Snelle reactie op mijn mail, zeer service gericht

• Snelheid/Levertijd

Kidzimpulz denkt mee, geeft eerlijk advies en alle mogelijkheden zijn te bespreken

Ik had contact opgenomen met Kidzimpulz aangezien ik graag de mat zilveren kleur zou willen hebben in een speelkleed, uiteindelijk ook een ronde poef op maat laten maken waarbij de eigenaresse alles met je bespreekt en de mogelijkheden bekijkt. Heel fijn en duidelijk en de producten zijn zoooo gaaf en stevig. Kortom echt een aanrader!

Super tevreden

Ik heb sinds kort het buitenspeelkleed van jullie aangeschaft. Het is heerlijk om de kids op te laten spelen. Zeker nu het weer wat kouder wordt goed te gebruiken.( Ook binnen) makkelijk schoon te maken. Het was ook snel geleverd. Enige minpuntje is de prijs. Ik vindt hem best duur.

• Communicatie N.v.t.

Mooi product

Het is een goed gevuld groot kussen.

• Snelheid/Levertijd

Totaal andere kleur dan op de foto

Kleur was omschreven als smaragdgroen, ontvangen kleur is blauw. Geen staaltje besteld omdat we verwacht hadden dat groen ook daadwerkelijk groen is. Geleverde kleur komt in de verste verte niet overeen met de foto en omschrijving. Klantenservice helpt helaas niet verder.

• Snelheid/Levertijd

Wij vinden het reuze jammer dat wij een 2 krijgen voor communicatie. Wij hebben namelijk dezelfde dag nog gereageerd op de mail van deze klant. Deze klant vroeg zich af of zij wel de juiste kleur had gekregen omdat zij de kleur meer blauw dan groen vond. Wij hebben aangeven dat zij zeker de juiste kleur had ontvangen. Helaas kregen wij geen reactie meer op onze mail en een week later ontvingen wij deze beoordeling. Opnieuw hebben wij contact gezocht met deze klant en aangegeven dat het altijd mogelijk is om vooraf een staaltje te ontvangen, omdat kleuren op elk beeldscherm anders worden weer gegeven. Ook onze levertijd staat op de website vermeld, deze is 3-5 werkdagen en het (gepersonaliseerde) stoeltje was er binnen 3 dagen dus wij vonden het wel jammer dat wij hiervoor een 6 kregen. Wij hopen dat deze klant toch veel plezier gaat hebben van haar stoeltje.

Mooie producten, goede eerlijke communicatie

Stoeltje voor ons 5 jarig slechtziend kindje besteld zodat hij lekker lui tv kan kijken maar wel vlak voor de tv kan zitten. Pracht stoel en hij is er erg blij mee. Opbergzak was vertraagd maar dat werd helder en eerlijk verteld!

• Snelheid/Levertijd

Kwaliteit straalt er vanaf!

Hoewel ik de fauteuil vooraf wel wat aan de prijs vond, ervaar ik nu dat het z’n geld dubbel en dwars waard is! Petrol is écht de kleur petrol, mooie stof, schuim is stevig, sterke ritsen en licht van gewicht maar wel sterk qua vorm. Ook de communicatie, ik had vooraf wat vragen, verliep goed en soepel. We zijn er erg blij mee en de service was top.

• Snelheid/Levertijd

aflevering en service naar tevredenheid

Oplettende medewerker die toch even checkt of de mailbestelling correct is !

• Snelheid/Levertijd

Snelle en correcte levering van mooie kindersofa!

Duidelijke website en zeer eenvoudig te bestellen. Snelle en correcte levering van mooie geborduurde kinderzetel.

• Snelheid/Levertijd

Dankjewel voor de mooie cijfers!

Easy order, very fast delivery with lots of updates

I ordered for our 1 year old a diaper changing pillow. The product came exactly as advertised. There is room to improve quality of packaging and unboxing experience. Interface steps for online purchasing was easy and delivery was very fast. I am satisfied and easily recommend

Thank you so much for your enthusiastic comments! This makes us very happy.

Cadeau werd goed ontvangen!

Snelle service, leuke opties. Top! Vond wel dat de kleuren afweken van wat ik op het beeldscherm had gezien, dat was jammer.

• Snelheid/Levertijd

Ondanks dat het bedrijf wegens vakantie gesloten was, toch snelle reactie op mijn mail en supersnelle levering!! Ook zeer tevreden over de XXL-verzorgingskussens :)

• Snelheid/Levertijd

Dank voor deze mooie blijk van waardering, daar zijn wij blij mee!

Snelle en goede service

Bestelling werd snel geleverd....... goed product!

• Snelheid/Levertijd

Prima kwaliteit en snelle levering

Boxkleed besteld (maatwerk) binnen 4 dagen in huis! Mooie kleur en zeer goede kwaliteit.

Prachtig aankleedkussen!

Mooi groot en comfortabel aankleedkussen op maat. Snel geleverd en mooie kwaliteit. Echt heel blij mee!

• Snelheid/Levertijd

Héérlijk Aankleedkussen met de beste service!

Ze hebben vaart gezet achter de levering, helemaal geweldig. Het Aankleedkussen zelf is super leuk, sterk en de baby ligt er heel ontspannen op, kortom perfect!

super

Vlotte service

Snel en mooie kwaliteit

Leuk stoeltje. Mooie kwaliteit en snel geleverd! Top

Allés perfect , levering , bestelling , communicatie, het product zelf

Perfect op alle vlakken

• Snelheid/Levertijd

Er was iets niet goed met mijn bestelling, En dat is heel goed opgelost. Prima service

• Snelheid/Levertijd

Helemaal zoals de bedoeling was

Niets op aan te merken

Goede service & mooie kwaliteit

Super blij met het bestelde stoeltje. Goede kwaliteit en de naam mooi erop geborduurd. Fijne service en snelle reactie ook op de mail.

• Snelheid/Levertijd

Heel goede dienstverlening en communicatie naar de klant toe!

Top kwaliteit

Speeldeken besteld, zeer zware kwaliteit.

Geweldige kwaliteit

Snelle levering, stevige en mooie kwaliteit. Erg blij mee!

Over KidZ ImpulZ

KidZ ImpulZ maakt al jaren de handigste artikelen voor baby's, dreumessen en peuters. HANDMADE IN HOLLAND, ontwikkeld vanuit eigen ervaring met baby's en peuters. Wij ontwierpen de grote zachte én opvouwbare speelkleden en voegden hier later de buitenspeelkleden aan toe. Een nieuwe generatie XXL aankleedkussens gevuld met polystyreen korrels voor optimaal ligcomfort én 20 cm langer dan een normaal komt ook van onze hand. En door het gebruik van nylon zijn onze producten zeer DUURZAAM omdat ze zo lang mee gaan en navulbaar zijn. Kies de kleur die bij jou past want alle artikelen zijn verkrijgbaar in 15 tot 25 kleuren! Tot ziens op www.kidzimpulz.nl