top site

Gebruik inmiddels al jaren cashbackxl.nl om cashbacks te verdienen nadat ik eerder shopfish gebruikte. Krijg bij vragen persoonlijk antwoord van de oprichter/eigenaar die zelf ook persoonlijk bij gemiste cashback registraties dit voor je oplost. Wat mij betreft een topsite, heb er al honderden euro's mee verdiend (of bespaard) inmiddels.

Continu GEEN cashback

Ging altijd top Nu laatste keren gaat t continu fout Heeft me nu minimaal 25 a 30 euri gekost Ik ben weg hier Liever minder cashback en goed dan dit Wat een sof ps ging fout bij meerdere webshops nu 2x !!! bij aboutyou

Heel goed geregeld top

Alles is top geregeld en goed verlopen bedankt hier voor. Uitstekend werk.

aangegevens tijdspaden kloppen heel vaak. werkt goed!

nog maar 1x cashback fout gegaan van de huidige 12, ik denk door gebruik van ander emailadres bij de bewuste webshop. vergeleken met andere CB betaald deze sneller en beter uit, en vaak ook ietsje meer. aanrader, ik ben overgestapt van bonusway/shopkorting.

Super!!!!

Als een hoger cijfer geven dan een 10 mogelijk was, gaf ik dat! Ik maak je bijvoorbeeld 12,50 euro of 25,00 euro hebt gespaard. Is er een keer iets niet geregistreerd, dan zoeken ze het uit en in de meestal gevallen krijg je het bedrag alsnog uitgekeerd. De site "Mijn Korting" kan hier een voorbeeld aan nemen, laat ik mij daar verder maar niet over uitlaten. Ga zo door!!!

Goede service en mooi wat bespaard

Ik sluit via cashbackXL jaarlijks een nieuw telefoon abonnement af. Krijg je vaak ongeveer maand bedrag aan cashback terug. Werkt duidelijk en transparant, zeker aanrader.

Supertevreden!

Je kunt je cashback opsparen of rond de 25e uit laten betalen. Nooit problemen gehad. Ik mis wel Bol.com in het rijtje, maar er zijn genoeg andere webshops waar je terecht kunt.

Supermakkelijk geld verdienen

Cashback XL maakt waar wat ze zeggen. Ga via de Cashback XL site naar de originele webwinkel en plaats daar je bestelling. Zelfs Aliexpress doet mee. Het uitbetalen is al net zo simpel, niets dan lof voor Cashback XL want het werkt echt!

Betrouwbaar

Zo fijn ioxeze manier wat extra's zeer betrouwbare en nette organisatie

Alles is snel geregeld, wat een top site!

Klasse en 100% betrouwbaar

geen lang verhaal. Gewoon lekker cashback verdienen en voor mij 100% betrouwbaar. Wel eens contact met klantenservice gehad en altijd keurig geholpen met uitleg en idd ook als ik geen recht op cashback bleek te hebben. Dus gewoon zo doorgaan.

Betrouwbaar

Betrouwbaar uitbetaling en werking site de site opeens vandaag plat ging. Ik had al meer dan 2000 euro teruggekregen.

Onzin

Wat een onzin, ik zou cashback krijgen. heb alles volgens de voorwaarde gedaan en kreeg niks, na het indienen van een claim kwamen ze op een artikel ergens in de uithoek van de site dat ik geen kortingscode mocht gebruiken, dit stond NIET vermeld bij de voorwaarde. Onbetrouwbaar!

Beste R, je had inderdaad geen recht op de cashback. Cashback werkt alleen zeker i.c.m. kortingscodes die op onze site staan. Dit geven wij aan op Hoe werkt het? (https://www.cashbackxl.nl/hoe-werkt-het). Deze pagina staat in de hoofdnavigatie en is vanaf elke pagina op de site te bereiken. Toch hebben we besloten een link naar deze pagina toe te voegen in de voorwaarden bij alle webshops. Hoewel het voor de meeste bezoekers ten overvloede zal zijn, kan het ook geen kwaad als we een verwijzing naar de algemene 'cashback regels' voor de duidelijkheid nogmaals vermelden bij de webshop-voorwaarden. vriendelijke groet, Ditmar

Komen beloften na, mooi korting uitbetaald

Kreeg extra korting en duurde even voor goedkeuring ( per website verschillend) Maar netjes geregeld en kreeg dit netjes terug gestort!

