Snelle levering en heldere website met goede informatie

Snelle levering en heldere website met goede informatie

Toppers

Snelle en goed advies, top verzending (snel en netjes) en vlot geleverd. Wat wil je nog meer? Thanks wederom team van Nappy’s!

Snel en kwaliteit

Super snelle levering Kwaliteit aan spullen Ruim assortiment Goede uitleg Ik ben tevreden!!

Geweldige prijs/kwaliteit!

Vorige week mijn allerlaatste wasbare luiers besteld en dat wilde ik graag doen bij Nappy’s. Ruim 5 jaar heb ik via jullie besteld en zo met veel plezier mijn 2 kereltjes mooie en goede luiers kunnen geven! De jongste is bijna zindelijk en heb dan ook een grote aio luier van lighthouse kids company besteld zodat hij in de nachten nog een ongelukje kan hebben ;-) Bedankt voor jullie service!

Top winkel

Al meerdere malen besteld bij Nappys. Producten zijn van goede kwaliteit en klantenservice is top!

Veel keuze, snelle levering

Veel keuze in verantwoorde producten. Ook snel bezorgd en leuk presentje erbij ook nog!

Ruim assortiment

Heel veel keuze in luiers en accessoires. Snelle en nette verzending en altijd met een persoonlijke boodschap. Top!

Terugkerende klant Nappys

Wanneer ik producten nodig heb voor mijn kinderen rondom wasbare luiers bestel ik dit altijd bij Nappy's. Ze hebben een breed assortiment, duidelijke beschrijvingen en goede levering. Kortom een tevreden klant!

Kwalitatief goede producten, snel geleverd, met een persoonlijke touch!

Er zat zelfs een cadeautje bij! Nog een pluspunt vind ik alle informatie die op de website staat. Zo wist ik precies welke producten goed bij elkaar zouden passen.

Goede producten goede hulp

Ik heb twee keer contact gezocht omdat ik er niet uitkwam met de wasbare luiers, fantastisch geholpen! Site heeft mooie producten, snelle levering, duidelijk en hulpzaam.

Super kwaliteit en perfecte service

Alle producten zijn zo mooi, we zijn er erg blij mee! We zijn erg goed geholpen via de klantenservice voor een retour en zullen zeker meer bestellen in de toekomst! Heel erg bedankt voor het lieve cadeautje!

Goede service en mooie producten

Mijn ervaring met Nappy’s is zeer positief. Na het huren van een pakket met wasbare luiers hebben we een pakket samengesteld. We werden goed geholpen en kregen via Whatsapp een heleboel tips. Hierdoor konden we een goede keuze maken.

Wat een fantastisch mooie luiers van ligthouse!

Hele mooie luiers. Daar kreeg ik bij het openen een glimlach van op mijn gezicht:)

Vriendelijk

Nadat we vragen hadden werden we zeer goed geholpen. Bij onze bestelling namen ze weer even contact op om te zorgen dat alles klopte. Bestelling werd ook snel geleverd.

Mooie producten, snelle levering

Veel verschillende producten. Mooie kwaliteit materialen.

Snel + vriendelijk

Super info op de site :)

Fijne website, prettig contact

Harstikke fijn om een pakket te bestellen en het snel in huis te hebben. In het weekend ontdekt dat een van de luiers een fabrieksfout had, maandag al een nieuwe luier in huis. Hartstikke fijn contact en service!

Fijne producten en service

Heel blij met nappys, haar assortiment, klantenservice en consulenten. Sinds 2 jaar een tevreden klant, nu met onze newborn blijven we nog even ^_^

Topservice en mooie producten

Dames zijn altijd bereid om uitgebreid vragen te beantwoorden en adviezen te geven. Ondanks dat het een webwinkel is, krijg je dus bijna hetzelfde idee als bij een fysieke winkel. Dat winkelt toch erg prettig! Snelle verzending en mooie producten. Ben er erg blij mee!

Goede service, duidelijke website. Heeft mij goed geholpen bij mijn eerste kindje keuzes te maken in herbruikbare luiers.

Snelle service, altijd!

Bij nappy's krijg je altijd snelle service. De pakketjes worden met zorg ingepakt en als je vragen hebt worden die snel en volledig beantwoord.

Goede service en klantvriendelijk

Fijne overzichtelijke webshop met een ruime keuze. Goede service en ze reageren snel op berichten.

Een feest om te bestellen, te ontvangen en gebruiken

Omschrijving omvat het volledig.

Fijne service

Twee zwemluiers besteld. Pakket goed te volgen via DPD en een lief briefje bij de brievenbus post. Fijn: de luiers kwamen in een brievenbusdoosje zonder extra plastic en verpakkingmateriaal.

Goede service. snelle levering

Levering altijd keurig zoals beloofd. Met vriendelijk briefje erbij

Over Nappy's.nl

Nappy's.nl heeft het grootste assortiment aan wasbare luiers van Nederland en België. We verkopen meer dan 30 verschillende merken, zowel A-merken als budgetmerken, zodat er voor iedereen een geschikte luier te vinden is. Om je op weg te helpen met je keuze hebben we veel informatie en productreviews op de website en hebben we verspreid door Nederland en België meer dan 45 consulenten die persoonlijk kunnen adviseren uit eigen ervaring. Onze servicepunten -Voor al onze producten geldt dat ze uit voorraad leverbaar zijn. -Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis of bij een DPD ophaalpunt. -Vanaf €50 gratis verzending. -Gratis retourneren binnen 100 dagen. -Met je aankoop draag je bij aan een goed doel.