Top producten, top service

Voor een 2e keer een Daikin airco besteld op basis van eerdere positieve ervaring. Snelle service, inbedrijfstelling, duidelijke communicatie, klant gericht.

Uitstekende service!

Via een collega aan dit bedrijf gekomen (ik ga altijd af op ervaringen ipv prijs). Ik moest helaas wel lang wachten voordat er een plekje was voor installatie. Maar na gisteren is duidelijk waarom. De hoge verwachtingen zijn volledig waargemaakt. De heren hebben uitstekend werk geleverd, netjes gewerkt. En de boel schoon achtergelaten. Daarnaast ook nog uitleg gegeven over het systeem en onderhoud. De Wi-Fi controller had ik uiteindelijk niet nodig (stond nog op de oude offerte) dit was ook geen enkel probleem om weer mee te nemen. Kan iedereen dit bedrijf aanraden!

Geweldige service

Doordat ik niet wilde wachten tot augustus, omdat ze blijkbaar gewild zijn en het erg druk hebben ben ik alles zelf gaan installeren. Telefonisch meerdere keren heel goed geholpen voor info. Het uiteindelijk in werking, is heel goed uitgevoerd. De medewerkers waren heel kundig en erg vriendelijk. Alles werd heel goed uitgelegd. Al met al een heel fijn bedrijf en een echte aanrader.

Uitstekend werk geleverd

Zeer positief. Eerst situatie ter plekke bekeken. Daarna prima offerte. Op de dag van plaatsing door monteurs heel goed meegedacht en rekening gehouden met onze wensen. Een pluim verdiend!!

grandioos gedaan

Heb verschillende offertes op gevraagd , zij zijn als enig die de moeiten deden om langs te komen met advies ,was al heel prettig . En er zijn wat cowboys aan de telefoon gehad en sommige gaven geen prettig gevoel. Dat gedeelte was echt al top. Vandaag is de airco gemonteerd echt keurig werk geleverd door Jordi en Adil hoop dat ik het goed schrijf. Jongens bedankt netjes afgewerkt, goed uit gelegd,geen rommel gemaakt,top monteurs . Echt ik houd niet van dit opschrijven maar als het zo is doe ik het. Een echte aanrader prijs en service top heel goed in verhouding.

Comfortabel, ontzorgend met uitstekende service

Ik heb het contact en het daadwerkelijk plaatsen van onze airco units als zeer positief ervaren. Tijdens de offerte opmaak is er iemand van het bedrijf langs gekomen en heeft goed meegedacht over plaatsing van de airco's maar ook het leidingwerk. Dit om het zo mooi mogelijk af te werken. Hier is een goed en wel overwogen advies uitgekomen. Ook door het feit dat de persoon die ons hier in heeft geholpen een helder en onderbouwde uitleg heeft gegeven. Op dag van plaatsing zijn we eerst samen met de monteurs door het huis gelopen om zeker te zijn dat we allemaal (klant en installateurs) op één lijn zitten. Dit gaf een ontzettend fijn en rustgevend gevoel. Hierna ging het snel en is bij ons in 2 dagen tijd, 3 airco units met buitenunit geplaats met fijne afwerking van het leidingwerk, dit zowel binnen als buiten. Daarnaast waren de installateurs leuke gasten die met respect met jou spullen dan wel huis omgaan. En die eerst vragen aan mij als klant voor ze bijv. een schroef in de muur zetten. We hebben ze dan ook bedankt met Dordts Schapenkoppen bier ;)

Helemaal top

Via via kreeg ik dit adres door. Wij hebben het geluk dat ons huis in België ouder is dan 10 jaar. Dan betaal je slechts 6 % BTW hier. Het duurde even voor dat geregeld was, maar dat ligt in dit geval aan de Belgische fiscus. Want Belgen en communiceren gaat vaak wat moeizamer. Thussi Adelaars heeft mij al die tijd in ieder geval goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Wij hadden al direct een goed gevoel bij dit bedrijf en toen moest de offerte nog komen. Vandaag is onze airco geplaatst. Goede, kundige en vriendelijke monteurs. Ik kan hier niet meer dan het cijfer 10 geven. Anders had ik dat zeker gedaan.

Top Service

Beleefd personeel / monteurs. Denken mee. Netjes gewerkt.

Uitstekend bedrijf!

Vanaf het begin uitstekend geholpen , de telefoniste, mevrouw Thussi Adelaars meerdere malen gebeld omdat ik maar niet kon beslissen hoe ik het precies wilde, Telkens heel vriendelijk en kundig te woord gestaan. Offerte was een uur na bezichtiging al binnen. De monteurs Jürgen en Herman zijn vriendelijke , beleefde mannen die keurig werk geleverd hebben. Kortom TOP!!!!

Erg goed en kundig bedrijf

Compliment voor jullie monteurs. Zijn nette mensen, en werken heel erg netjes. We zijn super tevreden.

