Snelle verzending, goed product, heldere uitleg

Veel keuze en super service!

Zeer veel keuze in wasbare luiers en super fijne service.

Ruim assortiment, snelle levering, goede service! :)

Super luiers, super advies, super service

Super luiers, super advies, super service

Erg blij mee

Zacht, goede maat, helemaal tevreden!

Mooie producten, nette service

Zeer prettig! Snelle service, goede communicatie en mooie producten. Erg tevreden.

Uitgebreide informatie en een prima service

Via de site heb ik uitgebreid informatie kunnen vinden over zoogcompressen en hierdoor een goede keuze kunnen maken. Vervolgens heb ik een bestelling geplaatst en deze werd netjes bezorgd.

Snelle levering en mooie producten!

Erg blij met de snelle levering van onze producten. Prachtig mooie wetbag en goede kwaliteit van extra inleggers plus een duidelijke beschrijving erbij! Super bedankt! Erg tevreden!

Snelle en nette levering, goede producten

2 period pants gekocht, snel geleverd. Fijne broekjes, wel een maat groter gekocht op advies van voorgaande reviews.

Mega snelle levering, flexibel en uitgebreide uitleg!

Mijn bestelling stond al klaar om verstuurd te worden, maar ik kon nog wat toevoegen aan de bestelling; fijne service!

Goede service, scherp geprijsd en razendsnel

Hele goede ervaring met Nappy's. Ik werd vriendelijk en kundig te woord gestaan aan de telefoon en mijn bestelling was de volgende dag in huis. Ook waren de luiers goedkoper dan bij concurrenten. Top!

Altijd weer blij met een pakketje :)

Fijne service, handige website en tevreden met de luiers!

Snelle en nette levering

Product was de volgende dag in huis. Mijn aanvullende vraag werd zeer snel beantwoord.

Niets negatiefs te bedenken!

Tot nog toe enkel positieve ervaringen met Nappy's! En altijd een leuk kaartje bij de bestelling :)

Super vriendelijke service en prachtige luiers

Mooi aanbod aan verschillende types wasbare luiers en de uitleg bij elk artikel is heel verhelderend . Het pakketje werd zeer snel geleverd met een leuk briefje bij en een staaltje van een herbruikbaar doekje. Echt een aanrader dus!

top levering,fijne product!

ik heb dit product besteld puur om te proberen, het is het echt waard!

Super webshop voor wasbare luiers

Kwalitatief goede luiers, leuke acties.

Duidelijk en betrouwbaar

Levering was erg snel, ondanks problemen bij pakketservice. Alles zat erbij incl beschrijving over wassen etc, oftewel: hoe te beginnen met wasbare luiers. Daarnaast fijne site met heel veel informatie. En als je het dan nog niet weet, kan je om een consult vragen. Top!

Onklantvriendelijk!!!

De materialen zijn op zich prima (maar elders beter). Maar qua klantvriendelijkheid kunnen ze nog veel leren. Komen je niet echt tegemoet met iets en bij een klacht wordt je genegeerd. Niet mijn ding om een review te schrijven, maar ze laten me niet anders. Alles is goed bij tevredenheid maar heb je een vraag of klacht dan zijn ze ineens onbereikbaar.

Hallo Bas en Maud, Jullie dienden een klacht in over twee Bamboozles die jullie twee weken eerder bij ons gekocht zouden hebben. Omdat de luiers er zeer vreemd uitzagen voor luiers van slechts twee weken oud, vroegen we jullie om de luiers naar de leverancier op te sturen zodat de luiers onderzocht konden worden. Jullie stuurden slechts de helft van de luiers op en lieten de belangrijkste onderdelen thuis liggen. Daar stond alle relevante informatie op zoals het batchnummer en daarmee de leeftijd van de luiers. Zonder die onderdelen konden we de garantieclaim niet in behandeling nemen. De staat van de luiers was uitermate slecht, met totaal verdwenen klittenband, uitgelubberde elastieken, vergeelde drukknoopjes en vrijwel geen stof meer over. In al de jaren dat wij dit werk doen (en dat geldt ook voor de leverancier) hebben we nog nooit zulke versleten luiers gezien. Wij konden niet bedenken hoe dit een productiefout kon zijn of hoe deze luiers slechts twee weken oud konden zijn. Jullie konden niet goed aangeven waarom de informatie over het batchnummer was achtergehouden. Op ons verzoek om dat alsnog na te sturen om er nog een keer kritsch naar te kijken, kwam nooit meer een reactie. Al jullie mails hebben wij binnen enkele uren beantwoordt, zoals we altijd doen. Daarnaast hebben we jullie ruim driekwartier telefonisch te woord gestaan in een poging jullie verder te helpen. Hierbij hebben we ook nogmaals aangeboden nog eens naar de zaak te kijken als jullie de missende onderdelen op zouden sturen. We hebben in de vele maanden daarna niets meer van jullie gehoord, tot deze review. We wensen jullie nog heel veel plezier met de rest van de luiers die hopelijk wel in orde zijn. Groeten Ilka

Perfecte service

Goede service, geweldig assortiment luiers en super fijne luiers.

Mooie producten en persoonlijke touch

Superruim aanbod aan van alles dat met wasbare luiers te maken heeft. Goede info op de site, zodat je weet wat je waarvoor kunt gebruiken en hoe het bijvoorbeeld zit met het absorptieniveau van bepaalde onderdelen. En dan ook vaak een persoonlijk kaartje en een gratis attentie bij de bestelling geleverd, helemaal top!

Tijdig en netjes verstuurd

Goed product prijskwaliteit, netjes verstuurd

Súper advies, mega assortiment en snel geleverd

Súper en snel advies bij problemen met doorlekken en dergelijke, mega groot assortiment en snel geleverd: perfect dus!

Niets op aan te merken

Producten zijn goed en waren snel geleverd.

Over Nappy's.nl

Nappy's.nl heeft het grootste assortiment aan wasbare luiers van Nederland en België. We verkopen meer dan 25 verschillende merken, zowel A-merken als budgetmerken, zodat er voor iedereen een geschikte luier te vinden is. Om je op weg te helpen met je keuze hebben we veel informatie en productreviews op de website en hebben we verspreid door Nederland en België meer dan 45 consulenten die persoonlijk kunnen adviseren uit eigen ervaring. Onze servicepunten -Voor al onze producten geldt dat ze uit voorraad leverbaar zijn. -Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis of op bij DPD haalpunt. -Vanaf €50 gratis verzending. -Met je aankoop draag je bij aan een goed doel.