• Afspraken nakomen

Pluspunten

Zeer professioneel in advies en uitvoering. Nemen daarin ook ruimschoots de tijd om absoluut kwaliteit te leveren. Alles wordt uitgevoerd in overleg en goedkeuring. Werken tot in details alles mooi af, vakmensen.

Hou jullie kwalitatief hoge dienstverlening zo vast.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

a)zeer heldere informatie b)zeer correcte aflevering

geen

Pluspunten

Klantvriendelijk, kundig, snelle levering en goede communicatie betreffende levering.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Beste Martin Leijten, Graag wou ik u bedanken voor de snelle service, en het propere werk dat is geleverd. Uw personeel is heel vriendelijk en heeft de gepaste uitleg gegeven. Ik zal zeker niet nalaten reclame voor u te maken daar ik dagelijks vele klanten over de vloer krijg, jullie zijn zeker een aanrader wanneer nodig!!! Het systeem dat ik heb gekozen is perfect, aangename warmte, geen last van opvliegend haar daar ik een hondentrimsalon heb, reinigt ook de lucht en in de zomer zorgt deze ook voor verkoeling! En is heel gemakkelijk te bedienen! Met vriendelijke grt Ingrid Steemans

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Zeer prettig dat er iemand langs komt om een goed advies te kunnen geven welk apparaat geschikt is voor de ruimte. Er was snel een afspraak gemaakt en de levering ging ook heel vlot. Alles is netjes gemonteerd.

De communicatie verliep heel goed en snel via de mail. Helaas was het een en ander wat ik had gevraagd niet doorgegeven aan de medewerker die het apparaat kwam installeren. Deze heeft wel zijn uiterste best gedaan om toch het gevraagde ter plaatste te regelen. Ik neem aan dat het ook wat te kort dag was geweest dat ik deze wensen had doorgeven.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goed advies Nette en duidelijke offerte Prima communicatie tijdens werkzaamheden Zeer netjes afgeleverd en weggewerkt in bestaande bouw

Ga zo door!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Zeer professioneel bedrijf, die meedenkt in oplossingen. Gekwalificeerd personeel die het vak verstaan. Scherpe prijsstelling!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Het bedrijf is goed bereikbaar. Ik wilde een installatie bestellen maar de verkoper stond er op de situatie ter plekke te bekijken. Er werd na de opname een goedkopere offerte verstuurd en er kon binnen 2 weken worden gemonteerd. De montage verliep vlekkeloos en de units zijn op onzichtbare wijze geplaatst. De prijs kwaliteitverhouding is uitstekend. De zelfde unit was vele malen goedkoper dan bij een ander bedrijf

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Klantvriendelijk, komen afspraken na, snelle levering en compleet

Geen op of aanmerkingen

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Werken netjes en volgens afspraak, ondanks dat de buiten muur vreselijk hardt is. Hebben ze het uiteindelijk toch voor elkaar gekregen. Heeft me wel een bord zuurkool gekost. Ze hadden dat verdient. ;-)

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Zeer goede communicatie, goede prijzen, beantwoorden alle vragen ivm je airco toestel, kennis van koeling , zeer goede service, snelle levering. Hier kom ik zeker terug als ik nog een airco zou nodig hebben en ik ga dit bedrijf zeker aanbevelen bij iedereen. Top, doe zo verder.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Vriendelijke medewerkers Klus afmaken ook al wordt het laat Huis netjes achtergelaten Waren op afgesproken tijd aanwezig Probleem met ketel prima opgelost

Alles ging prima

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Zeer goede communicatie en snelle reacties op vragen.Ook de levertijd is uitermate kort!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Zeer professioneel van orderafhandeling t/m installatie.

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

Absolut perfekte Abwicklung!!! Prompte Beantwortung meiner E-Mails. Sonntag bestellt - Mittwoch geliefert. Freundliche Mitarbeiter. Besser geht's nicht. Absolut weiterzuempfehlen!!! Vielen Dank - dank u wel.

• Preis
  • Qualität
  • Kommunikation
  • Wie verabredet

Pluspunten

Reageren snel, snelle levertijd, airco netjes en kundig gemonteerd en scherpe prijs

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Duidelijkheid, reactie tijd, communicatie, aflevering. Alles perfect geregeld.

ga zo door.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Flexibel en meedenkend. Erg prettig in communicatie.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Koelklimaattechniek houdt zich aan de gemaakte afspraken, communiceert duidelijk en levert vakwerk !

Afspraak bevestiging daags voor uitvoering met tijd zou prettig zijn. Het gaat namelijk el eens anders (Bij andere bedrijven) in ons geval werd keurig geleverd en geplaatst op afgesproken datum, toch is in deze wereld het wel prettig als je daags van tevoren een bevestiging met tijd krijgt. Verder niets dan lof.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Prettige samenwerking met zowel kader als monteur. Snelle installatie bij levering

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Alleen maar positieve punten, vanaf het eerste contact tot aan de uitleg van de monteur. de airco is ver boven verwachting opgehangen, was geen makkelijke plek voor de airco maar hij hangt zeer netjes. Top en bedankt

Runmolen 4 5281 PJ Boxtel

Over Koelklimaattechniek

Koelklimaattechniek BV is gecertificeerd installateur uit Boxtel en onafhankelijk leverancier van airconditioning apparatuur. Wij kunnen een objectief advies geven en u begeleiden met uw keuze. Al onze airconditioners zijn warmtepompen. Warmtepompen kunnen met éénzelfde systeem niet alleen koelen, maar ook verwarmen. Een groot deel van de energie halen zij uit de buitenlucht, wat ze erg energiezuinig maakt. U kunt bij ons terecht voor verschillende soorten en merken airconditioning, waaronder Daikin, Mitsubishi en Panasonic. Koelklimaattechniek heeft contacten met gerenommeerde airconditioning leveranciers en kan tegen scherpe prijzen (in) kopen. Alle bedragen zijn inclusief BTW. Levertijden 5 werkdagen en geen verzendkosten bij een bestelling vanaf €125,- binnen Nederland en Vlaanderen - België. Montage op afspraak. Werkgebied van Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, tot Maastricht.