Het is het wachten waard.

Met uw opdracht aan hen haal je vakmensen in huis, weinig overlast en keurig werk geleverd door correcte monteurs.

Zeer bekwame monteurs die alles netje hebben gemonteerd zelfs onder zeer zeer natte omstandigheden. Prima lui.

Pluspunten

Duidelijke offerte, prima afspraken, zeer deskundige monteurs.

n.v.t.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Ik ben bijzonder tevreden over Koelklimaattechniek. Vanaf het eerste contact had ik al een heel positief gevoel. Koelklimaattechniek was het vijfde bedrijf die bij ons een offerte kwam maken. Waar andere bedrijven enkel problemen zagen zag de verkoper van Koelklimaattechniek oplossingen en droeg ideeën aan waar ik heel enthousiast van werd. Maar vooral de kwaliteit en afwerking van de installatie heeft mij zeer positief gestemd. Er is echt vakwerk geleverd en er is goed naar mijn wensen geluisterd. Koelklimaattechniek is wat mij betreft een echte aanrader mocht u een airco overwegen.

Ik heb geen verbeterpunten.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Op basis van gelezen reviews heb ik voor dit bedrijf gekozen. Ik heb vandaag een bevestiging gezien van alle pluimen die Koelklimaattechniek al een lange periode ontvangt. Een prima commercieel gesprek, een uitgekiend logistiek proces en natuurlijk ook een zeer belangrijk punt de uitstekend verzorgde uitvoering van de montage. Een zeer correcte en bekwame medewerker die oog heeft voor de wens van de cliënt en na afloop ook voldoende tijd inruimt voor een uitvoerige uitleg over het gebruik van de airco. Niets dan lof. Koelklimaattechttechniek BV wordt terecht door velen aanbevolen.

Ik zou ze niet kunnen noemen.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snelle correcte offerte. Keurige monteurs, keurige montage. Vertrouwd adres.

• Communicatie

Pluspunten

Medewerkers zijn zeer professioneel en meedenkend over de mogelijkheden. De gegeven informatie ter zake kundig. Montage wordt op zakelijke, schone en uiterst zorgvuldige manier uitgevoerd. De monteur bepaald vooraf waar er eventueel verontreiniging kan optreden en neemt de nodige maatregelen. Medewerkers zijn aardig en beleefd. Bij een eventueel volgende keer zal ik zeker gebruik maken van de diensten van dit bedrijf. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Offertes van vergelijkbare bedrijven en werkzaamheden waren in een enkel geval twee maal zo hoog.

Afspraken met betrekking tot tijdstippen zijn voor verbetering vatbaar.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Bij opname duidelijke informatie en afspraken kunnen maken. Offerte volgde zeer snel. Afspraak maken om te monteren ook snel gemaakt. Tijdens montage ook duidelijke uitleg, wat tips en trics gekregen. Helemaal top.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Dat er iemand langsgekomen is om de woon situatie te bekijken en alles door te nemen. De monteurs die zijn geweest. Aardige nette personen. Heel bescheiden en zeer vakkundig. Hebben het heel netjes geïnstalleerd .

De communicatie over de stroom die al aanwezig moet zijn is onduidelijk. Op de factuur daar 1 zin aan besteden is echt onvoldoende. Vertel de klant dat het niet aanwezig is . Wat en waar het moet komen en maak omdat je het zelf niet mag doen al prijsafspraken met verschillende elektriciens die het kunnen komen doen en ook nog ongeveer voor welk bedrag . Dit lijkt extra werk voor jullie, maar daarmee geef je de klant wel een totaal oplossing en komen installateurs zelf ook bij aankomst niet meer voor verassingen te staan. Succes.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goede en snelle communicatie, oplossingsgericht, afspraken korrekt nakomend, goede montage, prettig in omgang. Al met al zeer tevreden!!

Vind ik niet van toepassing

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Waarom zou je geen 10 geven als alles naar wens is. Ik doe het wel. Vanaf het eerste contact tot aan de plaatsing heb ik het een zeer prettig proces gevonden. Goede informatie, duidelijke consequente bevestigingen via email en telefoon en vooral niet te vergeten de zeer deskundige en toegewijde mensen van de installatie. Het bedrijf mag trots zijn op zulke medewerkers. Van administratie tot installatie. Top.

