Meedenkend, flexibel en snel

Persoonlijk en snel advies gehad. Reacties op mails en berichten zijn super snel (Ook in het weekend en s avonds) en verzending wordt heel netjes afgeleverd. Ze zijn nooit te beroerd om je verder te helpen of je vragen te beantwoorden. Altijd vol geduld en respect. Super fijn bedrijf!

Ik heb onlangs mijn eerste wasbare luiers besteld bij Nappys en ben er zeer tevreden over. De verzending was snel en goed.

Website is goed toegankelijk end aarom alles snel in het winkelmandje kunnen plaatsen. Na het bestellen alles snel binnen gekregen!

Alles verliep zeer vlot en snel

Duidelijk en snel

Hoewel ik het jammer vond dat de Milovia overbroekjes uitverkocht waren, kon ik laagdrempelig contact opnemen via Whatsapp en kreeg ik snel te horen dat ze vanaf het weekend weer te koop zouden zijn. Makkelijk besteld, snel geleverd en zelfs leuk ingepakt. Het was een kado'tje en werd blij ontvangen. Bedankt!

Snelle service en goede communicatie

Het product zelf kan ik nog niet beoordelen omdat ik deze nog niet heb gebruikt. Betreft de service van Nappy's vind ik dat er duidelijk is gecommuniceerd over de status van de bestelling en dat deze ook snel is verstuurd. Erg fijn dat de verpakking en al het opvulmateriaal recyclebaar is! Een leuk detail is het persoonlijke kaartje en een kleine attentie bij de bestelling.

Snelle levering, mooie luiers!

Gewoon goed. Fijne kortingsactie en evengoed (ondanks dat er stond dat t langer kon duren) heel snelle levering. Leuk zo’n persoonlijk geschreven kaartje bij de bestelling en altijd een attentie. Dat kan ik nou echt waarderen!

Goede informatie en flexibiliteit

Goed contact gehad en op alle vragen een snelle reactie. Bij de eerste bestelling (new born huurpakket) werd er zelfs een extra pakket samengesteld omdat alle huurpakketten onderweg waren. Alle andere bestellingen ook snel gekregen. Vriendelijke en snelle reacties, zelfs op zondag een antwoord gekregen

Snelle levering, veel informatie

Veel duidelijke informatie te vinden op de website met betrekking tot de verschillende soorten luiers, boosters, wasvoorschriften en meer. Snelle levering!

Incl. Uitleg onderhoud wasbare luiers. Snelle levering en goed verpakt. Zelfs een kleine verassing erbij! Super service!

Snelle levering en goed verpakt. Fijn dat er een was uitleg bij de luiers zat. Ik miste alleen een bevestiging van de bestelling.

Snelle levering en goede producten!

Meerdere keren iets besteld op de site. Alle keren zijn de producten snel geleverd en over de kwaliteit ben ik zeer tevreden! Tevens leuk dat er een handgeschreven berichtje bij zit!

Fijne site en snelle service

Afgelopen week voor het eerst producten besteld bij Nappy's.nl. Erg blij met de snelle service en afhandeling. Ik heb de producten nog niet kunnen gebruiken, maar alles ziet er piekfijn uit en lijkt van heel degelijke kwaliteit. Bedankt!

Fijne site

Snel in huis, goede service en fijne producten voor een goede prijs

Goede service en altijd vriendelijk.

Altijd erg fijne service en snelle verzending.

Goede service, snell verzending

Wat een fijne website! Er is heel veel informatie te vinden over wasbaar luieren en alles wat daarbij komt kijken. De verzending was heel snel, er was (heel fijn!) niks in plastic verpakt en er zat een leuk kaartje bij. Ik ben erg tevreden en bestel binnenkort meer!

Geweldige webshop!

Met een erg uitgebreide assortiment en Ilka is super klantvriendelijk. :)

nette levering met persoonlijke noot

Netjes en op tijd bezorgd en met een handgeschreven briefje erbij, wat het net even wat persoonlijker maakt.

Zeer snel

Zeer snelle levering van een mooie zwemluier. Alleen jammer dat de kleine luier in een doosje werd verzonden, had makkelijk in een envelop gepast.

Makkelijk en snel

Ruim aanbod, goede adviezen, wat je zoekt vind je hier en wordt dan nog eens snel geleverd.

Fijn consult, mooie producten

Onze nachtluiers die ik van mijn zus had overgenomen westen te klein. Na een fijn consult kon ik met een gerust hart nachtluiers bestellen die onze dochter weer een lange tijd aan kan!

Fijn contact

Wat een goede en snelle service! Mijn adres was niet goed doorgekomen en direct werd er persoonlijk contact opgenomen met me. Heel fijn, hierdoor was mijn bestelling alsnog snel binnen!

Goede producten en fijne service

We hebben tot nu toe in twee bestellingen een aantal wasbare luiers en accessoires besteld, en daarnaast ook wasbaar maandverband en zoogcompressen. Snelle levering, goed verpakt, met een cadeautje en een persoonlijke noot erbij. Heel fijne ervaring en we gaan er zeker vaker bestellen, aangezien we nu verslaafd zijn aan al die geweldige wasbare producten!

Super handig en makkelijj

Ik heb maar 1 luier gekocht om “te proberen” en ben nu verslaafd. Mijn kind slaapt nu heel zachtjes. Ik vind wasbare luiers niet als moeilijk als ik dacht.

Over Nappy's.nl

Nappy's.nl heeft het grootste assortiment aan wasbare luiers van Nederland en België. We verkopen meer dan 20 verschillende merken, zowel A-merken als budgetmerken, zodat er voor iedereen een geschikte luier te vinden is. Om je op weg te helpen met je keuze hebben we veel informatie op de website en hebben we verspreid door Nederland en België tientallen consulenten die persoonlijk kunnen adviseren uit eigen ervaring. Naast wasbare luiers verkopen wij ook zwemluiers, oefenbroekjes, wasbaar maandverband en wasbare zoogcompressen. Voor al onze producten geldt dat ze uit voorraad leverbaar zijn. Voor 15.30 uur besteld, morgen in huis. Vanaf €50 gratis verzending.