Betrouwbaar en behulpzaam

Ik maak nu een aantal jaren gebruik van deze site. Het is betrouwbaar en kortingen worden doorgaans juist geregistreerd. Als er iets onverhoopt misgaat, dan is de klantenservice snel en correct met het oplossen ervan. Ik geef vaak tips door van gewenste webshops en ook daar krijg ik serieus antwoord op. Ik ben zeer tevreden en raad deze cashbacksite aan iedereen aan!

Duidelijk verhaal, doet zoals beloofd

Ik heb 5 keer aankopen gedaan en ik heb wel cashback gekregen op 25e dag van de mand, zoals beloofd

Ik maak al enkele jaren veel gebruik van de cashback mogelijkheid via cashbackxl. Veel websites zijn aangesloten en het gaat bijna altijd goed. Een enkele keer werkt de cashback niet maar bij het indienen van een cashback verzoek wordt het bijna altijd alsnog geregeld. Ik heb inmiddels al enkele honderden euro's bespaard.

Zeer goede betrouwbare cashback site

Ik gebruik Cashbacksxl al enkele jaren. Het heeft me al circa 300euro bespaart, hoewel ik niet zo veel winkel. Het beste is dat je krijgt geld terug op je rekening, en niet de punten of cadeaukaarten. De medewerkers en de eigenaar reageren snel en zijn zeer vriendelijk.

Mooi meegenomen

De cashbacks zijn mooi meegenomen, daar waar je iets nodig hebt en extra korting krijgt door middel van de cashback. Zoals bij verzekeringen. Helaas werken de cashback registraties niet altijd, maar met een claim wordt je dan weer goed geholpen.

De beste en meest betrouwbare cashbacksite

Dit is veruit de beste cashbacksite die er is. - Hoge cashbacks - Snelle bevestiging en goedkeuring van transacties - Goede support - Snelle uitbetaling

Goed geregeld!

Ik heb al heel wat cashbacks mogen ontvangen! Er gaat eigenlijk nooit iets verkeerd, als er dan iets verkeerd gaat wordt dat heel goed opgelost.

Uitstekend, de beste cashbacksites.

Erg betrouwbaar, zeer snel akkoord en uitbetalen zonder limiet. Uitstekende follow up bij contact.

Met afstand de beste cashbackite

Ik gebruik ook wel andere sites, maar CBXL is altijd mijn favoriet geweest. Het uitbetalen gaat ook altijd prima. Het contact is ook altijd goed geweest

Geld terug verdienen waneer je iets online koopt!

Geweldige website

Ik doe al mijn aankopen altijd met cashbackxl.nl Het gaat altijd goed. Wordt netjes op tijd uitbetaald.

Betrouwbaar!

Als een tijdje aan het sparen, uitbetalingen verlopen vlot, je krijgt een mail als het uit betaald is. Zeker een aanrader, besparen bij winkels waar ik sowieso bestel.

Pluspunten

'Gratis geld' altijd goed. Cashback koopt eigenlijk altijd wel goed en mocht je de klantenservice toch een keer nodig hebben, reageren ze enorm snel.

Pluspunten

Fijn dat alles zo snel gaat en ook de snelle feedback van Marloes en Ditmar. Inmiddels al 2 keer overgemaakt naar mijn rekening en top! Beveel jullie altijd aan anderen.

be more friendly in communication. mostly unreachable, customers are scared to contact the company as staff are very aggressive

Dear Andrew, you have an account with my site since 6 weeks. You have contacted us with two claims for Groupon. As we state on our Groupon page, Groupon doesn't handle any claims. We made a gesture and gave you 2,50, which we paid for ourselves. Please do let me know how we can be even more attentive and helpful. regards, Ditmar (owner CBXL)

Pluspunten

Op sommige momenten veel profijt van gehad. Maar de afgelopen maanden wat cashbacks misgelopen ondanks het opvolgen van de regels. Dus tegenwoordig vind ik de betrouwbaarheid ver te zoeken waardoor ik voor grotere bedragen overweeg te kijken naar andere cashbacksites.

