eigen voorraad te checken (die nota bene gewoon op voorraad was bij bestelling) en b) even te bellen/mailen of ze de rest van de kast wel op leverdag konden bezorgen. Maar nee, ik moest het doen met een berg eenzijdige mailtjes en de doodleuke melding dat de kast begin 2027(!) geleverd wordt. We hadden de dag vrij gepland om hem in elkaar te zetten note bene. Waardeloos.
Beveelt niet aan
4 September 2026
Martijn Dams
Lent
8
Prachtige stoelen snelle levering
Het bestelproces is makkelijk, je kan aangeven dag van bezorging
1 groot minpunt: werd geleverd TNT die 2 grote pakketten beneden in hal appartementcomplex aflevert en je verder maar moet zien hoe je bij lift en naar 1 hoog krijgt! Met een salon tafel bijzettafel snap ik dat maar 2 mega pakketten van 29kg per stuk?
Beetje jammer de kasten die ik in mei bestelde kwamen met jullie eigen transport en die werd keurig met de lift naar 1 hoog voor mijn voordeur gebracht.
Stoelen prachtig in elkaar zetten makkelijk
Beveelt aan
21 August 2026
Briggitte
Amsterdam
Reactie van Woood.nl
Hi Briggitte,
Wat leuk om te lezen, dank je wel voor je mooie review!
Wat jammer dat de bezorging niet ging zoals gehoopt. Het klopt dat onze vervoerders de bestelling bij de eerste drempel afleveren. Voor levering op een andere plaats moet een extra service worden aangeschaft. Dat je bestelling later wel naar boven werd gebracht is fijn maar het is niet gebruikelijk.
We wensen je heel veel plezier met je aankoop. Graag tot een volgende keer bij WOOOD.
Groet, Team WOOOD
10
Mooie strakke kast
Mooie kast, strak ontwerp, veel opbergruimte en een waanzinnig mooie kleur.
Het monteren was ook bijzonder goed te doen.
Heel erg blij mee!
Beveelt aan
18 August 2026
Tineke
Bergen op Zoom
Reactie van Woood.nl
Hi Tineke,
Wat leuk om te lezen, dank je wel voor je mooie review! We wensen je heel veel plezier met je aankoop. Graag tot een volgende keer bij WOOOD.
Groet, Team WOOOD
9
Mooie eetkamerstoelen snel in huis
Al een tijdje waren we op zoek naar nieuwe eetkamerstoelen. Ons oog viel op de opvallend ontworpen Yossi stoelen van Woood. Wat een gaaf design. De stoelen hadden we zo besteld, werden razendsnel bezorgd en staan heel mooi!
Beveelt aan
3 August 2026
Kristian
Diepenveen
Reactie van Woood.nl
Hi Kristian,
Wat leuk om te lezen, dank je wel voor je mooie review! We wensen je heel veel plezier met je aankoop. Graag tot een volgende keer bij WOOOD.
Groet, Team WOOOD
9
Mooi afgewerkt en zeer stevig
Ik heb de Silas tv meubel gekocht. Bij het openen schrok ik wel een beetje van de hoeveelheid schroeven ed. Maar na een paar uur zwoegen met mijn dochter snapte ik ook waarom. Er is geen overdaad aan schroeven maar genoeg om de kast super solide te maken. Alles past perfect in elkaar. Tip. zet je kast niet in elkaar op een hoogpolig tapijt :),
Ik zou graag nog een buffetkast zien in dezelfde stijl. Bijvoorbeeld de Meggy met eenzelfde leren handvat en een inkeping bij de onderste deuren.
Beveelt aan
2 August 2026
GIlbert
Houten
Reactie van Woood.nl
Hi Gilbert,
Wat leuk om te lezen, dank je wel voor je mooie review! We wensen je heel veel plezier met je aankoop. Graag tot een volgende keer bij WOOOD.
Groet, Team WOOOD
6
Laklaag niet in orde
Helaas is de lak van 1 van de tafels niet goed gehecht. Verder wel mooi tafels, hopelijk komt er een goede oplossing
Beveelt niet aan
31 July 2026
Janice
Harderwijk
Reactie van Woood.nl
Hi Janice,
Dank je wel voor het delen van je review. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling niet helemaal naar wens is. We helpen je graag verder. Wil je ons een mail sturen naar [email protected]? Dan kijken we samen hoe we dit zo goed en snel mogelijk voor je kunnen oplossen.
We horen graag van je.
Groet, Team WOOOD
10
Mooi en stoer bed
Bed is snel geleverd. Makkelijk in elkaar te zetten en komt stevig over. Staat mooi in de slaapkamer.
