Service met een glimlach

Niet alleen komt Koelklimaattechniek altijd haar afspraken stipt na, ze hebben ook nog eens deskundige en prettige medewerkers in dienst. Aanrader!

Heel positieve ervaring met dit bedrijf!!

Duidelijke informatie voor - en achteraf. Fijne mensen om bij plaatsing airco over de vloer te hebben, waren prettig in de omgang en hebben zeer netjes gewerkt! Kan bedrijf van harte aanbevelen!

Professionele organisatie waar klant echt koning is

Lennard (technisch adviseur) is 2x keer komen kijken wat de beste oplossing zou zijn m.b.t. onze wensen. Lennard nam daar alle tijd voor zodat we gekozen hebben voor de juiste oplossing. Vervolgens hebben Lennard en Nabil bij ons 2x airco's geïnstalleerd, helaas hielp het weer op die dag niet echt mee (contant regen)maar beide heren hebben met perfectie de 2x airco's geïnstalleerd tot volle tevredenheid Echt een aanrader !

Duidelijk, netjes en alles conform afspraak

Van eerste thuisbezoek, waar een creatieve installatie-oplossing werd geboden, tot offerte, levering en montage alles is keurig en conform afspraak verlopen.

De beste ondersteuning voor, terwijl en na installatie!

Het team van Koelklimaattechniek doet er echt alles aan om de tevredenheid van de klant te waarborgen: gedegen ondersteuning tijdens het maken van de keuzes, een correcte installatie en ook de after-service is gericht op klantgerichte oplossingen (genoeg ervaring door het toedoen van muizen en slakken). Wij hebben enkel positieve ervaringen gehad gedurende de 4 jaren dat we er klant ben. Een 5-sterren waardering meer dan waard, spijtig dat ik kan geen zesde ster kan toekennen!

Geweldige Service

Ik heb Koelklimaattechniek via internet benaderd voor een offerte, deze kreeg ik meteen de volgende dag, daarna een super service gehad via de mail, met alle vragen en terugkoppelingen waar je als klant behoefte aan hebt. Ik zou deze partij bij een ieder aanraden aangezien ze super klantgericht zijn en bijzonder snel kunnen leveren.

goed bedrijf duidelijke afspraken, 5 kwh mitsubishi heavy industries singel split.

Eerlijk en overzichtelijke offerte.binnen 5 weken geplaatst. Kwaliteit/ prijsverhouding is gemiddeld. vriendelijk personeel. Monteurs Jeffrey en Nabil zijn zeer klantgericht en bekwaam. Na afloop van de installatie alles keurig netjes afgewerkt en opgeruimt. Koelklimaattechniek Boxtel: doet wat hij beloofd, een dikke duim.

Zeer tevreden over het installeren van een airco multisplit

Wij zijn zeer tevreden over de communicatie met het bedrijf. De mensen met wie wij gesproken hebben zijn klant- en oplossingsgericht. De monteurs waren vriendelijk en professioneel. De montage is goed verlopen en de airco werkte prima. Later bleek dat er een draadje resoneert tegen de buitenunit, dit gaf een vervelend bijgeluid. Dit wilde zij zelf komen “repareren” maar dat vonden wij niet nodig. Nu wordt het opgelost met een isoleermateriaal. Wij zouden dit bedrijf van harte aanbevelen waar service hoog in het vaandel staat.

Daikin multisplit airco's zeer goed geinstalleerd

Op donderdag 3 maart is door Erwin en Jordi het Daikin multisplitlevel systeem met o.a. een vloerunit zeer accuraat, snel en netjes geïnstalleerd. Petje af voor deze jongens en dit daags na 4 dagen carnaval vieren. Ook is alles netjes opgeruimd en al het verpakkingsmateriaal en afvalmateriaal meegenomen. Niet anders dan verwacht maar het Daikin aircosysteem en met name de vloerunit (welke wij hoofdzakelijk voor het verwarmen willen gebruiken) werkt perfect.

