Zou niet weten wat er beter zou kunnen. Geweldige service!

• Snelheid/Levertijd

Goed product, snelle levering.

Mooie zitzak van goede kwaliteit

Mooie zitzak van goede kwaliteit

super

Bedankt voor het zeteltje mijn kleinkind zal blij zijn ze word 1 jaar op 11 Frebruari Groeten Benny

Toppie

• Snelheid/Levertijd

Prachtig stoel besteld voor mijn zoontje. Een dag na order, kregen we een bericht dat de kleur helaas niet meer Leverbaar was en er werd voorgesteld om evt een andere kleur te doen. Dit was voor ons geen probleem. We kregen al snel de stoel geleverd en wat is het een prachtig ding. Erg tevreden. Goede kwaliteit.

• Snelheid/Levertijd

Dankjewel voor deze mooie beoordeling!!

Top ervaring en top stoel!

Alle kids doe op de verjaardag zijn geweest waren gelijk weg van het stoeltje. Ook als speelobject een leuk ding!

• Snelheid/Levertijd

Fijn te horen dat het stoeltje zo goed in de smaak viel!!

Direct reactie na bestelling.

Heel handig voor de commode leuke kleur ook Snel bezorgd

Heel handig voor de commode leuke kleur ook Snel bezorgd

• Snelheid/Levertijd

Top dat je zo blij bent met het aankleedkussen XXL en de bijpassende hoes! :-)

Goede producten

De product was goed.

• Snelheid/Levertijd

Mooie stoel maar slechte kwaliteit voor de prijs

Stoel is mooi, maar slechte kwaliteit. Valt snel om en is niet echt stevig.

• Snelheid/Levertijd

Wij waren wel verrast over de onvoldoende voor de levertijd. Wij hebben het daarom direct nagekeken : jouw bestelling is op donderdagavond 6 januari om 19.18 uur geplaatst en de bestelling is op vrijdag 7 januari verzonden. Dat is meteen de volgende dag. Maar wij zagen wel dat jouw bestelling door de DHL inderdaad pas op dinsdag 11 januari bezorgd is. Dat is natuurlijk heel erg jammer want wij hebben de bestelling binnen 24 uur verzonden maar blijkbaar is de DHL het pakket pas op maandag gaan verwerken :-(. Onze excuses voor het ongemak. Wij gaan dit goed blijven monitoren. Zoals je ziet vinden wij klanttevredenheid heel belangrijk en wij hebben weer van jouw beoordeling geleerd, dus bedankt voor jouw input.

Goed product

Goed product

Snelle levering, heel mooi product Zeer tevreden ,aanrader

• Snelheid/Levertijd

Super snel en super resultaat

Ik heb een product besteld die bedrukt zou worden. Ik heb via de mail gevraagd of het gestuurd kan worden binnen een paar dagen. Hierop heb ik een snelle reactie gehad. Mijn bestelling is ook op tijd geleverd. Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling.

• Snelheid/Levertijd

Fijn dat je onze klantenservice en versnelde levering zo waardeert :-) daar zijn wij blij mee!

Top service en top product!!

Top service en top product!!

Super klantenservice

Na 1 mailtje dat we wat haast hadden voor een verjaardag werden we gelijk beantwoord en werd er spoed achter gezet!! En een erg mooie stoel binnengekomen op tijd! Super!

• Snelheid/Levertijd

Dank voor de mooie review, fijn te lezen dat het cadeau er op tijd was en in de smaak viel!

De levering van de stoel die ik bestelde is snel geleverd.

• Snelheid/Levertijd

Leuke stoeltjes en snelle levertijd!

Waw !

Super tevreden met ons zeteltje! Mooie kleur, toffe naambewerking. Onze dochter is er zot van ! Ik raad het zeker aan, ook om als cadeau te geven. Zeer snel geleverd. Dank u !

• Snelheid/Levertijd

Stoeltje besteld voor ons zoontje met zijn naam. Ondanks zo vlak voor kerst super snel geleverd! Wij zijn er blij mee

• Snelheid/Levertijd

Snelle service en goede kwaliteit

We bestelden een zeteltje voor ons zoontje. Stevige schuim, stof van de hoes ook stevig en kwaliteit. De geborduurde naam is mooi gedaan. Een ideaal geboortegeschenk ook. Wordt verzonden in een doos die even groot is, dus gemakkelijk te vervoeren als je het ergens oppikt.

• Snelheid/Levertijd

Goede service en mooi product!

Heel stevig stoeltje en was snel geleverd. Erg blij mee.

Top product

Heerlijk speelkleed voor mijn baby

• Snelheid/Levertijd

levering was keurig op tijd

Fijn stoeltje

Prima en leuk stoeltje

Gijsbrecht van Amstelstraat 432 1216 CD Hilversum

+31 35 205 5024

Over KidZ ImpulZ

KidZ ImpulZ maakt al jaren de handigste artikelen voor baby's, dreumesen en peuters. HANDMADE IN HOLLAND, ontwikkeld vanuit eigen ervaring met baby's en peuters. Wij ontwierpen de grote zachte én opvouwbare speelkleden en voegden hier later de buitenspeelkleden aan toe. Een nieuwe generatie XXL aankleedkussens gevuld met polystyreen korrels voor optimaal ligcomfort én 20 cm langer dan een normaal aankleedkussen komt ook van onze eigen hand. En door het gebruik van nylon zijn onze producten zeer DUURZAAM omdat ze zo lang mee gaan en navulbaar zijn. Kies de kleur die bij jou past want alle artikelen zijn verkrijgbaar in 15 tot 25 kleuren! Tot ziens op www.kidzimpulz.nl