Helemaal goed!!!

Is in goede staat aangekomen. De naam ook mooi erop gezet.

Ze doen wat ze zeggen!

Ik had een buitenspeelkleed bij kidsimpulz besteld en gevraagd of het zo snel mogelijk geleverd kon worden omdat ik het kleed mee wilde nemen op vakantie. Ik besefde wel dat ik eigenlijk veel te laat was met bestellen. Nou,"het is ze gelukt. Ik kreeg een prachtig kleed thuis gestuurd en nog eerder dan gedacht. We hebben er veel plezier mee gehad op vakantie.

Goed bedrijf

Net bedrijf, doet wat het zegt. Ik had navulling gekocht voor het aankleedkussen. Dat is door de licht gewicht korrels wel vreselijk om bij te vullen, het plakt overal aan en waait overal naar toe. Maar daarna hebben we weer een mooi kussen!

• Snelheid/Levertijd

Goed bereikbaar bij vragen, mooi product afgeleverd

Duidelijk mailverkeer, snelle levering ook ondanks het maatwerk wat ik besteld had. Top!

Super mooi en stevig!

Wij hebben de speelkleed met aan beide kanten een kleur naar keuze. Heerlijk groot formaat en de baby kan er lekker op spelen zonder de koud van de vloer te vullen. Snel bezorgd en stevig verpakt.

• Snelheid/Levertijd

Super mooi stoeltje, fijne communicatie en snelle levering 😍

Super mooi stoeltje, fijne communicatie en snelle levering 😍 Ben heel tevreden. Topservice!

Prachtig speelkleed

Een mooi kleed ontvangen van goede kwaliteit. Snelle levering. Kortom: zeer tevreden!

• Betrouwbaarheid

Uitstekende service en zichtbaar kwaliteit

Ik heb een stoel met naam voor me neef gekocht. Was de laatste paar en daarom sterk afgeprijsd. Kwaliteit is ontzettend goed, boven me verwachting, omdat hij ook een slechtere heeft voor de zelfde prijs weet ik het zeker! Normaal zou hij het op zijn verjaardag niet kunnen krijgen, maar na mijn mail contact hebben ze een spoed achter me bestelling gezet en per mail over de voortgang mij geïnformeerd. Eerder nooit zoiets meegemaakt. Bedankt voor jullie begrip en medewerking. Ga jullie aanraden!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie woorden, wij proberen inderdaad alles op alles te zetten om iets tijdig te leveren (mits binnen onze mogelijkheden) :-) fijn te lezen dat dat zo gewaardeerd wordt.

Eel snel geholpen en eccht goeie service

Super product!!!

Heel blij met het buitenspeelkleed. We kunnen er nu eindelijk gebruik van maken, ondanks de natte ondergrond ligt ons kleintje al lekker buiten te spelen.

• Betrouwbaarheid

Wat een geweldig bedrijf!!!

Een aankleedkussen besteld voor mijn kleinzoon. Maar doordat tijdens het vervoer het product was beschadigd, is na één telefoontje direct actie ondernomen en na een paar dagen was er een nieuwe binnen. Top!

• Betrouwbaarheid

Had per ongeluk alleen stoelhoes besteld kreeg daarop een mail met de vraag of ik de schuimblok er ook bij wilde wat natuurlijk zo was dus as zondag het perfecte kado een complete stoel met hoes

• Betrouwbaarheid

Ik heb een speel deken met camouflage print gewonnen. Wauw wat is hij groot en mooi. Hij kan buiten en de naam is erop geborduurd!

• Betrouwbaarheid

Kinderfauteuil met naam erop besteld voor een kinderverjaardag en bij de bestelling vermeld dat deze graag op tijd geleverd moest worden ivm de verjaardag. Niet alleen kreeg ik direct antwoord op mijn verzoek, de levering was ook nog eens sneller dan gevraagd. Toen er een klein foutje in het adres bleek te staan bij DHL, werd dit ook per direct opgelost. Ik kan niet anders zeggen dan top service!

• Betrouwbaarheid

Ik ben enorm blij met de Feed 'n Sleep. Past erg mooi om ons voedingskussen en onze zoon ligt er mooi en stevig in. Communicatie met KidZ ImpulZ was ook erg prettig en vlot!

