Snel en mooie kwaliteit

Leuk stoeltje. Mooie kwaliteit en snel geleverd! Top

Allés perfect , levering , bestelling , communicatie, het product zelf

Perfect op alle vlakken

• Snelheid/Levertijd

Er was iets niet goed met mijn bestelling, En dat is heel goed opgelost. Prima service

• Snelheid/Levertijd

Helemaal zoals de bedoeling was

Niets op aan te merken

Goede service & mooie kwaliteit

Super blij met het bestelde stoeltje. Goede kwaliteit en de naam mooi erop geborduurd. Fijne service en snelle reactie ook op de mail.

• Snelheid/Levertijd

Heel goede dienstverlening en communicatie naar de klant toe!

Top kwaliteit

Speeldeken besteld, zeer zware kwaliteit.

Geweldige kwaliteit

Snelle levering, stevige en mooie kwaliteit. Erg blij mee!

Leuke zit lig kussen

Mooie hoogte om op te zitten ook voor volwassenen. En ligt ook goed. Enige min puntje bij aankomst, dat ik de doos openmaakte waren de ritsen een stukje open. Dus aan de buitenkant zaten wat piepschuim balletjes. Ik hoop dat ze bij gebruik er nu wel in blijven zitten.

• Communicatie N.v.t.

Blij mee!

Mooie kwaliteit en goed meegedacht. Dochter heeft er al lekker op gespeeld.

Buitenspeelkleed is een topper

Buitenspeelkleed zit netjes in elkaar. In combinatie met de tas een aanrader.

• Snelheid/Levertijd

Goeie kwaliteit peuters erg blij mee.

Fijne levering ,goeie communicatie. Fijn dat het via whats app kon. Goeie kwaliteit,prijs best wel hoog maar is het best wel waard.

• Snelheid/Levertijd

Goed meegedacht, snel contact en verzending

Uniek

Super fijn aankleedkussen iets wat niet iedereen heeft wel zo leuk!

Heel erg mooie zitzak!

Mijn dochtee heeft een hele mooie zitzak gekregen voor haar verjaardag. Ze is er heel blij mee. De zak is heel goed gevuld en zit/ligt heerlijk. Ook werd hij extra snel verzonden zodat hij mooi op tijd binnen was.

Top product en service

Heel erg leuk kinderstoeltje besteld, dat megasnel werd bezorgd. We zijn er erg blij mee, met name onze oudste kat..!!!

• Snelheid/Levertijd

Mooi maar bij kindje dat kan staan onhandig

Het is kussen is mooi van kleur en materiaal wel wat glad. De naad waar je kindje lekker stabiel in ligt is als je kindje een beetje kan staan erg onhandig. Ze kunnen dan hun evenwicht bijna niet houden. Als ze in het midden van het kussen staan, staan ze met de voetjes in de naad. Dit staat vervelend dus pakken ze de rand van het kussen. Weg veilig gevoel.

• Communicatie N.v.t.

Leuke stoel voor kids

XXL stoel is mooi basic vormgegeven en kinderen (3 - 9 jaar) zitten er graag in. De losse hoes is wat prijzig, maar zo kun je nog wel een keer variëren. Bij ons gaat de stoel al een paar jaar mee, dus was het zeker de moeite een nieuwe hoes te bestellen.

Boven verwachting goed

Eerder had ik al een beoordeling ingevuld en naar jullie gestuurd. Maar goed,nu nogmaals dan. Alles goed geleverd. De “geweven” naam in het stoeltje was helemaal mooi gedaan. Bedankt

Top buiten speelkleden!

Heerlijke buiten speelkleden! 12 jaar geleden gekocht voor mijn eigen kids en nu een voor mijn nichtjes. Goede kwaliteit, leuk om de namen erop te laten borduren. De shopper is ook handig, die was er 12 jaar geleden niet! Aanrader voor iedereen met kleine kids.

• Snelheid/Levertijd

Van het begin tot het eind goed geholpen !

Geweldig speelkleed

Ik heb een speelkleed voor mijn dochter van 9 maanden besteld nadat ik best lang op zoek ben geweest naar een fijn en dik kleed. Dat heb ik nu gevonden, zowel binnen en buiten te gebruiken en makkelijk schoon te maken. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een fijn speelkleed. Ook perfect geleverd.

Fijne snelle service

Goede producten!

Prachtig speelkleed, snel geleverd

Ik heb het XL-buitenspeelkleed gekocht. Het werd snel geleverd en het is prachtig. Goede kwaliteit die waarschijnlijk lang meegaat. Op mijn vraag aan de klantenservice werd snel gereageerd met een helder en vriendelijk antwoord. Ik ben erg tevreden.

• Snelheid/Levertijd

Top service en communicatie!

Beetje aan de late kant een cadeau voor mijn nichtje besteld. Ik zag de levertijd van 3-5 werkdagen staan, maar waagde toch een gok en vroeg, indien mogelijk, of het eventueel sneller kon. Ik kreeg meteen een mail met de vraag of het een cadeau was en voor welke dag ik het nodig had enz. Communicatie was echt heel fijn, snel en open. Ze hebben zo hun best gedaan zodat ik hem toch nog op tijd binnen had. Ben super positief over ze. Echt een top bedrijf!!

Over KidZ ImpulZ

KidZ ImpulZ maakt al jaren de handigste artikelen voor baby's, dreumessen en peuters. HANDMADE IN HOLLAND, ontwikkeld vanuit eigen ervaring met baby's en peuters. Wij ontwierpen de grote zachte én opvouwbare speelkleden en voegden hier later de buitenspeelkleden aan toe. Een nieuwe generatie XXL aankleedkussens gevuld met polystyreen korrels voor optimaal ligcomfort én 20 cm langer dan een normaal komt ook van onze hand. En door het gebruik van nylon zijn onze producten zeer DUURZAAM omdat ze zo lang mee gaan en navulbaar zijn. Kies de kleur die bij jou past want alle artikelen zijn verkrijgbaar in 15 tot 25 kleuren! Tot ziens op www.kidzimpulz.nl