Mooie zachte kwaliteit

Goede ervaring, mooie zachte kwaliteit. Had verwacht dat ze iets dunner zouden zijn.

Goede service!

Veel keuze, goede uitleg en uitstekende klantenservice.

Prima service zoals altijd

Snelle levering, fijne website en veel informatie. Ook altijd een persoonlijk kaartje bij je bestelling.

Uitgebreid assortiment en duidelijke informatie

Super service, fijne betrouwbare producten

Super service, snel en vriendelijk. Fijne zachte producten die betrouwbaar zijn en makkelijk in gebruik.

Snel, ecologisch, betrouwbaar en veel keuze!

Ik kocht eerst bij een andere webshop tot mijn zus nappys.nl aanraadde en ik was onmiddellijk verkocht ! Zo veel keuze, leuke en goede uitleg en ook snelle verzending. Mijn favoriete webshop op dit moment zijn jullie !

Informatief en compleet

Niet alleen een webshop, maar ook ontzettend veel informatie over wasbare luiers en handige tools om te helpen kiezen. De keuze is ook reuze. En dan de service, die is ook perfect!

snelle goede levering!

Snel geleverd met een leuk handgeschreven kaartje erbij!

Gewoon top

Super fijne service en snelle verzending

Heel fijne winkel

Goede service, snelle reactie bij vragen en gewoon echt aardige mensen met een hart voor wasbare luiers.

Goed advies en kwalitatief goede producten

Ik heb goed advies gekregen van een consulente via nappys.nl. ze heeft ons de verschillende systemen uitgelegd inclusief de voor- en nadelen, en heel veel verschillende luiers laten zien. Daarna hebben we luiers, inleggers en later ook wetbags gekocht. Alles werd snel verzonden en zag er netjes uit. En: ingepakt zonder plastic!

Goed.

Snel geleverd, goede service.

Ik bestel zéker vaker!

Zeer fijne ervaring bij Nappy's. Snelle verzending, mooie spullen en altijd een leuk kleinigheidje erbij en persoonlijke boodschap.

Met vragen krijg je snel antwoorden. Veel keus en snelle levering

Top service en kwaliteit

Ik had zoveel vragen met betrekking tot het overstappen op wasbare luiers, alle vragen zijn zo snel duidelijk en met zoveel liefde beantwoord. Er volgt gauw een bestelling om volledig over te gaan op wasbare pampers. Tot service en kwaliteit.

Super service en snelle reactie op mijn vragen

Fijne reactie op mijn vragen. Ze denken goed mee en hebben een ruim assortiment.

Altijd heel tevreden

Ik bestel heel graag bij nappy's. Het pakketje wordt altijd snel geleverd en het persoonlijke kaartje maakt het altijd leuk je pakket open te maken. Bedankt!

Snelle service, super kwaliteit

Al een aantal keer een bestelling gedaan bij Nappy’s. Het is elke keer een feestje om het pakje uit te pakken. Prachtige luiertjes van een goede kwaliteit en veel keuze. En het handgeschreven kaartje bij elke bestelling maakt het persoonlijk.

Super snelle verzending!

Super snelle verzending en een persoonlijk kaartje bij de bestelling met een leuke verrassing!

Altijd fijn!

Makkelijk te bestellen, snel geleverd en goede kwaliteit en nog een persoonlijke noot

Fijne vraagbank

Ben een beginneling en kan met al mn vragen bij hun terecht. Door middel van fotos sturen geven ze je een passend advies om weer verder te kunnen! Heel fijn om dit achter de hand te hebben in de soms toch wel ingewikkelde wereld van wasbare luiers!

Geniaal dat ik per app antwoord kreeg op de vraag uit mijn bestelformulier. Nog even iets aan kunnen passen, wat geld teruggestort gekregen en een dag na mijn bestelling had ik alles al in huis. Geweldig!

Zeer mooie zwemluier

Makkelijk een bestelling te plaatsen en de volgende dag al in huis

Snel bezorgd, mooie website, mooie spullen!

Een fijn en gezellig consult gehad en daarna Was het een feestje om mijn luiers te ontvangen en ik kreeg er ook nog eens een leuke slabber bij cadeau! Super service!

Groot aanbod van luiers en accessoires!

Ik heb eerder bij een andere webwinkel wasbare luiers gekocht, maar Nappy’s heeft een veel groter aanbod. Dat vind ik erg prettig! Verder snelle levering en altijd een cadeautje bij de bestelling. Een zeer fijne webwinkel!

Over Nappy's.nl

Nappy's.nl heeft het grootste assortiment aan wasbare luiers van Nederland en België. We verkopen meer dan 30 verschillende merken, zowel A-merken als budgetmerken, zodat er voor iedereen een geschikte luier te vinden is. Om je op weg te helpen met je keuze hebben we veel informatie en productreviews op de website en hebben we verspreid door Nederland en België meer dan 45 consulenten die persoonlijk kunnen adviseren uit eigen ervaring. Onze servicepunten -Voor al onze producten geldt dat ze uit voorraad leverbaar zijn. -Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis of bij een DPD ophaalpunt. -Vanaf €50 gratis verzending. -Gratis retourneren binnen 100 dagen. -Met je aankoop draag je bij aan een goed doel.