Goede service en producten

Producten waren naar verwachting, op tijd geleverd en goed op de hoogte gehouden van de verzending

Netjes en goed geleverd. Ben er blij mee.

Mooie spullen, snel geleverd

Fijne, mooie spullen. Goede service

Heel fijn

Producten zijn snel geleverd. Helemaal top!

Zoals altijd weer super tevreden! Snelle verzending, zelfs naar Duitsland!

Top service en producten

Keer op keer snelle levering en top kwaliteit spullen. Heb je vragen worden die snel en uitgebreid beantwoord. Een aanrader voor alles rondom wasbaar pamperen.

Super service, mooie producten. Dezelfde dag verzonden, enkel door dpd niet de dag erop in huis, wat ik wel jammer vind.

Fijne producten met goede service

De producten zijn met zorg uitgekozen en er zijn handige vergelijkingstabellen gemaakt en veel productuitleg. De pakketjes worden altijd met zorg ingepakt en snel verzonden. Extra leuk om te volgen op sociale media, dan krijg je een kijkje in de keuken én de nieuwste informatie.

Fijne en deskundige webshop

Snelle verzending, deskundige uitleg en veel keuze.

Hele fijne luiers en snelle levering

De luiers zijn geweldig, en voldoen helemaal aan de verwachting (zelfs nog beter dan verwacht). Ook de levering was erg snel, de volgende dag waren ze in huis.

Snelle zorgvuldige service.

Heel bevlogen team dat graag meedenkt. Groot aanbod en snelle service.

Zeer tevreden.

Ik heb al enkele keren bij Nappy's besteld. De levering is altijd zeer snel en er zit steeds een leuke verrassing bij in de doos. Ook hun website is heel aangenaam om door te scrollen. Een tevreden klant hier!

Snelle levering en goede service.

Bij vragen reageren ze snel en de luiers worden snel geleverd.

Goede service en super producten .top

Alles top

Alles verliep top, betaling en bezorging zoals afgesproken. 1 item moeten retourneren vanwege de maat, dit verliep zonder problemen.

Overzichtelijke site, snelle levering en prachtige producten

Nog altijd favoriet

Ik kocht onze eerste wasbare luiers in 2017 voor ons tweede kindje. Nu in 2022 en zwanger van ons vijfde kindje is Nappy's nog altijd mijn favoriete plek voor alles rondom wasbaar! Absoluut geen straf om hier opnieuw een mooie newborn collectie aan te schaffen.

Fijne service

Pakketjes zijn altijd met liefde ingepakt en komen altijd zo snel mogelijk bij me aan.

Wij hebben meerdere keren pocket luiers van little lamb bij nappys besteld. Altijd snelle levering en nette producten. Zeer tevreden.

Fijne luierdoeken (oogjesluiers)

Net wat steviger en dikker dan andere hydrofiele luiers. En zacht!

Favoriete winkel voor wasbare luiers en accessoires

Zoals altijd weer zeer tevreden. Ruim aanbod, snelle service.

Super producten

Snelle verzending, geweldig mooie producten. Leuk handgeschreven kaartje erbij. Absolute aanrader.

Bezorging tijdig en alles netjes en compleet

Ik bestelde het one-size huurpakket. Deze werd netjes geleverd conform tijdslijnen op de website. Alles zat erin (het is nogal wat ;-) ) en zag er netjes uit. Handig de additionele informatie erbij op papier en het doosje om de kaartjes in te doen. Ben er nu bijna een week mee aan de slag en erg blij dat je zoveel verschillende systemen en merken kan uitproberen zodat we straks een keuze kunnen maken die goed bij ons past. Scheelt heel veel uitzoekwerk en euro’s. Top service!

Met leuke acties en een goed en groot assortiment kom ik telkens weer terug bij Nappy's.

Over Nappy's.nl

Nappy's.nl heeft het grootste assortiment aan wasbare luiers van Nederland en België. We verkopen meer dan 30 verschillende merken, zowel A-merken als budgetmerken, zodat er voor iedereen een geschikte luier te vinden is. Om je op weg te helpen met je keuze hebben we veel informatie en productreviews op de website en hebben we verspreid door Nederland en België meer dan 45 consulenten die persoonlijk kunnen adviseren uit eigen ervaring. Onze servicepunten -Voor al onze producten geldt dat ze uit voorraad leverbaar zijn. -Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis of bij een DPD ophaalpunt. -Vanaf €50 gratis verzending. -Gratis retourneren binnen 100 dagen. -Met je aankoop draag je bij aan een goed doel.