Werkt makkelijk

op een eenvoudige en makkelijke manier je pist laten versturen

Ben een tevreden klant

Prima reactie op iets wat niet helemaal goed ging, maar wat niet heeft geleid tot vertraging.

Mooie collectie, leuke acties, klantvriendelijk.

Prettige site, leuke producten

Makkelijk en snel bestellen

Altijd keurige bezorging.

Tot nu toe alleen maar positief over Greetz. Bezorging is altijd op de afgesproken tijd. Laatst was een meegestuurde ballon leeggelopen. Er werd keurig een nieuwe ballon bezorgd, al de andere dag.

Storing

Heel attent dat een storing aan jullie kant benoemt wordt en ik er zelfs nog een gratis kaart bij krijg.

Gebruik Greetz al een aantal jaar en ben erg tevreden. Hele mooi kaarten en cadeaus. Ik raad het zeker aan om het een keer te proberen! ;-)

Veel te laat bezorgd

Op donderdag een kaart besteld om zo snel mogelijk te laten bezorgen, tot op heden is hij nog steeds niet bezorgd. Dit is niet de eerste keer dat producten/kaarten te laat bezorgd worden.

Wat een fijne, gemakkelijke site!

Je kan alle kaarten al op datum zetten wanneer je het bezorgt wilt hebben. Adressen opslaan. Kortom prima!

Komt beloftes naar. Zeer goede afdruk.

Vanaf het begin ben ik enorm verrast door de mogelijkheden van het verzenden van deze unieke kaarten

Dit komt doordat een mevrouw van de NAH(niet aangeboren hersenletsel)mij heeft gezegd dat ik beter via Greetz mijn kaarten kan laten verzenden!

Geweldig gewoon

Ik had een mooie kaart laat in de avond samen gesteld En de dag erop al in de brievenbus Gewoon geweldig

ruined party

Ordered a beautiful flower bouquet to my wife for her birthday. 5 minutes before the delivery they reported the package lost. Ruined a surprise they are up to.I will never use this untrustworthy website. NEVER!

Slechte service, probeer t ergens anders

Heb veel geld uitgegeven om iemand voor zijn 50e iets leuks te laten bezorgen, maar het is nooit bezorgd. Bij contact met greetz heb ik na 4 dagen nog geen reactie

Al vaak kaartjes besteld maar nu een kaartje met bloemen besteld. Super goeie kwaliteit en verse bloemen! De bezorging is super snel en geeft precies aan wanneer het is bezorgd en bezorgd gaat worden. Ik ben super tevreden.

Altijd goed, leuk en makkelijk!

Altijd leuk als je in deze coronatijd niet in staat ben om bv de bij je kleinkind langs te gaan, heb je toch een manier om even iets bijzonders te doen.

Het woord zegt het precies: SUPER

in deze (corona) tijd is Greetz geweldig!

Zonder Greetz zou ik mijn dierbare niet kunnen verwennen

Jammer dat ik de gratis postzegel niet kreeg vandaag met mijn bestelling van 2 kaarten.

100% tevreden <3

Helemaal vanuit Rusland hebben we een leuk gepersonaliseerd cadeautje voor onze vriendin in België kunnen bestellen. Snel en makkelijk en op tijd geleverd! Heel erg BEDANKT!

Zo makkelijk om een kaart of cadeau te verzenden. Zeker als geen tijd of geen zin hebt om naar de winkel te gaan. De korting op postzegels of verzendkosten maakt het nog fijner. Daar haak ik altijd op in, scheelt weer kosten. En de bezorging was tot nu op tijd, geweldig Greetz, TOP!

Altijd goed!

Altijd goed en leuk

Erg tevreden.. Top site

Mijn kleinkind woont in andere provincie en dan kan ik haar toch een cadeau en kaart vaker sturen.. Verder als iemand jarig is altijd fijn dat je een kaartje krijgt. Wie vind dat niet leuk... Iedereen toch Top site. Leuke cadeaus en veel mogelijkheden.. Echt aanrader...