Beveelt aan
28 July 2026
S
Delft
Reactie van Woood.nl
Hi,
Wat leuk om te lezen, dank je wel voor je mooie review! We wensen je heel veel plezier met je aankoop. Graag tot een volgende keer bij WOOOD.
Groet, Team WOOOD
4
Te lang wachten op levering order
Ik order en betaal een kapstok in maart jl. waarvan de levering keer op keer wordt uitgesteld. Kapstok wordt uiteindelijk pas in juli geleverd. Neemt bijna geen voorraad in beslag, moet m.i. gewoon een "op voorraad" artikel zijn bij Woood.
Hoor om mij heen dat Woood vaak leveringsproblemen heeft. Iets om rekening mee te houden!
Beveelt niet aan
7 July 2026
Ingrid
Enkhuizen
Reactie van Woood.nl
Hi Ingrid,
Dank je wel voor het delen van je review. Wat vervelend om te lezen dat je ervaring niet helemaal naar wens is. We helpen je graag verder. Wil je ons een mail sturen naar [email protected]? Dan kijken we samen hoe we dit zo goed mogelijk voor je kunnen oplossen.
We horen graag van je.
Groet, Team WOOOD
10
Supermooie salontafel
Na een complete verbouwing van mijn woonkamer miste ik nog één item. Nu ik deze prachtige salontafel heb aangeschaft, is mijn woonkamer eindelijk compleet. De tafel past perfect bij het interieur en vormt de finishing touch waar ik naar op zoek was. Ik ben erg blij met deze aankoop!
Beveelt aan
30 June 2026
Marjolein
Utrecht
9
Service na verkoop
Wij kochten vorig jaar twee bij elkaar passende salontafels. Onlangs begaf een pootje het. wetende dat wij steeds zorgzaam omgaan met ons materiaal contact opgenomen met woood. Na wat uitleg en foto’s te hebben bezorgd kregen we vrijdag een nieuwe salontafel toe gestuurd. Deze service gebeurd niet veel meer en daarvoor zijn we dankbaar!
Beveelt aan
21 June 2026
Tamara
Maarkedal
Reactie van Woood.nl
Hi Tamara,
Wat leuk om te lezen, dank je wel voor je mooie review! We wensen je heel veel plezier met je aankoop. Graag tot een volgende keer bij WOOOD.
Groet, Team WOOOD
10
Aangenaam verrast!
Allereerst prachtige kast. ja het is wat geklungel om de deurtjes allemaal goed recht te hebben door aan de drie schroefjes te draaien van de scharnieren, maar daarna is het het allemaal waard.
Waar we nog blijer mee zijn, is de klantenservice. Een van de deurtjes was qua print/nerven best anders dan de rest en dat stoorde mij. Ik heb dat aangegeven, samen met een missend schroefje uit een scharnier, en de volgende dag stuurde ze alweer een nieuwe + scharnier. Zo een service krijg je niet vaak meer.
Beveelt aan
13 June 2026
Danielle
Landsmeer
4
gemiddeld
een mooie dressoir gekocht erg blij mee. helaas was er een beschading aan het lede kastje aan de voorkant. gevraag om alleen een nieuwe frontje te verzenden. want verder is het dressoir prima.
dit is niet mogelijk nu moet het allemaal weer terug gestuurd. of ze geven korting.... meer keuze heb ik niet. en de praktijk is al open. erg lastig dit.
Beveelt niet aan
18 May 2026
Wim
Barneveld
Reactie van Woood.nl
Hi Wim,
Dank je wel voor het delen van je review. Wat vervelend om te lezen dat je ervaring niet helemaal naar wens is.
Helaas is het voor sommige artikelen niet mogelijk om losse onderdelen na te leveren, en bieden we je daarom in plaats daarvan een omruiling of een compensatie aan.
Zou je anders een mail willen sturen naar [email protected]? Dan kijken we samen hoe we dit zo goed en snel mogelijk voor je kunnen oplossen.
We horen graag van je.
Groet, Team WOOOD
10
Wat een verrassing!
Afgelopen zondag in de winkel 4 eetkamerstoelen besteld. Dinsdag geleverd. Omdat we toch 6 stoelen wilden dezelfde dag 2 stoelen bijbesteld. Ondanks dat op de site een levertijd van 2 weken werd aangegeven werd de bestelling vandaag al geleverd! Wat een aangename verrassing! Stoelen staan prachtig bij de eerder bij jullie aangeschafte tafel. Bedankt!
