Gewoon goed en eerlijk

Betrouwbaar.

Prima cashback site

CBXL geeft goede cashbacks en is zeer servicegericht!

Nette cashback service, komt beloftes over algemeen na.

Over het algemeen verlopen cashbacks zonder problemen. Een enkele keer dient een claim te worden ingediend, en meestal worden deze ook toegekend. Eveneens wel eens meegemaakt dat er na lange tijd een ander bedrag wordt goedgekeurd dan dat er initieel bevestigd wordt. Nooit problemen ondervonden met uitbetalingen, inmiddels al méér dan €600 cashback mogen ontvangen. Het winkelassortiment mag nog wel wat omhoog, voor veel shops moet ik toch bij een alternatieve cashback service terecht.

Snelle reactie terug, en alles wordt netjes verwerkt.

Prima snelle reactie en snelle uitbetaling.

Gewoon goed

CashbackXL verwerkt claims niet

Na een jaar bijna gewacht te hebben geef ik het op ik heb via CashbackXL bij Zorgkiezer vorig jaar een verzekering afgesloten. Uiteindelijk heb ik dus nooit een vergoeding gekregen van ze en ze schuiven de schuld af op een ander lekker makkelijk zo.

beste Jeroen, als een cashback niet is gelukt, kun je een claim indienen. Dat heb jij gedaan. Wij hebben deze claim begin dit jaar al doorgezet naar ZK. Dat een claim lang kan duren, en soms helemaal niet opgepakt wordt door een webshop geven wij ook duidelijk aan in de Claim Voorwaarden (https://www.cashbackxl.nl/cashback-claim-voorwaarden). Dat een webshop een claim niet oppakt, betekent niet dat er niets gebeurt aan onze kant. Het afgelopen jaar hebben wij hier al verschillende malen contact over opgenomen met de webshop. Nu het zorgseizoen weer gaat beginnen heeft onze contactpersoon deze week aangegeven dat ook de claims van vorig jaar alsnog worden bekeken. Ik verwacht dat het binnenkort dus (eindelijk) wordt opgepakt. Zo zie je dat een claim inderdaad lang kan duren en wij hier weinig invloed op hebben helaas. Het beste is overigens het voorkomen van een claim. Als je de ‘regels’ volgt op https://www.cashbackxl.nl/hoe-werkt-het, dan zou elke cashback gewoon moeten lukken. Hopelijk wordt de cashback voor jou alsnog goedgekeurd door ZK, en kun deze review mogelijk nog aanpassen. vr. groet, Ditmar (eigenaar CBXL)

Goed maar met verbeterpunt

Altijd goede ervaringen gehad, zou wel fijn zijn als er bij de goedkeuring ook kan staan voor welke aankoop of welk bedrijf de cashback is. Heb weleens meerdere tegelijk lopen, weet dan niet welke is goedgekeurd :-)

alleen maar goede ervaringen

Ik heb eerder cashbacksites gebruikt en je moet erg lang sparen voordat er eindelijk eens wordt uitbetaald. Dat is hier niet zo, iedere maand kun je uit laten betalen wat je wil. De kortingen zijn ook veel hoger dan bij andere sites. De klantenservice is echt geweldig, ik kreeg zelfs een keer een tip over een verborgen instelling bij m'n iPhone die niet goed stond waardoor het op mobiel misging. Echt super! Ik geef zelf heel veel tips voor webshops die nog niet zijn aangesloten en daar wordt altijd serieus naar gekeken. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik al jaren heel erg tevreden ben over CashbackXL. De plugin voor Google Chrome is trouwens ook heel handig want ik vergeet het nog te vaak eerst te kijken of een bedrijf is aangesloten.

Heel blij mee!

Ik ben echt blij dat ik door een tip op Cashback XL terecht ben gekomen. Pas een paar maanden gebruik en al een aantal cashbacks gehad. Het is zeer de moeite waard in tegenstelling tot andere sites waar je ontzettend lang moet sparen. Sommige webshops zijn snel met goedkeuren andere wat minder. Het enige wat ik jammer vind is dat ik het niet eerder heb ontdekt.

Top service.

Ben heel tevreden met CashbachXL. Na een slechte ervaring met een andere site, ben ik zo blij met CashbackXL. Goede service and snele uitbetalingen.

