Pluspunten

Keurige net werkende monteur, erg netjes gemaakt

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Wil je een airco laten plaatsen ,neem contact op met dit bedrijf ,alles liep perfect.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Alles keurig gemonteerd, heldere uitleg betreffende gebruik. Alle rommel opgeruimd. Uiterst vriendelijke monteurs. Zeer tevreden

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Vlotte en correcte afhandeling vanaf offerte tot en met montage. Prima monteurs toen ze weggingen was alles opgeruimd en gestofzuigd.

n.v.t.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

louter positief. Aardige, competente werknemers die netjes werken en goed uitleg geen.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Erg nette monteurs, keurig geinstalleerd.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

professioneel, snelle levering

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Transparant, heldere communicatie, goede ondersteuning en goed meedenkend om te komen tot de beste oplossing. De monteurs zijn vakmensen die echt moeite doen om de klant 100% tevreden te stellen. Chapeau!

Ga zo door!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

een man een man een woord een woord

werkten alle bedrijven maar zo!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

alles naar wens

heb ik niet.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Zowel in het contact per mail en telefoon heb ik duidelijk alle info gehad die ik nodig had en ben ik vriendelijk te woord gestaan. Alle gemaakte afspraken zijn ook netjes nagekomen en de unit is zelfs eerder geleverd omdat een middag vrijkwam. De twee monteurs die hier geweest zijn hebben echt vakwerk afgeleverd en hebben echt zorgvuldig en klantvriendelijk gewerkt.

Het kunnen filteren op de website zou het vinden van het juiste product een stuk makkelijker maken. Er staan nu teveel airco units op de site, welke nog erg veel op elkaar lijken. Je ziet door de bomen het bos niet meer.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Persoonlijke uitleg over de producten die men aanschaft. Zeer deskundige uitleg hoe alles werkt. Zeer accurate werkhouding van de monteurs. Ik kan dit bedrijf zéér zeker aanbevelen. Wat een prachtige airco hebben wij laten plaatsen.

Het gat aan de binnenzijde om de leidingen heen, even dichten met plemuur.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goede voorlichting, keurige mensen er worden duidelijke afspraken gemaakt en allemaal per mail en/of telefoon bevestigd. Installatie is prima en keurig netjes uitgevoerd. Er zijn wat minder materialen gebruikt dan oorspronkelijk in de offerte waren opgenomen en deze zijn direct op de factuur in mindering gebracht. Installatie is keurig netjes opgeleverd met uitleg over werking van het systeem. Door de monteurs, eveneens keurige gasten, is al het rest en verpakkings-materiaal afgevoerd. Voor ons een een hele dikke voldoende,

Gewoon doorgaan zouden wij willen zeggen. Alles prima voor elkaar.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Voor het maken van offerte een vrijblijvend bezoek aan huis gehad. Geen opdringerig verkoop verhaal, maar een goede inventarisatie van onze wensen. Daarna rondje door het huis en een aantal goede suggesties gekregen t.b.v. de installatie. Duidelijk gespecificeerde offerte was een dag later al binnen. De installatie van de airconditioners is prima gegaan. Medewerkers doen hun uiterste best om de overlast van het inbouwen zoveel mogelijk te beperken, zijn erg vriendelijk, communicatief sterk en stemmen de werkzaamheden duidelijk af. Stellen controlevragen om vast te stellen of ze echt goed begrepen hebben hoe een en ander uitgevoerd moet worden. Daarnaast zijn de airconditioners keurig netjes geinstalleerd. Duidelijke uitleg gekregen, alle rommel en afval weer netjes meegenomen. Kortom: dik tevreden over Koelklimaattechniek. Zeer klantvriendelijke vakmensen. Aanrader!

Geen.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Stipt, netjes accuraat

?

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Perfect gedaan weer

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goede communicatie, goed vakmanschap en perfecte installatie. Een erg vriendelijke en nette monteur die perfect z'n vak beheerst. Alles op tijd geleverd en gemonteerd.

Geen verbeterpunten. Alles was perfect in orde.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Monteurs waren vriendelijk,correct en vakkundig.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goede communicatie. De twee aardige monteurs hebben erg vlot en netjes gewerkt. Wij zijn heel tevreden met het resultaat. Jammer dat we niet veel eerder een airco hebben aangeschaft, want het is werkelijk een uitkomst voor ons!

Geen.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

alle afspraken nagekomen

• Afspraken nakomen

Pluspunten

- Komen afspraken na - Goed advies - Werken zeer netjes

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Zeer tevreden over de info bij de keuze welke airco en daarna kwamen ze de afspraken goed na en de heren die alles inslalleerden meer dan OK .

Over Koelklimaattechniek

Koelklimaattechniek BV is gecertificeerd installateur uit Boxtel en onafhankelijk leverancier van airconditioning apparatuur. Wij kunnen een objectief advies geven en u begeleiden met uw keuze. Al onze airconditioners zijn warmtepompen. Warmtepompen kunnen met éénzelfde systeem niet alleen koelen, maar ook verwarmen. Een groot deel van de energie halen zij uit de buitenlucht, wat ze erg energiezuinig maakt. U kunt bij ons terecht voor verschillende soorten en merken airconditioning, waaronder Daikin, Mitsubishi en Panasonic. Koelklimaattechniek heeft contacten met gerenommeerde airconditioning leveranciers en kan tegen scherpe prijzen (in) kopen. Alle bedragen zijn inclusief BTW. Levertijden 5 werkdagen en geen verzendkosten bij een bestelling vanaf €125,- binnen Nederland en Vlaanderen - België. Montage op afspraak. Werkgebied van Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, tot Maastricht.