Korting is geen korting

Website wordt direct aangepast, wanneer er op de website korting vermeld staat! Zodra je ze hierop wijst, ze geven niks toe, en een compromis sluiten ho maar! Korting geven wanneer je fout zit, daar ga je niet failliet van hoor!

Snelle levering en mooie producten

Snelle levering en mooie producten!

Mooie poppenwagen

Mooi poppenwagentje, maar wel erg klein en daarom best veel geld. Verder een heel leuk poppewagentje om te zien

Erg mooi en fijn bedje, makkelijk in elkaar te zetten

Onze dochter van twee slaapt er heerlijk in. Het bed is net zo mooi als de plaatjes op de website doen suggereren. Het in elkaar zetten gaat heel makkelijk, ook omdat alle onderdelen een letter hebben en dezelfde schroeven al samen verpakt zijn.

Keurig op tijd bezorgd, kleindochter superblij!

Mooie kwaliteit!!

Kwalitatief houten speelgoed

Heel leuke website met kwalitatief en uniek houten speelgoed. Alleen jammer dat er zo een hoge verzendkosten bijkomt , maar dat is het enige minpunt.

Correcte service, top producten !

Correcte service, top producten !

Meerdere malen besteld bij jullie en elke keer op super geregeld

Mooi bed, goede en snelle service

Wij hebben een halfhoogslaper gekocht en zijn er heel blij mee. Het bed is redelijk makkelijk in elkaar te zetten, stevig en ook nog eens mooi! Onze zoon slaapt er heerlijk op!

Perfecte service

Mooie degelijke meubelstukken

Mooie vormgeving Degelijk materiaal Rustug design Past bij elke style Makkelijk in elkaar te zetten, goede handleiding. Snelle verzending

Top bureau

Super bureau besteld, op tijd geleverd en kwalitatief goed.

Zoals verwacht

Heel leuk stoeltje! Zoals omschreven komt hij binnen. Makkelijk te monteren. Matcht leuk bij de stoel die we voor onszelf hebben van de Ikea. M’n baby is er nog iets te klein voor maar het staat al leuk. Ik kreeg keurig een mailtje toen het stoeltje weer op voorraad was zodat ik meteen kon bestellen.

Snelle levering. Mooi materiaal. Goede kwaliteit.

Vlug en correct

Was snel geleverd en beantwoordde aan de verwachtingen. Niet veel meer te zeggen zeker.

Prachtige items voor je kleintje!

Het keukentje wat ik heb besteld, was er razendsnel. Goede service dus! En een geweldig leuk keukentje voor mijn kleine jongen. Makkelijk in elkaar te zetten, en van een hoogwaardige kwaliteit! Een aanrader!

Snelle bezorging van mijn bestelling kwalitatief goed spul!

Prachtige bed

Heel mooi huisje bed hebben wij gekocht bij jullie. Goede service snel en netjes geleverd. Het hout is op sommige plekken alleen wat ruw.

Mooie materialen

Wat een mooie dekbedjes, ik ben helemaal blij!

Prima en naar verwachting

Bestelde een hoeslaken en was allemaal in orde.

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik vind het overtrek heel mooi en ook echt super goede, zachte stof. Komt goed overeen met het voorbeeld op de site. Levering was ook goed.

Mijn kleinzoon heeft meer spullen van jullie, altijd mooie materialen

Snelle levering. Kwaliteit uitstekend!

Zie vorige vraag.

Tip top in orde

Levering zoals gepland. Materiaal van uitstekende kwaliteit. Alsook een goede handleiding. Dochter zeer tevreden met nieuwe bureau.

Besteld en de volgende dag in huis,zeer tevreden

Over Petite Amélie

Lyon 2010. Een moeder kan het wiegje dat zij zoekt niet vinden. Zij ontwerpt het zelf en laat het maken zoals zij het wil. Petite Amélie is geboren. Kijk nu naar de kinderkamers van Petite Amélie en je ziet het: hier is over nagedacht. Het ontwerp is tijdloos, groeit met je kind mee en prikkelt de fantasie. De neutrale vormen en kleuren geven je de ruimte om een eigen, unieke kamer te creëren. Een kamer die is gemaakt door jou. Een moeder. Precies zoals het ooit begon..