Altijd zeer tevreden

Prachtig houten speelgoed!

Goede service; snelle verzending; en Petit Amélie levert prachtig en uniek speelgoed!

Goede spullen, omschrijving kan beter

Omschrijving Bocca kast bevat een fout en in ons pakket waren er diverse stickers van de betreffende planken afgeraakt, waardoor het een soort van zoekplaatje werd. Gelukkig kwamen we achter het foutje (plank moest op een andere manier gemonteerd worden ivm lelijke kant in het zicht), anders moest de halve kast weer uit elkaar. Tafeltje met stoelen heel simpel om in elkaar te zetten. Bed met lade nog niet in elkaar gezet, hebben we nog niet nodig. Dus hier geen feedback op.

Mooi poppenhuis, helaas dat beschadigd en tekening niet helemaal duidelijk

Fijne nummering op onderdelen, maar sommige tekeningen waren niet duidelijk genoeg helaas. Wand van dak scheurde in en dak was licht beschadigd. Erg jammer.

Ik ben zeer blij met het bed alleen zag ik een kleine barst in 1 van de planken dus ik hoop enkel niet dat het snel kapot gaat. Ik zou het terug sturen maar dan heeft mijn zoontje geen bed en ik weet niet hoelang het zou duren daarom dat ik het zo heb gelaten. Voor de rest een mooi bed gemakkelijk in elkaar te steken

Goed ervaren

Wij hebben de zending vrij vlot ontvangen. Toen wij hem ontvangen hadden zagen wij dat de doos geopend was. Huiverig hebben wij het pakket geopend en het was wel compleet.

Leuk bed !

Jammer dat er een plekje aan het hoofdeind beschadigd is geleverd.

Product, in 1 woord geweldig Heel mooi af gewerkt Zeer tevreden

Super bedje! Snelle levering!

Geweldig superbedje voor een peuter! Snelle levering! Ben helemaal blij!

Zeer klantvriendelijk en staan voor kwaliteit

November 2018 kochten we een peuterbed voor onze oudste dochter. We merkten vrij kort na gebruik dat de spijlen niet super stabiel waren. Dit liet ik ook weten tijdens een klantonderzoek begin 2019. Nu heb ik Petite Amélie in september 2020 Laten weten dat het onstabiele deel aan het bed stuk was gegaan. Zonder extra vragen of verdere tijdverspilling ontving ik een bericht dat ze een nieuw bed naar ons zouden sturen. Na het klantonderzoek hebben ze de productie ondergebracht bij een ander bedrijf waardoor de bedden dat probleem niet meer hebben. Ik was heel erg geraakt, want dat 'hoefden' ze niet te doen. Wat top dat je zo achter de kwaliteit van je product staat en klanttevredenheid echt belangrijk vindt. We zijn helemaal fan van Petite Amélie, zo doe je klantenservice!! Bedankt Jeroen!

Slechte kwaliteit

Wij hebben bij jullie een co-sleper besteld en in elkaar gezet. Wij zijn erg zuinig op onze spullen, dus tijdens het in elkaar zetten legden we overal katon onder. Helaas bleken sommige objecten beschadigd. Er is ook te zien dat er een hele dunne verflaag op zit. Na ons inzien mag dit niet bij een nieuw product!

Beste Simone, Hartelijk dank voor je aankoop en feedback. Het eindresultaat moet natuurlijk helemaal goed zijn! Mocht een onderdeel oneffenheden hebben, neem dan ajb contact op met onze klantenservice zodat zij het onderdeel binnen één werkdag kunnen vervangen. Voor wat betreft de verf: we hebben er opzettelijk voor gekozen om de houtnerf nog heel subtiel zichtbaar te laten zijn. Verder is het natuurlijk zoeken naar een balans tussen een keiharde, resistente laklaag en een kindvriendelijke, veilige verf die voldoet aan de gestelde norm. Veiligheid gaat in dat geval voor.

Goede service en snelle levering! Super bedrijf en hun webshop is super verslavend! Ik ga er in de toekomst vaker shoppen :-)

Super mooi materiaal!

Prachtig mooi materiaal makkelijken elkaar te zetten. En zo smaakvol en leuk.

Geweldig voor kinderen, prachtig voor ouders!

Zowel de meubels als het speelgoed zijn een echte aanwinst voor de inrichting! Prachtig, rustig en gezellige producten voor een meer dan schappelijke prijs. Jullie stellen nooit teleur!

Goed baby/peuterbed

Goed bed. Mijn dochter (1. 5jaar) slaapt er goed in. Mooi design. Enig nadeel is dat er geen veiligheidshekje op past eens ze zelf in en uit haar bed kan stappen.

Mooi, maar montage is niet stevig

Het zijn mooie, leuke meubeltjes en netjes afgewerkt. Maar de verbinding van de schroeven en huisjes krijg je niet goed vastgedraaid. Er staat te weinig spanning op, waardoor de huisjes eruit kunnen vallen.

Duur bureau gekocht van slechte kwaliteit

Een bureau van bijna 300 euro gekocht voor de verjaardag van mijn dochter. Bleek in hoofdzaak uit spaanplaat te bestaan. Bijgesloten instructie was niet duidelijk waardoor het in elkaar zetten uren duurde. Het bureau is absoluut het geld niet waard. Niet voor herhaling vatbaar.

Niet waar voor mijn geld

eerst hadden we een wiegje besteld, deze viel uit elkaar van ellende. Contact gehad en mail gestuurd maar geen reactie verder ontvangen. Hierna een matras beschermer besteld en deze is tot op heden nog niet aangekomen. Erg jammer. Er staan hele leuke meubeltjes op de site maar achteraf valt de kwaliteit toch tegen.

SUPER SERVICE

De klantenservice is geweldig. Snelle antwoord terug, netjes naar oplossing gekeken zo nodig. Ik ben zeer en zeer tevreden over de klantenservice en over de producten. Zeker een vaste klant vanaf nu :)

leuk peuterbedje

Ben zeer tevreden van het product en de service

Snelle nette levering

Prima, goede en snelle levering

Ik heb een molton plus hoeslakens gekocht voor ons Amélie co bedje. Mooie en fijne lakentjes.

Adres om te onthouden!

Duidelijke site, snelle levering.

alles prima! verder zo

product zoals verwacht, top

Super snelle service Zeker prijs kwaliteit

Over Petite Amélie

Lyon 2010. Een moeder kan het wiegje dat zij zoekt niet vinden. Zij ontwerpt het zelf en laat het maken zoals zij het wil. Petite Amélie is geboren. Kijk nu naar de kinderkamers van Petite Amélie en je ziet het: hier is over nagedacht. Het ontwerp is tijdloos, groeit met je kind mee en prikkelt de fantasie. De neutrale vormen en kleuren geven je de ruimte om een eigen, unieke kamer te creëren. Een kamer die is gemaakt door jou. Een moeder. Precies zoals het ooit begon..