Goede service en kwaliteit

Na een leuke kennismaking met wasbare luiers via een consulente van Nappys hebben wij de overstap gemaakt naar wasbaar luieren. Al een aantal keren hebben wij luiers bij Nappies besteld. Elke keer werd het snel geleverd en ontzettend leuk wanneer je het uitpakt dat er een persoonlijk berichtje en of cadeautje bij zit. We zijn tot nu toe erg tevreden met de luiers. Ze zijn van goede kwaliteit!

Duidelijke informatie en snelle levering

Ook netjes ingepakt

Fijn

Fijne , snelle service. Te snel soms haha. Ik had rond 1600 nog een bestelling gedaan, die hoefde van mij niet perse die dag nog weg. Dit zag in aan de bestelling, 1 product met drukknoopjes, terwijl ik die besteld had maar met klittenband en 1 ander motief op een pod. Overigens maakt mij dit verder niet uit, heb er ook niks van gezegd, behalve hier als feedback Gewoon een fijn, goed bedrijf met goeie communicatie en fijne informatie

Prachtige spullen op tijd geleverd

Nappy's heeft een prachtige collectie die supersnel mer zorg geleverd wordt. Zeker een aanrader.

Veel fijner dan wegwerpluiers, goedkoper en persoonlijk advies was top

Wij hebben nu 3 maanden wasbare luiers in gebruik en het was een hele goede aankoop. Via Riekje onze lokale luier consulent uitgekomen op een combinatie van Lighthouse overbroekjes (fijn stofje voor onze baby en leuke prints) Blümchen prefolds (goede absorptie) en boosters voor 's nachts. Onze baby lekt niet meer door haar dunne wegwerpluiers, heeft geen luieruitslag en het verschonen gaat bedachtzamer en gezelliger. Nooit meer tijd kwijt aan slepen met luiers en afval en uiteindelijk zelfs goedkoper uit. Het luierwasje draaien gaat vanzelf in de wasmachine dus kost weinig tijd. Ontzettend bedankt Riekje! Solange

Fijn bedrijf

Ik heb hier al meerdere bestellingen geplaatst en iedere keer is alles heel netjes en snel bezorgd. Producten zijn van goede kwaliteit en maken het gebruik van wasbare luiers erg prettig.

Fijne behulpzame mensen en groot assortiment!

Ik heb tijdens m'n zwangerschap een consult via Nappy's geboekt, erg handig en fijn om alle producten ff te zien. Binnen een half jaar twee keer een bestelling gedaan en beiden zijn top met een leuk persoonlijk kaartje geleverd. Ze hebben (te) groot assortiment maar helpen je waar nodig, ook via Instagram kan/kon ik al m'n vragen stellen. Fijne service en communicatie en prima website! Ik vind vooral de reviews van klanten bij de producten erg handig.

Snelle levering, veel keus

Snelle levering, veel keus en informatieve website. Wat handig zou zijn is als bij de informatie bij de luiers en inleggers zelf ook nog het absorptievermogen vermeld staat.

Fijn maatschappelijk bewust bedrijf

Ik heb nu meerdere malen bij Nappys besteld. Alle keren had ik mijn bestelling, ondanks de drukte, de volgende dag in huis. Bij vragen krijg je snel reactie en ook retourzendingen worden snel afgehandeld. Als laatste spreekt het me enorm aan dat dit bedrijf maatschappelijk bewust is, zo gaat een deel van de opbrengst naar de verzorging van een geadopteerd olifantje en volgens mij ondersteunen ze nog een of meerdere goede goede doelen.

Goede kwaliteit, snelle levering

Wij bestellen graag al onze benodigdheden voor wasbare luiers bij Nappy's. Goede kwaliteit, groot assortiment en altijd snelle levering. Zeer tevreden!

Goed verzorgd pakket ontvangen.

Ik kreeg een prachtig pakket luiers, waar ik erg blij mee was. Eén product in het pakket was niet volgens bestelling. Na contact via email is dit goed en snel opgelost.

Fantastisch!

Zeer tevreden, snelle verzending en levering!

Bedankt

Hele snelle en vriendelijke service

De bestelling plaatsen ging gemakkelijk en had ik vlot binnen. En de service die over de bestelling verleend is was ook heel fijn en snel.

- snelle en correcte behandeling - altijd "bedankingskaartje" met persoonlijke handgeschreven tekst/boodschap bij levering

geweldige service

Fijne producten, snel bezorgd, goede service. Ik bestel hier regelmatig en ben altijd tevreden!

Deskundig en betrokken

Ik vind het prettig dat een webshop zowel heel veel assortiment in huis heeft als ook de deskundigheid en betrokkenheid. Er wordt veel informatie gegeven en ze willen altijd meedenken.

Altijd een fijne ervaring

Ik was iets vergeten bij mijn order, ze hadden heel fijn mijn pakketje apart gehouden zodat ik dit nog kon bestellen. Zoveel service, fijn contact en de mooiste producten.

Helemaal top

Groot assortiment, zeer behulpzaam bij individuele vragen, zeer snelle verzending, prettige website om te shoppen

nog geen ervaring

Ik heb besteld omdat ik het meeneem voor tieners in Oeganda. Dus in februari gaan we het bij hen langsbrengen. Voor hun is maandverband kopen te duur, dus dit is een mooie oplossing voor hen om toch naar school te kunnen blijven gaan ook tijdens hun menstruatie.

Goeie service en kwaliteitsproducten

Ik was al heel lang op zoek naar een luieremmer voor wasbare luiers, waarbij de luiers niet gaan schimmelen, en de stank beperkt blijft. Dit product verhindert dit euvel, vanwege de speciale filters. Blij mee!

Nappy's doen wat ze beloven

De bestelde artikelen werden vlot geleverd en werken zoals wordt aangegeven op de site

Snelle en leuke levering

Lief handgeschreven kaartje en klein cadeautje bij onze mega bestelling. Feestje om uit te pakken.

Fijne ruim assortiment en goede snelle service

bestelling volgende dag gelijk netjes geleverd. Ruime betrouwbare keuze. Enige tip is dat de reviews per nieuwe luierdesign staan. Dus als het design weg gaat de reviews erover ook. handig om dit te bundelen per soort luier ipv design.

Fantastisch!

Snel, vriendelijk, behulpzaam. Ik vroeg of ze mijn bestelling wellicht een dag later konden versturen, en ja hoor dat deden ze. Ook als ik een vraag heb beantwoorden ze die snel en duidelijk.

Over Nappy's.nl

Nappy's.nl heeft het grootste assortiment aan wasbare luiers van Nederland en België. We verkopen meer dan 30 verschillende merken, zowel A-merken als budgetmerken, zodat er voor iedereen een geschikte luier te vinden is. Naast wasbare luiers voor baby's hebben we ook het meest uitgebreide assortiment wasbaar incontinentiemateriaal voor volwassenen en het grootste aanbod aan wasbaar maandverband, zoogcompressen en menstruatie ondergoed. Om je op weg te helpen met je keuze hebben we een online luierkeuzehulp, veel informatie, blogs, video's en duizenden productreviews. Daarnaast hebben we verspreid door Nederland en België meer dan 60 consulenten die persoonlijk kunnen adviseren over wasbare luiers bij baby's uit eigen ervaring. Onze servicepunten -Voor al onze producten geldt dat ze uit voorraad leverbaar zijn. -Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis of bij een DPD ophaalpunt. -Vanaf €50 gratis verzending. -Gratis retourneren binnen 100 dagen. -Met je aankoop draag je bij aan een goed doel.