Boos!

Ik heb een ballon verstuurd, die kwam ik halfleeg aan. Omdat het geen verrassing meer was heb ik liever mijn geld terug. 2 keer klantenservice aan de lijn. Of 50% van de aankoopbedrag terug of een nieuwe ballon. Ik wil mijn geld gewoon terug zij mogen deze balllon terug hebben maar daar wordt moeilijk over gedaan. Ik wil de mogelijkheid de balloj terug te sturen en mijn geld terug te krijgen

Oplichters. Bezorgen niet en zijn onbereikbaar

Woensdag een bestelling gedaan voor bezorginv op zaterdag. Fles champagne en kaartje. Niks is bezorgd, niemand fe bereiken. En geld is weg. Koste me 65€ en niks is geleverd. NOOIT deze service gebruiken. Oplichters.

Bestelling na 4 dagen nog niet binnen. Waardeloze service

Op maandag een bestelling gedaan voor een bezorging op dinsdag. Vanwege familielid die 70 wordt op die dag. Bestelling is verwerkt door greetz maar wordt door packs (bezorgdienst) niet bezorgd omdat het adres niet zou kloppen/bestaan. Adres bestaat wel degelijk! Vervolgens via de chat contact opgenomen op woensdag. (Telefonisch is er geen mogelijkheid) Het hele verhaal moeten uitleggen online en vervolgens zou er een nieuwe bezorging gepland worden voor donderdag op mijn eigen adres zodat ik zeker wist dat het goed zou komen en ze niet weer zouden zeggen dat het adres niet bestond. Vervolgens kwam er op donderdag weer niks binnen. Weer met de chat contact opgenomen. Bleek dat de order niet opnieuw erin was gezet door de medewerker van greetz! Andere medewerker gesproken en die zou weer een nieuwe order maken voor vrijdag. Maar je raad het al op vrijdag is er wéér niks bezorgd. Ik wil mijn geld terug aangezien het schijnbaar na 3x nog niet lukt om iets te bezorgen. Wat een waardeloos bedrijf en een waardeloze bezorgdienst. Ik bestel hier nooit meer (zowel zakelijk als prive). EDIT 19-7-21 Inmiddels het pakket binnen gekregen. Echter veel en veel te laat en na 3 fouten. Heb zaterdagochtend aangegeven het pakket niet meer te willen ontvangen en geld retour te ontvangen. Klantenservice wilde hier niet aan meewerken. Nog nooit eerder zo'n waardeloos bedrijf meegemaakt. Klantenservice wil het dus helemaal niet goed oplossen!!

Onbetrouwbaar

Omdat wij in het buitenland wonen vind ik het fijn om familie en vrienden te verassen met een boeket bloemen op hun verjaardag. Zo makkelijk als het bestellen gaat des te moeilijker het op de dag van de verjaardag een bos bloemen af te geven. Dit na helaas 3x te laat iemands verrassing te laten bezorgen heeft mijn doen besluiten niet meer hier een bestelling te doen. Er is echt niemand die voor je gaat informeren waar deze bloemen gebleven zijn, geen briefje in de bus en ivm AVG mogen ze niet zeggen welke buren dit in ontvangst hebben genomen.. Maar wel ivm AVG iets persoonlijks aan de buren geven.. Echt te gek voor woorden hiermee toch een klant kwijt en wellicht hebben ze er teveel geen idee..

Super leuke kaarten!

Ik ben altijd blij met Greetz, mooie kaartjes en prima service!

Website werkt niet naar functioneren

Als eerste voorop, de klantenservice heeft haar best gedaan om mij te helpen, dus hier ligt het probleem niet. Maar, je moet google chrome per se gebruiken voor enig redelijk functioneren van de website. Wil je speciale tekens gebruiken of buitenlandse tekens, dan pakt de website dit niet. Is de tekst wat lang (binnen de juiste proportie) dan lijkt deze website er ook uitermate slecht mee te kunnen handelen

Gisteren wilde ik een kaartje versturen maar mijn kortingscode werkte niet. Ik heb een mailtje gestuurd en in een mum van tijd kreeg ik een reactie SUPER snel . We gaan kijken hoe dat kan. Kort daarna kreeg ik een nieuwe kortingscode. En kon ik mijn verjaardags kaartje bestellen. Super bedankt Evelien en Eliza.