Goede communicatie & Vakkundige plaatsing

Vandaag Airco laten installeren door twee medewerkers van dit bedrijf. Het is mijn tweede airco en wij hebben een aantal offertes laten maken en deze sprong er uit door heldere communicatie in het hele traject. Vooraf was er goede communicatie / afspraken, offerte en prijsopbouw duidelijk (niet goedkoop, wel concurrerend). De mannen (Mark en Johan) waren ruim op tijd, werkten netjes, snel, vakkundig en waren vriendelijk en professioneel. Foto's van de situatie werden in de werkorder gezet en alles netjes opgeruimd. Na digitale tekening van de werkorder was die ook in 5 minuten in mijn e-mail, tezamen met de eindfactuur. Goed efficient IT proces ook kennelijk. Voor mij voldoende voor 5 sterren voor als je niet voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten, maar een wat groter professioneel bedrijf zoekt. Ik wil daarmee niet zeggen dat je met een goedkope oplossing voor thuis niet net zo goed uit kunt zijn, maar als ik offertes vergelijk was deze oplossing niet zo heel veel duurder. Misschien dat het 200 scheelt. Een heel bedrag, maar op het totaal valt dat ook wel mee, dan heb ik liever heldere afspraken en goed materiaal.

ik ben zeer tevrede over koelklimaattechniek

alles wordt goed en snel afgeleverd , de afspraak die je maakt komen ze na . de werknemers leveren prima werk , en liggen uit wat je maar wild weten .

Zeer correcte en nette installatie helemaal naar wens uitgevoerd.

Vandaag is bij ons een airco aangelegd op de slaapkamer door Koelklimaattechniek uit Boxtel. Zeer nette installatie door deskundig en vriendelijk personeel. Wij zijn 100% tevreden. Mocht je het warme weer van komende zomer voor willen zijn of nu bij willen verwarmen met deze koude temperaturen. www.koelklimaattechniekwebwinkel.nl

FAN-TAS-TISCH!!!!

Vandaag onze duosplit airco geïnstalleerd. Vakmensen op en top. In de voorbereiding goed en eerlijk advies. In de uitvoering uitmuntend en vakkundig werk verricht. Vriendelijke en nette mensen. Alles keurig en in goed overleg met ons geïnstalleerd. Geen troep achtergelaten. Alles keurig opgeruimd. Echt een aanrader!!!

Top producten, top service

Voor een 2e keer een Daikin airco besteld op basis van eerdere positieve ervaring. Snelle service, inbedrijfstelling, duidelijke communicatie, klant gericht.

Uitstekende service!

Via een collega aan dit bedrijf gekomen (ik ga altijd af op ervaringen ipv prijs). Ik moest helaas wel lang wachten voordat er een plekje was voor installatie. Maar na gisteren is duidelijk waarom. De hoge verwachtingen zijn volledig waargemaakt. De heren hebben uitstekend werk geleverd, netjes gewerkt. En de boel schoon achtergelaten. Daarnaast ook nog uitleg gegeven over het systeem en onderhoud. De Wi-Fi controller had ik uiteindelijk niet nodig (stond nog op de oude offerte) dit was ook geen enkel probleem om weer mee te nemen. Kan iedereen dit bedrijf aanraden!

Geweldige service

Doordat ik niet wilde wachten tot augustus, omdat ze blijkbaar gewild zijn en het erg druk hebben ben ik alles zelf gaan installeren. Telefonisch meerdere keren heel goed geholpen voor info. Het uiteindelijk in werking, is heel goed uitgevoerd. De medewerkers waren heel kundig en erg vriendelijk. Alles werd heel goed uitgelegd. Al met al een heel fijn bedrijf en een echte aanrader.

Uitstekend werk geleverd

Zeer positief. Eerst situatie ter plekke bekeken. Daarna prima offerte. Op de dag van plaatsing door monteurs heel goed meegedacht en rekening gehouden met onze wensen. Een pluim verdiend!!

grandioos gedaan

Heb verschillende offertes op gevraagd , zij zijn als enig die de moeiten deden om langs te komen met advies ,was al heel prettig . En er zijn wat cowboys aan de telefoon gehad en sommige gaven geen prettig gevoel. Dat gedeelte was echt al top. Vandaag is de airco gemonteerd echt keurig werk geleverd door Jordi en Adil hoop dat ik het goed schrijf. Jongens bedankt netjes afgewerkt, goed uit gelegd,geen rommel gemaakt,top monteurs . Echt ik houd niet van dit opschrijven maar als het zo is doe ik het. Een echte aanrader prijs en service top heel goed in verhouding.

