Goede producten

De product was goed.

• Snelheid/Levertijd

Mooie stoel maar slechte kwaliteit voor de prijs

Stoel is mooi, maar slechte kwaliteit. Valt snel om en is niet echt stevig.

Goed product

Goed product

Snelle levering, heel mooi product Zeer tevreden ,aanrader

• Snelheid/Levertijd

Super snel en super resultaat

Ik heb een product besteld die bedrukt zou worden. Ik heb via de mail gevraagd of het gestuurd kan worden binnen een paar dagen. Hierop heb ik een snelle reactie gehad. Mijn bestelling is ook op tijd geleverd. Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling.

• Snelheid/Levertijd

Top service en top product!!

Top service en top product!!

Super klantenservice

Na 1 mailtje dat we wat haast hadden voor een verjaardag werden we gelijk beantwoord en werd er spoed achter gezet!! En een erg mooie stoel binnengekomen op tijd! Super!

• Snelheid/Levertijd

De levering van de stoel die ik bestelde is snel geleverd.

• Snelheid/Levertijd

Leuke stoeltjes en snelle levertijd!

Waw !

Super tevreden met ons zeteltje! Mooie kleur, toffe naambewerking. Onze dochter is er zot van ! Ik raad het zeker aan, ook om als cadeau te geven. Zeer snel geleverd. Dank u !

• Snelheid/Levertijd

Stoeltje besteld voor ons zoontje met zijn naam. Ondanks zo vlak voor kerst super snel geleverd! Wij zijn er blij mee

• Snelheid/Levertijd

Snelle service en goede kwaliteit

We bestelden een zeteltje voor ons zoontje. Stevige schuim, stof van de hoes ook stevig en kwaliteit. De geborduurde naam is mooi gedaan. Een ideaal geboortegeschenk ook. Wordt verzonden in een doos die even groot is, dus gemakkelijk te vervoeren als je het ergens oppikt.

• Snelheid/Levertijd

Goede service en mooi product!

Heel stevig stoeltje en was snel geleverd. Erg blij mee.

Top product

Heerlijk speelkleed voor mijn baby

• Snelheid/Levertijd

levering was keurig op tijd

Fijn stoeltje

• Communicatie N.v.t.

Prima en leuk stoeltje

• Communicatie N.v.t.

Alles prima

Alles prima

• Snelheid/Levertijd

Geweldig snelle reacties op evt. vragen en snelle bezorging!

Zie bovenstaand

Aanrader!

Eerst gebeld omdat ik wat vragen had. Werd erg vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. Kussen is erg mooi en van goed materiaal. Mijn zoon van 4 ligt er heerlijk op, en blijft nu wel rustig liggen tijdens het verschonen. Door zijn verstandelijke beperking zal ik het kussen nog lang gebruiken, waardoor het erg fijn is dat het zulke goede kwaliteit is en hij er comfortabel op ligt.

Topservice en topkwaliteit

Vriendelijke telefonische uitleg en perfecte levering. Super bedrijf

Zeer goed geholpen

Ze letten op als de bestelling iets afwijkt van het normale (kleur combo bijvoorbeeld) en mailen dan even voor dubbel check.

tevreden

duidelijke website en info, vlotte levering

Superservice!

Er ging iets mis met mijn betaling, maar de klantenservice heeft mij goed en snel geholpen. Ik ben echt zeer tevreden en de kwaliteit van het kinder fauteuiltje is echt heel goed!!

fijn bedrijf

fijn geholpen

Goed materiaal

Mooi en degelijk materiaal

Over KidZ ImpulZ

KidZ ImpulZ maakt al jaren de handigste artikelen voor baby's, dreumesen en peuters. HANDMADE IN HOLLAND, ontwikkeld vanuit eigen ervaring met baby's en peuters. Wij ontwierpen de grote zachte én opvouwbare speelkleden en voegden hier later de buitenspeelkleden aan toe. Een nieuwe generatie XXL aankleedkussens gevuld met polystyreen korrels voor optimaal ligcomfort én 20 cm langer dan een normaal komt ook van onze hand. En door het gebruik van nylon zijn onze producten zeer DUURZAAM omdat ze zo lang mee gaan en navulbaar zijn. Kies de kleur die bij jou past want alle artikelen zijn verkrijgbaar in 15 tot 25 kleuren! Tot ziens op www.kidzimpulz.nl