Prima service en mooi stoeltje

Stoeltje als cadeau besteld, prima levering en prettig contact met KidZ ImpulZ

• Snelheid/Levertijd

Goede service en snelle levering.

Snelle reactie na mijn mail met een vraag. Een verandering in mijn bestelling werd snel aangepast.

Goed product

Product zoals omschreven, snelle levering. Alleen jammer dat dhl zich niet aan de levertijd houdt.

Door een blinde gemaakt

Eén en al kreukels in de stof. Een witte rits in een taupe stoeltje welke ook nog eens scheef is ingezet waardoor de rits rechts naar voren trekt en dus ten alle tijden zichtbaar is. Het was bedoeld als kraam kado maar zulke rommel durfde we niet te geven dus en veel geld kwijt aan dit slecht gemaakte stoeltje en nog eens extra geld om een ander kado te kunnen geven.Waardeloos! Reageren op mail kost blijkbaar te veel moeite !

• Snelheid/Levertijd

Wij hebben naar aanleiding van deze review natuurlijk direct contact gezocht met Petra en aangegeven dat wij haar mail nooit ontvangen hadden (wij reageren altijd snel op mais). Wij hebben haar daarom gevraagd of zij deze mail opnieuw wilde sturen zodat we zouden kunnen reageren en helpen (mogelijk zat er een typfoutje in het mailadres). Helaas gaf Petra aan de mail niet meer in de verzonden items te hebben staan. Zij gaf aan dat het voor haar "een afgedane zaak was" en dat wij haar niet meer verder hoefden te helpen. Op onze vervolgmail is helaas niet meer gereageerd.

1e bestelling was bij dhl zoek geraakt. En na een email direct aan de slag gegaan en dezelfde week nog een nieuwe stoel mogen ontvangen! Mooie kwaliteit ook!

• Snelheid/Levertijd

Ik was niet tevreden over een ontvangen product, en heb dit kenbaar gemaakt aan Kids Impulz. Nadat we prettig contact hadden heeft Kids Impulz er alles aan gedaan om mijn ontevredenheid op te lossen. Chapeau, geweldige service en nette communicatie.

• Snelheid/Levertijd

Helaas was het kussen anders dan ik verwacht had. De service om te retourneren was super. Echt een leuke webshop met super leuke spullen en hele leuke kleuren! In de toekomst ga ik zeker een leuk bankje of stoeltje kopen voor onze dochter. Nogmaals dank je wel voor de goede service!!

Gaaf kleed

Het is een groot kleed, mooi afgewerkt en heerlijk zacht voor de kleintjes. Erg blij mee. Het bestellen ging snel en duidelijke informatie over de bestelling en levering.

Geweldige service

Topservice! Werd extra snel geleverd op verzoek en het stoeltje zit heerlijk aan mijn dreumes te zien.

Snelle reactie en verzending

Bij vragen reageren ze snel en het buitenkleed werd snel verzonden. Het speelkleed zit zacht en van goed materiaal gemaakt.

Ik denk zou goed zijn

Ik moet nog ervaren, ik weet het nog niet

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.

Hele goede service! Mijn bestelling was snel binnen en ben er heel tevreden over.

• Snelheid/Levertijd

Snel contact, snelle levering en topkwaliteit!

Mijn zoontje begint net met kruipen en mijn dochter kan net lopen. Ik vroeg mij af of deze investering het wel waard zou zijn en ik de mat voldoende zou gebruiken; Maar vergeleken bij de schuimen puzzelmat (destijds zelfde prijs) is dit een verademing. De mat is super goed schoon te maken, goed op te vouwen en te vervoeren en ligt zacht genoeg en biedt voldoende stevigheid om goed te kunnen afzetten (handig voor t leren kruipen). De stevige onderlaag is heel fijn voor buiten en als straks ook mijn zoontje begint met lopen is het nog steeds een fijn kleed voor een picknick, het strand of…? Al met al heel fijn!

• Snelheid/Levertijd

Goede kwaliteit in originele kleur

Ik ben heel erg blij met het gouden verschoonkussen. Deze kleur zie je niet overal. Nu nog een paar weken afwachten hoe hij in de praktijk valt :)

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd

Klantvriendelijk en goede communicatie.

Kleine productiefout werd heel snel en uiterst klantvriendelijk opgelost.

• Snelheid/Levertijd

Snelle reactie en levering , goede kwaliteit

Super leuk!

Netjes afgewerkt

• Snelheid/Levertijd

Geweldige service, goede communicatie, unieke webshop met leuke en goede producten.

Eigenaar neemt zelf initiatief met contact zoeken. Communicatie : attent, klantvriendelijk en behulpzaam. Snelle levering van de producten.

Besteld voor 2de keer

10 jaar geleden grhad en super bevallen lekker groot en handig daarom nu opnieuw besteld.

• Snelheid/Levertijd

Snel geleverd, ondanks dat ik een mailtje kreeg dat het mogelijk iets langer ging duren, dus top service! Aankleedkussen is echt lekker lang, fijn! Wij zijn er blij mee!

Vriendelijk en goede service

Snelle redacties op mails. Meedenkend om tot juiste product te komen. Binnen 4 dagen is het kleed geleverd. Keurig afgewerkt en degelijk kwaliteit. Zelfs tegen spuug van de kleintjes.

• Snelheid/Levertijd

Ging per abuis iets verkeerd met de bestelling mssr de actie die ze ondernamen daarna was perfect. Niet moeilijk dien maar juist handelen zodat ons cadeau toch nog op tijd bij ons thuis werd afgeleverd. Dankjewel nog daarvoor Harm Huizenga

Super leuke stoel

Super leuke stoel voor je kleintje! Wij hebben gekozen voor de optie met naam en 2 soorten kleuren, maar onze kleine vind de stoel helemaal top! De stoel is ook echt stevig zodat ze niet meteen eruit vallen

• Snelheid/Levertijd

Super mooi aankleedkussen ontvangen!

Een mail met advies gekregen voor een andere (skai) bekleding. Blij dat ze zo meedenken! Super snelle service! En een werd vriendelijk te woord gestaan via de telefoon.

Over KidZ ImpulZ

KidZ ImpulZ maakt al jaren de handigste artikelen voor baby's, dreumesen en peuters. HANDMADE IN HOLLAND, ontwikkeld vanuit eigen ervaring met baby's en peuters. Wij ontwierpen de grote zachte én opvouwbare speelkleden en voegden hier later de buitenspeelkleden aan toe. Een nieuwe generatie XXL aankleedkussens gevuld met polystyreen korrels voor optimaal ligcomfort én 20 cm langer dan een normaal komt ook van onze hand. En door het gebruik van nylon zijn onze producten zeer DUURZAAM omdat ze zo lang mee gaan en navulbaar zijn. Kies de kleur die bij jou past want alle artikelen zijn verkrijgbaar in 15 tot 25 kleuren! Tot ziens op www.kidzimpulz.nl