Pluspunten

Zeer tevreden over de info bij de keuze welke airco en daarna kwamen ze de afspraken goed na en de heren die alles inslalleerden meer dan OK .

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Afspraken nagekomen en prima monteurs toen ze weg gingen was alles opgeruimd en zelfs hadden ze gestofzuigd.

Geen.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

meedenkend nauwkeurig gewerkt, geen haastklus vriendelijk

af en toe handje nodig (monteur was alleen) maar goed dat ik thuis was laat iets eerder weten dat er vertraging is (9 uur werd 10 uur) reageer met offerte volledig op de aanvraag (oude airco ging niet mee terug)

• Afspraken nakomen

Pluspunten

communicatie is super er wordt uitgebreid overleg gepleegd door beide monteurs, ze werken heel netjes en ordelijk, alles wordt tot in de puntjes afgewerkt en opgeruimd, uitleg over ingebruikname is voldoende

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Vlotte en correcte afhandeling vanaf offerte tot en met montage. Keurig afgeleverd werk met vriendelijke en nette monteur. Keurig werk geleverd. Ook prijstechnisch een aanbeveling.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Prima contact met het bedrijf Uitstekende begeleiding en advies Ik stelde het erg op prijs dat er iemand langskwam met kennis van zaken en met goed advies waar de unit te plaatsen en een betere keuze te maken welk apparaat het meest geschikt was voor onze slaapkamer. Prima monteur ik kon goed met hem overleggen prettig in de omgang en zeer beleefd gaf goed uitleg wat hij ging doen.

Ik zou niets kunnen opnoemen wat er zou moeten verbeteren aan uw bedrijf. Ik ben zeer tevreden over het hele proces. Van aanvang af tot de hele begeleiding en montage

• Afspraken nakomen

Pluspunten

- Prijs en kwaliteit zitten op een lijn. - Zeer kundig personeel de oplevering was netjes geïnstalleerd - Meedenkend & vriendelijk kortom als klant voel jeje serieus genomen en geholpen!

n.v.t.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Super geïnstalleerd, netjes afgewerkt. Aardige monteurs.

• Communicatie

Pluspunten

duidelijk

zelfde monteur bij de volgende montage

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Leverd Vakwerk van een hoog niveau middels Vakmensen die vakbekwaam ,creatief en oplossingsgericht hun werk doen. Luisteren naar de wensen van hun klant.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

artikelen op zondag besteld en via mail beantwoord...telefonisch afgesproken op maandag en dinsdag keurig afgeleverd!

geen

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Komen op de afgesproken tijd / datum. Monteurs zijn zeer bedreven en correct, beschikken over uitstekend gereedschap en kunnen er ook uitstekend mee omgaan. Ze maken zeer weinig rommel, en ruimen dit weinige perfect op; ; ; ; ; een verademing !!!!!! Ik kan zulke lui alleen maar aanbevelen. A.E.Berets Maastricht

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Koelklimaattechniek denkt echt met je mee, zowel over het soort airco als over hoe het beste de airco te plaatsen.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

- erg goed mee gedacht - snelle reactie via e-mail

• Afspraken nakomen

Pluspunten

- Goede kwaliteit - Er wordt goed meegedacht over de beste oplossing voor je bedrijf - Goede prijs/kwaliteit-verhouding - Korte lijntjes

- Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Voor de 2e keer hebben wij een Daikin arico laten plaatsen. Wat heel prettig is, is dat er 2 geweldige meedenkende monteurs in dienst zijn ( Lennard en Jurjen ) wat een vakmanschap. Heren bedankt voor het meedenken en het geweldige werk dat jullie hebben geleverd, Super.

Bij Dhr: Leijten hadden wij een prijs afspraak gemaakt en waren tot een akkoord gekomen. Door het meedenken van beide monteurs is de plaatsing veranderd, waardoor er ook nog eens 1.5m van alle materiaal bespaard bleef. Helaas werd dit niet in mindering gebracht, wilden wij dat wel moesten er meer werkuren berekend worden. Erg jammer, was wel een misser. Maar het geleverde werk was weer geweldig, alleen maar een aanrader.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Toppertjes... Zowel qua prijs als kwaliteit. Zeer vriendelijke en correcte vakmensen, die hun werk goed verstaan. Denk enorm goed mee. Goede service; ze werken netjes en net zo lang door totdat alles helemaal perfect geregeld is. Het is nu winter, dus we gebruiken de koelstand van de airco nu uiteraard niet, maar we verheugen ons nu al op de warme dagen met een heerlijk gekoelde slaapkamer! Wij zijn blij!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Denken goed mee over de best mogelijk oplossing

• Afspraken nakomen

Pluspunten

goed product, goed advies, goede prijs, prompte levering, goede nazorg, en je kan gewoon met ze praten.

Over Koelklimaattechniek

Koelklimaattechniek BV is gecertificeerd installateur uit Boxtel en onafhankelijk leverancier van airconditioning apparatuur. Wij kunnen een objectief advies geven en u begeleiden met uw keuze. Al onze airconditioners zijn warmtepompen. Warmtepompen kunnen met éénzelfde systeem niet alleen koelen, maar ook verwarmen. Een groot deel van de energie halen zij uit de buitenlucht, wat ze erg energiezuinig maakt. U kunt bij ons terecht voor verschillende soorten en merken airconditioning, waaronder Daikin, Mitsubishi en Panasonic. Koelklimaattechniek heeft contacten met gerenommeerde airconditioning leveranciers en kan tegen scherpe prijzen (in) kopen. Alle bedragen zijn inclusief BTW. Levertijden 5 werkdagen en geen verzendkosten bij een bestelling vanaf €125,- binnen Nederland en Vlaanderen - België. Montage op afspraak. Werkgebied van Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, tot Maastricht.