Super stoer

Ik heb het legerprint zit/ligbed gekocht voor op de slaapkamer van mijn zoontje. Zo kan hij heerlijk zittend boekje lezen en kan er O een vriendje blijven slapen. Heb meteen een hoes besteld die je eromheen kan trekken . Zo makkelijk en super stoer. We zijn erg blij mee.

• Snelheid/Levertijd

Super service, super product en super vriendelijke medewerkers!

Een stoel besteld met naam, heel mooi gemaakt en is het kindje heel blij mee!

Goed verzorgd

Positief

Fantastisch!

Erg blij met het aankleedkussen XXL!

• Snelheid/Levertijd

Comfortabel stoeltje dat ze zelf kunnen verplaatsen. Dat je kunt personaliseren is een leuke optie. Hoezen zijn wasbaar dus super handig. Top service! Snelle levering!

• Snelheid/Levertijd

Heel goed geholpen, nadat bleek dat de tekst voor op het stoeltje te lang was, maar dit een fout van de website bleek te zijn. Ik ben netjes gebeld en in overleg is voor een andere tekst gekozen. Mijn zoontje is helemaal weg van zijn eigen stoel.

• Snelheid/Levertijd

zeer nuttig product. geweldige klantenservice

Geweldige klanten service! Ze beantwoorden meteen mij vragen en zijn ze heel efficient in het sturen van de kinder bankje. Onzetend leuk dat ze begrijpen dat ik de bank snel nodig had en met spoed naar mij gestuurd. Het bankje supper nuttig en goede kwaliteit van de katoene buijten stoff. Verbeterings punt. Aan het onderste deel van de bank iets toevoegen om de bank vast aan de vloer of muur te kunnen malen of het bank onderste deel iets zwarder maken? Voor de rest super leuke product. Mijn 2 jaar oid gebrukt het met plezier!

• Snelheid/Levertijd

Maatwerk en kwaliteit is top.

Prachtig producten besteld, erg blij mee. Eindelijk een zacht verschoningskussen dat niet te kort is + lekker dik

Topproduct

Mooie stoel voor de kleine waar ze lang plezier van kan hebben. Iemand die langs kwam vond het ook mooi en er ook gelijk een besteld als kado voor familielid met een kleine

Mooi produc5

Tot nu toe een fijn hulpmiddel. Een grooteel van de vulling eruit gehaald en bewaart voor later als het bijgevuld moet worden. Handig om dat op voorraad te hebben!

• Snelheid/Levertijd

Goede service op maat en erg vriendelijk

Nadat ik wat twijfelde over de kleur kreeg ik snel kleurstaaltjes over de post., en heb ik het huidige kleed kunnen ruilen! Fijn en persoonlijk contact!

• Snelheid/Levertijd

what you see what you get

Mijn bestelling was conform wat op de site vermeld stond. Levering op tijd.

Prima en snelle levering

Prachtig kinder bankje met naam besteld. Snelle levering

Super mooi speelkleed

Het speelkleed is makkelijk in gebruik en onderhoud. Wanneer hij niet gebruikt wordt kan het kleed opgevouwen worden. Na het spelen even afnemen met een doek en wanneer hij vies is kan hij in de wasmachine. Ideaal!

Sturdy

The mat is sturdy, and unlike other playmats, it doesn’t move when the baby is ‘commando crawling’. The thickness is 40mm, but my son still cries every time he loses his balance and falls on his head. Guess he’ll have to learn. :)

In 2012 en nu weer in 2020

Het werd gebruikt voor mijn neefje toen en nu voor mijn eigen kind. Wij zijn er ontzettend blij mee en ook omdat het jaren meegaat! Super

Superrr

Op tijd, goed geregeld

Goed!

Ik heb 2 XXL verschoningshoezen besteld ben der heel tevreden over de kwaliteit kan ik nog niet heel veel zeggen maar na 2 wasbeurten is het nog steeds netjes.

Kwalitatief en service gericht

Zeer prettige koop ervaring

• Snelheid/Levertijd

Dankjewel voor deze super beoordeling Dunja! Je maakt ons er heel blij mee!

Fijn geholpen, mooi product!

De service bij kidsimpulz is ontzettend goed. Bij twijfel over welke kleur te bestellen, mochten wij kleurenstaaltjes opvragen om de kleuren in “real life” te kunnen bekijken. Daarnaast heel makkelijk last minute nog de bestelling kunnen aanpassen..niks is te gek. Het buitenkleed is een groot succes, er wordt elke dag intensief (binnen én buiten) gebruik van gemaakt. Dik genoeg om op te rollen en te kruipen, maar dun genoeg om gemakkelijk op te ruimen.

• Snelheid/Levertijd

Wat een mooie beoordeling, het kan niet beter dan een 10 :-). Wij zijn hier heel erg blij mee! Dankjewel Anne!

Hele fijne en snelle levering

Een hele mooie en snelle levering. Ziet er heel goed en mooi uit.

• Snelheid/Levertijd

Dankjewel Claudia voor deze prachtige cijfers!

Goede, snelle en vriendelijke communicatie. Super mooi product en snelle levering. Kortom heel erg tevreden.

• Snelheid/Levertijd

Dankjewel Lys, wij geven jouw complimenten door aan onze klantenservice!

Mooi speelkleed en goede service

Het buitenspeelkleed besteld: helemaal perfect! Snelle levering en vriendelijke service.

• Snelheid/Levertijd

Voor de derde keer bestel bij Kidz Impulz. Leuk en duurzaam product. De laatste bestelling ging mis bij de bezorgingsdienst. Na een mail te hebben naar Kidz Impulz verstuurd over het probleemje. Hebben ze contact genomen met de betreffende bezorgdienst maar ook mij in de hoogte gehouden van wat er gaande was. Erg leuk om te zien hoe serieus je wordt genomen. Iets wat velen bedrijven echter van kunnen leren. Daarnaast waren zij zo vriendelijk om de zelfde product weer via een ander postorderbedrijf te sturen. Deze werd op de juist dag en tijd bezorgd. Dit allemaal tijdens hun wel verdiende vakantie tijd. Geen woorden voor. Supeeeeeeeeer TOP Ze hebben echt moeite gedaan

• Snelheid/Levertijd

Dankjewel Nadege voor jouw lovende woorden. Wij proberen inderdaad alles voor de klant te doen en zo te lezen wordt dat ook enorm gewaardeerd, ondanks dat er even iets mis ging bij de bezorging. Wij hopen je snel weer voor een 4e keer te mogen verwelkomen :-)!

Kind is tevreden

Mooi stoeltje waar kinderen erg blij mee zijn

Over KidZ ImpulZ

KidZ ImpulZ maakt al jaren de handigste artikelen voor baby's, dreumessen en peuters. HANDMADE IN HOLLAND, ontwikkeld vanuit eigen ervaring met baby's en peuters. Wij ontwierpen de grote zachte én opvouwbare speelkleden en voegden hier later de buitenspeelkleden aan toe. Een nieuwe generatie XXL aankleedkussens gevuld met polystyreen korrels voor optimaal ligcomfort én 20 cm langer dan een normaal komt ook van onze hand. En door het gebruik van nylon zijn onze producten zeer DUURZAAM omdat ze zo lang mee gaan en navulbaar zijn. Kies de kleur die bij jou past want alle artikelen zijn verkrijgbaar in 15 tot 25 kleuren! Tot ziens op www.kidzimpulz.nl