Fijne cashbackwebsite

Duidelijke website voor cashbacks met een gevarieerd aanbod, duidelijke voorwaarden en vlotte uitbetaling.

uiterst betrouwbaar

Prettige site voor cashbacks. Sinds kort kun je via hun site Bol.com bonnen kopen en daar krijg je ook cashback over. Aangezien ik graag Bol.com bonnen cadeau geef is dit voor mij erg aantrekkelijk. Uitbetalen is altijd rond de 25e van de maand.

heel erg vaak gaat cashback goed! contact gaat vlotjes. heel tevreden.

Ik gebruik het sinds maart 2020. Soms gaat CB niet goed en via klantenservice contact gaat dan vlotjes. helaas kunnen ze niet altijd helpen (afhankelijk van webshop), bij mij gaat minimaal 95% goed, helaas net niet 100%. Toch cijfer 10! Want ik gebruik ook andere CB sites voor als de webshop er niet tussen zit bij deze: maar die andere geven vaak minder terug (in procenten alsook in gelukte CB). Dus ik raad deze CB zeker aan, tot nu toe voor mij de beste!

Alles gaat vlekkeloos alleen een verzekeringsmaatschap liet het ooit afwetenpij

Snelle verwerking. Nooit geen storingen en snelle reactie bij problemen. Enige probleem die ik had was bij een verzekeringsmaatschappij. Claim ingediend en wederom afgewezen. Email adres die ik gebruikte bij hun kwam niet overeen met die ik voor deze site gebruikte.Tja hoe moeilijk kan je het maken. Maar geen kwaad woord over jullie. Ga zo door.

Waardeloos.

Via ChashbackXL keurig alle stappen gevolgd om in aanmerking te komen voor de Cashback. Om de een of andere reden is dit niet gelukt. Hierop een claim ingediend en alle gegevens incl. contracten van afsluiten zorgverzekering aangeleverd. Hierna ruim 4 maanden mogen wachten om vervolgens alsnog afgewezen te worden zonder verdere onderbouwing. Dit was eens en nooit meer. CashbackXL is dus nu een commissie rijker en ik wat tijd armer.

beste Jeroen, Als een cashback niet wordt bevestigd, komt dat omdat niet aan alle voorwaarden is voldaan. Je kunt dan een claim indienen, zoals jij ook hebt gedaan. Het indienen van een claim is alleen geen garantie dat wij alsnog de cashback ontvangen. In dit geval is de claim afgewezen. Dat betekent dat wij ook niets ontvangen, anders had je de cashback ook gewoon gehad. Echter, alleen voor de claims van de verzekeraar waar jij je hebt verzekerd heb ik vorige week nogmaals een verzoek gedaan naar Independer om er naar te kijken. Omdat de polisnummers van deze verzekeraar mogelijk niet goed verwerkt kunnen worden en claims daardoor te snel zijn afgekeurd door Independer. Dus mogelijk komt er nog een ander bericht. Dat is niet zeker, maar er loopt dus nog wel iets. Als er positief nieuws is, hoor je dat vanzelfsprekend. vriendelijke groet, Ditmar Schnetz (eigenaar CBXL)

Duidelijk en betrouwbare cashback site!

Veel duidelijker en sneller cashback ontvangen dan shopbuddies. Jammeer geen bol.com bij jullie aangesloten.

Positieve ervaring

Ik had gebeld naar Cashback XL over een bestelling, maar blijkbaar waren ze dicht. Ze hebben toen mij teruggebeld en geadviseerd om een cashback in te dienen, wel met de mededeling dat het lang kon duren maar dat ze hun best gingen doen. Maanden later kreeg ik een mail terug dat mijn cashback goedgekeurd was! Ontzettend fijne verrassing.

Prima cashbacksite!

Betrouwbare bedrijf met hoge cashback, duidelijke voorwaarden en een gebruiksvriendelijke website. Uitstekende en goed bereikbare klantenservice die snel reageert en oplossingsgericht te werk gaat .

Cashback ook daadwerkelijk uitbetaald!