Niet plots amdere regels verzinnen. Snellere toewijzing van cashbacks. Duurt soms wel erg lang.

Pluspunten

-makkelijk in gebruik -overzichtelijk in hoeveel je hebt bespaard -besparing wordt snel uitbetaald

-ik koop dingen die ik eigenlijk niet nodig heb, omdat je via Cashback XL extra korting krijgt :P

Pluspunten

Betalen optijd

Duidelijker aangeven hoeveel prc je krijgt en over welk bedrag

Pluspunten

het werkt echt al heel wat geld mee bespaard.

aanbod van winkels blijft stabiel maar zou wel vernieuwd mogen worden. let goed op dat vaak de korting gaat op het bedrag exclusief BTW en sommige goederen zijn uitgesloten. uitbetalen doen ze ook zoals beloofd echter maar 1x per maand.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Nette website.

Alle regeltjes en procedures netjes gevolgd en toch is de cashback afgewezen. 90 euro door mijn neus geboord. Ik hoop dat ze er plezier aan hebben bij CashbackXL. Volgende keer maar gewoon zelf een korting bedingen.

Beste Niels, allereerst kan ik je verzekeren dat wij hier geen plezier van hebben. Integendeel. Ik zal wel een toelichting geven. Jouw cashback was niet geregistreerd, dat komt voor als niet aan alle voorwaarden voor cashback is voldaan. Mogelijk werden de cookies geblokkeerd door jouw browser/computer. Als dit gebeurt, kun je een claim aanmaken. Dit heb jij gedaan en deze hebben wij doorgezet naar de webshop. De claim is alleen afgewezen door de webshop. Dat betekent dat wij geen vergoeding ontvangen en wij dus ook geen cashback kunnen geven. Dat vind ik ook zeer spijtig, maar wij moeten het doen met het antwoord wat de wij ontvangen van de webshop. Ik zal per email ook nog contact met je opnemen. vr. groet, Ditmar Schnetz (eigenaar CBXL).

Pluspunten

Alleen maar positieve punten! Goede registraties van cashbacks, hoge kortingen en leuke acties. Als er iets niet goed gaat, dan krijg je snel een professionele reactie en dan wordt het opgelost. Ook staan ze open voor tips voor webshops waarvan ik graag zou willen dat die zich aansluiten. De informatie op de site is duidelijk en de uitbetalingen gaan altijd goed.

GEEN ENKEL VERBETERPUNT

Pluspunten

- snelle bevestiging - hoge cashbacks - goede support

- bol.com weer toevoegen aan de site - eventueel een app (android) waarin je je saldo kunt checken maar ook door kunt klikken naar websites

Update 6-02: we zijn begonnen met de bouw van onze app. Ik verwacht deze over een aantal maanden te kunnen lanceren. Bedankt voor je positieve beoordeling Rik! We hopen Bol.com ook (snel) te mogen toevoegen.

Pluspunten

Ik heb in de afgelopen jaren al enkele euro's terug verdient via CBXL, echt geweldig! Het werkt haast verslavend om via internet te bestellen dmv de cashback site ;) Erg leuk wanneer je een bestelling wil plaatsen en website is terug te vinden op CBXL. Het werkt zeer gemakkelijk en vlot. 99% van de gevallen krijg je automatisch een bevestiging na bestelling. Wanneer het die ene keer niet is verlopen zoals het hoort kun je gemakkelijk stapsgewijs handmatig een claim indienen. Als alles klopt krijg je alsnog een bevestiging van je cashback. Bij eventuele vragen zeer snelle en vriendelijke reactie! Goede service dus!

Bevestiging is snel, maar het duurt soms vrij lang voordat er goedkeuring plaats vind. Dit verschilt wel enorm per bedrijf. Ook wel jammer dat sommige webshops soms ineens niet meer meedoen en je dus geen cashback meer kunt claimen. Voor de toekomst, nog meer webshops! :)

Pluspunten

Al jaren verzamel ik mijn Cashback bij Cashback XL. Echt een topsite en werkt zeer goed. Altijd netjes de uitbetalingen.