netjes!

Mooie producten en prima levering

Snelle goede service

Snelle goede service, Fijn dat bezorgmoment ook in de avonduren kan.

Groot assortiment, snel, aandacht voor klant

Bij Nappy’s is het assortiment luiers groot. Wat ik prettig vind zijn de waardevolle, praktische omschrijvingen bij de producten. Het bestellen en het leveren gaat snel. Ook kreeg ik laatst een wasbaar billendoekje/monddoekje als extraatje. Aandachtig! De verpakking vind ik steeds passend voor de omvang van de bestelling. Dus je krijgt geen grote doos met voornamelijk opvulmateriaal. Ik winkel voor wasbare luiers (en meer) alleen nog bij Nappy’s.

Zeer persoonlijke service en supersnelle levering

Mooi aanbod in de winkel en transparante communicatie over de voorraad. Ook de prijzen vallen heel goed mee. Onze bestelling kwam twee dagen later al aan alhoewel er werd gezegd dat we moesten rekening houden met een verlengde wachttijd door de grote hoeveelheid leveringen er gedaan moesten worden (Corona-crisis waardoor iedereen online bestelt). Alles mooi verpakt met een persoonlijke toets en een leuke verrassing. Ook de online communicatie met de verkoper verliep top! Zeer aangenaam en attent. We willen in de toekomst zeker en vast nog bestellen.

Super shop

Altijd snelle levering, vriendelijke hulp waar nodig, kwalitatief goede producten en door hier te winkelen draag je ook nog eens bij aan een betere wereld! Zowel de producten die verkocht worden, als het minimale en milieuvriendelijke verpakkingsmateriaal, als het goede doel dat je steunt met iedere aankoop. Hele goed winkel, alleen maar positieve ervaringen mee.

Snelle levering. Producten zien er zo uit als op de afbeeldingen/website. Tot nu toe hebben we altijd een extraatje bij de bestelling gekregen (steeds een wasbaar billendoekje).

Fijne producten, snelle levering.

De producten waren er heel snel. Leuk dat er iets extra's bij wordt gedaan. Plus een handgeschreven kaartje, maakt het allemaal persoonlijker.

Gewoon goed 🙂

Tot nu toe verschillende dingen besteld en erg tevreden over. Alles snel in huis en altijd een lief kaartje erbij.

Super snelle levering en service!!

Kwaliteit

Mooie producten en snelle service

Snel geregeld

Alles verliep prima, makkelujke site, snel afgerekend en snel bezorgt.

Goede service, snelle levering!

Na een supersnel antwoord op mijn vragen en goede hulp bij het beginnen met wasbaar luieren, heb ik een huurpakket besteld. Dit werd supersnel en compleet geleverd, met een persoonlijk kaartje erbij. Ik ben heel tevreden en zou Nappys zeker aanbevelen!

Altijd goed.

Snelle levering en leuk met een persoonlijk berichtje erbij

Leuk dat ze er altijd iets persoonlijks van maken! Kaartje met tekst, een kleinigheidje, maar het wordt zeer gewaardeerd! Fijn dat de levering zo snel is! Heel blij met de lanoline om ons eerste wolbroekje te lanoliseren. Fijn dat de uitleg erbij zo duidelijk is!

Prima product, zoals omschreven, snelle levering

Leuk en persoonlijk met handgeschreven kaartje

Weer een kleine bestelling van wolbroekje en nachtluier snel geleverd en weer een leuk klein presentje,maakt het elke keer weer een feestje.

goei ervaring

ik ben zeer tevreden over mijn aankoop met een snelle bezorging

Nappys.nl doet wat ze zegt

Snelle levering met persoonlijk tintje. Snelle reactie op vragen en goede (retour-)service.

Top service!

Ik heb verschillende producten op deze site gekocht, wasbare billendoekjes, kokosolie, wasbare zoogcompressen, heilwolle. Erg tevreden over de producten en over de service. De billendoekjes die we hadden besteld waren na 1 keer wassen gaan rafelen en vielen hierdoor half uit elkaar. Na contact met Nappy’s hebben we een nieuw setje opgestuurd gekregen. Deze waren wel goed! Het contact was erg snel en vriendelijk :) Top service en fijne site met veel producten!

Veel keus, goede service, snelle levering

Meerdere bestellingen gedaan de afgelopen jaren en tot nu toe altijd zeer tevreden :) Mooi om te zien hoe het bedrijf is gegroeid. Ondanks dat ze zo gegroeid zijn nog steeds een persoonlijk kaartje bij de bestelling en snel antwoord op vragen. Super!

Super snelle levering, goede service!

Tweeling/prematuren luiers aangeschaft als cadeautje voor een vriendin. De ene dag besteld, de volgende dag al geleverd! Lief persoonlijk briefje erbij ook. 100% positieve ervaring! (en de vriendin is er ook helemaal blij mee)

Super site, super producten en super service!

De titel zegt het al! Ik was nieuw in het wasbare luier wereldje en deze site/webwinkel maakt het overzichtelijk en toegankelijk! Goede hulp per mail en mooie producten die snel geleverd werden. Als enige opmerking zou ik nog kunnen bedenken dat de site op mijn mobiel extreem traag is.. dat maakt mobiel shoppen lastiger. Geen idee of dat aan mijn telefoon ligt maar ik heb een zeer nieuwe telefoon met grote bundel dus ik denk het niet en loop er verder nergens tegenaan. Maar dit is een minipuntje waar ik niet eens een mindering in sterren voor geef. Al met al is deze webshop gewoon super aan te raden! :-)

Goede service met een persoonlijke touch

Bestellen via de website gaat heel gemakkelijk. Op de website staat ook hele uitgebreide en nuttige informatie. M’n bestelling kwam snel binnen met een persoonlijk kaartje erbij. Top! Ik kom zeker weer wat bestellen

Zeer goede en snelle service!

Zeer goede service, ik was mijn huisnummer vergeten opgeven bij de bestelling. Jullie contacteerde me persoonlijk om dit in orde te brengen. Ook het leuke kaartje met de witte klaver was een zeer aangename attentie!

Super snelle service

De site is ongelooflijk overzichtelijk. Het overzichtje van de overbroekjes is ongelooflijk handig. Topsite! Na de bestelling werd er ook snel geleverd én zat er een mooi persoonlijk briefje bij de bestelling. Wat fijn!

Over Nappy's.nl

Nappy's.nl heeft het grootste assortiment aan wasbare luiers van Nederland en België. We verkopen meer dan 20 verschillende merken, zowel A-merken als budgetmerken, zodat er voor iedereen een geschikte luier te vinden is. Om je op weg te helpen met je keuze hebben we veel informatie en productreviews op de website en hebben we verspreid door Nederland en België meer dan 40 consulenten die persoonlijk kunnen adviseren uit eigen ervaring. Voor al onze producten geldt dat ze uit voorraad leverbaar zijn. Voor 23.59 uur besteld, volgende werkdagavond in huis. Voor 15.30 uur besteld, morgen in huis of op ophaalpunt. Vanaf €50 gratis verzending. Met je aankoop draag je bij aan een goed doel.