Ronduit slecht

Verjaardagskaart besteld 4 dagen van te voren. Ook nog bij mij thuis laten bezorgen 1 dag voor de verjaardag zodat de kaart sowieso op tijd binnen zou zijn. Niks is minder waar, de kaart 1 dag na de verjaardag nog niet binnen en bij de klantenservice beweren ze dat ze me niet kunnen helpen.

Besteld en niet geleverd

Reactie van greetz was dat ik dan maar niet via post nl had moeten bestellen??

Super slecht

De bezorger beweerde dat het adres niet bestond terwijl dit wel zo is… en heeft het dus ook niet afgeleverd. Vervelend. Bestel hier nooit meer iets.

Waardeloos bedrijf

Bestelling gedaan voor een ernstig zieke collega, de 1e bestelling zou vandaag geleverd worden, helaas ging het daar al mis, deze is 6 dagen eerder geleverd bij een kantoor naast ons, door sluiting van ons en daarna van het kantoor hiernaast hebben we deze vandaag op kunnen halen bij de buren, bloemen zaten vol met schimmel en ongedierte. 2e poging nadat wij weer open waren contact gehad met greetz, helaas was het bestelde niet meer leverbaar, dus dit keer voor een volledig boeket gekozen, echter bij aflevering was de doos aan de onderkant volledig doorweekt en kapot. Niet iets wat je op deze manier cadeau geeft aan iemand. Tevens is het ook voor zo'n groot bedrijf als Greetz ook heel vreemd dat jullie wel aangeven 24 uur per dag telefonisch beschikbaar te zijn en het meerdere keren tijdens kantooruren moeten afdoen met een bandje om alsnog naar de website verwezen te worden. Van mij en mijn collega's krijgen jullie als beoordeling een vette 1

Goede service!

Ik had mijn jarige nichtje een kaartje gestuurd met een foto van haarzelf er op, via Greetz, maar is nooit aangekomen. Dit vernam ik na 2 weken en toen heb ik gebeld met de klantenservice van Greetz. Het kaartje was toch echt met de post meegegeven. Ze vonden het heel vervelend en boden gelijk aan om het kaartje nogmaals te verzenden. Daar heb ik gebruik van gemaakt, beter laat dan nooit. Dit kaartje is keurig de volgende dag bezorgd. Later bleek dat de postbode van de route waar mijn nichtje onder valt post achter had gehouden.

Tadaa hier is je warme taart van 35 euro en nu niet zeuren!

Vanmorgen zou er tussen 10:00 en 12:00 uur een taart bezorgd worden. Om 11:50 uur ineens de online status; “bezorging is niet gelukt we proberen het later opnieuw.” Ik wil bellen met de klantenservice van Greetz, telefonisch zijn wij niet bereikbaar. Ik neem contact op via de chat en doe mijn verhaal. De medewerker gaat kijken wat ze voor mij kan doen. Na een kort moment: “U was niet thuis op het moment van bezorging” en: “Omdat het om een gekoelde taart gaat bieden ze u deze later nogmaals aan”. Eh, hallo? Ik zeg zojuist mij is niets aangeboden en wat is later? Medewerker: “Vandaag, proberen ze het opnieuw.” Balen, ik heb extra betaald om de taart in korter tijdsbestek te laten bezorgen in de ochtend, juist voor het bezoek wat in de middag komt. In de ijdele hoop dat ze in de vroegere middag opnieuw komen. Pas om 15:30 uur staat dat de taart vanavond opnieuw aangeboden zal worden. Rond 18:00 uur staat er een bezorger voor de deur. Na de nodige verwarring krijg een warme doos van de bezorger. De koelelementen die erin zitten zijn net zo warm als de tuin, de taart ook trouwens. Weer neem ik contact met Greetz: Ze willen een foto van de taart. Deze wil ik toesturen via de chat, maar op moment dat ik deze upload krijg ik elke keer een foutmelding. Ja, zonder foto kan ik niets doen zegt de medewerker. Resumerend de klantenservice vervalt in standaard antwoorden. Nu heb ik een warme taart gekregen voor 35 euro. Nog wat. Ik heb voor dik 200 euro besteld en moet maar liefst 6x bezorgkosten betalen; 1x voor de taart, 1x voor de bloemen en 4 keer bezorgkosten voor 4 stuks beautypakketjes. Deze laatste 4 hadden zeker in een doos gekund aangezien alles één adres is, maar nee Greetz is heer en meester in het opvoeren van extra kosten. Een fatsoenlijk kaartje schrijven lukte helaas ook al niet, het beroemde klokje bleef meermaals rond draaien bij het schrijven van een kaart via Greetz. Belachelijk slechte service en zeker geen ster waard.

