Fijne service

Altijd leuk verpakt, mooie producten en fijne hulp bij het bestellen en andere vragen over wasbare luiers. Dankjulliewel!

Top klantenservice

Vroegtijdig defect aan wasbare luier werd vriendelijk en snel opgelost.

Top service en bezorging

Ontzettend blij en tevreden met jullie producten

Sinds een aantal weken overgestapt op wasbare luiers van jullie. Diverse merken. Maar allemaal even mooi ingepakt en snel in huis. Jullie hebben een passie voor wat jullie doen en dat zie ik terug in de bestellingen. Ontzettend grote pluim voor jullie!

Goede service! door DPD slecht bezorgd, maar netjes oplost door Nappy's.

Super geholpen

Nappy's.nl heeft een super breed aanbod op hun website en ook een heel goede product uitleg. De mogelijkheid om bij een van de consulenten langs te gaan voor meer uitleg, tips en het zien & voelen van het assortiment is fantastisch! Dit heeft me onwijs geholpen op mijn reis in wasbare-luiers-land :) Uiteindelijk ook nog mooi in de herfstactie wat artikelen kunnen bestellen die netjes geleverd zijn. Helemaal top dus :)

Bestelling werd snel en netjes bezorgd (inclusief klein persoonlijk briefje). Zwemluier is mooi en practisch.

Heel blij mee

In de ochtend een bestelling geplaatst en kon deze in de middag al ophalen.

Altijd goede ervaring met bestellen, persoonlijk kaartje erbij en soms wat extra’s, zoals een billendoekje. Zeer tevreden over de producten.

Fijne service en snelle verzending!

In 1 week 2 bestellingen gedaan en beide keren een dag later al de spullen in huis (mits wel voor 16.00 besteld zoals op de site aangegeven staat). Een leuk handgeschreven kaartje erbij en een leuk extraatje, top!! Ook heel blij met het uitgebreide en mooie assortiment met o.a. Elskbar! Fijn dat er voor ieder (budget ook) wat wils is. Daarnaast echt dikke vette pluspunten; de uitgebreide informatie op de site en de samenwerking met Laura van het luierhuis!

Snelle verzending en efficiënt verpakt

Prima afhandeling van de bestelling; snel in huis en zonder overbodige verpakkingsmaterialen, met een persoonlijk briefje erin.

Mooi assortiment en veel informatie

Het assortiment is groot, er wordt snel geleverd, er is veel informatie te vinden op de website en de klantenservice is goed benaderbaar en enorm behulpzaam. Ook de consulenten zijn top.

Snelle levering, vriendelijk

Snelle levering en vriendelijke bejegening.

Vlotte service!

Heel snelle levering, leuk pakketje

Snelle levering van mijn favoriete luiers van Little Lamb met de nieuwste prints. Heel tevreden dus.

Snel

Heel tevreden van de producten en de snelle service

Groot assortiment, snelle bezorging

Inmiddels drie bestellingen gedaan. Alleen het betalen met een Nappy's-cadeaukaart ging niet goed in de webshop, maar dit is heel snel en goed opgelost. Het assortiment is groot en de informatie op de site is heel nuttig. Extra aanrader: de pagina met absorptietabellen - super dat dat overzicht er is!

Duidelijke site, mooi materiaal

Goede ervaring met nappy’s.nl, ik kon makkelijk vinden wat ik zocht en alles werd netjes verpakt en snel opgestuurd. Top!

Top service!

Snelle en persoonlijke levering!

hele fijne webwinkel

goede service, snel verstuurd, ruim assortiment

Mega snelle fijne service. En uitgebreid assortiment met veel ervaringen van gebruikers

Snelle service met ruim assortiment. Professionele kennis en fijne reviews bij elk systeem/luier.

Altijd snel en goed!

Bestelling komen altijd snel en netjes aan. Heel blij mee!

Goede informatie en uitgebreid assortiment

Nappy's verzorgt goede informatie, zodat je een weloverwogen keuze kan maken. Ook de informatie hoe om te gaan met de luiers en producten zijn erg prettig. Genoeg keuze en gewoon genieten van alle mooie printjes!

Groot aanbod en altijd goede en snelle service

Tevreden met alles! En lief dat er bij grotere bestellingen soms een klein kadootje bij de bestelling zit.

Helemaal top

Goede producten en ook altijd een leuk presentje gehad bij de bestellingen. Onlangs een productprobleem en werd boven verwachting opgelost! Echt helemaal top!!!!!

Over Nappy's.nl

Nappy's.nl heeft het grootste assortiment aan wasbare luiers van Nederland en België. We verkopen meer dan 30 verschillende merken, zowel A-merken als budgetmerken, zodat er voor iedereen een geschikte luier te vinden is. Om je op weg te helpen met je keuze hebben we veel informatie en productreviews op de website en hebben we verspreid door Nederland en België meer dan 45 consulenten die persoonlijk kunnen adviseren uit eigen ervaring. Onze servicepunten -Voor al onze producten geldt dat ze uit voorraad leverbaar zijn. -Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis of bij een DPD ophaalpunt. -Vanaf €50 gratis verzending. -Gratis retourneren binnen 100 dagen. -Met je aankoop draag je bij aan een goed doel.