Fijne zoogcompressen

Prettige wasbare zoogcompressen van Nappy's! Lekker zacht en sterk absorberend.

Heel kundig!

Fijne webshop met alle informatie die je nodig hebt om een juiste bestelling te plaatsen. Ook erg snel geleverd. Zeer blij met onze zwemluier en het tweedelige Hu-Da systeem!

Super goede luiers en service

Snel bezorgd en luiers zijn top!

Al jaren super goeie service!

Altijd mooie en hoge kwaliteit producten. Ze hebben goed advies over alle producten op de site en ze zijn altijd snel met verzenden. Heb hier over de afgelopen 3 jaar steeds mijn verzameling wasbare luiers, billendoekjes, waszakken, pods en verschoonmat gehaald en ben altijd goed geholpen. Heb nog nooit iets terug hoeven sturen, dus geen ervaring met retour service.

Precies gevonden wat ik zocht.

Heel fijn om hier precies het vrouwenproduct te vinden dat ik zocht!

Altijd goed

Meerdere keren al een bestelling geplaatst bij Nappy’s, altijd snelle levering en mooie producten. Als je hulp nodig hebt om te starten ben je hier ook aan het juiste adres, vragen worden goed beantwoord.

De one stop shop voor wasbaar

Prettige website met alle producten die je nodig hebt om wasbaar luieren (en meer) mogelijk te maken èn alle informatie om je op weg te helpen, ideaal! Altijd snelle verzending, producten netjes verpakt en een kleine personal touch erbij. Super!

Zeer tevreden over assortiment en snelle levering!

Al een paar keer luiers en toebehoren gekocht bij Nappy's en het is altijd een feest om iets uit te kiezen (en ook moeilijk, want zoveel leuke printjes en soorten!). We zijn erg tevreden over het grote assortiment, de snelle levering en het persoonlijke kaartje in het pakket. Ook leuk om jullie te volgen via insta:)

Heel veel keuze en goede service

Ik heb al vaker bij Nappy’s besteld. De bestelling is altijd snel in huis. Ze zijn via verschillende kanalen goed te bereiken en denken graag mee als je vragen hebt. Er is heel veel keuze. Enige nadeel is dat er maar leuke printjes voorbij blijven komen, terwijl we al voorzien zijn!

Echt geweldig menstruatie ondergoed

2 jaar geleden een feeling comfy slip en boxer besteld. Ik had nog niet eerder iets gevonden waar ik me een nacht echt veilig in kon voelen, en door deze kon ik voor het eerst goed slapen tijdens mijn ongesteldheid! Het zijn de enige die ik gebruik en ze zijn na al die tijd nog steeds goed, echt geweldig.

Met al je vragen word je goed geholpen. Mooie producten

Duidelijke website, snelle levering en goede communicatie

Duidelijke website, snelle levering en goede communicatie

Super :)

Fijne webwinkel voor wasbare luiers!

Goed assortiment en snelle levering

Nappy's.nl heeft een goed assortiment en levert snel. Daarnaast is de bijgevoegde kaart handgeschreven en geeft een persoonlijke touch. Ze komen erg vriendelijk over. Zeker een aanrader!

Super snelle verzending en mooie spullen

Super snelle verzending en mooie spullen

Leuk aanbod van zwemluiers. Super snel verzonden en precies zoals verwacht. We kijken uit naar uren zwemplezier!

De fijnste online winkel voor wasbare luiers en andere benodigdheden

Sinds we een kleine hebben is nappy's mijn favoriete webshop. De uitleg bij de producten is heel helder en ze verkopen mooie merken van heel goede kwaliteit. De service is ook super.

Fijne webwinkel

Snelle levering en altijd tip top in orde!

Goede service!

Op tijd geleverd, goed verpakt. extra leuk: een persoonlijk kaartje erbij!

Snelle bezorging

Al meerdere keren bij Nappy's besteld ik wil niet meer anders. Ook had ik een vraag omdat m'n dochter veel doorlekt. Ben goed geadviseerd en de bezorging van een bestelling is snel in huis. Top service!

Helemaal super!

Super fijn advies en contact. Luiers zijn van goede kwaliteit. Ben er hartstikke blij mee! Ik heb de luiers van Lighthouse besteld, mooie slanke luier. Zit goed!

Fijne website, snelle levering, maar ik heb meer keuzehulp nodig

Als beginnende gebruiker van incontinentiemateriaal vind ik het moeilijk om te weten welk product ik kan gebruiken. Mij zou het enorm hebben geholpen als er bij elk product een aanduiding stond zoals de 'druppels' op het wegwerpverband. Of anders een tabel met heel concreet omschreven diverse stadia van incontinentie.

Heel begrijpelijk dat het moeilijk is om het juiste product uit te kiezen! U mag ons natuurlijk altijd om hulp vragen. Daarbij staat er onderaan de productpagina een tabel met alle absorptiegegevens in ml's. Daar staan ook andere gegevens in die het makkelijker maken om de producten onderling met elkaar te vergelijken. Mochten we u nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we dat heel graag!

De beste lanolin crème.

Ik hep lansinoh lanolin gebruikt en medela purelan geen beide is niet zo vettig als hu-da wolwachs lanolin. Top product dit is nu mijn 2de potje ben echt blijmee echte aanrader.

Snelle verzending en topproducten!

De super fijne schorten van Elskbar geven we bij al onze vrienden als kraamcadeau. Een schot in de roos!

Supersnelle verzending

Zegelhorstweg 4

7942 RX Meppel

+31 (0)522 475 883

Over Nappy's.nl

Nappy's.nl heeft het grootste assortiment aan wasbare luiers van Nederland en België. We verkopen meer dan 30 verschillende merken, zowel A-merken als budgetmerken, zodat er voor iedereen een geschikte luier te vinden is. Naast wasbare luiers voor baby's hebben we ook het meest uitgebreide assortiment wasbaar incontinentiemateriaal voor volwassenen en het grootste aanbod aan wasbaar maandverband, zoogcompressen en menstruatie ondergoed. Om je op weg te helpen met je keuze hebben we een online luierkeuzehulp, veel informatie, blogs, video's en duizenden productreviews. Daarnaast hebben we verspreid door Nederland en België meer dan 60 consulenten die persoonlijk kunnen adviseren over wasbare luiers bij baby's uit eigen ervaring. Onze servicepunten -Voor al onze producten geldt dat ze uit voorraad leverbaar zijn. -Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis of bij een DPD ophaalpunt. -Vanaf €50 gratis verzending. -Gratis retourneren binnen 100 dagen. -Met je aankoop draag je bij aan een goed doel.