Prettig en behulpzaam

In het verleden 2 stoeltjes gekocht met naam zagen er mooi uit. Laatst wilde ik er nog 1 en werd prima geholpen met invoeren van bestelling en snelle levering. De stoelen gaan heel lang mee en worden na 2 jaar nog steeds gebruikt.

• Snelheid/Levertijd

8 jaar geleden deze kussen gehad, deze was zo toen zo goed bevallen dat ik m weer wilde.

• Snelheid/Levertijd

Service is goed, xxl kussen is niet zo handig als gedacht.

Service is goed, verzend tijd is ook goed. Het XXL verschoonkussen zelf vonden we helaas niet zo praktisch. In het midden van het kussen zit een diepe kuil waardoor we ons kindje moeilijk konden verschonen. Vooral onderkant van de billen vonden wij lastig schoon te maken bij poep luiers. Ook is het kussen glad aan de onderkant waardoor het makkelijk verschoof over de commode. Na overleg klantenservice hebben we tips gekregen voor het gebruik van het kussen, maar voor ons werkte dit echter niet. Daarna met klantenservice gelukkig tot een oplossing gekomen en het kussen retour kunnen sturen.

• Snelheid/Levertijd

heel blij met deze aankoop

gemakkelijk, praktisch en hopen dat het veel langer meegaat dan onze normale verzorgingskussens, we gebruiken ze nog maar een week, dus qua kwaliteit weten we niet hoe lang wij ermee zullen doen, dus de beoordeling van de punten na zo'n korte periode is alleen voor ons maar hopen dat we er lang kunnen gebruik van maken

• Snelheid/Levertijd

Mooie producten en vriendelijke klantenservice

Een stoeltje besteld voor onze dochter van bijna 1,5 jaar. Ze zit er vol trots in haar boekjes te lezen! Met het bestellen is er iets fout gegaan, waardoor ik een ander kleur kussentje had gekregen dan besteld. De klantenservice was erg vriendelijke en stuurde mij direct een nieuw kussentje op. Kortom: tevreden!

• Snelheid/Levertijd

Produkt lijkt goed, de wijze van verpakking is een groet aanfluiting!

Het product daar valt nu natuurlijk nog weinig van te zeggen, de tijd zal het leren. Dat lijkt wel oke. Maar de manier waar het product is verpakt is beneden alle peil. We hebben een aankleedkussen van 100x70x3 cm ontvangen, deze is twee keer onzorgvuldig dubbelgevouwen. De vouwen zijn er nu een week later nog niet uit, en het lijkt erop dat we daarmee moeten leven. Kan dat niet op een vakkundiger manier, zonder dat het gevouwen wordt? Bijvoorbeeld door het op te rollen??

• Snelheid/Levertijd

Snelle service, goede kwaliteit!

Tja, hoeveel toelichting moet ik geven? Snel geleverd, mooi maatwerk. De kwaliteit zal zich de komende jaren moeten bewijzen, maar mijn collega's van de opvang zijn enthousiast. Dank KidsImpulZ!

• Snelheid/Levertijd

Bij vragen over jouw bestelling word je op een heel vriendelijke manier geholpen.

Goed. Geen problemen

Ik heb een stoeltje met zwarte stof en roze naam. Goeie kwaliteit. Is stevig genoeg voor mijn kleine meid.

• Snelheid/Levertijd

Zou niet weten wat er beter zou kunnen. Geweldige service!

• Snelheid/Levertijd

Goed product, snelle levering.

Mooie zitzak van goede kwaliteit

Mooie zitzak van goede kwaliteit

super

Bedankt voor het zeteltje mijn kleinkind zal blij zijn ze word 1 jaar op 11 Frebruari Groeten Benny

Toppie

• Snelheid/Levertijd

Prachtig stoel besteld voor mijn zoontje. Een dag na order, kregen we een bericht dat de kleur helaas niet meer Leverbaar was en er werd voorgesteld om evt een andere kleur te doen. Dit was voor ons geen probleem. We kregen al snel de stoel geleverd en wat is het een prachtig ding. Erg tevreden. Goede kwaliteit.

• Snelheid/Levertijd

Dankjewel voor deze mooie beoordeling!!

Top ervaring en top stoel!

Alle kids doe op de verjaardag zijn geweest waren gelijk weg van het stoeltje. Ook als speelobject een leuk ding!

• Snelheid/Levertijd

Fijn te horen dat het stoeltje zo goed in de smaak viel!!

Direct reactie na bestelling.

Heel handig voor de commode leuke kleur ook Snel bezorgd

Heel handig voor de commode leuke kleur ook Snel bezorgd

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd

Top dat je zo blij bent met het aankleedkussen XXL en de bijpassende hoes! :-)

Goede producten

De product was goed.

• Snelheid/Levertijd

Mooie stoel maar slechte kwaliteit voor de prijs

Stoel is mooi, maar slechte kwaliteit. Valt snel om en is niet echt stevig.

• Snelheid/Levertijd

Wij waren wel verrast over de onvoldoende voor de levertijd. Wij hebben het daarom direct nagekeken : jouw bestelling is op donderdagavond 6 januari om 19.18 uur geplaatst en de bestelling is op vrijdag 7 januari verzonden. Dat is meteen de volgende dag. Maar wij zagen wel dat jouw bestelling door de DHL inderdaad pas op dinsdag 11 januari bezorgd is. Dat is natuurlijk heel erg jammer want wij hebben de bestelling binnen 24 uur verzonden maar blijkbaar is de DHL het pakket pas op maandag gaan verwerken :-(. Onze excuses voor het ongemak. Wij gaan dit goed blijven monitoren. Zoals je ziet vinden wij klanttevredenheid heel belangrijk en wij hebben weer van jouw beoordeling geleerd, dus bedankt voor jouw input.

Goed product

Goed product

Snelle levering, heel mooi product Zeer tevreden ,aanrader

• Snelheid/Levertijd

Super snel en super resultaat

Ik heb een product besteld die bedrukt zou worden. Ik heb via de mail gevraagd of het gestuurd kan worden binnen een paar dagen. Hierop heb ik een snelle reactie gehad. Mijn bestelling is ook op tijd geleverd. Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling.

• Snelheid/Levertijd

Fijn dat je onze klantenservice en versnelde levering zo waardeert :-) daar zijn wij blij mee!

Top service en top product!!

Top service en top product!!

Super klantenservice

Na 1 mailtje dat we wat haast hadden voor een verjaardag werden we gelijk beantwoord en werd er spoed achter gezet!! En een erg mooie stoel binnengekomen op tijd! Super!

• Snelheid/Levertijd

Dank voor de mooie review, fijn te lezen dat het cadeau er op tijd was en in de smaak viel!

Over KidZ ImpulZ

KidZ ImpulZ maakt al jaren de handigste artikelen voor baby's, dreumesen en peuters. HANDMADE IN HOLLAND, ontwikkeld vanuit eigen ervaring met baby's en peuters. Wij ontwierpen de grote zachte én opvouwbare speelkleden en voegden hier later de buitenspeelkleden aan toe. Een nieuwe generatie XXL aankleedkussens gevuld met polystyreen korrels voor optimaal ligcomfort én 20 cm langer dan een normaal komt ook van onze hand. En door het gebruik van nylon zijn onze producten zeer DUURZAAM omdat ze zo lang mee gaan en navulbaar zijn. Kies de kleur die bij jou past want alle artikelen zijn verkrijgbaar in 15 tot 25 kleuren! Tot ziens op www.kidzimpulz.nl