Deskundige monteurs. Super tevreden!

Het is het wachten waard.

Met uw opdracht aan hen haal je vakmensen in huis, weinig overlast en keurig werk geleverd door correcte monteurs.

Zeer bekwame monteurs die alles netje hebben gemonteerd zelfs onder zeer zeer natte omstandigheden. Prima lui.

Pluspunten

Duidelijke offerte, prima afspraken, zeer deskundige monteurs.

n.v.t.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Ik ben bijzonder tevreden over Koelklimaattechniek. Vanaf het eerste contact had ik al een heel positief gevoel. Koelklimaattechniek was het vijfde bedrijf die bij ons een offerte kwam maken. Waar andere bedrijven enkel problemen zagen zag de verkoper van Koelklimaattechniek oplossingen en droeg ideeën aan waar ik heel enthousiast van werd. Maar vooral de kwaliteit en afwerking van de installatie heeft mij zeer positief gestemd. Er is echt vakwerk geleverd en er is goed naar mijn wensen geluisterd. Koelklimaattechniek is wat mij betreft een echte aanrader mocht u een airco overwegen.

Ik heb geen verbeterpunten.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Op basis van gelezen reviews heb ik voor dit bedrijf gekozen. Ik heb vandaag een bevestiging gezien van alle pluimen die Koelklimaattechniek al een lange periode ontvangt. Een prima commercieel gesprek, een uitgekiend logistiek proces en natuurlijk ook een zeer belangrijk punt de uitstekend verzorgde uitvoering van de montage. Een zeer correcte en bekwame medewerker die oog heeft voor de wens van de cliënt en na afloop ook voldoende tijd inruimt voor een uitvoerige uitleg over het gebruik van de airco. Niets dan lof. Koelklimaattechttechniek BV wordt terecht door velen aanbevolen.

Ik zou ze niet kunnen noemen.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snelle correcte offerte. Keurige monteurs, keurige montage. Vertrouwd adres.

• Communicatie

Pluspunten

Medewerkers zijn zeer professioneel en meedenkend over de mogelijkheden. De gegeven informatie ter zake kundig. Montage wordt op zakelijke, schone en uiterst zorgvuldige manier uitgevoerd. De monteur bepaald vooraf waar er eventueel verontreiniging kan optreden en neemt de nodige maatregelen. Medewerkers zijn aardig en beleefd. Bij een eventueel volgende keer zal ik zeker gebruik maken van de diensten van dit bedrijf. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Offertes van vergelijkbare bedrijven en werkzaamheden waren in een enkel geval twee maal zo hoog.

Afspraken met betrekking tot tijdstippen zijn voor verbetering vatbaar.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Bij opname duidelijke informatie en afspraken kunnen maken. Offerte volgde zeer snel. Afspraak maken om te monteren ook snel gemaakt. Tijdens montage ook duidelijke uitleg, wat tips en trics gekregen. Helemaal top.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Dat er iemand langsgekomen is om de woon situatie te bekijken en alles door te nemen. De monteurs die zijn geweest. Aardige nette personen. Heel bescheiden en zeer vakkundig. Hebben het heel netjes geïnstalleerd .

De communicatie over de stroom die al aanwezig moet zijn is onduidelijk. Op de factuur daar 1 zin aan besteden is echt onvoldoende. Vertel de klant dat het niet aanwezig is . Wat en waar het moet komen en maak omdat je het zelf niet mag doen al prijsafspraken met verschillende elektriciens die het kunnen komen doen en ook nog ongeveer voor welk bedrag . Dit lijkt extra werk voor jullie, maar daarmee geef je de klant wel een totaal oplossing en komen installateurs zelf ook bij aankomst niet meer voor verassingen te staan. Succes.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goede en snelle communicatie, oplossingsgericht, afspraken korrekt nakomend, goede montage, prettig in omgang. Al met al zeer tevreden!!

Vind ik niet van toepassing

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Waarom zou je geen 10 geven als alles naar wens is. Ik doe het wel. Vanaf het eerste contact tot aan de plaatsing heb ik het een zeer prettig proces gevonden. Goede informatie, duidelijke consequente bevestigingen via email en telefoon en vooral niet te vergeten de zeer deskundige en toegewijde mensen van de installatie. Het bedrijf mag trots zijn op zulke medewerkers. Van administratie tot installatie. Top.

Geen. Ga zo door.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

De twee monteurs die vandaag twee airco’s hebben geplaatst, waren heel vriendelijk, gaven goede uitleg; hebben heel erg netjes gewerkt en de ruimtes super schoon weer achtergelaten. Top!! Voorafgaand aan de plaatsing werden alle vragen snel en volledig beantwoord.

Tijdens het allereerste oriënterende bezoek had verteld moeten worden, dat we een 20Amp aansluiting moesten hebben. Dat lazen we pas in de opdrachtbevestiging.