Na eerdere mindere ervaringen met andere sites kan ik zeggen dat deze cashback site wel netjes uitbetaald en ook reageert op berichten! Fijn dat het hier wel werkt!

Prettige cashback website. Betaald snel uit en kent geen minimum bedrag.

Handige website met een uitstekende klantenservice

Zeer tevreden over CashbackXL, ik krijg de meeste cashbacks altijd netjes uitbetaald. De klantenservice is vriendelijk, transparant en reageert snel.

Heel erg fijn dat je wat kunt besparen! Helemaal niet moeilijk, download de app en wordt doorverwezen naar de desbetreffende webshop! Makkelijk te gebruiken en mooie overzicht van je aankopen. Ga zo door CashbackXL!

Prima cashback site

Hoge cashback via deze site, vaak specials en een serieuze helpdesk. Mijn favoriet.

De enige cashback site die vlot en transparant werkt. Je moet nog wel af en toe een claim indienen, maar het lijkt steeds beter te gaan. Communicatie is ook altijd correct en vriendelijk.

Heel simpel, werkt altijd. Betalingen als afgesproken.

Super goed!

Ben pas net lid, maar nu al zeer tevreden. Super goede klantenservice. Houden je echt heel goed op de hoogte van alles. De site is zeer overzichtelijk en er zijn wel heel erg veel webshops aangesloten.

Als ik mensen vertel dat ik geld terug krijg van mijn online aankopen via CashbackXL geloven ze mij niet. 50,- terug bij het afsluiten van een telefoonabbo, VPN, of zorgverzekering? 1,- per keer terug bij bestellingen via Thuisbezorgd.nl? Toch is het echt zo. En gaat er een keer wat mis, dan valt er meestal nog wel wat te regelen. Hulde aan het team van CashbackXL, ga zo door!

Perfect!

Zoals de titel aangeeft, in één woord perfect. Veel webshops, prima dienstverlening, prima uitbetaling. Wat mij betreft de beste cashbacksite in Nederland.

En weer 200 EU opgenomen. Toppers!

Alle beetjes helpen!

Super veel online shops aangesloten. Erg leuk op deze manier geld (be)sparen!

Geld verdienen met een klikje

Ik ben heel blij met Cashbackxl. Ik doe veel online aankopen en kijk altijd even of de website eraan gelinkt is. Het heeft me in de afgelopen jaren flink wat geld opgeleverd en blijf het zeker doen!

Betrouwbare manier om goedkoper uit te zijn

Ik ben tevreden over de app en raad anderen het ook aan om via de app te werken als zij een aanschaf gaan doen. Keep up the good work!

Na 9 weken nog geen bevestigde cashback op mijn saldo

Na 2 maanden en een week zijn mijn ruim geleden bevestigde cashbacks nog niet op mijn saldo. Gemiddelde wachttijd tot bevestiging is 2 maanden (CDKeys.com). CDKeys doet ook niet meer mee op cashbackxl.nl... krijg ik uberhaupt nog mijn €142.65 die in 'behandeling' is ?!

Zeer tevreden over oppakken afgewezen claim

Ik heb via CBXL een aankoop gedaan. Omdat deze aankoop niet automatisch geregistreerd werd heb ik een claim ingediend. In eerste instantie werd deze claim afgewezen. Hierop heb ik per email een reactie gestuurd. Binnen enkele dagen ontving ik een reactie op mijn email. Nadat ik deze mail had beantwoord is de claim alsnog toegewezen. En dit allemaal binnen een tijdsbestek van een aantal dagen. Top voor deze service !!

In het begin prima, daarna bergafwaarts..

In het begin ging het prima: cashbacks werden geregistreerd en uitbetaald, gebeurde dat niet dan werd het netjes opgelost. Tot ik bij de webshop Hotels Combined merkte dat cashbacks op geregistreerd bleven staan, maar niet werden uitbetaald. Na meer dan anderhalf jaar heen en weer mailen komt het er steeds op neer: ik krijg ook geen contact met ze, dus helaas pindakaas. Ja, zo werkt het niet. Je biedt een product aan, sta er voor en los het op en neem ook je ondernemersrisico als het meerdere keren misgaat. Nu met Hilton dezelfde problemen en weer allerlei smoezen om maar niet te betalen. Ik schrijf deze recensie omdat het zo goed begon, maar nu zo slecht afloopt. Er zal wel weer een prachtig verhaal als reactie op deze beoordeling komen, maar feit is wel dat ik nog op zo’n ruim 200 euro aan cashbacks wacht..