Beveelt aan
13 May 2026
Marja van der Haar
Enkhuizen
8
Lamp na belletje goed bezorgd
Ik had gebeld omdat de order niet bezorgd was op het moment waarop het in de mail stond. Na een belletje was de order goed in het systeem gezet en heb ik de lamp snel ontvangen. Al met al een positieve ervaring
Beveelt aan
21 April 2026
Niki
Den Haag
Reactie van Woood.nl
Hi Niki,
Bedankt voor je review.
Fijn om te horen dat het na telefonisch contact snel is opgelost en dat je de lamp alsnog snel hebt ontvangen. Veel plezier ermee!
Groet,
Team WOOOD
1
Nog niets binnen duurt lang
Nog niets binnen duurt lang
Beveelt niet aan
7 April 2026
Nico
Utrecht
Reactie van Woood.nl
Hi Nico,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat je bestelling nog niet is geleverd bij je. Wij hebben het even voor je nagekeken en wij zien dat je contact hebt gehad met een van onze collega's over de levertijd.
Wij zien dat een deel van je bestelling is geleverd. Het product wat nog niet is geleverd is momenteel niet op voorraad en wij hopen het snel weer op voorraad te hebben zodat wij het aan je kunnen versturen.
Mocht je nog vragen hebben over je bestelling neem gerust contact met ons op wij helpen je graag.
Groet,
Team WOOOD
10
Helemaal naar ons zin!
Tafel Lange Jan is een prachtige houten tafel, kwalitatief zwaar, mooie kleur, subtiele poten en makkelijk te vergroten of verkleinen.
Beveelt aan
3 April 2026
Mireille
Boxmeer
Reactie van Woood.nl
Hi,
Bedankt voor je review.
Wat fijn dat je tevreden bent met je tafel.
Wij wensen je heel veel plezier met je tafel en we zien je graag nog eens terug bij WOOOD.nl
Groet,
Team WOOOD
1
Waardeloze winkel
Voor bijna 2000 aan spullen besteld, nu 2,5maand later en enkel een bureau geleverd gekregen. Inmiddels zijn er twee bezorgafspraken geweest die op de bezorgdag worden geannuleerd. De derde afspraak moet nu nog worden bevestigd, weinig vertrouwen meer dat dit nu goed zal gaan. Krijgen er geen vinger achter wat er fout gaat, maar het proces loopt niet goed bij WOOOD. Pas op!
Beveelt niet aan
31 March 2026
Ruben
Heerhugowaard
Reactie van Woood.nl
Hi,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met je bestelling — dat is natuurlijk niet de bedoeling.
We kijken graag met je mee om te achterhalen wat er precies aan de hand is en hoe we dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen. Je kunt contact met ons opnemen via [email protected], dan helpen we je verder.
We zien je bericht graag tegemoet.
Groet,
Team WOOOD
4
Een kast vol gaten erin
Helaas ontving ik de kast met gaten/beschadigingen in de voordeuren en niemand die hier op reageert, heel jammer
Beveelt niet aan
31 March 2026
Sema Cetin
WAALWIJK
Reactie van Woood.nl
Hi,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat de kast niet naar wens is.
Wij zien dat er ondertussen contact is geweest met je en dat er gezocht wordt naar een passende oplossing.
Wij hopen het naar tevredenheid op te lossen voor je.
Groet,
Team WOOOD
6
Liever in een winkel dan online
Blij met het tafeltje maar het duurde iets meer dan 4 weken voordat hij geleverd werd en de kleur is anders dan op de foto’s. Het blauwe glazuur zit bij de onze alleen aan één zijde van de uitstekende rechthoekjes en daarmee is hij overheersend grijsbeige van kleur. Jammer. Vandaar mijn conclusie dat ik een dergelijk product liever in een winkel koop een volgend keer. Sneller en je ziet wat je krijgt.
Beveelt aan
13 March 2026
M
Hoorn
Reactie van Woood.nl
Hi,
Bedankt voor je review.
Wat fijn dat je blij bent met je tafeltje.
Mocht je in de toekomst nog een keer een aankoop willen doen en deze liever eerst willen zien ben je van harte welkom in ons Experience Center in Zwaag.
Wij wensen je heel veel plezier met je aankoop!
Groet,
Team WOOOD
10
Perfecte salontafel
Erg blij met de salontafel. Het is de perfecte maat en de kleur is prachtig. De levering was snel en alles ging goed.
Beveelt aan
3 March 2026
T.
Capelle aan den IJssel
Reactie van Woood.nl
Hi,
Bedankt voor je review.
Wat fijn dat je zo blij bent met de salontafel.
Wij wensen je veel plezier met je nieuwe tafel en zien je graag terug bij WOOOD.
