Beste klantenservice ooit

Het gepersonaliseerde zeteltje voor onze dreumes is echt een ontzettend leuke aanwinst. Het past mooi in ons interieur en ons zoontje zit er comfortabel en veilig door de goedgevormde leuningen aan de zijkant. Mijn ervaring met de klantenservice was top! Heel aangename communicatie: behulpzaam, vriendelijk en meer dan correct. Ik was zelf iets te laat met het inplannen van m'n kerstcadeaus, maar KidZ Impulz heeft alles gedaan om op tijd te leveren. Meer nog, het werd twee dagen voor de uitgerekende datum geleverd. Een aanrader!

Prachtig kussen, goede service

Ik heb het kussen zonder de Polystyreen bolletjes gekocht, omdat PS heel slecht voor het milieu is als het daarin terecht komt. De plastic soep in de oceaan bestaat voor een groot deel uit PS. Heel fijn dat ik de kussenhoes los kon kopen! Ik heb hem zelf gevuld met een oud dekbed en het is helemaal naar wens geworden 😄 Geweldig al die kleuren en leuk te combineren met de katoenen band.

• Betrouwbaarheid

Dit verschoonkussen had ik eerder moeten hebben!

We hebben nu het XL verschoonkussen voor onze dochter van 1,5 die alle kanten eerst opdraaide, nu blijft ze rustig liggen! Ideaal! Had ik eerder moeten weten :-)

• Betrouwbaarheid

Een supermooi en handig speelkleed!

Ik had voor dit kleed 2 andere kleden (van andere bedrijven) online besteld, maar deze teruggezonden ivm slechte kwaliteit/niet goed te reinigen. Dit kleed is van heel goede kwaliteit en ook goed schoon te maken. Het is ook superhandig dat je het op maat kunt bestellen en dat je keuze hebt uit zoveel verschillende kleuren. Het zandkleuren kleed dat wij hebben past goed bij onze houten vloer. Wij zijn heel tevreden met dit kleed en onze tweeling baby's spelen er graag op!

• Betrouwbaarheid

Mooi product en snelle levering

Ik heb een speelkleed laten maken voor mijn dochtertje. Dit kleed is precies wat ik zocht. Ze kan nu lekker op de grond spelen, waar ze meer ruimte heeft dan in de box, terwijl ze toch zacht ligt.

• Communicatie N.v.t.

Goede service en kwaliteitsproduct

Snel kleursamples gekregen op aanvraag, per abuis een verkeerde kleur maar gelukkig toch een keuze kunnen maken. Heel blij met het eindproduct!

Super fijn groot aankleed

Echt , formaat super fijn. Wel snel plat waardoor je het weer moet vullen. Wel fijn dat dat kan

• Betrouwbaarheid

Kids Impulz maakt waar wat ze belooft

De sint heeft dit jaar bij ons voor onze jongens van 8 en 10 jaar een zitzak gebracht. Deze stond op het verlanglijstje van de jongste. Na wat speurwerk kwam ik uit bij Kidz Impuls. De prijs viel heel erg mee en er was volop keuze. Ik twijfelde heel erg over de maat maar kon gelukkig mijn vraag via de website kwijt en daar kreeg ik de tip om voor maat S te gaan. Er werd meegedacht over kleur, borduren en maatvoering. Aangezien we niet heel groot wonen was het erg prettig om te kunnen mailen met een medewerker die meedenkt en duidelijk weet waar ze het over heeft. Er zat tijdsdruk op aangezien we een vroeg sinterklaasfeestje vierden en Kidz ImpulZ kreeg het voor elkaar om alles tijdig te leveren. Enorme dozen werden ingepakt en de jongens waren door het dolle. "Het beste sint cadeau ever" en sinds de afgelopen week zitten, hangen en chillen ze op hun zitzak en ze zijn er oprecht super blij mee. Niet alleen voor de kleinste maar ook top idee voor een tiener of puber kamer. De kwaliteit is echt heel erg goed en het materiaal super stevig wat erg fijn is met onze grote mannen die niet altijd even rustig op de zitzak ploffen. We zijn er echt heel erg blij mee. Dank je voor de super service en de snelle levering team Kidz Impuls jullie hebben het feest extra bijzonder gemaakt. Susan

• Betrouwbaarheid

3 zitzakken besteld. Deze zijn vlot geleverd in dozen. Mooie kleuren en grote zakken!

• Betrouwbaarheid

Na 9 jaar weer een nieuw speelmat gekocht. Puur voor de luxe en omdat ik een ander kleur wilde. Uiteindelijk toch een verkeerde afmeting gekocht. Na overleg mag ik toch de gewenste maat kopen. Ben super blij mee. De medewerkste was erg lief, begripvol en behulpzaam. Top.

