goed, maar de levering is zeer omslachtig

leuke collectie, maar voor de levering krijg je weinig tot geen informatie. het is niet meer van de tijd om geen richt uur te ontvangen en thuis te moeten zijn van 8 -22 uur om een bestelling in ontvangst te nemen.

prachtig poppenhuis

Alles was netjes afgewerkt. Het in elkaar zetten was geen probleem.

Snelle levering, goede communicatie.

Het hele traject verliep perfect. Ik had 2 dekentjes besteld. Het een was prima in orde, bij het andere was een losse draad die verder losging. Ik heb ervoor gekozen on dit zelf te repareren aangezien het dekentje direct no dig was.

mooie leuke spullen

Aantal dingen gekocht, goeie kwaliteit

Goede levering en product

Ik had een bedje voor mijn dochtertje besteld, heel mooi bedje en ze slaapt er heerlijk in! Ook op de afgesproken dag geleverd dus helemaal tevreden!

Mooie producten, goede service.

Onlangs een meegroei-bed, commode en co-sleeper gekocht. Goede kwaliteit en mooie producten. Erg tevreden mee! Door een leveringsfoutje contact gehad met de klantenservice, dit werd goed opgepakt en de volgende dag de juiste onderdelen in huis! Super service.

Goede en snelle levering. Producten waren zeer naar wens.

Netjes afgeleverd, leuke spullen

Alles netjes afgeleverd, leuke spullen

Geweldig en nog bedankt mascha

Eerste x iets besteld bevalt goed

Ik heb een deelbaar stapelbed besteld en ontvangen. Mooi stapelbed, en zoals je vaak kan lezen hier en daar, zijn er paar hout/fabricage puntjes aanwezig. Gelukkig niet erg storend, maar je wilt toch wel goed kwaliteit voor dat geld (300 euro). Stapelbed oogt mooi, het in elkaar zetten was wel een klus van 3 uurtjes met 2 man. Mijn kindjes zijn er helemaal dol op

Het zijn erg mooie meubels.

De meubels zijn stevig en zien er mooi uit er zaten helaas wel wat beschadigingen op de meubels.

een zacht en leuk dekentje

het zelfde

Goede en snelle service!

De poppenwagen die ik had ontvangen kon ik niet in elkaar zetten ivm een montagefout. Binnen 2 dagen kreeg ik een nieuw onderdeel toegestuurd. Zo kon ik de poppenwagen nog op tijd in elkaar zetten voor de verjaardag van mijn dochter. Klasse!

Goede service en snelle levering.

Goede service en een snelle levering.

Snelle service. Prima bedje, niet boven verwachting, niet onder verwachting.

Geweldig!!

Houten poppenwagen, enorm blij mee. Pronkstukje!

Goede service en blij met het meegroeibed

Bestelling verliep prettig, alsook de levering. Zijn erg tevreden met het bestelde bed.

Prima ervaring, snelle levering. Goede kwaliteit.

Meubeltjes van Petite Amelie zijn van goede kwaliteit. Niet te vergelijken met Ikea of iets dergelijks. Een duidelijke handleiding. Samen met 3 vriendinnen het hele kamertje in 3 uur in elkaar gezet! top!!

Ik ben fan!

Al 3 keer bij Petite Amélie besteld en altijd tevreden :) ik ben fan!

Mooi stapelbed snel geleverd gekregen !

Mooi stapelbed snel geleverd gekregen !

Alle afspraken nagekomen

Afspraken nagekomen, product bevalt goed

Goed!

Onze dochter is erg blij met haar nieuwe bed! Kwalitatief erg goed en makkelijk in elkaar te zetten. Goede en snelle levering.