Groet,
Team WOOOD
10
Kwaliteit voor een kleine prijs en snelle levering!
Ik was op zoek naar een wandplank van 170cm voor de woonkamer waar ik enkele vinylplaten wou op uitstallen ter decoratie.
Voor die prijs kan je dit echt niet laten liggen. Het was voor mij wel iets te licht van kleur waardoor het minder in mijn interieur pastte maar aangezien het onbehandeld eikenhout is kan je dit met een likje lak of beits in een mum van tijd aanpakken. (Ik koos voor een watergedragen lak ‘donker eiken’ gekocht in een doe-het-zelf winkel)
Het is echt een mooie eyecatcher geworden boven het tv meubel, heel blij mee!
Beveelt aan
20 February 2026
Delphine Popelier
Izegem
Reactie van Woood.nl
Hi Delphine,
Bedankt voor je mooie rreview.
We wensen je veel plezier van jouw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team WOOOD
2
I have received 2 chairs out of 4
I ordered 4 chairs but only 2 full chairs and 2 chair legs have been delivered at my home. The missing 2 seats have been sent to a storage area on the other side of Amsterdam for no apparent reason. This means, I cannot collect them.
This is really annoying because WOOOD customer service told me they cannot fix it and if I cancel my order I will have to pay more money to receive the missing 2 chairs again.
I then asked WOOOD to send me the missing 2 seats at my home address but their customer service is very slow and is taking over 3 days to reply to my email.
I do not recommend this service and will not buy WOOOD furniture again.
Beveelt niet aan
17 February 2026
Bianca Schor
Amsterdam
Reactie van Woood.nl
Hi Bianca,
Thank you for your review.
Unfortunately, PostNL delivered your order to a different parcel point, and we do not know why this happened. But for this reason, we have offered you a subsequent delivery so that your order is still complete. Of course, there are no additional costs involved.
We are sorry to hear that you are not satisfied with the service we provided.
Kind regards,
Team WOOOD
1
Tot nu toe slecht maar het kan nog opgelost worden
Wij zochten snel een halfronde bank zonder levertijd voor in de keuken die net klaar is. Gevonden bij Woood en voor 22u besteld de volgende werkdag in huis. Helaas kregen we vandaag geen bevestiging van het levermoment en is onze bestelling wel betaald maar niet bekend bij Woood. Positief is dat de klantenservice erg vriendelijk is.
Hopelijk zien we de bank vandaag nog verschijnen en kan ik er een positieve review van maken.
Beveelt niet aan
17 February 2026
Jeroen
Dongen
Reactie van Woood.nl
Hi Jeroen,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend om te horen dat de bank niet op tijd is geleverd. Helaas hebben wij te maken (gehad) met een storing op de website waardoor bestellingen een vertraging van 1 a 2 dagen hebben opgelopen.
Mocht je dit nog niet gedaan hebben kun je het beste nog even contact opnemen met de klantenservice. Uiteraard kijken we graag met je mee naar een passende oplossing!
Met vriendelijke groet,
Team WOOOD
Review overzicht
Positief sentiment69%
Over het algemeen melden klanten snelle leveringen en behulpzame service. Er zijn af en toe vertragingen of beschadigingen, maar de meeste klanten zijn tevreden over de kwaliteit. Het gemak van montage en de betrouwbaarheid van verzending komen naar voren, met enkele verbeterpunten in de communicatie. De algehele ervaring blijft positief, ondanks enkele uitzonderingen.
Bij WOOOD draait alles om karakter. Onze meubels zijn stoer, stijlvol en nét even anders – perfect om jouw interieur een frisse, eigentijdse uitstraling te geven.
Wat je van ons kunt verwachten? Authentiek Nederlands vakmanschap, duurzame materialen en eigenzinnige designs. Veel van onze items worden gewoon gemaakt in onze eigen fabriek in Zwaagdijk, Noord-Holland.
We werken met FSC-gecertificeerd grenen en eikenhout uit verantwoord beheerde bossen. En dat doen we bewust: van productie tot verpakking, alles met oog voor mens én milieu.
WOOOD is onderdeel van De Eekhoorn Dutch Furniture, met ruim 40 jaar ervaring in het maken van meubels waar je blij van wordt. Wat begon als een klein familiebedrijf is nu een bekende naam in Europa.
Samen met merken als vtwonen brengen we Nederlandse topdesigns en wooninspiratie bij je thuis. Grote kans dat je al eens een WOOOD-meubel bent tegengekomen.
Klaar om jouw interieur naar een hoger niveau te tillen?
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.