Snelle levering en een geweldig keukentje. Er was een beschadiging dat werd meteen opgelost en kreeg de dag erna al een nieuw onderdeel!

Super tevreden!

Kwaliteit is super van het stapelbed! Levering volgens afspraak! Makkelijk via de mail contact en snel antwoord op vragen!

Zeer degelijk

Mooie spullen!

Snelle levering mooie spullen!

Prima product!

Product is van goede en mooie kwaliteit. Levertijd is wel meerdere dagen, maar daar kun je rekening mee houden.

Super geadviseerd en mooi materiaal!!

Telefonisch heel vriendelijk te woord gestaan en er werd echt met me mee gedacht! Beddengoed gekocht en wat een fijn, zacht materiaal! Top!!

Goede kwaliteit en snelle levering en service! Ben erg tevreden over het aanbod!

La concrétisation d’une recherche internet en à peine plus de 48h

Notre garçon de 2,5 ans grandissant, il ne voulait plus aller dans son lit de bébé. Ma femme et moi craquons pour un modèle d’un lit adapté à son âge sur le site internet de Petite Amélie un vendredi vers 23h. La livraison n’était pas attendue avant le mardi mais est arrivée un jour plus tôt me permettant de le monter l’après-midi même... et à notre fils d’aller se coucher dans le nouveau lit présent dans sa chambre. :-)

Tereurgesteld.

Ik heb het artikel vandaag uit de verpakking gehaald en geïnstaleerd, spijtig genoeg na openen verpakking nam ik een onderdeel geschonden uit de verpakking, wat ik heel spijtig vond! Ook het in elkaar vijzen ging heel stroef.

Snelle levering, artikel als omschreven

Mooi en snel geleverd

Onderwerp zegt genoeg

Prachtig speeltje/ gereedschap

Degelijk speeltje

Helemaal okee.

Snelle levering! Goeie box; makkelijk op te zetten/op te bergen.

Mooie spullen, snelle levering

Super qua levering. Heel makkelijk in elkaar te zetten. Peuterbed en bureautje besteld.

Ik vind het een fijn bedrijf super snelle service. Je producten zijn zo snel al binnen echt heel fijn!

Fantastisch aanbod perfecte service

Al vaker gewinkeld, altijd tevreden!

Prachtig bed maar in elkaar zetten een ramp

Nog steeds erg blij met de hoogslaper maar wij hebben hem zelf moeten verstevigen omdat schroefjes boutjes ect die werden meegeleverd niet pastte. Erg jammer maar wel een prachtig mooi bed en het matras ligt heerlijk

Prachtige kwaliteit speelgoed en kinderkamer uitrusting.

Mooie website. Overzichtelijk en veel details. Snelle levering degelijk verpakt en makkelijk te monteren. Top kwaliteit

Mooi product

Mooie producten om de kinderhoek mee op te ruimen.

Hartstikke goed

S'avonds besteld 2 dagen later geleverd Super

Mooi poppenhuis, correcte levering

Een heel mooi vormgegeven poppenhuis, goed in elkaar te zetten, duidelijke handleiding. Correcte en snelle levering.

Goed!

Heb een dekentje besteld, ben er erg blij mee! Super mooie kleur en kwaliteit. De levering was ook erg snel. Al met al dus super tevreden.

Goed en snel

Goed en snel

Goede ervaring - Babykamer is een aanrader

Wij hebben de 3 delige kamer Cerise besteld. De kwaliteit is top (zeker gezien de prijs en vergeleken met andere merken die we hebben bekeken en vaak veel duurder zijn). Deuren en laden sluiten mooi. De levering was een uur later dan 's ochtend aangekondigd, daarom net geen 10.

Über Petite Amélie

Lyon 2010. Een moeder kan het wiegje dat zij zoekt niet vinden. Zij ontwerpt het zelf en laat het maken zoals zij het wil. Petite Amélie is geboren. Kijk nu naar de kinderkamers van Petite Amélie en je ziet het: hier is over nagedacht. Het ontwerp is tijdloos, groeit met je kind mee en prikkelt de fantasie. De neutrale vormen en kleuren geven je de ruimte om een eigen, unieke kamer te creëren. Een kamer die is gemaakt door jou. Een moeder. Precies zoals het ooit begon..

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden