Greetz, waardeloos!

Jaren bestelde ik bloemen voor verjaardagen van ver wonende vrienden en kennissen. Altijd kon ik daar een klein mini kaartje bij doen voor de prijs van een euro ofzo... "Weet je wat" dacht Greetz, "Laten we stoppen met die mini kaartjes en de klanten verplichten om er dan een normale kaart van vier euro bij te kopen, zo maken we nog meer winst.".... Jup. Je bent een vaste klant verloren met je winst ;) Genieten dit soort bedrijven. En de wereld wordt er alleen maar mooier op.

Great(z)

Makkelijk, leuk en snel een kaart ontwerpen en opsturen

Agressieve verkoopmethode

Zojuist een kaart besteld. Het is bijna onmogelijk om gewoon alleen een kaart te bestellen en niet verkeerd te klikken. Tot vervelens toe worden allerlei extra diensten en producten aangeboden, en dan dus meerdere keren dezélfde, voor je uiteindelijk kunt bestellen. Ze gokken er denk ik op dat je per ongeluk dan verkeerd iets aan klikt. Het is dat ik nu vanuit het buitenland moet versturen, maar thuis weer gewoon naar de Bruna of zo. Veel keuze, je ziet wat je verstuurt en bezorgtijd is hetzelfde.

Waardeloos

Ik heb nu al een aantal keer een kaart en of ballon laten bezorgen en daar grof geld voor betaald om op een bepaalde dag te laten bezorgen. Nu ook weer vaderdag, ik dacht slim te zijn en ervoor te kiezen dat de kaart op zaterdag bezorgd zou worden ( en dacht nog dat het misschien wel maandag zou kunnen zijn) maar vandaag , DONDERDAG, is de kaart pas bezorgd ! Echt waardeloos !! En dit was bij Moederdag ook al het geval. Sorry hoor maar hier betaal je niet die belachelijk hoge verzendkosten voor.

Greetz verzoekt je verrassingsmoment

4 dagen over een kaart doen waardoor het verrassingsmoment gemist wordt. Dit is niet de eerste keer. Ben echt helemaal klaar met Greetz.

Waardeloos

Heb een kaart besteld om te laten bezorgen per koerier Kaart en verzendkosten €10 Geen kattepis dus Je gaat ervan uit dat de kaart dan toch eens een keer op tijd bezorgd wordt Nou mooi niet Gisteren niet Vandaag niet Vraag me af wanneer dan wel Hij was voor mijn kleindochter omdat ze geslaagd is Voor mij een grote teleurstelling Kaarten komen zo wie zo nooit op tijd aan Vandaar mijn keuze voor een koerier Track en trace code is gewoon bullshit Blijft toch op hetzelfde staan Mijn laatste kaart heb ik besteld Heel jammer

Fantastisch om je vrienden en familieleden te verrassen

Om vanuit het uitdenkend je familieleden en vrienden te verrassen is Greetz dé kaarten webshop. Heel veel keuze, makkelijke site en punctueel! Mijn top keuze!

Waardeloos! Altijd te laat bezorgd

Wat een drama is de service van Greetz. Als je in 3 maanden tijd 2 bestellingen (op tijd!) plaatst, maar ze slagen er niet om ze op de juiste dag te bezorgen. Toen ik zag dat de track en trace van het koeriersbedrijf niet meer werd bijgewerkt, maar het pakket nog steeds niet bezorgd was, nam ik telefonisch contact op met de klantenservice van Greetz. Mevrouw, we gaan contact zoeken met de koerier en een update vragen. Wij sturen u een update per e-mail. Dit kan ca. 15 minuten duren. Vanaf nu houden we contact via de mail. Verrassend genoeg (of beter misschien: ongeloofwaardig genoeg) had ik binnen een paar minuten de e-mail met een update: pakketje zou dezelfde dag nog bezorgd worden. Niets was minder waar, ‘s avonds om 22.00 uur gaf de track en trace aan dat vanwege een calamiteit het pakket niet meer bezorgd kon worden. Weg verrassing op iemands trouwdag! Ik stuurde nog 3 e-mails in reply naar de klantenservice. Wij houden contact … dat moet je niet zo nauw nemen met klanten. Ik heb gevraagd om restitutie, maar Greetz is per mail onbereikbaar. Geen enkele reactie in antwoord op mails. Wel een enquete of ik tevreden was. Dag Greetz, dit was mijn (en onze) laatste bestelling. Ik verwijs iedereen door naar Hallmark, Bloompost, brievenbuspost, Fleurop … dan heb je een veel grotere kans dat je verrassing aan komt.

Slecht

4 dagen voor verjaardag kaart gemaakt voor mijn kleindochter haar verjaardag , vind het zo teleurstellend dat die niet op aangegeven dag bezorgd word ! Laatste keer bestellen hier

Jarenlange feestvreugde!

Ik gebruik Greetz al vele jaren om mensen op speciale momenten te verrassen. De kaarten zijn hip en er is een enorm aanbod, zodat je altijd wel iets geschikts vindt. Met foto’s en stickers kun je er ook echt iets persoonlijks van maken. Ook kun je leuke cadeautjes versturen, de bloemen en vaasjes zijn altijd leuk en van goede kwaliteit. Ook het snoep, de wijn, de sieraden en wellness producten werden door mijn ontvangers gewaardeerd. De enige reden waarom ik 4 sterren geef i.p.v. het maximale aantal, is dat bij mijn laatste bestellingen de levering (meerdere dagen) te laat kwam. En dat is natuurlijk jammer. Toch ben ik een tevreden klant en zal Greetz graag blijven gebruiken.

Voor Moederdag een bestelling geplaatst en wat was ze blij met het cadeautje. Zeer geslaagd en dankjewel voor de super service.

Week van tevoren besteld, nog niet binnen

Ik bestelde jaren bij Greetz leuke kaarten voor elk moment (moederdag, verjaardag, kerst) Het is nu al voor de 3 keer in enkele maanden tijd gebeurd dat ik ruim een week van tevoren kaarten bestel en dat deze na 10 dagen nog niet binnen is. Dat dit 1 keer kan gebeuren prima, echter 3x achter elkaar en er ook nog voor betalen en de ontvanger teleurstellen omdat deze denkt dat je het vergeten bent… is dit wel een grote irritatie.

6 dagen te laat geleverd

4 dagen vooraf een kaart besteld voor een verjaardag van een kindje. De kaart werd 6 dagen later dan de gekozen datum pas gekozen. Klantenservice gesproken en heb tegoed gehad. Wilde een gedeelte van het geld terug gezien ik geen vertrouwen meer heb in Greetz. Het is namelijk niet de eerste keer dat mijn bestelling niet op tijd is geleverd. Ik zal nooit meer gebruik maken voor Greetz.

Superaanbod

Super veel kaarten om uit te kiezen. Duidelijk onderverdeeld in categorieën. Ook eenvoudig om foto’s toe te voegen. Of eigen tekst. Je hoeft er de deur niet voor uit.

Gemakkelijk vanuit mijn stoel

Prima, ruime keuze, makkelijk vanuit eigen stoel kaarten kiezen, en leuk die ook te kunnen bewerken.

Te laat bezorgd - waardeloos

Bloemen, fles bubbels en een kaart besteld voor de 50ste verjaardag van een collega. Week voor de datum besteld en nog wordt het te laat geleverd. . Geen leuke verrassing als het te laat bezorgd wordt. Niet bestellen hier.

ongeloofwaardig

‘Voeg 3 momenten toe in uw kalender en ontvang een gratis kaart’ Hier ben ik al 2 keer ingetrapt, geen gratis kaart en ook de klanten’’service’’ liegt Ik ben nu wel klaar met greetz

Niet op tijd geleverd, ondanks bestelling 10 dagen vooraf!

Omdat wij in het buitenland waren, bestelden we een kaartje 10 dagen vóór de verjaardag onze dochter. Het kaartje kwam 2 dagen te laat aan. Toen waren wij al terug en konden dit eigenlijk zelf afgeven. De uitleg van de klantendienst is dat ze het op tijd hebben meegegeven en dat POST NL soms wat langer tijd nodig heeft voor de bezorging. Hier hebben wij geen begrip voor! Als de tijd er ís, geef het dan toch vroeger mee met POST NL? Beter te vroeg dan te laat? Dit was de laatste bestelling bij Greetz.

Wordt op tijd bezorgd en ziet er mooi uit!

Kaarten zien er , aldus ontvangers, prachtig uit. Stuur ze altijd ruim opvang te boren zodat ze op de juiste dag bezorgd worden en dus niet te laat. Ben heel tevreden.

Top kaarten

Hele leuke kaarten voor iedere gelegenheid!

Zijn heel goed en snel

Ik bestel altijd bij greetz kaarten en kados en ik ben er super tevreden mee.

Heel erg handig.

Ik gebruik nu al meer dan 20 jaar Greetz en sinds kort ook Greetz plus. Ik vergeet geen verjaardag en de kaarten zijn erg mooi. Met greetz plus krijg je standaard 30% korting. Altijd handig meegenomen. Tevreden gebruiker dus.

Deze week een bestelling gedaan met helaas in adressering een door mij gemaakt foutje. Via chatbot een medewerker online fout kunnen uitleggen en heel snel alles verholpen. Top service. Nogmaals dank.

Goed geregeld

Ik maak regelmatig gebruik van Greetz omdat ik in het buitenland woon en op deze manier an ik altijd een kaartje en/of cadeautje precies op tijd laten bezorgen

Al jaren mijn favoriet

Sinds 2011 mijn favoriete website voor het verzenden van kaarten, cadeaus en wensen naar iedereen in mijn contactenlijstje. Altijd op tijd en netjes bezorgd en met soms leuke kortingen en aanbiedingen.

Laarderhoogtweg 20

1101EA Amsterdam