• Betrouwbaarheid

Reeds een kinder fauteuil besteld Zeer tevreden over de levering en de goede afwerking, precies wat ik ervan verwacht had. M.v.g B smissaert

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor jouw herziene beoordeling Bianca. Fijn dat wij alles goed hebben kunnen oplossen, samen met jou! Als iets niet naar wens is geleverd, kun je als klant ons altijd het beste rechtstreeks mailen en zullen wij het probleem samen met jou bekijken! Wij werken met mensen (handmade in Holland) en niet met machines dus er kan tenslotte altijd wat mis gaan :-)!

Vriendelijke en snelle reacties op mails, denken super goed mee, niets is teveel. En ook nog eens snel geleverd, top! Echt een aanrader! Bedankt Kidz Impulz <3

Prachtig speelkleed!

Prachtig speelkleed, ook nog eens gepersonaliseerd! Super snelle levertijd.

Zeteltje

Ben er heel blij mee. Snelle levering.

Snelle service en goede kwaliteit

Positief, zullen zeker nog meer bestellingen volgen

Kwalitatief product en uitstekende levering

Na de keuze voor het product is de levering snel en voorspoedig verlopen. Er zullen nog veel bestellingen volgen!

Precies wat ik voor ogen had.

Ik heb een tweekleuren Speelmat en een bijbehorende opbergtas besteld. Na een aantal dagen werden de artikelen al thuis bezorgd. Wij zijn meer dan tevreden over de kwaliteit, snelle levering en de service. De tweeling (6 maanden) speelt er heerlijk op. Het kleed is goed schoon te houden. Dus een topper!!!

Buitenspeelmat

Ben er heel blij mee. Snelle levering. Nu kan mijn kleine schat lekker buiten spelen!!

Mooie en degelijke speelmat

Ik heb een grote buitenspeelmat besteld. Snelle levering en zeer leuke mat. Misschien wat dun voor een baby die nog af en toe omvalt, maar als het dikker materiaal zou zijn zou het waarschijnlijk moeilijk te dragen en re hanteren zijn. Nog maar net in gebruik maar ik denk dat we er veel geniet van gaan hebben 😀👍

2 kleine zeteltjes met een naam erop gekocht voor de kids (1j en bijna 3). Ze zijn er superblij mee! En de wasbare hoes zorgt dat we ze lang kunnen gebruiken. 👌

Mega blij mee!

Ikben echt mega blij met het aankleedkussen. Naast dat mijn zoon er rustiger op ligt dan op een normaal kussen is het ook nog eens fijn dat hij soort van verzonken ligt en dus helemaal nergens heen kan wurmen.

Goede klantenservice

ik had een kapot product ontvangen en de klantenservice heeft me gelijk een oplossing aangeboden. Erg vriendelijk geholpen. De andere producten waren wel goed, daar ben ik ook enorm blij mee.

Heerlijk relaxed verschonen

Super fijn kussen. Kind ligt er heerlijk stil op, waardoor verschonen en stuk sneller en gemakkelijker gaat dan op een standaard aankleedkussen.

Dank voor de mooie beoordeling en enthousiasme! Kinderen liggen inderdaad gewoon een stuk lekkerder dan op zo'n dun stukje schuim, en zijn daardoor een stuk rustiger bij het verschonen en aankleden.

Super service, super vriendelijk! Een echte aanrader!

Ik bestelde een speelkleed, Ik vroeg hen of het mogelijk was om deze vroeger te leveren om hem nog mee te kunnen nemen op reis! Ze hebben alles in het werk gesteld om deze na 3 dagen reeds te leveren! We mochten dan ook fier hun mooi speelkleed voor buiten meenemen :). 5 jaar gelden ook een voor ons dochter besteld, hij is nog steeds dagelijks in gebruik, zonder enig gebruiksspoor! Zeer gemakkelijk in onderhoud, super zacht! Top team! Top materiaal!

Bedankt voor jouw mooie beoordeling. Fijn te lezen dat je zo (al vele jaren) tevreden bent met het speelkleed en met onze service :-).

Snelle en goede levering

Fijne levering, ook in hun vakantietijd. Verzendtermijn op de site komt overeen met de werkelijkheid. Producten zijn goed en worden al veelvuldig gebruikt. Alles netjes in de doos en goed thuisbezorgd.

Over KidZ ImpulZ

KidZ ImpulZ maakt al jaren de handigste artikelen voor baby's, dreumessen en peuters. HANDMADE IN HOLLAND, ontwikkeld vanuit eigen ervaring met baby's en peuters. Wij ontwierpen de grote zachte én opvouwbare speelkleden en voegden hier later de buitenspeelkleden aan toe. Een nieuwe generatie XXL aankleedkussens gevuld met polystyreen korrels voor optimaal ligcomfort én 20 cm langer dan een normaal komt ook van onze hand. En door het gebruik van nylon zijn onze producten zeer DUURZAAM omdat ze zo lang mee gaan en navulbaar zijn. Kies de kleur die bij jou past want alle artikelen zijn verkrijgbaar in 15 tot 25 kleuren! Tot ziens op www.kidzimpulz.nl