zeer snelle cashback

zeer positieve ervaringen , cashbaxk wordt snel op account bijgewerkt. super!

Uitstekende service met foutloze werkende website en APP

Alle persoonlijke vragen en klachten worden direct in behandeling genomen op een persoonlijke wijze .Wel kunnen ze beter aanraden hetzelfde emailadres te gebruiken in de webshop als die van XL. Hierdoor miste ik een cashback van een grote verzekeraar die dit als hoofdreden aangaf. Ze keken op email in hun bestand en die was anders als die bij XL

Ik wacht inmiddels 6 maanden op mijn cashback....

Independer Auto 19-10-2021 IN BEHANDELING

Hi Niels, vervelend om te horen dat je zo lang moest wachten op jouw cashback. De looptijd voor een goedkeuring is een indicatie. Het kan soms wat langer duren om deze te verwerken. Heb je ergens nog een vraag over? Stuur ons gerust een bericht naar [email protected]. Groetjes, CBXL.

Overzicht en makkelijk benaderbaar

Ik heb goede ervaringen met Cashbackxl. Het is gemakkelijk om via deze site iets te bestellen bij een aangesloten webshop. Je wordt snel doorgeschakeld. De site van henzelf is duidelijk en overzichtelijk. De uitbetaling gebeurt op aanvraag en zonder problemen. Ze zijn ook goed bereikbaar bij vragen en opmerkingen. Kortom een aanrader voor extra verdiensten!

Vrijwel altijd probleemloos & beste klantencontact

Betere resultaten dan andere CB. Contact en hulp is zeer goed: deed elke business maar zulke goede klantenservice en klantencontact. Aanrader!

Denkt goed mee met de klant en altijd wel een passende oplossing

Prima club

Komen hun beloften na.

goed en klantvriendelijk

Ik gebruik al jaren Cashbackxl en ben heel tevreden. Als er iets is stuur ik een email en vaak/zo goed als altijd krijg ik een persoonlijk bericht terug. Heb ook regelmatig uit coulance toch een cashback gekregen als het op de een of andere manier niet automatisch was geregistreerd. Heb inmiddels al honderden euro's gespaard via Cashbackxl.

Geen cashback na meer dan 2 maanden voor Surfshark

Ik wacht al meer dan 2 maanden, dit is te gek voor woorden.

Hi Ula, Op onze webshop van Surfshark geven we aan dat de 2 maanden looptijd een indicatie zijn voor de goedkeuring. Wij hebben namelijk geen invloed op het verloop hiervan. Hierdoor kan dit soms wat langer duren dan verwacht. Groetjes, CBXL.

Al ruim vijf jaar bestel ik oneline via CashbackXL! Als je online iets wilt kopen altijd even checken of je via CashbackXL korting krijgt. Er doen heel veel webshops mee en het is een kleine moeite om te bestellen via CashbackXL. Inmiddels heb ik al ongeveer 1000 euro verdiend!! Als ik een vragen heb wordt ik altijd goed te woord gestaan door de aardige medewerkers van dit bedrijf! Dus ik zeg altijd doen!

Alles verloopt soepel.

Je kunt makkelijk via Cashback XL boeken bij boeking.com en dan krijg je steeds een paar euro terug. Het wordt vlot uitbetaald als verzoek is ingediend.

AliExpress werkt vaak niet terwijl alle instellingen goed staan

Heb laatst een paar keer weer via AliExpress besteld, maar bij de laatste drie ging de cashback niet goed. Let wel ik bestel vaak, en normaal gesproken gaat het altyd goed. En nu opeens drie x achter elkaar niet. Alle cookies staan goed en doe niks anders als bij de rest. En dus ik gemaild met deze info. Krijg ik een verwijtend mailtje terug dat het moet werken, maar ik krijg geen reactie op wat er mis is gegaan. Dus alsnog weet ik niet wat ik fout zou hebben gedaan en wordt er verwezen naar de spelregels.die ik al paar x heb doorgelezen. De cookies staan ook op groen dus niks ah handje lijkt mij...Dus ik zou moeten weten hoe het werkt. Het werkte eerder immers ook... Frustrerend dit.

Hi JT, Het correct instellen van de cookies is niet de enige voorwaarde waaraan je moet voldoen om in aanmerking te komen voor een cashback . Op onze website beschrijven we welke regels je nog meer moet volgen. Volg je deze niet, dan verklein je de kans op een cashback. Verder geeft AliExpress nooit een reden waarom een cashback is afgekeurd. Het enige wat wij daarom kunnen doen is je vragen om de regels zo nauwkeurig mogelijk te volgen. Mocht je twijfelen bij een volgende cashback, dan kan je ons altijd een berichtje sturen. We kijken graag met je mee. Groetjes, CBXL.

Uitstekende service, helder uitgelegd. Kan veel geld besparen.

Snel me geld gekregen.

