De beste en meest betrouwbare cashbacksite

Dit is veruit de beste cashbacksite die er is. - Hoge cashbacks - Snelle bevestiging en goedkeuring van transacties - Goede support - Snelle uitbetaling

Goed geregeld!

Ik heb al heel wat cashbacks mogen ontvangen! Er gaat eigenlijk nooit iets verkeerd, als er dan iets verkeerd gaat wordt dat heel goed opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekend, de beste cashbacksites.

Erg betrouwbaar, zeer snel akkoord en uitbetalen zonder limiet. Uitstekende follow up bij contact.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Met afstand de beste cashbackite

Ik gebruik ook wel andere sites, maar CBXL is altijd mijn favoriet geweest. Het uitbetalen gaat ook altijd prima. Het contact is ook altijd goed geweest

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geld terug verdienen waneer je iets online koopt!

Geweldige website

Ik doe al mijn aankopen altijd met cashbackxl.nl Het gaat altijd goed. Wordt netjes op tijd uitbetaald.

Betrouwbaar!

Als een tijdje aan het sparen, uitbetalingen verlopen vlot, je krijgt een mail als het uit betaald is. Zeker een aanrader, besparen bij winkels waar ik sowieso bestel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

'Gratis geld' altijd goed. Cashback koopt eigenlijk altijd wel goed en mocht je de klantenservice toch een keer nodig hebben, reageren ze enorm snel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijn dat alles zo snel gaat en ook de snelle feedback van Marloes en Ditmar. Inmiddels al 2 keer overgemaakt naar mijn rekening en top! Beveel jullie altijd aan anderen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

be more friendly in communication. mostly unreachable, customers are scared to contact the company as staff are very aggressive

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Op sommige momenten veel profijt van gehad. Maar de afgelopen maanden wat cashbacks misgelopen ondanks het opvolgen van de regels. Dus tegenwoordig vind ik de betrouwbaarheid ver te zoeken waardoor ik voor grotere bedragen overweeg te kijken naar andere cashbacksites.

Niet plots amdere regels verzinnen. Snellere toewijzing van cashbacks. Duurt soms wel erg lang.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

-makkelijk in gebruik -overzichtelijk in hoeveel je hebt bespaard -besparing wordt snel uitbetaald

-ik koop dingen die ik eigenlijk niet nodig heb, omdat je via Cashback XL extra korting krijgt :P

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Betalen optijd

Duidelijker aangeven hoeveel prc je krijgt en over welk bedrag

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

het werkt echt al heel wat geld mee bespaard.

aanbod van winkels blijft stabiel maar zou wel vernieuwd mogen worden. let goed op dat vaak de korting gaat op het bedrag exclusief BTW en sommige goederen zijn uitgesloten. uitbetalen doen ze ook zoals beloofd echter maar 1x per maand.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Nette website.

Alle regeltjes en procedures netjes gevolgd en toch is de cashback afgewezen. 90 euro door mijn neus geboord. Ik hoop dat ze er plezier aan hebben bij CashbackXL. Volgende keer maar gewoon zelf een korting bedingen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Alleen maar positieve punten! Goede registraties van cashbacks, hoge kortingen en leuke acties. Als er iets niet goed gaat, dan krijg je snel een professionele reactie en dan wordt het opgelost. Ook staan ze open voor tips voor webshops waarvan ik graag zou willen dat die zich aansluiten. De informatie op de site is duidelijk en de uitbetalingen gaan altijd goed.

GEEN ENKEL VERBETERPUNT

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- snelle bevestiging - hoge cashbacks - goede support

- bol.com weer toevoegen aan de site - eventueel een app (android) waarin je je saldo kunt checken maar ook door kunt klikken naar websites

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb in de afgelopen jaren al enkele euro's terug verdient via CBXL, echt geweldig! Het werkt haast verslavend om via internet te bestellen dmv de cashback site ;) Erg leuk wanneer je een bestelling wil plaatsen en website is terug te vinden op CBXL. Het werkt zeer gemakkelijk en vlot. 99% van de gevallen krijg je automatisch een bevestiging na bestelling. Wanneer het die ene keer niet is verlopen zoals het hoort kun je gemakkelijk stapsgewijs handmatig een claim indienen. Als alles klopt krijg je alsnog een bevestiging van je cashback. Bij eventuele vragen zeer snelle en vriendelijke reactie! Goede service dus!

Bevestiging is snel, maar het duurt soms vrij lang voordat er goedkeuring plaats vind. Dit verschilt wel enorm per bedrijf. Ook wel jammer dat sommige webshops soms ineens niet meer meedoen en je dus geen cashback meer kunt claimen. Voor de toekomst, nog meer webshops! :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Al jaren verzamel ik mijn Cashback bij Cashback XL. Echt een topsite en werkt zeer goed. Altijd netjes de uitbetalingen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website Goede cashback-bedragen Snelle registratie van aankopen/diensten Heeft me inmiddels al veel geld bespaard.

- Registratiesnelheid verschilt behoorlijk per aankoop/bedrijf, waardoor je soms ten onrechte denkt dat het niet geregistreerd is. Idealiter zou ik meteen willen zien of hij goed geregistreerd is, waarbij de goedkeuring enzo van mij best lang mag duren, maar nu heb ik al een paar keer gehad dat ik een claim had ingediend terwijl de registratie daarna wel kwam. Omdat het ook wèleens misging met registraties ben je er als klant liever te snel bij dan dat je de cashback-registratie weer vergeet en geld laat liggen. Dus iets van een directe "Bezoek/aankoop is geregistreerd", en dat hij alvast in het rijtje verschijnt zou ik zeer op prijs stellen, want bij een Cashback-claim zie je wèl al meteen de geregistreerde winkelbezoeken, dus blijkbaar wordt dat wel bijgehouden. - Daarnaast is het wellicht wat verwarrend als er op een bedrijfspagina alleen oude cashback-deals staan. Dit wekt naar mijn idee de indruk dat er op dit moment helemaal geen cashback mogelijk is, terwijl je vaak dan nog steeds de gangbare korting krijgt als je via Cashback-XL naar een winkel gaat. (als voorbeeld de Blokker-pagina even bezocht). Ik zou duidelijker de knop 'Shop & ontvang cashback' aanprijzen, zet hem wellicht boven het rijtje oude cashback-deals, zodat je als klant ook ziet dat dit nog steeds mogelijk is. Immers lijkt het overzicht nu op de kortingscodes-websites, waarbij er vaak niets mogelijk is als er géén actieve kortingscode is, terwijl dat bij Cashback-XL dus wèl zo is. - Meer wink

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel snelle bevestiging. Snelle reactie als er evt. een probleem. Hele aantrekkelijke kortingen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hele goede klantenservice! Had een probleempje en was gelijk opgelost door de eigenaar van de website. Nog alleen maar positieve ervaringen gehad met cashback uitbetalingen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg prettige website met erg snelle service. Eigenaar denkt met je mee als je een claim voor uitbetaling indient. Vrij hoge vergoedingen ook in vergelijking met andere partijen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

99% van de tijd vind de registratie van een aankoop plaats. de ene keer dat het niet lukte, lag aan mij :-) - bedrijf reageert snel op emails. - cashback percentages zijn hoog

ik kom zo nu en dan cashback percentages van concurrenten tegen die wat hoger liggen. een knopje, of chat-functie om dit door te geven zou handig zijn. Dan kan CashbackXL nog altijd bekijken of z mee(kunnen)gaan met de concurrent

Over Cashback XL B.V.

Filter op Taal