Uitermate goede service en website

Goede uitleg op de site, gedetailleerd. Transparant in de prijzen en snelle levering. In toekomst zal ik weer gebruik maken van Nappy's.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, snelle levering.

Goede service, snelle levering. En een leuk cadeautje :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke producten en snelle levering!

Wederom fantastisch

Zoals altijd geweldige service, mooie producten en een persoonlijk kaartje!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een ontzettend fijne webshop ervaring

Ik heb vaker luiertjes online besteld maar nooit eerder bij nappy's.nl maar het is erg makkelijk om via jullie website wat te bestellen. De informatie die wordt gegeven is erg praktisch en ik kreeg er ook nog een lief persoonlijk berichtje bij.

Wederom roomservice!

Ik had al een basispakket in gebruik, maar voor het praktische had ik nog meer nodig. Daarnaast waren mijn 2 waszakken niet in orde, deze waren na 1 wasbeurt kapot gegaan bij het touwtje. Hey probleem voorgelegd op de mail en bij mijn bestelling zijn dan ook 2 nieuwe waszakken gekregen. Snelle afhandeling en wederom een lief kaartje bij de bestelling

snel, persoonlijk contact

heel positief, flink assortiment in vergelijking met veel andere webshops. snelle levering, goede service, veel extra info zoals de absorptie tabbellen, altijd een persoonlijk kaartje, bij grite bestelling een attentie en het consult voelde positief vrijblijvend aan. Overzichtelijke site met goede zoekfunctie. Nog geen verbeterpunten gevonden :D

Goede, vriendelijke service. Snelle verzending

Altijd heel vriendelijk en persoonlijk. Leuk, het handgeschreven briefje en een cadeautje bij elke bestelling ❤

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne meer dan webwinkel, persoonlijke aandacht!

Hele fijne winkel met altijd ruimte voor vragen, meedenken of informatie. Nette verzendkosten en ruim assortiment. Tevens zeer veel info op de site te vinden, wat uniek is voor een webshop. Daarop ook, meer dan alleen een webshop!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne website en top service!

Goed assortiment, snelle service en altijd een persoonlijk briefje en een kleine attentie. Aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede website en snelle service

De website is duidelijk en de verzend service is snel. goede omschrijving bij de producten

Superservice!

Heel erg fijne, persoonlijke en snelle service. Zowel voor informatie, verdiepende vragen als probleemoplossingen! Daardoor hebben ze er een trouwe klant bij :)

Goede, vriendelijke service

Top bedrijf. Een gratis consult gehad voor meer informatie en uitleg. De consulentes worden per consult betaald en dit is niet afhankelijk van je eventuele bestelling bij Nappy's. Dus een open en objectief consult gehad. Daarna een pakket gehuurd. Ook heel praktisch dat je het zelf kan samen stellen. Als je iets wilt huren wat er niet bij staat ook gewoon even mailen. En nu al een aantal keer een bestelling gedaan. Altijd snelle levering, snelle reactie op de mail, en aanpassingen in de bestelling zijn geen probleem. En iedere keer nog een klein cadeautje er bij gekregen!

mooie, duurzame producten

Altijd snel geleverd, en zelfs met een persoonlijke boodschap of een kadootje erbij. Ik ben fan van Nappy's!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, duidelijke communicatie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles wat ik verwacht van een webshop

Duidelijke indeling in de webshop, uitgebreide product informatie, het bestel proces gaat soepel, goede communicatie.

fantastische luiers

prachtige luiers met vrolijke printjes!

Prachtige vrolijke luiers

Een feest om uit te zoeken, snel bezorgd en toen een hele vrolijke doos uitpakken, bedankt!

Goede, snelle, vriendelijke service

Goed advies gekregen bij de consulente van Nappy's. Daarna via de mail nog erg handige laatste tips gekregen. Alle bestellingen waren altijd snel binnen, soms zat er zelfs een cadeautje bij :-) en altijd het vriendelijke kaartje met een persoonlijke boodschap. Producten zijn top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en netjes verpakt. Product voldoet aan de verwachting.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede kwaliteit luiers

Mooie luiers en klantgericht. Maar via app vond ik het niet leuk dat mijn antwoorden als onvriendelijk werden gezien, terwijl het gewoon sec feiten waren. Professioneel reageren lijkt mij als enige verbeterpunt. Verder prachtige luiers!!

Vlot en snel geleverd

Mooi aanbod, vlotte en snelle levering met leuke verrassing erbij!

10 heel erg tevreden over alle producten

Altijd snelle en nette levering. Erg fijn om zowel voor de luiers als de vrouwelijke producten te bestellen. Ik ben fan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke site, snelle levering en persoonlijk berichtje erbij. Top!

Alles makkelijk te vinden op de duidelijke site, daarna een enorm snelle levering en de bestelling werd bezorgd met een klein cadeautje en persoonlijk berichtje erbij. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ruim aanbod, snelle levering en een klein extra cadeautje is altijd tof!

Nappys heeft een heel ruim aanbod, dat is heel fijn. Ze leveren snel en het cadeautje dat er bij zit is echt heel erg leuk! Ik ben blij met deze website en zal zeker eens opnieuw bestellen.

Over Nappy's.nl

Filter op Taal