Prima site,eerlijk en oprecht

ik ben nu een jaar lid,en diverse keren ging het mis met de cashbackxl,Ditmar heeft dit steeds perfect opgelost. ook kreeg ik een paar keer geen cashbaxk ( afgewezen ) maar alsnog een dikke pluim voor deze site. Ga zo door...

Fijne cashbackwebsite

Duidelijke website voor cashbacks met een gevarieerd aanbod, duidelijke voorwaarden en vlotte uitbetaling.

uiterst betrouwbaar

Prettige site voor cashbacks. Sinds kort kun je via hun site Bol.com bonnen kopen en daar krijg je ook cashback over. Aangezien ik graag Bol.com bonnen cadeau geef is dit voor mij erg aantrekkelijk. Uitbetalen is altijd rond de 25e van de maand.

heel erg vaak gaat cashback goed! contact gaat vlotjes. heel tevreden.

Ik gebruik het sinds maart 2020. Soms gaat CB niet goed en via klantenservice contact gaat dan vlotjes. helaas kunnen ze niet altijd helpen (afhankelijk van webshop), bij mij gaat minimaal 95% goed, helaas net niet 100%. Toch cijfer 10! Want ik gebruik ook andere CB sites voor als de webshop er niet tussen zit bij deze: maar die andere geven vaak minder terug (in procenten alsook in gelukte CB). Dus ik raad deze CB zeker aan, tot nu toe voor mij de beste!

Alles gaat vlekkeloos alleen een verzekeringsmaatschap liet het ooit afwetenpij

Snelle verwerking. Nooit geen storingen en snelle reactie bij problemen. Enige probleem die ik had was bij een verzekeringsmaatschappij. Claim ingediend en wederom afgewezen. Email adres die ik gebruikte bij hun kwam niet overeen met die ik voor deze site gebruikte.Tja hoe moeilijk kan je het maken. Maar geen kwaad woord over jullie. Ga zo door.

Waardeloos.

Via ChashbackXL keurig alle stappen gevolgd om in aanmerking te komen voor de Cashback. Om de een of andere reden is dit niet gelukt. Hierop een claim ingediend en alle gegevens incl. contracten van afsluiten zorgverzekering aangeleverd. Hierna ruim 4 maanden mogen wachten om vervolgens alsnog afgewezen te worden zonder verdere onderbouwing. Dit was eens en nooit meer. CashbackXL is dus nu een commissie rijker en ik wat tijd armer.

beste Jeroen, Als een cashback niet wordt bevestigd, komt dat omdat niet aan alle voorwaarden is voldaan. Je kunt dan een claim indienen, zoals jij ook hebt gedaan. Het indienen van een claim is alleen geen garantie dat wij alsnog de cashback ontvangen. In dit geval is de claim afgewezen. Dat betekent dat wij ook niets ontvangen, anders had je de cashback ook gewoon gehad. Echter, alleen voor de claims van de verzekeraar waar jij je hebt verzekerd heb ik vorige week nogmaals een verzoek gedaan naar Independer om er naar te kijken. Omdat de polisnummers van deze verzekeraar mogelijk niet goed verwerkt kunnen worden en claims daardoor te snel zijn afgekeurd door Independer. Dus mogelijk komt er nog een ander bericht. Dat is niet zeker, maar er loopt dus nog wel iets. Als er positief nieuws is, hoor je dat vanzelfsprekend. vriendelijke groet, Ditmar Schnetz (eigenaar CBXL)

Duidelijk en betrouwbare cashback site!

Veel duidelijker en sneller cashback ontvangen dan shopbuddies. Jammeer geen bol.com bij jullie aangesloten.

Positieve ervaring

Ik had gebeld naar Cashback XL over een bestelling, maar blijkbaar waren ze dicht. Ze hebben toen mij teruggebeld en geadviseerd om een cashback in te dienen, wel met de mededeling dat het lang kon duren maar dat ze hun best gingen doen. Maanden later kreeg ik een mail terug dat mijn cashback goedgekeurd was! Ontzettend fijne verrassing.

