Waardeloze opvolging klachten

Bloemen met kaart opgestuurd door mijn collega’s zijn klakkeloos neergezet in een portiek van een flat een kilometer van mijn huis, een bewoner heeft de moeite genomen mijn telefoonnr te achterhalen nadat de bloemen daar dagen stonden in het portiek. Heb inmiddels 3 x greets benaderd met vraag om uitleg. Geen enkele reactie ontvangen, super slecht

Gratis postzegel.....jawel 3.95 !

Eerste kaart die ik verstuurde......noooooit aangekomen! Denk probeer het nog 1 keer.....gezien de omstandigheden......komt er ineens 3.95 bij....terwijl ze Gratis postzegel zeggen..... Zit in een moeilijke tyd....dus toch maar verstuurd Schandalig.....denk volgende keer 10x na Hoop dat de kaartje plaats v bestemming p bereikt!

Zeer tevreden klant

Kaartjes zijn heel mooi en gemakkelijk te personaliseren en komen zeer snel toe, slechts 1x het probleem gehad dat de kaart nat was door in de brievenbus te hebben gelegen (iets te vroeg geleverd) maar de klantendienst heeft dat snel opgelost. De personen die het kregen en de collega's of familie die op mij rekenden om een mooie kaart te maken, hebben me bijna allemaal spontaan gevraagd naar de gegevens van greetz omdat ze zo onder de indruk waren. Ik blijf een trouwe klant.

Altijd netjes en op tijd.

Fijn vanaf de bank alles regelen. En gemakkelijk te vinden en ook ver vooruit zodat je altijd op tijd bent.

super

niets op aan te merken

Andere even blij maken met een kaartje of verrassing

Uitmuntend

Deze week 4 kaarten verstuurd precies op tijd bezorgd en de geadresseerde waren erg verrast

Geen gratis postzegel dus zoals beloofd.

Jullie sturen een aanbieding van gratis postzegel. Ik maak een kaart waarbij op jullie site/app de aanbieding nogmaals staat, en uiteindelijk bij het afrekenen moet ik alsnog de postzegel betalen ☹️

topkwaliteit

snel en toch accuraat, betaalbaar

Een lek ballon geleverd

Had een verrassing verstuurd naar een man van 90 jaar. Bij het openen van de ballon was deze niet vol opgeblazen en natuurlijk zat de familie erbij. Hoe schandalig is dit. Zelf was ik op vakantie waardoor ik de klantenservice niet heb gebeld.

Belachelijk actie dat je geen postzegel hoef te betalen en ik kijk op de factuur en ja betaald.

Ik vindt t jammer dat ik iedere keer de postzegel betaal terwijl jullie adverteren zonder postzegel actie,maar kan nergens een code invullen met de betaling!!

Een kaartje sturen is een feestje!

Wat fijn dat sommige websites gewoon goed werken. Ik heb s'avonds laat een gepersonaliseerde kaart ontworpen en eigen foto's daaraan toegevoegd. Om het extra feestelijk te maken kon ik er bloemen en een fles wijn aan toevoegen. De bestelling is gelijk de daarop volgende dag al bezorgd bij het opgegeven adres. Wat een feest en wat een snelheid! Ongekend. Zo is het echt leuk om mensen te verassen. Bedankt Greetz!

Topservice, klantvriendelijk, leuke kaarten en cadeaus!

Altijd correct en goede kwaliteit van de bloemen.

super gemakkelijk en goede service

kaarten en kadootjes altijd op tijd geleverd, groot aanbod. prijs/kwaliteit goed

Super makkelijk

Mooie kaarten voor een redelijke prijs

Waardeloos

Verjaardagskado gewoon niet bezorgd zelfs niet een dag na de bezorgafspraak! .€ 33,00 betaald schandalig!!! Dit kun je nooit meer over doen... Dit terwijl de bestelling ruim op tijd was!

Na 3 dagen niks bezorgd

wil een klacht indienen, omdat mijn bestelling nog steeds niet bezorgd is. Telefoon nr kan niemand mij te woord staan. Geen email adres, chat reageert niemand. Wel betalen maar voor de rest niks.

Te laat, zelfs na extra betaling voor snelle bezorging

Helaas.. voor de tweede keer nu teleurgesteld door greetz door een te late levering van een verjaardagsproduct. Hoopte de eerste keer dat het een uitzondering was. Tweede keer zelfs extra betaald om de kaart op tijd te laten bezorgen. Erg jammer. Kaart zelf is mooi, de app werkt fijn. Eerder altijd positieve ervaringen.

Kaart is netjes op tijd ontvangen.

Positief alles ging goed kaart is netjes op tijd bezorgd.

Zelfs op het laatste moment is de kaart nog op tijd bezorgd.

goede eerste ervaring. Kaart kwam toch nog op tijd.

Alle kaarten en cadeau's zijn steeds op tijd geleverd.

Leuk om via Greetz te krijgen en leuk om te schenken.

Goede kwaliteit en zorgvuldige uitvoering van bezorging(op tijd en met T&T-code). Brievenbusrozen een ware sensatie!

Altijd goed

Goede en snelle service!

Super snelle levering, duidelijke website en volop mogelijkheden en opties. Aanrader!