Fijn geholpen, mooi product!

De service bij kidsimpulz is ontzettend goed. Bij twijfel over welke kleur te bestellen, mochten wij kleurenstaaltjes opvragen om de kleuren in “real life” te kunnen bekijken. Daarnaast heel makkelijk last minute nog de bestelling kunnen aanpassen..niks is te gek. Het buitenkleed is een groot succes, er wordt elke dag intensief (binnen én buiten) gebruik van gemaakt. Dik genoeg om op te rollen en te kruipen, maar dun genoeg om gemakkelijk op te ruimen.

• Snelheid/Levertijd

Hele fijne en snelle levering

Een hele mooie en snelle levering. Ziet er heel goed en mooi uit.

• Snelheid/Levertijd

Goede, snelle en vriendelijke communicatie. Super mooi product en snelle levering. Kortom heel erg tevreden.

• Snelheid/Levertijd

Mooi speelkleed en goede service

Het buitenspeelkleed besteld: helemaal perfect! Snelle levering en vriendelijke service.

• Snelheid/Levertijd

Voor de derde keer bestel bij Kidz Impulz. Leuk en duurzaam product. De laatste bestelling ging mis bij de bezorgingsdienst. Na een mail te hebben naar Kidz Impulz verstuurd over het probleemje. Hebben ze contact genomen met de betreffende bezorgdienst maar ook mij in de hoogte gehouden van wat er gaande was. Erg leuk om te zien hoe serieus je wordt genomen. Iets wat velen bedrijven echter van kunnen leren. Daarnaast waren zij zo vriendelijk om de zelfde product weer via een ander postorderbedrijf te sturen. Deze werd op de juist dag en tijd bezorgd. Dit allemaal tijdens hun wel verdiende vakantie tijd. Geen woorden voor. Supeeeeeeeeer TOP Ze hebben echt moeite gedaan

Kind is tevreden

Mooi stoeltje waar kinderen erg blij mee zijn

• Snelheid/Levertijd

Top, snel geleverd en mooi

Zeer netjes, duidelijk en makkelijk bestelproces. Je betaald niet.dehoofdprijs.voor.goede kwaliteit

• Snelheid/Levertijd

De hoes voor het XL aankleedkussen past niet optimaal, het kussen wordt nu kleiner door de hoes.

Perfect artikel

Wat langer moeten wachten voor de levering hetgeen niet vermeld werd bij de bestelling. Uiteindelijk toch nog op tijd geleverd na 4 dagen. Artikel zelf bevalt uitstekend.

• Snelheid/Levertijd

Goed product en snelle levering

Ik zocht een speelmat dat ik buiten kan gebruiken. Eentje gevonden op Kidz Impulz en besteld. Op de site had ik al gelezen dat het enkele dagen kan duren, maar ik vond het alsnog wel redelijk snel gaan (4 dagen ongeveer). Alles was netjes verpakt. Kwaliteit van het product is goed en ik kon hem op het natte gras neerleggen. Tevreden met het product.

• Snelheid/Levertijd

Fijn contact en snelle levering!

Het kleed is op tijd gekomen voor het feestje van mijn zoontje. Het was heel fijn dat hier rekening mee gehouden werd. Top service!

Fijn aankleedkussen

fijn groot aankleedkussen. Mijn zoontje blijft op dit aankleedkussen prima liggen en kan ook trappelen met zijn beentjes zonder zich pijn te doen. Dit maakt het omkleden en verschonen een stuk prettiger dan een gewoon aankleedkussen. Waar hij alle kanten op draaide.

• Snelheid/Levertijd

Uitstekende service en goede kwaliteit!

Uitstekende service en goede kwaliteit!

Helemaal goed!!!

Is in goede staat aangekomen. De naam ook mooi erop gezet.

• Communicatie N.v.t.

Ze doen wat ze zeggen!

Ik had een buitenspeelkleed bij kidsimpulz besteld en gevraagd of het zo snel mogelijk geleverd kon worden omdat ik het kleed mee wilde nemen op vakantie. Ik besefde wel dat ik eigenlijk veel te laat was met bestellen. Nou,"het is ze gelukt. Ik kreeg een prachtig kleed thuis gestuurd en nog eerder dan gedacht. We hebben er veel plezier mee gehad op vakantie.

Goed bedrijf

Net bedrijf, doet wat het zegt. Ik had navulling gekocht voor het aankleedkussen. Dat is door de licht gewicht korrels wel vreselijk om bij te vullen, het plakt overal aan en waait overal naar toe. Maar daarna hebben we weer een mooi kussen!

• Snelheid/Levertijd

Goed bereikbaar bij vragen, mooi product afgeleverd

Duidelijk mailverkeer, snelle levering ook ondanks het maatwerk wat ik besteld had. Top!

Super mooi en stevig!

Wij hebben de speelkleed met aan beide kanten een kleur naar keuze. Heerlijk groot formaat en de baby kan er lekker op spelen zonder de koud van de vloer te vullen. Snel bezorgd en stevig verpakt.

• Snelheid/Levertijd

Super mooi stoeltje, fijne communicatie en snelle levering 😍

Super mooi stoeltje, fijne communicatie en snelle levering 😍 Ben heel tevreden. Topservice!

Prachtig speelkleed

Een mooi kleed ontvangen van goede kwaliteit. Snelle levering. Kortom: zeer tevreden!

• Betrouwbaarheid

Uitstekende service en zichtbaar kwaliteit

Ik heb een stoel met naam voor me neef gekocht. Was de laatste paar en daarom sterk afgeprijsd. Kwaliteit is ontzettend goed, boven me verwachting, omdat hij ook een slechtere heeft voor de zelfde prijs weet ik het zeker! Normaal zou hij het op zijn verjaardag niet kunnen krijgen, maar na mijn mail contact hebben ze een spoed achter me bestelling gezet en per mail over de voortgang mij geïnformeerd. Eerder nooit zoiets meegemaakt. Bedankt voor jullie begrip en medewerking. Ga jullie aanraden!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie woorden, wij proberen inderdaad alles op alles te zetten om iets tijdig te leveren (mits binnen onze mogelijkheden) :-) fijn te lezen dat dat zo gewaardeerd wordt.

Eel snel geholpen en eccht goeie service

Super product!!!

Heel blij met het buitenspeelkleed. We kunnen er nu eindelijk gebruik van maken, ondanks de natte ondergrond ligt ons kleintje al lekker buiten te spelen.

• Betrouwbaarheid

Wat een geweldig bedrijf!!!

Een aankleedkussen besteld voor mijn kleinzoon. Maar doordat tijdens het vervoer het product was beschadigd, is na één telefoontje direct actie ondernomen en na een paar dagen was er een nieuwe binnen. Top!

Over KidZ ImpulZ

KidZ ImpulZ maakt al jaren de handigste artikelen voor baby's, dreumessen en peuters. HANDMADE IN HOLLAND, ontwikkeld vanuit eigen ervaring met baby's en peuters. Wij ontwierpen de grote zachte én opvouwbare speelkleden en voegden hier later de buitenspeelkleden aan toe. Een nieuwe generatie XXL aankleedkussens gevuld met polystyreen korrels voor optimaal ligcomfort én 20 cm langer dan een normaal komt ook van onze hand. En door het gebruik van nylon zijn onze producten zeer DUURZAAM omdat ze zo lang mee gaan en navulbaar zijn. Kies de kleur die bij jou past want alle artikelen zijn verkrijgbaar in 15 tot 25 kleuren! Tot ziens op www.kidzimpulz.nl