Werkt perfect, gebruik het al járen

Als gebruiker van het eerste uur heb ik al zo veel kunnen besparen. Gebruik het bijna bij elke online aankoop. Verzekeringen, kleding, reizen, telecom...Geweldig!

Wat een website

Werkt echt heel goed. Zeker voor energie of telecom.

Prettige site om een zakcentje te sparen na wat uitgaves

Fijne site die na een poosje sparen (lees: uitgeven) toch een boel geld kan leveren. In veel gevallen gaat de cashback helemaal automatisch en goed. In de gevallen dat het systeem niet werkt, is een claim ontzettend snel opgepakt en wordt het keurig hersteld. Goede service en snelle reacties, erg fijn.

Honderden euro's per jaar

CashbackXL zou ik scharen onder het kopje 'betrouwbare cashbacksites'. Er zijn natuurlijk tientallen cashbacksites, maar daar zitten nogal wat haken en ogen aan. Bij CashbackXL ben je in ieder geval zeker dat je tot honderden of misschien zelfs duizenden euro's per jaar zult besparen. Ook is de klantenservice erg goed, dus dat is zeker nog een voordeel t.o.v. bepaalde 'cashbacksites'.

Hoogste cashbacks, goede werking

Verwerking van de cashback gaat soms niet goed, maar met het claimproces komt het altijd in orde. Snelle en klantvriendelijke reacties!

Super site

Tot nu toe altijd goede ervaringen mee gehad. Gebruik het al lange tijd en altijd tevreden geweest!

Goede cashback acties

Goede ervaringen snelle service

Super tevreden

Ben niet anders dan tevreden

Prima website, slechte klantenservice

Cashbackxl is een prima website, echter de eigenaar blokkeert je en reageert vervolgens niet meer op mails. Kan zo op deze manier zelf de cashbacks in eigen zak steken. Voorheen zou ik 5 sterren gegeven hebben maar na de laatste keer contact zou ik deze website niet meer aanbevelen.

Beste Marcel, ik heb inderdaad jouw account (en nog zes andere accounts) geblokkeerd omdat er opzettelijk misbruik is gemaakt van de cashback van een bepaalde webshop op ons platform. Dan wordt inderdaad het account geblokkeerd en vervallen alle cashbacks en uitbetalingsverzoeken die nog open staan. Dit vermelden wij ook in de Algemene Voorwaarden. Dat is het risico wat je loopt als je probeert om niet te betalen voor iets, maar wel de cashback probeert te krijgen. Jij en ik hebben hier toen al uitgebreid contact over gehad. Daarna heb ik inderdaad niet snel meer gereageerd op nog andere vragen die jij had, omdat actieve gebruikers dan voorrang krijgen. Ik doe dit niet om het geld in mijn eigen zak te steken, maar omdat we alleen kwalitatieve sales willen aanleveren bij de op ons platform aangesloten webshops. Cashback werkt niet als het een webshop alleen maar geld kost en niets voor hen oplevert. Wij zijn er niet alleen voor onze gebruikers, maar ook voor de webshops. Je mag via mijn platform duizenden euro's aan cashbacks verdienen (er zijn genoeg gebruikers die dat doen), maar wel op een eerlijke manier. Daarnaast was jouw account al een keer eerder geblokkeerd geweest, en toen heb ik onder voorwaarden jouw account weer gedeblokkeerd. Dus dan is het nu wel klaar. Ditmar Schnetz Eigenaar CashbackXL

Snel, duidelijk en betrouwbaar!

Stuitte met toeval op CashbackXL. Was zelf nog niet bekend met dergelijke cashback sites, maar wel met Affliate Marketing, dus wist dat dit een legit verdienmodel is. Heb een Ziggo abonnement afgesloten, die ik toch al wilde afsluiten. Hier bespaarde ik middels CashbackXL 90 euro op! Het was binnen één dag toegekend/geaccepteerd en werd direct, met de eerstvolgende betalingsbatch, overgeboekt naar mijn rekening. Had wat vraagjes voor Ditmar, de eigenaar van CashbackXL. Het contact is prettig, snel en duidelijk. Al met al, dit is de real deal (hoe ongeloofwaardig het voor sommige van mijn vrienden ook klinkt)!

Zeer goed geregeld.

