Uitstekende bezorging

Uitstekende bezorging zoals ik gewend ben van Nappy's. In het aankoopproces ook snelle reactie via Whatsapp over producten die niet op voorraad zouden zijn. Na een dag wachten heb ik mijn bestelling geplaatst inclusief de gewenste producten. Snel en fijn!

snel verzonden en zelfs nog een kadootje

kon makkelijk met hulp de juiste luier kiezen tis wel een enorme uitgave voor iemand met een uitkering maar op den duur wel goedkoper en scheelt lopen naar de winkel en beter voor het milieu.

Zeer nette levering

Zeer snelle en nette levering.

Groot assortment op voorraad en super snelle levering

Top bedrijf!

Als ik bel met vragen krijg ik altijd direct iemand aan de telefoon die meedenkt. Goeie producten, super tevreden. Ik kom altijd weer terug bij Nappys als ik wat nodig heb. Nu al 15 maanden lekker aan de wasbare luiers, wasbare zwemluiers, wasbare billendoekjes en snoetepoetsen plus inmiddels ook wasbaar maandverband.

In een woord geweldig

Nappys.nl is een fijne webshop. Groot assortiment en fijne communicatie.

Duidelijke website en goede service

Alles was netjes verpakt en er zat zelfs een kleine extra bij!

Snelle service en topkwaliteit producten

Na de bestelling wordt er direct aan de gang gegaan en binnen 2 dagen lag de bestelling al op de mat. In mijn geval een mooi zwemluiertje en wat romperverlengers.

Ruime keuze, snelle levering

Weer een fijn pakket besteld bij Nappy's. Veelzijdig aanbod, heldere informatie op de website en een snelle levering. Ook nog een leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling en een klein cadeautje (billendoekjes)!

Snel en goed verzorgd

Onze bestelling werd snel en net verzonden met een persoonlijke touch, leuk.

Veel keuze en snelle bezorging

Elke keer blij als m'n pakketje binnen is.

prima prijs en service

Gevonden wat ik zocht en heel blij met de nieuwe luiers.

Razendsnelle levering, top producten, eerlijke prijzen, veel info op de site. Top!

Heerlijke webshop

Groot aanbod van de mooiste en fijnste wasbare luiers. Steeds weer leuke nieuwe collecties (vooral van overbroekjes!). Ik blijf terugkomen! Een lief persoonlijk briefje en snelle levering. 10/10

Fijne webshop

Overzichtelijke site met veel informatie en reviews. Levering is snel en altijd een attent kaartje erbij.

Nappy’s is super

Ik heb al diverse keren bij Nappys besteld en het altijd is het prima op orde. Snelle verzending, lief berichtje erbij en super groot aanbod aan wasbare luierproducten. Echt super! Ze volgen op instagram is ook een aanrader, zeker als je ook van geiten of biggen houdt naast wasbare luiers ;).

Goede producten, snelle levering

Nappy's heeft goede duurzame producten voor onze baby en accessoires voor borstvoeding.

Behulpzaam en goede kwaliteit

Vriendelijke service waar ze echt proberen te vinden wat het beste bij jouw situatie past. Goede kwaliteit producten. Erg tevreden!

Super goede service en kwaliteitsproducten

Super goede service en kwaliteitsproducten

Heel snelle afhandeling van de bestelling. Goed verpakt en nette staat (has tweedehands besteld). Na vraagstelling via mail ook snel antwoord. Dus een top service!

Alles in orde, veel keuze, betrouwbaar.

Met liefde ingepakt

Onze bestelling was wederom met zorg en liefde ingepakt. Het was een cadeautje om het uit te pakken!

Groot assortiment en heel fijn dat je gratis bij 1 van de consulenten langs kunt gaan voor informatie en om verschillende systemen en luiers te zien en te passen. Daarna voor een kleine prijs de luiers die mij aanspraken gehuurd om er zo achter te komen welke merken geschikt zijn voor mijn baby. Bestellingen waren de volgende dag in huis, ik werd goed op de hoogte gehouden en met persoonlijke noot:). Top!

Fijne overzichtelijk site, mooie producten

De webshop is overzichtelijk en biedt heel veel keus net duidelijke uitleg per product. Ik kon de bestelling heel snel afhalen. Het zat netjes verpakt in een kleine doos zonder plastic. Hele fijne producten en duidelijke instructies erbij.

Ruime keuze en mooie producten. Snelle verzending.

Over Nappy's.nl

Nappy's.nl heeft het grootste assortiment aan wasbare luiers van Nederland en België. We verkopen meer dan 30 verschillende merken, zowel A-merken als budgetmerken, zodat er voor iedereen een geschikte luier te vinden is. Naast wasbare luiers voor baby's hebben we ook het meest uitgebreide assortiment wasbaar incontinentiemateriaal voor volwassenen en het grootste aanbod aan wasbaar maandverband, zoogcompressen en menstruatie ondergoed. Om je op weg te helpen met je keuze hebben we een online luierkeuzehulp, veel informatie, blogs, video's en duizenden productreviews. Daarnaast hebben we verspreid door Nederland en België meer dan 50 consulenten die persoonlijk kunnen adviseren over wasbare luiers bij baby's uit eigen ervaring. Onze servicepunten -Voor al onze producten geldt dat ze uit voorraad leverbaar zijn. -Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis of bij een DPD ophaalpunt. -Vanaf €50 gratis verzending. -Gratis retourneren binnen 100 dagen. -Met je aankoop draag je bij aan een goed doel.