Beste cashbackwebsite

Cashbacks worden geregistreerd, en na een 2 a 3 maanden wel beschikbaar. Andere websites betalen of niet uit of het duurt een stuk langer. Uitbetaling kan vanaf ieder bedrag, dat is ook niet altijd zo bij andere websites. Weliswaar maar op 1 datum, einde van de maand maar dat is niet als zodanig een opstakel in mijn mening. Ben zeer tevreden met Cashback XL! Verbeterpunten zijn er, er zijn websites die net wat meer webshops hebben waarbij cashback mogelijk is. Dus de wens voor meer webshops. Verder zijn er websites waar de cashback bij sommige websites net iets hoger ligt. Echter betalen die niet of laat uit en dus is jullie snelheid van uitbetaling daarbij in jullie voordeel.

Toppers!

Na zojuist alweer een slechte ervaring gehad te hebben bij concullega Shopbuddies wil ik toch nog even een paar veren in de kont steken van het team van CashbackXL. Ga zo door ;-)

Net weer een uitbetaling binnen

Prima website. Netjes een mail gekregen dat de uitbetaling is gedaan

Behang besteld bij Photowall en gewoon €20 retour krijgen dmv Cashback!

Betrouwbaar

Leuk cashback sparen en uit laten betalen op de 25e! Werkt perfect!

Fijne website en goede communicatie

Al vaker gebruik van gemaakt en altijd leuk om geld terug te krijgen

Al honderden keren geld bespaard zonder daar veel moeite voor te moeten doen. Echt ideaal!

Betrouwbaar en behulpzaam

Ik maak nu een aantal jaren gebruik van deze site. Het is betrouwbaar en kortingen worden doorgaans juist geregistreerd. Als er iets onverhoopt misgaat, dan is de klantenservice snel en correct met het oplossen ervan. Ik geef vaak tips door van gewenste webshops en ook daar krijg ik serieus antwoord op. Ik ben zeer tevreden en raad deze cashbacksite aan iedereen aan!

Duidelijk verhaal, doet zoals beloofd

Ik heb 5 keer aankopen gedaan en ik heb wel cashback gekregen op 25e dag van de mand, zoals beloofd

Ik maak al enkele jaren veel gebruik van de cashback mogelijkheid via cashbackxl. Veel websites zijn aangesloten en het gaat bijna altijd goed. Een enkele keer werkt de cashback niet maar bij het indienen van een cashback verzoek wordt het bijna altijd alsnog geregeld. Ik heb inmiddels al enkele honderden euro's bespaard.

Zeer goede betrouwbare cashback site

Ik gebruik Cashbacksxl al enkele jaren. Het heeft me al circa 300euro bespaart, hoewel ik niet zo veel winkel. Het beste is dat je krijgt geld terug op je rekening, en niet de punten of cadeaukaarten. De medewerkers en de eigenaar reageren snel en zijn zeer vriendelijk.

Mooi meegenomen

De cashbacks zijn mooi meegenomen, daar waar je iets nodig hebt en extra korting krijgt door middel van de cashback. Zoals bij verzekeringen. Helaas werken de cashback registraties niet altijd, maar met een claim wordt je dan weer goed geholpen.

De beste en meest betrouwbare cashbacksite

Dit is veruit de beste cashbacksite die er is. - Hoge cashbacks - Snelle bevestiging en goedkeuring van transacties - Goede support - Snelle uitbetaling

Goed geregeld!

Ik heb al heel wat cashbacks mogen ontvangen! Er gaat eigenlijk nooit iets verkeerd, als er dan iets verkeerd gaat wordt dat heel goed opgelost.

Uitstekend, de beste cashbacksites.

Erg betrouwbaar, zeer snel akkoord en uitbetalen zonder limiet. Uitstekende follow up bij contact.

Met afstand de beste cashbackite

Ik gebruik ook wel andere sites, maar CBXL is altijd mijn favoriet geweest. Het uitbetalen gaat ook altijd prima. Het contact is ook altijd goed geweest

Geld terug verdienen waneer je iets online koopt!

Geweldige website

Ik doe al mijn aankopen altijd met cashbackxl.nl Het gaat altijd goed. Wordt netjes op tijd uitbetaald.

Betrouwbaar!

Als een tijdje aan het sparen, uitbetalingen verlopen vlot, je krijgt een mail als het uit betaald is. Zeker een aanrader, besparen bij winkels waar ik sowieso bestel.

Pluspunten

'Gratis geld' altijd goed. Cashback koopt eigenlijk altijd wel goed en mocht je de klantenservice toch een keer nodig hebben, reageren ze enorm snel.

Pluspunten

Fijn dat alles zo snel gaat en ook de snelle feedback van Marloes en Ditmar. Inmiddels al 2 keer overgemaakt naar mijn rekening en top! Beveel jullie altijd aan anderen.

be more friendly in communication. mostly unreachable, customers are scared to contact the company as staff are very aggressive

Dear Andrew, you have an account with my site since 6 weeks. You have contacted us with two claims for Groupon. As we state on our Groupon page, Groupon doesn't handle any claims. We made a gesture and gave you 2,50, which we paid for ourselves. Please do let me know how we can be even more attentive and helpful. regards, Ditmar (owner CBXL)

Pluspunten

Op sommige momenten veel profijt van gehad. Maar de afgelopen maanden wat cashbacks misgelopen ondanks het opvolgen van de regels. Dus tegenwoordig vind ik de betrouwbaarheid ver te zoeken waardoor ik voor grotere bedragen overweeg te kijken naar andere cashbacksites.

Niet plots amdere regels verzinnen. Snellere toewijzing van cashbacks. Duurt soms wel erg lang.

Pluspunten

-makkelijk in gebruik -overzichtelijk in hoeveel je hebt bespaard -besparing wordt snel uitbetaald

-ik koop dingen die ik eigenlijk niet nodig heb, omdat je via Cashback XL extra korting krijgt :P

Over Cashback XL B.V.