Mooi product en vlot geleverd

We hebben een peuterbedje besteld via Petite Amelie. Een mooi en degelijk bedje waar onze dochter heerlijk in slaapt. Het was alleen jammer dat er 3 schroeven ontbraken om het hekje te bevestigen.

Slechte kwaliteit

Peuterkastje gekocht zeer snelle levering. Maar kwaliteit/stevigheid is zo slecht dat je het eigenlijk niet onbeschadigd in elkaar krijgt!!! Erg jammer zeker voor die prijs mag je toch wel wat beters verwachten......peuterbedje daarin tegen is veel steviger

Snelle levering, fijn wiegje met een luxe uitstraling

Op tijd geleverd en prima product

Op tijd geleverd, makkelijke montage, en kwalitatief netjes! Hartstikke tevreden

De kwaliteit voor zoveel geld is het niet waard .bij het in elkaar zetten komen de schroefgaatjes niet overeen . 1 stukje was al beschadigd .De zijwanden komen voorbij .jammer had zo leuk kunnen zijn

Duur, maar mooi

Super leuk bedje, ben er heel blij mee! , van de week in elkaar gezet Kwam er toen achter dat je de latten(bodem) er zelf in moet schroeven en dat vond ik echt een GROTE tegenvaller! Voor zo'n duur bed site vermeld : inclusief stevige lattenbodem?! Had eerder een lattenbodem verwacht die je uit kan rollen. Niet dus.. Dus dat vind ik wel een -puntje!

Snelle levering, snelle reactie bij vragen en goede service

Bij vragen over het poppenhuis zeer snel reactie gekregen. Poppenhuis werd zeer snel geleverd. Goede service!

Fantastische ervaring

Correcte levering Kwaliteitsvolle producten

Helemaal prima

Bestelling via internet geplaatst. Bezorging volgens plan. Geen problemen.

Deskundig en snelle levering

Deskundig en snelle levering

Geweldige service en prachtige producten

Zeer snel geleverd .. en geweldige service !

Ik ben super blij met bedje van mijn zoon en hij zelf vind hem ook echt leuk.

Stevig en mooie hoogslaper

Hoogslaper is keurig volgens afspraak geleverd. Duidelijke instructies, hierdoor makkelijk inelkaar te zetten. Enig min puntje dat er te weinig houten plugjes bijzaten. Maar deze waren bij de bouwmarkt om de hoek ook te koop. Anders zeker een 10 voor de bed en levering!

Fijne webwinkel met mooie producten

Dit is al de derde keer dat ik een bed voor de kindjes bestel, eerst een co-sleeper, toen een peuterbed en nu een stapelbed. De producten zijn mooi afgewerkt, hebben een moderne look. Stevig genoeg, maar het peuterbed kregen we na verhuizing niet goed meer in elkaar. Maar het is zeker waar voor je geld!

Supergoede levering. Mooie meubels. Makkelijk jn elkaar te zetten

Leuke, mooie meubels. Gekocht voor allebei onze kindjes.

Veelal tevreden op 1 aankoop na

Ik ben in principe meestal heel blij met jullie producten. Alleen bij de matrasbeschermer die ik laatst heb gekocht wat minder. Ik dacht te hebben begrepen dat die ademend was. 'Matrasbeschermer ademend'. Maar nu blijkt er toch een deel gemaakt te zijn van polyester, dat had ik eigenlijk niet verwacht, vooral omdat de kleinere ademende matrasbeschermer die ik eerder een keer heb gekocht wel volledig van katoen was, zonder polyester laag. Dus ik denk niet dat ik die ga gebruiken.

Goede levering, prachtig peuterbed!

Mooie kwaliteit en goed omschreven producten

Peuterbed met lade gekocht die heel degelijk is en makkelijk in elkaar te zetten. Daarnaast het matras gekozen dat er bij zat in combi met het bedje. Hoeskakens en overtrekken zijn ook super mooi. Dus heel blij met alles. Het was ook in een dag tujd bezorgd.

Snelle levering. Prima bedje!

hele leuke garage !!

snelle en goede levering......

Prima website en belofte vandaag besteld morgen in huis klopte ook! Prachtige parkeergarage voor onze kleinzoon. Hij is er erg blij mee!

Top, alles naar wens

Precies wat ik zocht juiste maat en juiste kleur.

Altijd kwaliteitproducten en snelle levering. Bestel graag bij Petite Amélie.

Verbaast

Ik wilde een keukentje bestellen voor mijn neefje maar ik was verbaast . Ik bestel iets van 100 euro waarde en moet vervolgens ook verzendkosten betalen. Boven de 30 a 40 hoef je bijna nergens verzendkosten te betalen sta er van te kijken dat dit bij jullie wel moet.

Helemaal blij mee

Helemaal blij met de cosleeper!!! Kwam echt heel snel en was makkelijk in elkaar te zetten. Ook helemaal blij met de matras en de dekens!!!