Prima kwaliteit en netjes en snel geleverd! Ook de nalevering kwam redelijk snel binnen. Tevreden!

Super service!

Super vriendelijk, snel, perfecte kwaliteit.

Uitstekend product en (snelle) levering

Ik was online op zoek naar een t-shirt met lange mouwen voor mijn zoon. Dat heb ik gevonden. Top product (MENS LONG SLEEVE T-SHIRT ORGANISCH KATOEN) Super goed kwaliteit,mooie pasvorm, lage prijs!

Voor wat niet snel leverbaar was kreeg ik de keus: wachten of geld terug Geld snel retour ontvangen.

Denken met je mee, geven goed advies

Snelle service,, alles ziet er netjes uit. Proefsamples zijn ook geen probleem

Gisteren besteld, vandaag ontvangen

Zeer vlotjes allemaal!

Top producten en pro actieve service. Ik kon zo te kleine truien ruilen echt top geregeld.

Heerlijke hoodies met een mooie scherpe opdruk

We hadden wat haast met de bestelde producten, maar deze waren zelfs nog eerder geleverd dan de deadline. Bij 1 hoodie bleek na het wassen één letter afgevallen te zijn. Maar wat is dit super snel en netjes opgelost. Ik kreeg een link om de hoodie gratis terug te sturen en de volgende dag werd de hoodie al weer teruggestuurd met de nieuwe opdruk. Echt top service.

Dat wat ik zocht en heb besteld was het ook

Hele goede service

Had 13 paar kousen besteld en betaald. Wilde nog 1 paar extra bestellen. Heb gebeld en het was geen moeite om die erbij te bestellen,zonder verzendkosten. Top

Product voldoet!

Prima map met een mooi magneetbord waar je ook op kunt schrijven. Handig met magneetjes, voor een team opstelling. Noteblok aan de andere kant is ook fijn.

Snel en duidelijk

Moest snel wat items hebben. Na een belletje was dit zeker mogelijk en had mijn bestelling dan ook rap binnen. Goede en vriendelijke afhandeling

super

Mooie polo's voor onze werknemers, goed en snel

Aanrader

Snelle verzending en product zoals beschreven

Goede communicatie

Snelle communicatie toen er na de bestelling nog kleine veranderingen nodig waren.

Mooie kwaliteit, goede service

De T-shirts zijn van mooie kwaliteit, en een goede service bij het bestellen.

goede service en gemakkelijk contact te leggen

Bij de bestelling was de helft van de zending niet meegestuurd. De maatvoering kan iets specifieker op de website gezet worden, zodat je als klant beter weet welke afmetingen gehanteerd worden. Een M is niet overal hetzelfde. Nu moest de helft van de shirts geruild worden, wat het biokarakter weer wat teniet doet. Fijn was wel dat het bedrijf gemakkelijk te bereiken was met de telefoon en overleg snel gevoerd kon worden.

retourneren is hier een probleem

Hoewel met een mooi groen vinkje wordt aangegeven dat retourneren makkelijk zal zijn valt dat toch wel tegen. Het wordt niet meteen duidelijk, maar de kosten zijn wel voor de consument. Heel modern tegenwoordig, maar niet klantvriendelijk. Helemaal omdat een maattabel ontbreekt en het dus gokken wordt of de maat wel juist is. Het is wat warrig hoe dit werkt, je moet een mail sturen, maar daar komt niet snel een antwoord op. Dan maar op een link naar een 'retourlabel aanmaken' gaan. Voor het retourlabel moet je betalen én printen, dat is dan weer niet zo heel erg modern want ik heb er geen. Ook een document invullen en uitprinten, wordt dus ook lastig. Eigenlijk wil men geen spulletjes terug want het ontmoedigingsbeleid vereist al op 3 momenten de reden van retourneren; de mail, het verzendlabel en op het retourlabel. Ook kan het nog eens 30 dagen duren voordat de centjes terug worden gestort. Naast het feit dat ik eerder nog eens moest navragen wanneer ik mijn spulletjes zou ontvangen omdat ik maar niks hoorde zijn dit voor goede redenen om geen klant te blijven.

Vervelend dat u ons retour systeem als lastig heeft ervaren. Wij werken met een retourportal juist om het retourneren zo makkelijk mogelijk te maken. Hierbij kan het retourlabel worden uitgeprint en een inleverpunt worden gekozen. Als u geen printer heeft is dat inderdaad lastig. In dat geval kan een retour gewoon worden verzonden bij een PostNL servicepunt. En mocht u daar niet uit komen neem dan contact met ons op dan is daar altijd een oplossing voor te vinden. Terugbetaling is maximaal 30 dagen maar in de regel gebeurt dit direct na het verwerken van de retour. Verder hebben wij nog even teruggekeken naar de mailwisselingen maar volgens ons hebben wij iedere keer binnen een dag gereageerd. In ieder geval bedankt voor de terugkoppeling.

Heel behulpzaam, meedenken en snelle levering

Op korte termijn had ik bidons nodig, via mail contact gehad voor advies en na bestelling is er door Teamspullen.nl nog snel geschakeld om deze nog dezelfde dag te versturen. Heel fijn!

Goede kwaliteit poloshirts, op voorraad en prima service.

Ik heb ervaring met deze poloshirts. Ze zijn van prima kwaliteit, op voorraad leverbaar, blijft mooi van kleur, en goede service van TeamSpullen.nl.

Klacht buiten de fout van Teamspullen kéurig opgelost!

5sterren aanrader! Dikke dank u voor het oplossen van een “maat”kwestie! Heel fijn en ouderwets netjes opgelost! Aanrader !

Product was niet op voorraad. Duurde wat langer maar ze hebben mij prima op de hoogte gehouden over de leveringstijd.

Betrouwbaar en snel

We ervaren teamspullen als een betrouwbare leverancier van onze bedrijfskleding etc.

Goede kwaliteit en snel

Goede kwaliteit en snel.