Hele fijne webshop met een zeer groot assortiment

Heel goed!

Superfijne service

Groot assortiment en fijn contact.

Mijn favoriete webwinkel!

Wederom een hele fijne ervaring met Nappy's. Fijn online shoppen, alle informatie die je maar wenst, snelle levering (zelfde avond nog) en altijd een persoonlijk berichtje en leuk cadeautje erbij :-)

In een woord geweldig.

Het lastigste was het kiezen, ze hebben zo veel keus. Gelukkig bracht de (gratis) consulent uitkomst. Nou ja gedeeltelijk want daarna moet je zelf een keuze gaan maken tussen al die geweldige printjes. Ook dat is gelukt, :). De bestelling was binnen twee dagen bezorgd, keurig verpakt en nog een handgeschreven briefje erbij ook. Je ziet gewoon dat het met zorg is ingepakt en niet in een doos is gegooid. Zoals ik al zei, in een woord geweldig

Altijd goed service, snelle levering en prettig advies. Met een persoonlijk kaartje bij de bestelling!

Leuke producten, snelle verzending, goede prijs!

Een fijne webshop met een groot assortiment, handige schema's en verstand van zaken! Ze reageren snel op vragen en verzenden heel snel. Ik heb er al meerdere bestellingen gedaan!

Goede service, duidelijk op de hoogte via mails, veel info op de website. Leuke persoonlijke touch bij bestellingen

Fijnste winkel voor wasbare luiers

Persoonlijk vind ik Nappy's de fijnste winkel voor wasbare luiers. Een breed assortiment, mooie producten en veel keuze. Ook fijn dat wanneer je een vraag hebt, ze je meteen kunnen helpen via de chatfunctie. Ik heb al een paar keer advies gevraagd op deze manier.

Top website

Al verschillende keren besteld bij Nappy's en altijd snel binnen en netjes verpakt en compleet!

Pas na in gebruik name kwam ik erachter dat een van mijn artikelen een productiefoutje bevatte. Ik kreeg direct een nieuwe en mocht zonder verzendkosten te betalen nog wat mee bestellen. Top service! Koop hier graag alle wasbare luier benodigdheden.

Altijd goede service bij Nappy's

Al vaak bij Nappy's besteld en altijd goed en snelle service

Snelle en goede service

Bestelling is snel geleverd, compleet en mooi verpakt.

Super en snelle service

Voor mijn eerste bestelling verschillende vragen gestuurd. Steeds snel en duidelijk antwoord ontvangen. Ook de uiteindelijk bestelling was heel erg snel in huis!

Ruime keus, snel besteld nog sneller geleverd

Handige website. Ruime keus aan producten, dezelfde dag nog geleverd. Top.

Altijd goed!

Iedere keer als ik iets bestel, is het er super snel! Zelfs toen er een keer iets was uitverkocht, werd er razendsnel een alternatief geboden en kwam de bestelling alsnog de volgende dag. Vriendelijk en klantgericht :) Daarnaast ook fijne producten.

Mooie producten snel ontvangen

Ik heb wat doekjes en overbroekjes besteld. Die waren snel binnen, met een persoonlijk briefje, en zien er top uit. Ik ga ze snel in gebruik nemen.

Zeer tevreden klant

Diverse keren besteld, tevreden over de service en kwaliteit van de producten.

Goede producten, uitstekende levering

Producten van goede kwaliteit. Levering uitstekend.

Pakketje besteld met kraamcadeautjes, mooie luier, snel geleverd en een kleinigheidje erbij! Super fijn pakket!

Simpel en snel alles besteld en geleverd.

Makkelijke website, snel bestelt. Snel alles binnen. Netjes verpakt.

Fijne website en supersnelle levering :)

Fijne website, mooi assortiment, snelle levering en een leuk handgeschreven kaartje met extraatje. Enorm tevreden!

Snelle levering van mijn bestelling!

Snelle en vriendelijke service!

Aangezien het mij niet lukte om mijn bestelling te plaatsen, heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en er werd meteen naar een oplossing gezocht. Uiteindelijk bleek het een foutje op de website, dit is snel opgelost en ik kon mijn bestelling alsnog dezelfde dag bestellen. De volgende dag werd deze geleverd inclusief een vriendelijke berichtje. Mijn complimenten voor de service!

Heel mooie pakketje!

Alles perfekt, bedankt voor het cadeautje!

Over Nappy's.nl

Nappy's.nl heeft het grootste assortiment aan wasbare luiers van Nederland en België. We verkopen meer dan 25 verschillende merken, zowel A-merken als budgetmerken, zodat er voor iedereen een geschikte luier te vinden is. Om je op weg te helpen met je keuze hebben we veel informatie en productreviews op de website en hebben we verspreid door Nederland en België meer dan 45 consulenten die persoonlijk kunnen adviseren uit eigen ervaring. Onze servicepunten -Voor al onze producten geldt dat ze uit voorraad leverbaar zijn. -Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis of op bij DPD haalpunt. -Vanaf €50 gratis verzending. -Met je aankoop draag je bij aan een goed doel.