Pluspunten

Goede voorlichting en duidelijke communicatie. Denkt mee om aan de wensen van de klant te voldoen.

Geen.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Bijzonder goed geholpen, een aanrader.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Heel goede communicatie, heldere afspraken, uitstekende service

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Heel klantvriendelijk, nette manier van werken en voorkomen

Nvt

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Erg vlotte en duidelijke communicatie van vriendelijke mensen die duidelijk verstand van zaken hebben. ook de montage was niets op aan te merken. aanrader voor iedereen.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goede service, snel schakelen en ze werken netjes.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

snelle actie en reactie - concrete antwoorden - goede informatie en inschatting - nette manier van werken

geen

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Advies, communicatie, vakbekwaamheid. De monteurs hebben prima werk afgeleverd. Het systeem hing binnen een dag. Waar nodig werd meegedacht. Kennis en kunde zijn zeker aanwezig bij dit bedrijf.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Prima advies vooraf. Zeer service-gerichte, communicatief sterke monteurs. Nette afwerking.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Leuke mensen en vaklui.

geen

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Er wordt vooraf goed besproken hoe men te werk gaat en wat de mogelijkheden zijn. De monteurs zijn goede vaklieden.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

top gedaan

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Afspraak nakomen en flexibiliteit. Werkzaamheden installatie waren niet mogelijk op de volledig verregende dag. Werkrooster omgegooid om de volgende dag de installatie te voltooien. Meedenken in oplossingen. We wenste geen witte kabelgoot op de gevel. Bedrijf kwam met oplossing van zinken 'regenpijp' om kabels te camoufleren.

Eigenlijk niet. Gewoon nette service en vooralsnog goede kwaliteit.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Komen afspraken uitstekend na, doen moeite om klant tevreden te stellen. Aflevering zeer prettig verlopen

• Afspraken nakomen

Pluspunten

In onze nieuwe aanbouw op het zuiden werd het behoorlijk warm en gingen op zoek naar een airco. We hebben drie bedrijven benaderd en kwamen uit op Koelklimaattechniek uit Boxtel omdat die betrouwbaar overkwam en ook het reëelst was. De twee andere bedrijven kwamen op een veel hogere capaciteit uit dan we nu geplaatst hebben gekregen. Hadden we meer capaciteit genomen, hadden we een koelcel gehad in plaats van de comfortabele ruimte die we nu hebben. En het heeft ook nog eens veel gescheeld in de aanschaf! Het contact met de mensen van Koelklimaattechniek was zeer plezierig, correct, duidelijk, netjes en gezellig. Lennart, Nick en Joery zijn topmannen; Joery is hartelijk welkom voor het jaarlijks onderhoud. We hebben de airco getest en dat was makkelijk want hij is zeer gebruiksvriendelijk. Nu is het wachten op heel erg warme dagen zodat we hem langdurig in de praktijk kunnen gaan gebruiken. Maar daar hebben we alle vertrouwen in: laat de zomer maar komen!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

No Nonsen, duidelijke em concurrende prij

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Vakbekwame installatie monteur netjes werken na karwei opruimen en duidelijke uitleg over installatie

Monteur word constant op zijn werk gebeld kan zo niet goed doorgaan en op zijn werk gefocust blijven

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Heel fijne service en afspraken konden binnen korte tijd gepland worden.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

professionele installatie van de airco gericht op meedenken met de klant

• Afspraken nakomen

Pluspunten

- Snelle reacties per mail, telefoon en het ingeplande bezoek - Meedenken met de klant - Creatief in het bedenken van oplossingen - Afspraak volledig nagekomen - Goede prijs/ kwaliteit verhouding - Nette mensen Bij ons is het aircosysteem zeer netjes weggewerkt. Het leidingwerk is niet zichtbaar vanaf buiten, dit door de creatieve oplossing van Lennard om de leidingen onder het dakbeschot te laten lopen en via een zinken regenpijp naar beneden. Keurig gedaan! Zeer tevreden klant.

Runmolen 4

5281 PJ Boxtel

Over Koelklimaattechniek

Koelklimaattechniek BV is gecertificeerd installateur uit Boxtel en onafhankelijk leverancier van airconditioning apparatuur. Wij kunnen een objectief advies geven en u begeleiden met uw keuze. Al onze airconditioners zijn warmtepompen. Warmtepompen kunnen met éénzelfde systeem niet alleen koelen, maar ook verwarmen. Een groot deel van de energie halen zij uit de buitenlucht, wat ze erg energiezuinig maakt. U kunt bij ons terecht voor verschillende soorten en merken airconditioning, waaronder Daikin, Mitsubishi en Panasonic. Koelklimaattechniek heeft contacten met gerenommeerde airconditioning leveranciers en kan tegen scherpe prijzen (in) kopen. Alle bedragen zijn inclusief BTW. Levertijden 5 werkdagen en geen verzendkosten bij een bestelling vanaf €125,- binnen Nederland en Vlaanderen - België. Montage op afspraak. Werkgebied van Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, tot Maastricht.