Beste Perry, Je hebt niet meer gereageerd op mijn mail. Vandaar dat ik mijn reactie ook hier plaats. *** Als een cashback is goedgekeurd dan kun je een uitbetaling aanvragen. Zolang een webshop de keuring niet heeft gedaan, kunnen wij ook niet uitbetalen. Je kan alleen de cashback ontvangen, als wij die ook ontvangen. Zie de voorwaarden over mijn site op https://www.cashbackxl.nl/algemene-voorwaarden. Wij betalen cashbacks niet zelf, hoewel ik dat in jouw geval al een aantal keer wel heb gedaan. Als je een claim indient, ga je ook akkoord met de Claim voorwaarden (zie https://www.cashbackxl.nl/cashback-claim-voorwaarden, dit vermelden wij ook op https://www.cashbackxl.nl/mijn-account/cashback-claims), daarin geven wij duidelijk aan dat wij maar 1 claim per webshop per twee weken indienen. De cashback zou namelijk gewoon moeten werken, een claim moet namelijk een uitzondering zijn en niet de regel. Dit is overigens niet nieuw, dit staat al meer dan een jaar in de voorwaarden. Wij zetten niet onbeperkt claims door naar een webshop waarvan de registratie bij andere gebruikers wel werkt. Als de registratie helemaal niet werkt, dan is het een ander verhaal maar dat is bij Hilton zeker niet aan de hand. Bij andere gebruikers lukt het wel en die gebruiken dezelfde link als jij. Dus de fout zit niet aan onze kant. Als het niet lukt, betekent niet dat ik de cashbacks dan uit eigen zak ga betalen. We kunnen dan een claim doorzetten. Zoals we dat ook eerder voor jou hebben gedaan. Het is dan afwachten voor jou en voor ons, wanneer en of de cashback alsnog wordt toegewezen. De oplossing is dus dat wij een claim indienen als de cashback niet is gelukt. En de afspraak die wij met onze gebruikers hebben is dat het oordeel van de webshop over de claim bindend is. Zie https://www.cashbackxl.nl/cashback-claim-voorwaarden. In sommige gevallen van afwijzing geef ik nog een tegemoetkoming, die ik zelf betaal. Dat heb ik al praktisch alle keren voor jouw HC claims gedaan. Dat is al meer dan €100 die ik zelf heb betaald. Bedragen die Shopbuddies of Getmore echt niet zelf zouden hebben betaald. Jij legt alle verantwoordelijk bij ons, terwijl de dezelfde links wel werken voor andere gebruikers. Als je de ‘regels’ volgt op https://www.cashbackxl.nl/hoe-werkt-het, dan zou elke cashback in theorie moeten werken. Lukt het toch niet, dan kunnen we een claim indienen. Maar meer dan dat kunnen wij niet doen. Welke verantwoordelijkheid mis je dan? Wij houden ons juist aan de voorwaarden die ik voor de dienstverlening heb opgesteld en waar jij akkoord mee bent gegaan. Daarnaast heb ik ook al een aantal keer booking.com en hotels.com aanbevolen, webshops waar wij bijna nooit problemen mee ervaren. Ik ben er niet op uit om cashback moeilijk te maken voor gebruikers. Integendeel. Maar we gaan niet automatisch mee in alles wat gebruikers van ons verlangen. Ik kan je €15 geven als tegemoetkoming voor de Hilton cashbacks, maar ik ga niet 11 claims van 1 dag doorzetten naar Hilton voor 1 gebruiker. Jammer dat je mijn site niet meer gaat gebruiken, shopbuddies gebruikt dezelfde links als wij. Dus in principe zou het niet uit moeten maken, maar als jij andere ervaringen hebt dan snap ik dat je voortaan die site gebruikt. vriendelijke groet, Ditmar Schnetz