Prettig

Vanwege de corona-crisis geven sommige webshops, zoals Bol.com tijdelijk geen cashback meer, maar er blijven genoeg webshops over om uit te kiezen. Je kunt je verdiende cashback opsparen, maar je kunt er ook voor kiezen om het op je bank te laten storten en dat gebeurd altijd op de 25e van de maand.

Weer mooi 100 eu uitbetaald!

Werkt 100%

Werkt perfect, gebruik het al járen

Als gebruiker van het eerste uur heb ik al zo veel kunnen besparen. Gebruik het bijna bij elke online aankoop. Verzekeringen, kleding, reizen, telecom...Geweldig!

Wat een website

Werkt echt heel goed. Zeker voor energie of telecom.

Prettige site om een zakcentje te sparen na wat uitgaves

Fijne site die na een poosje sparen (lees: uitgeven) toch een boel geld kan leveren. In veel gevallen gaat de cashback helemaal automatisch en goed. In de gevallen dat het systeem niet werkt, is een claim ontzettend snel opgepakt en wordt het keurig hersteld. Goede service en snelle reacties, erg fijn.

Honderden euro's per jaar

CashbackXL zou ik scharen onder het kopje 'betrouwbare cashbacksites'. Er zijn natuurlijk tientallen cashbacksites, maar daar zitten nogal wat haken en ogen aan. Bij CashbackXL ben je in ieder geval zeker dat je tot honderden of misschien zelfs duizenden euro's per jaar zult besparen. Ook is de klantenservice erg goed, dus dat is zeker nog een voordeel t.o.v. bepaalde 'cashbacksites'.

Hoogste cashbacks, goede werking

Verwerking van de cashback gaat soms niet goed, maar met het claimproces komt het altijd in orde. Snelle en klantvriendelijke reacties!

Super site

Tot nu toe altijd goede ervaringen mee gehad. Gebruik het al lange tijd en altijd tevreden geweest!

Goede cashback acties

Goede ervaringen snelle service

Super tevreden

Ben niet anders dan tevreden

Prima website, slechte klantenservice

Cashbackxl is een prima website, echter de eigenaar blokkeert je en reageert vervolgens niet meer op mails. Kan zo op deze manier zelf de cashbacks in eigen zak steken. Voorheen zou ik 5 sterren gegeven hebben maar na de laatste keer contact zou ik deze website niet meer aanbevelen.

Beste Marcel, ik heb inderdaad jouw account (en nog zes andere accounts) geblokkeerd omdat er opzettelijk misbruik is gemaakt van de cashback van een bepaalde webshop op ons platform. Dan wordt inderdaad het account geblokkeerd en vervallen alle cashbacks en uitbetalingsverzoeken die nog open staan. Dit vermelden wij ook in de Algemene Voorwaarden. Dat is het risico wat je loopt als je probeert om niet te betalen voor iets, maar wel de cashback probeert te krijgen. Jij en ik hebben hier toen al uitgebreid contact over gehad. Daarna heb ik inderdaad niet snel meer gereageerd op nog andere vragen die jij had, omdat actieve gebruikers dan voorrang krijgen. Ik doe dit niet om het geld in mijn eigen zak te steken, maar omdat we alleen kwalitatieve sales willen aanleveren bij de op ons platform aangesloten webshops. Cashback werkt niet als het een webshop alleen maar geld kost en niets voor hen oplevert. Wij zijn er niet alleen voor onze gebruikers, maar ook voor de webshops. Je mag via mijn platform duizenden euro's aan cashbacks verdienen (er zijn genoeg gebruikers die dat doen), maar wel op een eerlijke manier. Daarnaast was jouw account al een keer eerder geblokkeerd geweest, en toen heb ik onder voorwaarden jouw account weer gedeblokkeerd. Dus dan is het nu wel klaar. Ditmar Schnetz Eigenaar CashbackXL