Pluspunten

Goede voorlichting, keurige mensen er worden duidelijke afspraken gemaakt en allemaal per mail en/of telefoon bevestigd. Installatie is prima en keurig netjes uitgevoerd. Er zijn wat minder materialen gebruikt dan oorspronkelijk in de offerte waren opgenomen en deze zijn direct op de factuur in mindering gebracht. Installatie is keurig netjes opgeleverd met uitleg over werking van het systeem. Door de monteurs, eveneens keurige gasten, is al het rest en verpakkings-materiaal afgevoerd. Voor ons een een hele dikke voldoende,

Gewoon doorgaan zouden wij willen zeggen. Alles prima voor elkaar.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Voor het maken van offerte een vrijblijvend bezoek aan huis gehad. Geen opdringerig verkoop verhaal, maar een goede inventarisatie van onze wensen. Daarna rondje door het huis en een aantal goede suggesties gekregen t.b.v. de installatie. Duidelijk gespecificeerde offerte was een dag later al binnen. De installatie van de airconditioners is prima gegaan. Medewerkers doen hun uiterste best om de overlast van het inbouwen zoveel mogelijk te beperken, zijn erg vriendelijk, communicatief sterk en stemmen de werkzaamheden duidelijk af. Stellen controlevragen om vast te stellen of ze echt goed begrepen hebben hoe een en ander uitgevoerd moet worden. Daarnaast zijn de airconditioners keurig netjes geinstalleerd. Duidelijke uitleg gekregen, alle rommel en afval weer netjes meegenomen. Kortom: dik tevreden over Koelklimaattechniek. Zeer klantvriendelijke vakmensen. Aanrader!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Stipt, netjes accuraat

?

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Perfect gedaan weer

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goede communicatie, goed vakmanschap en perfecte installatie. Een erg vriendelijke en nette monteur die perfect z'n vak beheerst. Alles op tijd geleverd en gemonteerd.

Geen verbeterpunten. Alles was perfect in orde.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Monteurs waren vriendelijk,correct en vakkundig.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goede communicatie. De twee aardige monteurs hebben erg vlot en netjes gewerkt. Wij zijn heel tevreden met het resultaat. Jammer dat we niet veel eerder een airco hebben aangeschaft, want het is werkelijk een uitkomst voor ons!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

alle afspraken nagekomen

• Afspraken nakomen

Pluspunten

- Komen afspraken na - Goed advies - Werken zeer netjes

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Zeer tevreden over de info bij de keuze welke airco en daarna kwamen ze de afspraken goed na en de heren die alles inslalleerden meer dan OK .

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Afspraken nagekomen en prima monteurs toen ze weg gingen was alles opgeruimd en zelfs hadden ze gestofzuigd.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

meedenkend nauwkeurig gewerkt, geen haastklus vriendelijk

af en toe handje nodig (monteur was alleen) maar goed dat ik thuis was laat iets eerder weten dat er vertraging is (9 uur werd 10 uur) reageer met offerte volledig op de aanvraag (oude airco ging niet mee terug)

• Afspraken nakomen

Pluspunten

communicatie is super er wordt uitgebreid overleg gepleegd door beide monteurs, ze werken heel netjes en ordelijk, alles wordt tot in de puntjes afgewerkt en opgeruimd, uitleg over ingebruikname is voldoende

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Vlotte en correcte afhandeling vanaf offerte tot en met montage. Keurig afgeleverd werk met vriendelijke en nette monteur. Keurig werk geleverd. Ook prijstechnisch een aanbeveling.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Prima contact met het bedrijf Uitstekende begeleiding en advies Ik stelde het erg op prijs dat er iemand langskwam met kennis van zaken en met goed advies waar de unit te plaatsen en een betere keuze te maken welk apparaat het meest geschikt was voor onze slaapkamer. Prima monteur ik kon goed met hem overleggen prettig in de omgang en zeer beleefd gaf goed uitleg wat hij ging doen.

Ik zou niets kunnen opnoemen wat er zou moeten verbeteren aan uw bedrijf. Ik ben zeer tevreden over het hele proces. Van aanvang af tot de hele begeleiding en montage

• Afspraken nakomen

Pluspunten

- Prijs en kwaliteit zitten op een lijn. - Zeer kundig personeel de oplevering was netjes geïnstalleerd - Meedenkend & vriendelijk kortom als klant voel jeje serieus genomen en geholpen!

n.v.t.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Super geïnstalleerd, netjes afgewerkt. Aardige monteurs.

• Communicatie

Pluspunten

duidelijk

zelfde monteur bij de volgende montage