Helemaal top!

Heel leuk stoeltje. Ik had hem snel nodig, mailtje gestuurd en dezelfde dag werd hij nog verzonden. Top!!

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering en goed product

Fauteuil besteld voor onze twee jarige dochter. Hij was super snel binnen en ziet er zo mooi uit! Haar naam is verwerkt in de rugleuning. Kan niet wachten om deze te geven met kerst.

Gemakkelijk en snel

Op ons dagcentrum zijn nog niet alle (grotere) kinderen zindelijk. Fijn om een verschoonkussen op maat te kunnen bestellen voor op onze commode.

Prachtig speelkleed.

Ik had bij Kidz Impulz een groot speelkleed besteld, het werd supersnel geleverd en het ziet er heel mooi uit! De kinderen zijn er blij mee, ze kunnen er heerlijk op spelen.

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd

Heel mooi stoeltje en snel geleverd

Het stoeltje wat ik heb binnengekregen is zoveel mooier dan ik had verwacht! Een sjiek, degelijk en mooi ding. Het ziet er zo goed uit dat ik denk dat het na een paar jaar intensief kindgebruik nog mooi is. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en een goede service. Leuk dat ik dit bedrijf tegenkwam op Google!

Super Service

Ik had met spoed een bankje met een naam nodig ivm een verjaardag. Via whatsapp contact gehad en de hebben ervoor gezorgd dat het bankje op tijd binnen was. Mijn kids zijn er blij mee. Het contact overall gezien is fijn. Er was een klein foutje met de bedrukking maar ook dat is snel en super opgelost.

• Snelheid/Levertijd

Uitstekend, flexibele klantenservice en kwalitatief mooi product!

Product is heel mooi en goed en klantenservice was heel meewerkend en flexibel! Product uiteindelijk ruim op tijd binnen!

Mooie kaleidoacopen

Snelle bezorging en mooie kaleidoscopen voor de opening van ons kindcentrum Cornelis in Uitgeest

Mooi stoeltje

Snelle levering, fijne respons bij contact, leuk stoeltje!

Zeer goede communicatie

De producten zijn mooi afgewerkt en op maat gemaakt. De levering via DHL ging met de nodige problemen en vertraging (fouten DHL), de communicatie hierover met Kidz Impulz daarentegen liep zeer goed. Hebben elkaar dagelijks op de hoogte gehouden. De 1 ster wat betreft 'Snelheid/Levertijd' ligt dus aan DHL en niet aan Kidz Impulz, zij hadden het product heel snel vervaardigd en verzonden.

Mooie producten

Goed verpakt en mooie producten. Mijn 8 maanden oude zoontje ligt nu weer helemaal op het verschoningskussen :-) en mijn 5 jarige dochter is helemaal blij met haar fauteuil!

Super kleed! Goede klantenservice

heel blij mee

Superr leuk!

Geweldige service, mooie afwerking en blij kindje! Niets op aan te merken. Dank

• Snelheid/Levertijd

Prima service en mooi stoeltje

Stoeltje als cadeau besteld, prima levering en prettig contact met KidZ ImpulZ

• Snelheid/Levertijd

Goede service en snelle levering.

Snelle reactie na mijn mail met een vraag. Een verandering in mijn bestelling werd snel aangepast.

Goed product

Product zoals omschreven, snelle levering. Alleen jammer dat dhl zich niet aan de levertijd houdt.

Door een blinde gemaakt

Eén en al kreukels in de stof. Een witte rits in een taupe stoeltje welke ook nog eens scheef is ingezet waardoor de rits rechts naar voren trekt en dus ten alle tijden zichtbaar is. Het was bedoeld als kraam kado maar zulke rommel durfde we niet te geven dus en veel geld kwijt aan dit slecht gemaakte stoeltje en nog eens extra geld om een ander kado te kunnen geven.Waardeloos! Reageren op mail kost blijkbaar te veel moeite !

• Snelheid/Levertijd

Wij hebben naar aanleiding van deze review natuurlijk direct contact gezocht met Petra en aangegeven dat wij haar mail nooit ontvangen hadden (wij reageren altijd snel op mais). Wij hebben haar daarom gevraagd of zij deze mail opnieuw wilde sturen zodat we zouden kunnen reageren en helpen (mogelijk zat er een typfoutje in het mailadres). Helaas gaf Petra aan de mail niet meer in de verzonden items te hebben staan. Zij gaf aan dat het voor haar "een afgedane zaak was" en dat wij haar niet meer verder hoefden te helpen. Op onze vervolgmail is helaas niet meer gereageerd.

1e bestelling was bij dhl zoek geraakt. En na een email direct aan de slag gegaan en dezelfde week nog een nieuwe stoel mogen ontvangen! Mooie kwaliteit ook!

• Snelheid/Levertijd

Ik was niet tevreden over een ontvangen product, en heb dit kenbaar gemaakt aan Kids Impulz. Nadat we prettig contact hadden heeft Kids Impulz er alles aan gedaan om mijn ontevredenheid op te lossen. Chapeau, geweldige service en nette communicatie.

• Snelheid/Levertijd

Helaas was het kussen anders dan ik verwacht had. De service om te retourneren was super. Echt een leuke webshop met super leuke spullen en hele leuke kleuren! In de toekomst ga ik zeker een leuk bankje of stoeltje kopen voor onze dochter. Nogmaals dank je wel voor de goede service!!

Gaaf kleed

Het is een groot kleed, mooi afgewerkt en heerlijk zacht voor de kleintjes. Erg blij mee. Het bestellen ging snel en duidelijke informatie over de bestelling en levering.

Geweldige service

Topservice! Werd extra snel geleverd op verzoek en het stoeltje zit heerlijk aan mijn dreumes te zien.

Over KidZ ImpulZ

KidZ ImpulZ maakt al jaren de handigste artikelen voor baby's, dreumesen en peuters. HANDMADE IN HOLLAND, ontwikkeld vanuit eigen ervaring met baby's en peuters. Wij ontwierpen de grote zachte én opvouwbare speelkleden en voegden hier later de buitenspeelkleden aan toe. Een nieuwe generatie XXL aankleedkussens gevuld met polystyreen korrels voor optimaal ligcomfort én 20 cm langer dan een normaal aankleedkussen komt ook van onze eigen hand. En door het gebruik van nylon zijn onze producten zeer DUURZAAM omdat ze zo lang mee gaan en navulbaar zijn. Kies de kleur die bij jou past want alle artikelen zijn verkrijgbaar in 15 tot 25 kleuren! Tot ziens op www.kidzimpulz.nl