Hi sander, Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling nu niet goed is aangekomen. Uiteraard vinden wij dat we op dit vlak beneden de maat hebben gepresteerd. Greetz staat voor kwaliteit en we begrijpen dat een warme en te late taart niet is wat je van ons mag verwachten. Uiteraard willen we wel samen met jou kijken naar een oplossing voor dit probleem. We zouden je dan ook willen vragen om contact op te nemen met onze klantenservice om tot een goede oplossing te komen. Dit is mogelijk via onze chat of eventueel via ons mailadres support@greetz.nl We horen graag van je! Greetz, Olivia

Bestelling nog niet ontvangen en geen geld tetour

Ik heb een helium ballon besteld die nog niet is bezorgd en dus al 2 dagen te laat is. Ik heb uiteraard niets meer aan de ballon, aangezien de verjaardag al geweest is en de helium niet lang meer werkt of al is uitgewerkt mocht ik de ballon überhaupt nog ontvangen. Mijn aankoopbedrag krijg ik niet terug, alleen een compensatie in verzendkosten. Voor mij geen Greetz meer.

Beste Ewout, Wat jammer dat op deze manier jouw verrassing niet goed is overgekomen. Natuurlijk kunnen we begrijpen dat een lege ballon niet meer nodig is. We willen dan ook graag met je in contact komen om hier een passende oplossing voor te zoeken. Dit kan via onze klantenservice. We horen graag van je! Greetz, Olivia

Pakjes komen nooit toe

Bestelde pakjes komen nooit toe, dit bedrijf reukt naar fraude. Weg centjes. Bij klacht krijg je een bon van 10 euro wat ben je daarmee. Bestelde artikelen kosten meer en komen toch nooit toe. Ik wil mijn geld op mijn rekening!!

Hi Els, Wat zonde dat jouw bestelde pakketjes niet zijn aangekomen! Wij bieden een kortingscode aan i.v.m. een late levering. Als jouw pakketjes niet zijn aangekomen is dat natuurlijk een ander verhaald. Zou je contact met ons op kunnen nemen via de klantenservice? Dan zoeken we graag een oplossing voor dit probleem! Greetz, Olivia

Teleurstellende klantenservice en prijs-kwaliteitverhouding stelt al net zo zwaar teleur

Voor €33 bosje pioenrozen besteld, op 7 mei, 2 dagen voor moederdag. Ik wilde ze op moederdag zelf laten bezorgen, dat was geen probleem voor 8 euro meer. Prima. Zodra ik de bestelling had geplaatst bedacht ik me na 1 minuut en wilde ik de bestelling annuleren, wat volgens Greetz zelf geen probleem is zolang de bestelling nog niet is gereed gemaakt voor verzending. Echter was het annuleren zelfs na 2 minuten niet meer mogelijk! De klanten service vertelde mij dat na 2 minuten de bestelling al was klaar gemaakt voor verzending dus niet meer geannuleerd kon worden. Wat mij onzin lijkt want de bestelling zou pas 2 dagen later bezorgd worden.. En dus zou nooit iemand zijn bestelling kunnen annuleren omdat ze op zo'n magische snelle wijze bestellingen gereed maken voor verzending dat niemand een kans krijgt om zijn bestellijg te annuleren? Ach ja, zolang de bos bloemen zelf dan maar niet teleurstelt. Helaas viel dat ook vies tegen. De pioenen zijn nooit open gegaan en zien eruit alsof ik er nog geen 10 euro voor heb betaald. Is echter een bos van 25 euro. Zwaar teleurgesteld en zal hier niet meer bestellen. Dat raad ik dan ook iedereen aan die niet helemaal zeker over zijn bestelling is en misschien wilt annuleren, want die kans krijg je dus niet.

Gestalkt

De kaartjes waren mooi en op tijd geleverd, maar sinds ik lid ben (was) van Greetz zit mijn mailbox vól met spam en stuurde Greetz heel veel mailtjes, bijna dagelijks. Zelfs nadat ik me tig keer had afgemeld van de mailinglist en een paar keer contact heb gehad met de klantenservice daarover. Heb uiteindelijk mijn account helemaal gewist. De spam blijft, maar gelukkig geen mailtjes meer van Greetz sindsdien. Een grote ergernis.

