Leuk mogelijkheden die betaalbaar zijn!

Ruime keuze en betrouwbare service.

Top snelle bezorging

leuk top snel wel prijzig

Ik ben heel erg tevreden.

Ik vind greetz fijn om kaarten naar iemand te sturen. Zijn altijd goed op tijd en je hoeft er zelf de deur niet voor uit erg makkelijk.

Echt jammer

Ik had een tekst toegevoegd in de kaart, helaas is deze NIET in de kaart geprint! Baal hier echt enorm van! Ik heb aan de jarige moeten vertellen dat ik de afzender was! Niet zoals ik t bedoeld had! Niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft!!

Altijd op tijd

mijn ervaring is dat de verzending altijd goed verloopt, op tijd en netjes bezorgd

Gewedig

Toppie zeer goede service

Prachtige collectie kaarten.

Moeilijk om foto's te uploaden met Apple apparaten. Erg jammer!

Prettig

Greetz is handig en veelzijdig ..

Niet gekregen wat ik besteld had.

Ik had een boeket met vaas besteld en kreeg een vaas gladiolen. Hier was ik zeer teleur gesteld over.

Prachtig boeket, goede bezorging

Lekker makkelijk krijg herinneringen zodat ik niets vergeet

Altijd goede service

Wat ik bestel gaat vlot en goed, er moeten wel meer kaarten komen de keuzes raken op.

Korting code

Kon deze niet activeren

Helaas niet geleverd op de aangegeven dag.

Kaart en cadeau helaas niet geleverd op aangegeven datum......

Betrouwbaar, goede bezorging. Leuk dat ik zelf veel aan de kaarten kan aanpassen

Op een snelle manier een ander blijmaken

Natuurlijk is een handgeschreven of zelfgemaakt kaartje het leukste om te krijgen, maar als dat even niet kan of lukt is dit het beste alternatief. De post wordt snel bezorgd en je hebt een lach op het gezicht van de ander

Top kaarten

Lekker handig , je hoeft de deur niet uit en je kaart kun je al ver van te voren klaarzetten greets bezorgd op de aangegeven dag !

Kaart niet bezorgd

Meestal geen problemen maar nu is kaart gewoon niet bezorgd en ook niks meer gehoord waarom.

leuke ervaring om iemand op deze manier te verrassen

Keuze om iemand te verrassen met diverse leuke surprises!

Een fantastische manier om gemakkelijk iemand blij te maken!

Ik heb een gepersonaliseerde kaart gemaakt met foto's. Meteen een heel duidelijk voorbeeld, snelle afwikkeling van betaling en verzending. Top!

Ik ben een ‘last minute’ kaart stuurder, vaak geen tijd om nog even een kaart te kopen op de post doen etc. Greetz werkt perfect voor mij. Nooit meer te laat met kaartjes. Ruim assortiment ook.

Ruime keuze, tijdige levering

De keuze van verschillende lettertypes om je tekst te schrijven vind ik ook prettig. Sommige zijn bijna niet van een echt handschrift te onderscheiden.

Helemaal tevreden

Gemakkelijk vanuit de luie stoel kaart naar keuze kiezen of met eigen foto. Kan de datum van bezorging aan geven. Nu tijdens de corona helemaal ideaal.

Snel gemakkelijk en goede kwaliteit.

Uiterst tevreden. Het is allemaal erg gemakkelijk, het word snel geleverd in goed verpakt materiaal. En de producten zijn van goede kwaliteit. Ik raad greetz echt aan