Goede kwaliteit met een leuke uitstraling!

Snel bezorgd en goed verpakt. Verder zitten de letters/symbolen er stevig en mooi op. De kwaliteit is erg goed en het fruitbakje in de boterham-bak vind ik super! Alleen maar goede en leuke reacties gehad incl die van mijn zoontje!!

Was goed

Mooi product!

Ik ben echt tevreden! Snelle levering Keurig verpakt En materiaal prima 👍

Mooie sleutelhangers. Super handig aan beide zijden bedrukt met naam en telefoonnummer. Prima levering.

Dogtag ketting besteld. Snelle levering alleen een foutje gemaakt. Maar 1 mailtje en gelijk weer een nieuwe gekregen Top service zo hoort het

Snelle levering. Ziet er goed uit.

Super goed

Eerste bestelling van koter kado en helemaal tevreden over.

Prachtig konijn met tekst gedrukt op de oren.

Goede website, makkelijk in gebruik. Snelle levering en up yo date info over voortgang van levering. Ik beveel Koter Kado dan ook zeker aan bij iedereen die op zoek is naar een origineel en gepersonaliseerd kraam cadeau en dat binnen twee dagen in huis wil hebben.

Snelle levering, goede kwaliteit, prima prijs. Zeker aan te bevelen.

Ik had een zwarte kleuterrugzak besteld met naam. Ik heb precies gekregen wat ik had besteld. Goede kwaliteit tas, mooi bedrukt en voor een mooie prijs. Ik ga vaker hier bestellen.

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit, snelle levering.

Top service!

Ondanks dat er op de site vermeld werd dat het wat langer kon duren toch heel snel product ontvangen. Top service

prima assortiment, goede kwaliteit, snel geleverd.

Leuk! En snel! Goede communicatie.

Leuke bestelling gedaan. Mooi product. Goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Leuke site

Leuke kado,s en snelle levering!

Heel mooi en snelle levering

Erg leuk tasje!!

Mooi tasje, leuke opdruk en snelle bezorging.

Super mooi en snel geleverd

Muts met sokkjes gekocht met opdruk van de naam super mooi geworden en goede kwaliteit , snelle service in 1 woord gewoon perfect

Een broodtrommel met naam besteld, erg mooi... goede, snelle service

Snel geleverd!!

Hele snelle service, mooi ingepakt, alleen veel mails na afloop...

Hele goede site

Schoudertas besteld prima kwaliteit mooie opdruk stevige tas

Slechte leverservice. Komen niet na wat er zwart op wit beloofd wordt.

18 december 2 badcapejes besteld. Levering binnen 1 à 2 werkdagen? We zijn 10 dagen later en ik wacht nog steeds op mijn levering!

We verzenden inderdaad normaliter binnen ca. 2 werkdagen, maar voor de aflevering zijn we afhankelijk van derden. In de drukke december periode geven we dat ook duidelijk aan op onze site, omdat de sorteercentra van DHL, PostNL, B2C en Bpost dan een enorme hoeveelheid pakketten krijgen te verwerken. Vooral leveringen naar België duren in deze periode langer, vandaar dat we dit duidelijk op onze site vermeld hebben. Garanties over afleverdata kunnen we nooit geven, omdat we dit niet zelf in de hand hebben. Ik zie dat uw bestelling op 31 december is afgeleverd door Bpost. Dit is inderdaad veel later dan normaal. Excuses voor deze vertraging. We gaan ervan uit dat beide baby's inmiddels heerlijk in hun gepersonaliseerde badcape slapen na hun badje, en zien u graag terug bij Koter Kado!

Snelle service, goede kwaliteit.

Ondanks de kerstdrukte had ik de rugzak voor mijn kleinzoon snel binnen en hij zag er precies zo uit als op de foto. Top 👍🏻

TOP!!

Ondanks de kerstdrukte, op tijd geleverd!