Zeer zeer zeer slecht, hier niet bestellen

Ik bestel een moederdag cadeautje bij Greetz, maar ze hebben m gewoon niet verstuurd. Sta je toch mega voorlul met moederdag. Klantenservice zegt ah ja helaas kan gebeuren. Nou ronduit slechte klantenservice. Bestel je kado hier niet maar doe het ergens waar ze hun klanten wel belangrijk vinden;)

Schandalig

Waardeloze klantenservice geen telefoon Chatten ook slecht Bloemen rijp voor afvalbak Er staat 1 ster en die verdienen ze niet eens Maar zonder ster geen doorsturing

Gebruiksvriendelijkheid van de app wordt minder

Ik was altijd zeer tevreden met jullie app. De laatste tijd vind ik hem minder fijn werken. Zo is het al een paar keer niet mogelijk geweest om de tekst aan te passen aan de grootte van de kaart. Er werden spaties toegevoegd, waardoor er grote witmarges ontstonden. Deze kon ik niet weghalen en moest dan de hele tekst overtypen. Vandaag klopte de prijs niet met wat er aangegeven stond. Bovendien kreeg ik tweemaal de melding dat de verrassing was toegevoegd aan mijn mandje, terwijl ik gekozen had voor alleen de kaarten. Op zich ben ik nog wel blij met de app, maar dit vind ik echt vervelend.

Waardeloos nooit meer!

Bestelling gedaan , site geeft technische storing. Aantal dagen opnieuw geprobeerd. Bestelling doorgekomen en andere twee betaald maar 1 niet doorgekomen wel afgeschreven. Twee dure ballonnen betaald waarvan 1 afgeleverd. 1 was gelijk besteld nooit aangekomen. Blijkbaar ook geannuleerd. Vervolgens contact waarom de site technische storing geeft geen idee verteld medewerker. Vervolgens geld binnen en fouten gemaakt. Vertelt medewerker dood leuk dat ik cookies had moeten verwijderen. Nog nooit zo’n slechter service mee gemaakt voor zulle toch al overdreven duren ballonen. Maar alles voor de kinderen zeker nu ! BELACHELIJK Bestel niks anders dan een kaart want dan komt het gegarandeerd niet aan!!!

Bad experience - they are not reliable

I ordered a birthday gift for my sick father in the hospital and he was looking forward to it. I've paid an extra fee to deliver a card and present on the right day and it not only arrived the day after, but only a part of the order reached its destination...the birthday card never arrived! I'm very disappointed. Although the custom service tried to make it up to me, they refund the shipping costs and give me a voucher, and they resending the card at their own expense. I appreciated the help but if I was in their place I would refund the entire amount.

Geen service

2 orders geplaats met een totaal waarde van meer dan €70,- Van 1 order was de postcode onjuist. De medewerker meldde mij de juiste postcode. Omdat er 1 cijfer was omgedraaid moest ik een nieuw verzendlabel kopen a €4,95 Vervolgens blijkt de volgende dag het boeket nog niet bezorgd te zijn omdat ze de juiste postcode niet hadden. Dezelfde postcode die de medewerker mij die dag daarvoor zelf doorgaf. Wat een slechte service en totaal niet meedenken van de klantenservice. Ik ga in de toekomst naar een andere aanbieder.

Zeer slecht alles de levering en klanteservice!!!

Laaielichters!!! Belachelijke klantenservice, geschenk is vertraagt (enigsinds begrijpelijk) echter handeld greets hierop aciociaal geen begrip medeleven, eerder ambtelijk en wijst enkel naar hun algemene voorwaarden. Paket is te laat geleverd en door de bezorgen voor de deur gezet in de regen terwijl er niemand thuis was. DIt is door de goede buren gelukig binnengehaald en aan de geadresseerde overhandig... bestel hier nooit meer. Hij word nog erger het gaat om mijn vrouw die is tweeling bovenstaand betreft het cadeau voor haar zus, maar haar zus heeft ook wat voor haar besteld na contact en vragen/ verklappen van de verassing blijkt dit gewoon op haar werk geleverd terwijl die vandaag gesloten zijn ( dit zou gister ochtend worden geleverd) voor de duer in de regen gedonderstraalt wat een frikadellen tent nooit nooit nooit meer iets van greetz en zal ook niemand aanbevelen!!!!! ... tent met een waardeloze klantenservice geen enkel begrip...

HEEL ver Onder de maat.

Wacht nog steeds op mijn verjaardagscadeau, werd 70 en mijn pleegzoon en dochter hadden wat bij Greetz uitgezocht. Werd bij hun aangegeven dat verrassing was bezorgd. Ik zit al 2 dagen thuis, zijn ze het onderweg verloren. Geen excuus/niets , nada noppes.