Snel en behulpzaam

Ik heb in de afgelopen jaren gebruik gemaakt van meerderen cashback websites. Helaas heeft Cashback XL nog niet alle websites voor cashback (bijv: mist bol.com. Ondanks dit zijn de bedragen zeer snel beschikbaar voor uitbetaling (eem heel stuk sneller dan concurrenten) en reageren erg snel op claims en vragen. Al met al, al een jaar lang een zeer tevreden klant.

Een betrouwbare website. Er wordt altijd netjes uitbetaald en vlot gereageerd op cashback claims. Maak er lang gebruik van en ben zeer tevreden.

betrouwbaar, goede service

ik gebruik cashbackxl al een aantal jaar. uitstekend bedrijf en betrouwbaar

Waardeloos

Aankoop gedaan bij NordVPN via Cashback XL. Helaas kreeg ik geen cashback. Na het indienen van een claim kreeg ik te horen dat deze niet in behandeling genomen wordt. Kortom; waardeloos

Beste Erik, cashback werkt alleen als je de 'regels' volgt op https://www.cashbackxl.nl/hoe-werkt-het. Als je niet alle 'regels' volgt, dan kan een cashback niet geregistreerd worden. Normaliter kun je dan nog een claim indienen waarmee wij proberen de cashback alsnog te ontvangen bij de webshop. Voor NordVPN kan dat alleen niet. Dit geven wij ook duidelijk aan bij de voorwaarden op https://www.cashbackxl.nl/webshops/nordvpn. Vandaar de afwijzing. We kunnen dan niets meer doen. vr. groet, Ditmar (eigenaar CBXL)

Betrouwbaar en correcte service

Waarschijnlijk het betrouwbaarste cashback-programma in Nederland. Als je zelf aan alle voorwaarden voldoet (cookies accepteert) worden vrijwel alle online aankopen correct geregistreerd; mocht er iets mis zijn gegaan is er een snelle en competente klantenservice die vaak (maar helaas niet altijd) kan helpen. Jammer genoeg doen sommige belangrijke webshops niet mee (bol.com is een grote afwezige bijvooorbeeld) en de percentages zijn niet áltijd de allerbeste. Ook zou het mooi zijn als er frequenter een uitbetaling kan worden verwerkt, dit gebeurt momenteel slechts één keer per maand. Al met al op de Nederlandse markt beslist aan te bevelen.

Topservice

De klantenservice is coulanter dan ze zouden moeten zijn! Echt een top bedrijf.

Prima, behulpzaam en betrouwbaar.

In tegenstelling tot sommige andere cashback site's doen ze hier wat ze beloven. Altijd keurig uitbetaald, zeer vriendelijke klantenservice. Absolute aanrader.

Beste Cashbacksite. Al veel geld bespaard hiermee en er wordt vrij snel uitbetaald. Ik zou dit aan iedereen aanbevelen, eerlijke, overzichtelijke en fijn systeem.

Beste cashbackwebsite

Cashbacks worden geregistreerd, en na een 2 a 3 maanden wel beschikbaar. Andere websites betalen of niet uit of het duurt een stuk langer. Uitbetaling kan vanaf ieder bedrag, dat is ook niet altijd zo bij andere websites. Weliswaar maar op 1 datum, einde van de maand maar dat is niet als zodanig een opstakel in mijn mening. Ben zeer tevreden met Cashback XL! Verbeterpunten zijn er, er zijn websites die net wat meer webshops hebben waarbij cashback mogelijk is. Dus de wens voor meer webshops. Verder zijn er websites waar de cashback bij sommige websites net iets hoger ligt. Echter betalen die niet of laat uit en dus is jullie snelheid van uitbetaling daarbij in jullie voordeel.

Toppers!

Na zojuist alweer een slechte ervaring gehad te hebben bij concullega Shopbuddies wil ik toch nog even een paar veren in de kont steken van het team van CashbackXL. Ga zo door ;-)

Net weer een uitbetaling binnen

Prima website. Netjes een mail gekregen dat de uitbetaling is gedaan

Behang besteld bij Photowall en gewoon €20 retour krijgen dmv Cashback!

Betrouwbaar

Leuk cashback sparen en uit laten betalen op de 25e! Werkt perfect!

Fijne website en goede communicatie

Al vaker gebruik van gemaakt en altijd leuk om geld terug te krijgen

Al honderden keren geld bespaard zonder daar veel moeite voor te moeten doen. Echt ideaal!

Stationsplein 45

3013AK Rotterdam