Geen. Ga zo door.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

De twee monteurs die vandaag twee airco’s hebben geplaatst, waren heel vriendelijk, gaven goede uitleg; hebben heel erg netjes gewerkt en de ruimtes super schoon weer achtergelaten. Top!! Voorafgaand aan de plaatsing werden alle vragen snel en volledig beantwoord.

Tijdens het allereerste oriënterende bezoek had verteld moeten worden, dat we een 20Amp aansluiting moesten hebben. Dat lazen we pas in de opdrachtbevestiging.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Niet opdringerig en met de klant goed meedenken naar een gepaste oplossing. Ook de montage is probleemloos gegaan. Medewerkers zijn erg vriendelijk.

Geen

• Afspraken nakomen

Pluspunten

- goede uitleg en tips, ook als je bepaalde zaken zelf wilt uitvoeren. De klemtoon ligt op een goed functionerende installatie en de voldoening achteraf. - probeert beste configuratie aan te bieden voor jouw situatie, en niet direct de duurste configuratie - snelle levering - flexibel, bvb bij het opsplitsen van een levering omdat niet alles in voorraad is

• Afspraken nakomen

Pluspunten

De monteurs waren perfect netjes montage super goed gedaan alles netjes en schoon achter gelaten en hard door gewerkt 10 punten voor de jongens

Niets

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snelle reacties op mailtjes. Een mailbedankje na betaling. goede communicatie Duidelijke site

Tot heden, alles perfect.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Vriendelijk personeel, doen hun best en denken mee

Offerte aangevraagd in april voor plaatsen airco in juni. Bezichtiging kon pas in juni omdat ik nog niet de eigenaar van het pand was. In juni bezichtiging met gedetailleerde kostenpostenplaatje, toen echter veel te druk en plaatsing pas in juli. De tip: plan in ieder geval de montage, hiermee loop je nauwelijks risico want als het onverhoopt niet door gaat en het is onverwacht druk, dan is deze plaats zo opgevuld.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Offerte, levering, montage en factuurafhandeling perfect verlopen. Vakkundige monteurs die heel netjes en schoon werken. Proffesionele communicatie.

Geen verbeterpunten, ga zo door.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Voor 2e keer airco laten hangen door dit bedrijf. Wederom fantastisch. Duidelijk afspraken. Vriendelijk deskundig personeel. Heldere uitleg. En dat voor een nette prijs.

Tot nu toe kan ik ze niet bedenken

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Top communicatie. Top werk geleverd en top apparatuur. Genieten (vooral nu) dagelijks van onze airco in de slaapkamer.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Perfecte service, installatie zeer netjes, zorgvuldig en kundig uitgevoerd. Alles netjes achtergelaten en duidelijke uitleg gekregen. Groot compliment voor de mannen

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede installatie, vragen goed beantwoord

Minder goed advies gekregen. Ik heb overwogen om een split unit aan te schaffen voor airco woonkamer en slaapkamers, maar volgens Koelklimaattechniek was dit niet nodig omdat alles op dezelfde verdieping lag zou alles vanzelf koel worden, echter niets is minder waar. De slaapkamers blijven benauwd en worden helaas niet koel, alleen de woonkamer. Monteurs waren een uur te laat.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

flexibel in denken denken in oplossingen

Runmolen 4 5281 PJ Boxtel

Over Koelklimaattechniek

Koelklimaattechniek BV is gecertificeerd installateur uit Boxtel en onafhankelijk leverancier van airconditioning apparatuur. Wij kunnen een objectief advies geven en u begeleiden met uw keuze. Al onze airconditioners zijn warmtepompen. Warmtepompen kunnen met éénzelfde systeem niet alleen koelen, maar ook verwarmen. Een groot deel van de energie halen zij uit de buitenlucht, wat ze erg energiezuinig maakt. U kunt bij ons terecht voor verschillende soorten en merken airconditioning, waaronder Daikin, Mitsubishi en Panasonic. Koelklimaattechniek heeft contacten met gerenommeerde airconditioning leveranciers en kan tegen scherpe prijzen (in) kopen. Alle bedragen zijn inclusief BTW. Levertijden 5 werkdagen en geen verzendkosten bij een bestelling vanaf €125,- binnen Nederland en Vlaanderen - België. Montage op afspraak. Werkgebied van Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, tot Maastricht.