Top service.

Ben heel tevreden met CashbachXL. Na een slechte ervaring met een andere site, ben ik zo blij met CashbackXL. Goede service and snele uitbetalingen.

Snel en behulpzaam

Ik heb in de afgelopen jaren gebruik gemaakt van meerderen cashback websites. Helaas heeft Cashback XL nog niet alle websites voor cashback (bijv: mist bol.com. Ondanks dit zijn de bedragen zeer snel beschikbaar voor uitbetaling (eem heel stuk sneller dan concurrenten) en reageren erg snel op claims en vragen. Al met al, al een jaar lang een zeer tevreden klant.

Een betrouwbare website. Er wordt altijd netjes uitbetaald en vlot gereageerd op cashback claims. Maak er lang gebruik van en ben zeer tevreden.

betrouwbaar, goede service

ik gebruik cashbackxl al een aantal jaar. uitstekend bedrijf en betrouwbaar

Waardeloos

Aankoop gedaan bij NordVPN via Cashback XL. Helaas kreeg ik geen cashback. Na het indienen van een claim kreeg ik te horen dat deze niet in behandeling genomen wordt. Kortom; waardeloos

Beste Erik, cashback werkt alleen als je de 'regels' volgt op https://www.cashbackxl.nl/hoe-werkt-het. Als je niet alle 'regels' volgt, dan kan een cashback niet geregistreerd worden. Normaliter kun je dan nog een claim indienen waarmee wij proberen de cashback alsnog te ontvangen bij de webshop. Voor NordVPN kan dat alleen niet. Dit geven wij ook duidelijk aan bij de voorwaarden op https://www.cashbackxl.nl/webshops/nordvpn. Vandaar de afwijzing. We kunnen dan niets meer doen. vr. groet, Ditmar (eigenaar CBXL)

Betrouwbaar en correcte service

Waarschijnlijk het betrouwbaarste cashback-programma in Nederland. Als je zelf aan alle voorwaarden voldoet (cookies accepteert) worden vrijwel alle online aankopen correct geregistreerd; mocht er iets mis zijn gegaan is er een snelle en competente klantenservice die vaak (maar helaas niet altijd) kan helpen. Jammer genoeg doen sommige belangrijke webshops niet mee (bol.com is een grote afwezige bijvooorbeeld) en de percentages zijn niet áltijd de allerbeste. Ook zou het mooi zijn als er frequenter een uitbetaling kan worden verwerkt, dit gebeurt momenteel slechts één keer per maand. Al met al op de Nederlandse markt beslist aan te bevelen.

Topservice

De klantenservice is coulanter dan ze zouden moeten zijn! Echt een top bedrijf.

Prima, behulpzaam en betrouwbaar.

In tegenstelling tot sommige andere cashback site's doen ze hier wat ze beloven. Altijd keurig uitbetaald, zeer vriendelijke klantenservice. Absolute aanrader.

Beste Cashbacksite. Al veel geld bespaard hiermee en er wordt vrij snel uitbetaald. Ik zou dit aan iedereen aanbevelen, eerlijke, overzichtelijke en fijn systeem.

Beste cashbackwebsite

Cashbacks worden geregistreerd, en na een 2 a 3 maanden wel beschikbaar. Andere websites betalen of niet uit of het duurt een stuk langer. Uitbetaling kan vanaf ieder bedrag, dat is ook niet altijd zo bij andere websites. Weliswaar maar op 1 datum, einde van de maand maar dat is niet als zodanig een opstakel in mijn mening. Ben zeer tevreden met Cashback XL! Verbeterpunten zijn er, er zijn websites die net wat meer webshops hebben waarbij cashback mogelijk is. Dus de wens voor meer webshops. Verder zijn er websites waar de cashback bij sommige websites net iets hoger ligt. Echter betalen die niet of laat uit en dus is jullie snelheid van uitbetaling daarbij in jullie voordeel.

Toppers!

Na zojuist alweer een slechte ervaring gehad te hebben bij concullega Shopbuddies wil ik toch nog even een paar veren in de kont steken van het team van CashbackXL. Ga zo door ;-)

Net weer een uitbetaling binnen

Prima website. Netjes een mail gekregen dat de uitbetaling is gedaan

Behang besteld bij Photowall en gewoon €20 retour krijgen dmv Cashback!

Betrouwbaar

Leuk cashback sparen en uit laten betalen op de 25e! Werkt perfect!

Fijne website en goede communicatie

Al vaker gebruik van gemaakt en altijd leuk om geld terug te krijgen

Al honderden keren geld bespaard zonder daar veel moeite voor te moeten doen. Echt ideaal!

Betrouwbaar en behulpzaam

Ik maak nu een aantal jaren gebruik van deze site. Het is betrouwbaar en kortingen worden doorgaans juist geregistreerd. Als er iets onverhoopt misgaat, dan is de klantenservice snel en correct met het oplossen ervan. Ik geef vaak tips door van gewenste webshops en ook daar krijg ik serieus antwoord op. Ik ben zeer tevreden en raad deze cashbacksite aan iedereen aan!

Duidelijk verhaal, doet zoals beloofd

Ik heb 5 keer aankopen gedaan en ik heb wel cashback gekregen op 25e dag van de mand, zoals beloofd

Ik maak al enkele jaren veel gebruik van de cashback mogelijkheid via cashbackxl. Veel websites zijn aangesloten en het gaat bijna altijd goed. Een enkele keer werkt de cashback niet maar bij het indienen van een cashback verzoek wordt het bijna altijd alsnog geregeld. Ik heb inmiddels al enkele honderden euro's bespaard.

Zeer goede betrouwbare cashback site

Ik gebruik Cashbacksxl al enkele jaren. Het heeft me al circa 300euro bespaart, hoewel ik niet zo veel winkel. Het beste is dat je krijgt geld terug op je rekening, en niet de punten of cadeaukaarten. De medewerkers en de eigenaar reageren snel en zijn zeer vriendelijk.

Mooi meegenomen

De cashbacks zijn mooi meegenomen, daar waar je iets nodig hebt en extra korting krijgt door middel van de cashback. Zoals bij verzekeringen. Helaas werken de cashback registraties niet altijd, maar met een claim wordt je dan weer goed geholpen.

De beste en meest betrouwbare cashbacksite

Dit is veruit de beste cashbacksite die er is. - Hoge cashbacks - Snelle bevestiging en goedkeuring van transacties - Goede support - Snelle uitbetaling

Goed geregeld!

Ik heb al heel wat cashbacks mogen ontvangen! Er gaat eigenlijk nooit iets verkeerd, als er dan iets verkeerd gaat wordt dat heel goed opgelost.

Uitstekend, de beste cashbacksites.

Erg betrouwbaar, zeer snel akkoord en uitbetalen zonder limiet. Uitstekende follow up bij contact.

Met afstand de beste cashbackite

Ik gebruik ook wel andere sites, maar CBXL is altijd mijn favoriet geweest. Het uitbetalen gaat ook altijd prima. Het contact is ook altijd goed geweest