Prima cashbacksite!

Betrouwbare bedrijf met hoge cashback, duidelijke voorwaarden en een gebruiksvriendelijke website. Uitstekende en goed bereikbare klantenservice die snel reageert en oplossingsgericht te werk gaat .

Cashback ook daadwerkelijk uitbetaald!

Na eerdere mindere ervaringen met andere sites kan ik zeggen dat deze cashback site wel netjes uitbetaald en ook reageert op berichten! Fijn dat het hier wel werkt!

Prettige cashback website. Betaald snel uit en kent geen minimum bedrag.

Handige website met een uitstekende klantenservice

Zeer tevreden over CashbackXL, ik krijg de meeste cashbacks altijd netjes uitbetaald. De klantenservice is vriendelijk, transparant en reageert snel.

Heel erg fijn dat je wat kunt besparen! Helemaal niet moeilijk, download de app en wordt doorverwezen naar de desbetreffende webshop! Makkelijk te gebruiken en mooie overzicht van je aankopen. Ga zo door CashbackXL!

Prima cashback site

Hoge cashback via deze site, vaak specials en een serieuze helpdesk. Mijn favoriet.

De enige cashback site die vlot en transparant werkt. Je moet nog wel af en toe een claim indienen, maar het lijkt steeds beter te gaan. Communicatie is ook altijd correct en vriendelijk.

Heel simpel, werkt altijd. Betalingen als afgesproken.

Super goed!

Ben pas net lid, maar nu al zeer tevreden. Super goede klantenservice. Houden je echt heel goed op de hoogte van alles. De site is zeer overzichtelijk en er zijn wel heel erg veel webshops aangesloten.

Als ik mensen vertel dat ik geld terug krijg van mijn online aankopen via CashbackXL geloven ze mij niet. 50,- terug bij het afsluiten van een telefoonabbo, VPN, of zorgverzekering? 1,- per keer terug bij bestellingen via Thuisbezorgd.nl? Toch is het echt zo. En gaat er een keer wat mis, dan valt er meestal nog wel wat te regelen. Hulde aan het team van CashbackXL, ga zo door!

Perfect!

Zoals de titel aangeeft, in één woord perfect. Veel webshops, prima dienstverlening, prima uitbetaling. Wat mij betreft de beste cashbacksite in Nederland.

En weer 200 EU opgenomen. Toppers!

Alle beetjes helpen!

Super veel online shops aangesloten. Erg leuk op deze manier geld (be)sparen!

Geld verdienen met een klikje

Ik ben heel blij met Cashbackxl. Ik doe veel online aankopen en kijk altijd even of de website eraan gelinkt is. Het heeft me in de afgelopen jaren flink wat geld opgeleverd en blijf het zeker doen!

Betrouwbare manier om goedkoper uit te zijn

Ik ben tevreden over de app en raad anderen het ook aan om via de app te werken als zij een aanschaf gaan doen. Keep up the good work!

Na 9 weken nog geen bevestigde cashback op mijn saldo

Na 2 maanden en een week zijn mijn ruim geleden bevestigde cashbacks nog niet op mijn saldo. Gemiddelde wachttijd tot bevestiging is 2 maanden (CDKeys.com). CDKeys doet ook niet meer mee op cashbackxl.nl... krijg ik uberhaupt nog mijn €142.65 die in 'behandeling' is ?!

Zeer tevreden over oppakken afgewezen claim

Ik heb via CBXL een aankoop gedaan. Omdat deze aankoop niet automatisch geregistreerd werd heb ik een claim ingediend. In eerste instantie werd deze claim afgewezen. Hierop heb ik per email een reactie gestuurd. Binnen enkele dagen ontving ik een reactie op mijn email. Nadat ik deze mail had beantwoord is de claim alsnog toegewezen. En dit allemaal binnen een tijdsbestek van een aantal dagen. Top voor deze service !!