Groot assortiment, snelle levering

Ik ben na werkelijk verschrikkelijke luieruitslag van mijn dochter op zoek gegaan naar wasbare luiers, dat zou beter zijn had ik begrepen. Het assortiment is uitgebreid & de levering is snel. Je krijgt zelfs een handgeschreven kaartje bij je bestelling, dat is toch wel heel vriendelijk! Voor iemand die nog maar net start met wasbare luiers is vrijwel alle informatie op de site te vinden. Een betere start heb ik niet kunnen vinden!

Fijne website, super snelle en prettige service

Goedwerkende en prettige website. Snel antwoord bij vragen. Ontzettend snelle levering en fijn service.

Snel geleverd en zoals omschreven

Mooie luiers van goede kwaliteit

Snelle levering, luiers zijn van goede kwaliteit en zien er mooi uit

Top levering met een persoonlijk kaartje

Snelle levering, en de luiers zijn zoals afgebeeld

Fijne producten, goed overzichtelijk bestel overzicht. Wat ik wel mis zijn de ouderwetse witte overbroekjes/strikslips

Prima aanbod, voor goede prijs

Snelle bezorging, een gezellig kaartje bij het pakket en heel fijne producten geleverd!

Goede producten en goede service

Via chatfunctie op de website goed en snel advies gekregen. Snelle verzending. Netjes verpakt. Voorzien van cadeautje en persoonlijk kaartje. Heel blij met ons pakket maat 2 om vervolg te geven aan ons wasbare luiers verhaal

Altijd fijn om bij nappy's te bestellen! Mooie spullen en snel geleverd.

Altijd netjes

Met een kleine persoonlijke noot in de doos.

Super fijne winkel!

Ruim assortiment en veel informatie op de website. Goede communicatie en snelle levering. Voor ons dé winkel voor al onze wasbare-luier-producten!

Snel, mooi verpakt, service, top!

Altijd fijn bestellen bij nappys, kan niet wachten tot de bezorger er is.

Snelle levering alles kompleet, nog een lief handgeschreven kaartje erbij. Goede producten. Dus helemaal tevreden.

Snelle verzending, fijne producten

De enige voor mij bekende website die wanneer je voor 16u besteld, de dag nadien al levert! Top service. De producten die je koopt zijn ook steeds netjes. Heel fijn is ook het handgeschreven bedankkaartje bij elke bestelling.

Enorm snelle levering en mooi ingepakt! We zijn nog op ons baby'tje aan het wachten dus kan nog geen reactie geven op de bestelde artikelen, maar ben er zeker van dat ik weer bij nappy's zal bestellen!

Goed aanbod en snelle levering!

Ik kom toch altijd weer bij Nappy's uit, als ik nog iets nodig m.b.t. wasbaar luieren. Deze keer twee nieuwe nachtluiers van Anavy. Altijd tevreden mee.

Goed begin

Mijn eerste bestelling gedaan en zeer tevreden over de uitgebreide informatie op de website en de levering van de producten. Baby is er nog niet, dus nog geen ervaring met de producten. Maar dat komt binnenkort wel.

Altijd een feestje

Laatst ter vervanging een aantal nieuwe pocketluiers besteld. Altijd een feestje om binnen te krijgen! Onze dochter was ook erg blij, in ieder geval met haar nieuwe "kukeh" luier, "tortel" luier en "Nino" overbroekje :-D

Uitmuntende service!

Uitstekende persoonlijke hulp bij lekkage van all-in-one luiers. Door de foto’s en extra instructies van nappy’s kon ik de vervelende lekkage flink terugdringen. Zo veranderden onbruikbaar lekkende luiers door een andere manier van omdoen in heel erg fijne luiers. Voor een per ongeluk in de verkeerde maat verstuurde luier werd snel een oplossing gevonden. Snelle bezorging. Meerdere keren besteld en elke keer de volgende dag de bestelling al ontvangen.

Fijne service

Mooie website, veel keus. Snelle discrete levering. Mooie produkten, maat klopt, zit fijn.

Goede shop

Duidelijke website met veel informatie en producten. De verzending ging vlekkeloos. Kortom prima!

Zoals altijd perfect

Snelle levering helemaal niks op aan te merken! (Behalve dat er teveel verleidelijks te kopen is, maaaaar het is dit keer gelukt me bij inlegvellen en de cheeky wipes art te houden, die laatste als kraam cadeau)

Over Nappy's.nl

Nappy's.nl heeft het grootste assortiment aan wasbare luiers van Nederland en België. We verkopen meer dan 30 verschillende merken, zowel A-merken als budgetmerken, zodat er voor iedereen een geschikte luier te vinden is. Om je op weg te helpen met je keuze hebben we veel informatie en productreviews op de website en hebben we verspreid door Nederland en België meer dan 45 consulenten die persoonlijk kunnen adviseren uit eigen ervaring. Onze servicepunten -Voor al onze producten geldt dat ze uit voorraad leverbaar zijn. -Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis of bij een DPD ophaalpunt. -Vanaf €50 gratis verzending. -Gratis retourneren binnen 100 dagen. -Met je aankoop draag je bij aan een goed doel.