Werkt super goed. Is makkelijk in gebruik. Als er iets mis gaat wordt het altijd netjes geregeld. Heb al honderden euro´s bespaard!! Echt een aanrader.

Top geregeld

Afhankelijk van hoe snel het bedrijf het goedkeurt, krijg je snel uitbetaald.

Betrouwbaar!

Leuke cashback kortingen. Wordt via de app altijd goed verwerkt

Prima site

Prima site en het systeem werkt perfect. Tevens snelle uitbetaling. Een aanrader!

Fantastische zaak!

Nu al dik 120 euro laten uitbetalen via CashbackXL voor letterlijk één extra klik moeite per aankoop. Het tikt vooral lekker aan als je bijvoorbeeld bij booking.com een vakantie boekt of een grote electronicaaankoopt doet, maar zelfs de centen die je terugkrijgt op bijvoorbeeld je AliExpress aankoopt voelen toch weer als gratis geld, en welke Nederlander houdt niet van gratis geld? Soms gaat er iets mis, maar via een claim is dat altijd wel te fixen eigenlijk en is vaker de schuld van de webshop dan van CBXL.

Werkt super!

Werkt echt heel goed. Leuk om aankopen via deze site te doen. Binnen no time reactie, en snelle uitbetaling.

Klasse bedrijf

Al bijna 700 euro in 2.5 jaar bespaard. Eerlijke site en goede communicatie.

Toppers

Alles werkt ideaal. Al meer dan 200 euro bespaard in 4 maanden tijd, thx!

Tevreden gebruiker

Een van de weinige bedrijven waarvoor ik de moeite neem een positieve review te schrijven. Het is geen 10 omdat het soms niet altijd vlekkeloos werkt en veel bekende shops niet mee doen. Hoewel dit volgens mij niet aan cashbackxl ligt. Ik was eerst sceptisch over dit concept, maar ik word altijd netjes uitbetaald, is er een probleem dan krijg je redelijk snel contact en antwoord en men doet altijd hun best voor een oplossing. Ik verdien geld en zij verdienen geld, vaak terwijl dit anders niet het geval was geweest. Het enige waar ik te weinig zicht op heb is hoe men omgaat met mijn gegevens, want ik kan mij voorstellen dat mijn aankoopdata ook verkocht word.

Hi R, dank voor je review! Daar doen we het voor! Al jouw gegevens zijn overigens veilig bij ons, deze verkopen wij niet door of delen wij ook niet met derden en zullen dat ook nooit doen. vriendelijke groet, Ditmar Schnetz Eigenaar CashbackXL

Super heeft me al veel geld opgeleverd!

Gebruik nu sinds mei 2017 cashbackxl en heeft me al veel geld opgeleverd. Echt een aanrader! Lees wel goed de voorwaarden en volg de instructies precies op zoals die beschreven staan bij cashbackxl.

ik beveel cashback xl aan

Met elke aankoop bespaar ik. Lekker snel reactie , mocht je vragen hebben of cashback niet is gelukt. Dankjewel Ditmar en haar team.

Al honderden euro's bespaard!

Sinds dit jaar al honderden euro's bespaard op mijn aankopen. Bijna alle aankopen doe ik tegenwoordig via cashbackxl. Kleding, reizen, verzekering, abbonomenten. Echt mooie besparingen kunnen doen 👌 Meld je nu aan via de link: https://www.cashback.nl/u/138445

Bijna altijd de hoogste cashbackpercentages en -bedragen

Cashback XL heeft in vrijwel alle gevallen de hoogste Cashbackpercentages en -bedragen van alle gratis cashback websites. De communicatie met Cashback XL is uitstekend (e-mail en telefoon) en de uitbetaling van gespaarde cashbackbedragen gaat snel.

Prima, 100% betrouwbare cashback site !

Deze Cashback site werkt prima en de beloofde cashback bij een online aankoop wordt ook echt toegekend en uitbetaald. Mocht een cashback een keer niet autom. worden geregistreerd, dan wordt de claim altijd netjes opgepakt en afgehandeld door de helpdesk. Er zijn echte mensen bereikbaar die klantvriendelijk zijn en er alles aan doen om de afspraken na te komen. Echt 100% betrouwbaar !!!

Gewoon goed en eerlijk

Betrouwbaar.