Teleurstellend

Het aankleed kussen XL is erg dik en niet heel zacht. Onze dochter ligt er goed in qua formaat maar haar verschonen is heel vermoeiend door de onhandige vorm van het kussen.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Zeer goed!

Hele prettige en snelle dienstverlening. Speelkleed werd snel (in Belgie) geleverd

Supergaaf speelkleed!

Cadeau voor collega. Mooie kwaliteit, daar gaat de familie jaren plezier aan beleven! Stoer speelkleed S, leuke print (de blauwe legerprint) en mooi geborduurd. Heel snel geleverd. Kortom, hier een supertevreden klant!

Uitstekende kwaliteit!

3 jaar geleden heb ik bij jullie het aankleedkussen XXL gekocht en nu de 3e er bijna is nu navulling besteld en erin gedaan weer als nieuw! Een vriendin van me heeft haar mannetje er ook op verschoond en wou het kussen ook gelijk hebben omdat die veel groter is en comfortabeler dan een normaal aankleedkussen. Ook de voedingskussenhoes besteld echt ideaal houd alles mooi bij elkaar😄❤

• Betrouwbaarheid

Wel even achteraan moeten bellen aangezien het pakket er na 5 werkdagen niet was. Er bleek een productie probleem te zijn.

Beste klantenservice ooit

Het gepersonaliseerde zeteltje voor onze dreumes is echt een ontzettend leuke aanwinst. Het past mooi in ons interieur en ons zoontje zit er comfortabel en veilig door de goedgevormde leuningen aan de zijkant. Mijn ervaring met de klantenservice was top! Heel aangename communicatie: behulpzaam, vriendelijk en meer dan correct. Ik was zelf iets te laat met het inplannen van m'n kerstcadeaus, maar KidZ Impulz heeft alles gedaan om op tijd te leveren. Meer nog, het werd twee dagen voor de uitgerekende datum geleverd. Een aanrader!

Prachtig kussen, goede service

Ik heb het kussen zonder de Polystyreen bolletjes gekocht, omdat PS heel slecht voor het milieu is als het daarin terecht komt. De plastic soep in de oceaan bestaat voor een groot deel uit PS. Heel fijn dat ik de kussenhoes los kon kopen! Ik heb hem zelf gevuld met een oud dekbed en het is helemaal naar wens geworden 😄 Geweldig al die kleuren en leuk te combineren met de katoenen band.

• Betrouwbaarheid

Dit verschoonkussen had ik eerder moeten hebben!

We hebben nu het XL verschoonkussen voor onze dochter van 1,5 die alle kanten eerst opdraaide, nu blijft ze rustig liggen! Ideaal! Had ik eerder moeten weten :-)

• Betrouwbaarheid

Een supermooi en handig speelkleed!

Ik had voor dit kleed 2 andere kleden (van andere bedrijven) online besteld, maar deze teruggezonden ivm slechte kwaliteit/niet goed te reinigen. Dit kleed is van heel goede kwaliteit en ook goed schoon te maken. Het is ook superhandig dat je het op maat kunt bestellen en dat je keuze hebt uit zoveel verschillende kleuren. Het zandkleuren kleed dat wij hebben past goed bij onze houten vloer. Wij zijn heel tevreden met dit kleed en onze tweeling baby's spelen er graag op!

• Betrouwbaarheid

Mooi product en snelle levering

Ik heb een speelkleed laten maken voor mijn dochtertje. Dit kleed is precies wat ik zocht. Ze kan nu lekker op de grond spelen, waar ze meer ruimte heeft dan in de box, terwijl ze toch zacht ligt.

Over KidZ ImpulZ

KidZ ImpulZ maakt al jaren de handigste artikelen voor baby's, dreumessen en peuters. HANDMADE IN HOLLAND, ontwikkeld vanuit eigen ervaring met baby's en peuters. Wij ontwierpen de grote zachte én opvouwbare speelkleden en voegden hier later de buitenspeelkleden aan toe. Een nieuwe generatie XXL aankleedkussens gevuld met polystyreen korrels voor optimaal ligcomfort én 20 cm langer dan een normaal komt ook van onze hand. En door het gebruik van nylon zijn onze producten zeer DUURZAAM omdat ze zo lang mee gaan en navulbaar zijn. Kies de kleur die bij jou past want alle artikelen zijn verkrijgbaar in 15 tot 25 kleuren! Tot ziens op www.kidzimpulz.nl