Comfortabel, ontzorgend met uitstekende service

Ik heb het contact en het daadwerkelijk plaatsen van onze airco units als zeer positief ervaren. Tijdens de offerte opmaak is er iemand van het bedrijf langs gekomen en heeft goed meegedacht over plaatsing van de airco's maar ook het leidingwerk. Dit om het zo mooi mogelijk af te werken. Hier is een goed en wel overwogen advies uitgekomen. Ook door het feit dat de persoon die ons hier in heeft geholpen een helder en onderbouwde uitleg heeft gegeven. Op dag van plaatsing zijn we eerst samen met de monteurs door het huis gelopen om zeker te zijn dat we allemaal (klant en installateurs) op één lijn zitten. Dit gaf een ontzettend fijn en rustgevend gevoel. Hierna ging het snel en is bij ons in 2 dagen tijd, 3 airco units met buitenunit geplaats met fijne afwerking van het leidingwerk, dit zowel binnen als buiten. Daarnaast waren de installateurs leuke gasten die met respect met jou spullen dan wel huis omgaan. En die eerst vragen aan mij als klant voor ze bijv. een schroef in de muur zetten. We hebben ze dan ook bedankt met Dordts Schapenkoppen bier ;)

Helemaal top

Via via kreeg ik dit adres door. Wij hebben het geluk dat ons huis in België ouder is dan 10 jaar. Dan betaal je slechts 6 % BTW hier. Het duurde even voor dat geregeld was, maar dat ligt in dit geval aan de Belgische fiscus. Want Belgen en communiceren gaat vaak wat moeizamer. Thussi Adelaars heeft mij al die tijd in ieder geval goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Wij hadden al direct een goed gevoel bij dit bedrijf en toen moest de offerte nog komen. Vandaag is onze airco geplaatst. Goede, kundige en vriendelijke monteurs. Ik kan hier niet meer dan het cijfer 10 geven. Anders had ik dat zeker gedaan.

Top Service

Beleefd personeel / monteurs. Denken mee. Netjes gewerkt.

Uitstekend bedrijf!

Vanaf het begin uitstekend geholpen , de telefoniste, mevrouw Thussi Adelaars meerdere malen gebeld omdat ik maar niet kon beslissen hoe ik het precies wilde, Telkens heel vriendelijk en kundig te woord gestaan. Offerte was een uur na bezichtiging al binnen. De monteurs Jürgen en Herman zijn vriendelijke , beleefde mannen die keurig werk geleverd hebben. Kortom TOP!!!!

Erg goed en kundig bedrijf

Compliment voor jullie monteurs. Zijn nette mensen, en werken heel erg netjes. We zijn super tevreden.

Deskundige monteurs. Super tevreden!

Het is het wachten waard.

Met uw opdracht aan hen haal je vakmensen in huis, weinig overlast en keurig werk geleverd door correcte monteurs.

Over Koelklimaattechniek

Koelklimaattechniek BV is gecertificeerd installateur uit Boxtel en onafhankelijk leverancier van airconditioning apparatuur. Wij kunnen een objectief advies geven en u begeleiden met uw keuze. Al onze airconditioners zijn warmtepompen. Warmtepompen kunnen met éénzelfde systeem niet alleen koelen, maar ook verwarmen. Een groot deel van de energie halen zij uit de buitenlucht, wat ze erg energiezuinig maakt. U kunt bij ons terecht voor verschillende soorten en merken airconditioning, waaronder Daikin, Mitsubishi en Panasonic. Koelklimaattechniek heeft contacten met gerenommeerde airconditioning leveranciers en kan tegen scherpe prijzen (in) kopen. Alle bedragen zijn inclusief BTW. Levertijden 5 werkdagen en geen verzendkosten bij een bestelling vanaf €125,- binnen Nederland en Vlaanderen - België. Montage op afspraak. Werkgebied van Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, tot Maastricht.