levering artikelen: prima, verzoeken om beoordeling: zeer slecht

Ervaring met de levering van artikelen bij PA vind ik prima en niets op aan te merken. Maar...voor de mails die vragen om een beoordeling geef ik een 1 voor de moeite. Linkjes werken niet. Er is geen mogelijkheid om aan te klikken dat je geen zin hebt in het geven van een beoordeling. Het herhaaldelijk sturen van verzoeken om een beoordeling is storend. De verplichte velden in dit formulier zijn opdringerig.

Slechte kwaliteit

Bed klopte van geen kant, slecht afgewerkt , hele stukken die niet op elkaar aansluiten en gammel. Maar gezien wij het oude bed net verkocht hadden heb ik het zo gelaten. Als onze dochter kracht zet breekt ze er zo door en kantelt het bed. Maar ik had ook voor die prijs niet iets moeten verwachte . Kortom een miskoop en raad het bed af.

Slecht

Slecht

Leuke artikelen

Tafeltje met 2 konijnenstoeltjes gekocht. Snel geleverd. Na montage bleek de tafel wat te wiebelen. Zelf opgelost met een kleine opvulling tussen tafelblad en poot. De poten zijn onbehandeld, had liever een laklaag gezien. Helaas is na een aantal weken de rand van de zitting van een stoeltje beschadigd nadat deze voorover viel. Kortom, leuk artikel, maar de kwaliteit is niet helemaal top.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en snelle service, product zoals verwacht.

Positieve ervaring door de snelle en nette levering. Het product is zoals verwacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

wonderful service and amazing baby bed

So much better product quality than Amazon and better prices also!

Leuk bedje, ok prijs/kwaliteit

Co sleeper Alain is leuk bedje, maar verwacht geen hoge kwaliteit. Is de prijs ook naar. Voor een aanschuifbedje prima, maar zou geen Helaas waren de hoofdborden verkeerd voorgeboord en moesten we op nieuwe wachten. Communicatie met klantenservice was wel vrij snel. De montage handleiding (1 A4tje met plaatjes) is onder de maat. Je moet de stappen zelf maar uitzoeken.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

De aangekochte spullen voldoen prima aan de verwachtingen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Carton was damage and we found fly in the matrass

The main box was damaged when it has been delivered. I found fly in the plastic of the matrass I will of course wash the cover before using it. Otherwise the bed looks nice.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Weinig co sleepers die hoog genoeg kunnen bij onze boxspring maar gelukkig bij jullie de juiste kunnen vinden en top in gebruik!

Goede snelle service

Bij retour binnen de gestelde 14 dagen bedenktijd ben je helaas wel de verzendkosten kwijt. Petit Amélie neemt netjes de retourzending kosten voor haar rekening. Echter als klant ben je kosten kwijt voor een product wat je niet afneemt. Als geste zou wellicht een kortigsbon voor een volgende aankoop een idee zijn?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles in goede orde ontvangen en prima geregeld. Het peuterbed is werkelijk prachtig en er wordt heerlijk in geslapen. Mooie kwaliteit voor een goede prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima product en levering vlot verlopen. Onze dochter is heel blij met haar nieuw bedje!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering

Goed en snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, mooie kwaliteit spullen

Alles prima geleverd en netjes telefonisch te woord gestaan.

snelle levering duidelijke website

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima communicatie, voldoet aan alle wensen

Prima communicatie, voldoet aan alle wensen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuk ontwerp, kwaliteit iets minder

Heb een poppenhuis gekocht die onlogisch in elkaar gezet werd, klusjesman in moeten huren zo lastig, ook hij vond het lastig, daarnaast in het echt minder leuk dan op het plaatje. Eerder al stoelen en een tafel gekocht, stoeltjes moeten werkelijk iedere drie dagen stevig aangedraaid worden, anders laat de onderkant los.

Heel fijn bedje

Super fijn bedje, alleen jammer dat je hem niet meteen in de winkel kan mee nemen.

Goede afhandeling, snelle levering

Overzichtelijke website

Helemaal goed

Gb

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Erg leuk en mooi maar kwetsbaar

Het ziet er super mooi uit, geeft veel speel plezier. Vind het wel erg kwetsbaar, iets leunen op de boven verdieping van de garage en je ziet hem al inzakken...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super goede service en prachtige producten

We hebben een bed en een poppenhuis van petite amelie! Super mooie producten. Wij zijn fan!

Over Petite Amélie

Filter op Taal