Goede klantenservice, goede service

Als je netjes de stappen volgt van de procedure, dan krijg je inderdaad je cashback terug. Als er een probleem is van hun kant, dan helpt de klantenservice je wel: ze beantwoorden je emails netjes binnen een dagje of twee. Het gehele cashback proces kan soms wel weken duren, maar dat is voor mij geen probleem.

Leuk spaar programma maar kan iets beter

Ben al heel lang lid van cashback.nl. Mijnbestellingen via bol.com (en thuisbezorgd) worden niet als zodanig geregistreerd en moest ik alle aankopen, en dat waren er nogal wat apart bewijzen aanleveren en dat ging ook niet makkelijk. Nog steeds lukt het niet automatisch bij bol.com en moet ik weer vanaf januari dit jaar alles bewijzen en dat is gewoon niet leuk. Ik hoop dat dit euvel nu eens wordt opgelost.

Besparend !!

Geweldige site! Ruim 400€ bespaard.. ik gebruik het dagelijks.

Duidelijk en betrouwbare cashback site!

Eenvoudig te zien wat de cashback bedragen zijn. Cashbacks worden vrijwel altijd goed verwerkt!

Goede cashback bij zorgverzekering en telefoon

Als je je zorgverzekering afsluit, doe je dat hoogstwaarschijnlijk via een vergelijkingssite. Via cashback xl kun je daar bovenop nog extra cashback krijgen. Echt super!

Extra korting bestaat!

Voordat ik iets online koop, ff checken of ze ook een cashback hebben via deze site. In de jaren toch ruim 250.- ontvangen. Erg leuk, tnx!

Slecht/onbetrouwbaar bedrijf

Cashback aangevraagd via cashbackxl bij aanvraag van een energiecontract. Vooraf alle stappen goed doorgelezen om eventuele problemen te voorkomen. Hierbij ook printscreens genomen om een bewijs te hebben voor het geval dat het misgaat. En ja hoor, cashback is afgewezen. Ze zijn niet in staat om een duidelijke reden te geven waar het dan fout is gegaan. Alleen de melding dat de betreffende bedrijf de aanvraag heeft afgewezen. Maar je mag als klant niet achter je geld aan bij het bedrijf zelf en moet maar cashbackxl op hun woord geloven (niet dus). Heb het vermoeden dat de cashback in eigen zak wordt gestopt. Nooit meer cashbackxl dus voor mij en zou het ook niemand aanraden.

Beste Mahmut, Je had via onze site doorgeklikt naar Vattenfall, maar de cashback was niet geregistreerd. Dat gebeurt bijna altijd als niet aan alle voorwaarden is voldaan (zie https://www.cashbackxl.nl/hoe-werkt-het#regels). Je hebt toen van de mogelijkheid gebruik gemaakt om een claim in te dienen, en deze hebben wij namens jou doorgezet naar Vattenfall. In het geval van Vattenfall wordt de cashback dan automatisch al in jouw account gezet op de status Bevestigd. Alleen heeft Vattenfall later de claim afgewezen en dan wordt ook de cashback afgekeurd. Het komt overigens vaak voor dat webshops ons geen toelichting geven over waarom een cashback of claim wordt afgekeurd. Dus wij ontvangen geen geld voor jouw aanvraag. Jammer dat je ons daarin niet gelooft. vriendelijke groet, Ditmar Schnetz Eigenaar CashbackXL

Even voordat je iets koopt naar CashbackXL

Heb al aardig wat geld ermee kunnen besparen en tot nu toe nog geen problemen gehad. Goedkeuring en uitbetaling gaat snel en is ook accuraat met de tijdsduur dat op de website staat. Aanradertje voor iedereen die wat geld wilt besparen

CB gaat heel vaak goed en contact met CB website gaat soepel snel

Hele fijne CB waar zelfs nog persoonlijk contact mogelijk is bij problemen. CB blijft in het algemeen lastig om 100% uitbetaling CB te halen maar deze zijn goed op weg! Ze blijven afhankelijk van de webshop natuurlijk. De mensen achter deze CB doen echt hun best en zijn klantvriendelijk.

Fijne mogelijkheid om te (be)sparen

Ik heb in totaal al €663,53 cashback ontvangen over een paar jaar. Het is nu een automatisme geworden om eerst even op Cashbackxl te kijken of de webwinkel waar ik wat wil gaan bestellen, ook bij cashbackxl is aangesloten. In het begin vergat ik dat nog wel eens en achteraf kan dan niet meer. De heel enkele keer dat de cashback niet wordt toegekend laat ik altijd maar zitten, ik heb al zoveel gekregen. Uitbetaling gaat altijd vlot. Vrienden waar ik het wel eens aan vertelde doen het niet omdat ze denken dat het teveel werk is. Maar die bestellen ook niet graag online.

Helder

Fijne site, duidelijke omschrijving en netjes uit betaald.