Bedriegelijk

Goed idee natuurlijk zo'n bandje, maar de prijs is nooit € 5,95 waarmee wordt geadverteerd. Als je een telefoonnummer wilt vermelden (het doel van het hele bandje), en het bandje wilt hebben, kost het € 1 1,00. Ze hadden dus beter dat bedrag op hun site kunnen vermelden.

Teleurgesteld

Voor mijn dochtertje haar allereerste schooldag die eraan zit te komen een boekentasje met naam op besteld. De tas is niet zoals op de foto. Helemaal ingezakt en zeker niet het model zoals het afgebeeld wordt.

Matig

Door de snelle service kon ik mijn artikel niet meer wijzigen terwijl het artikel nog niet verstuurd was. Het artikel is wel mooi bedrukt.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle levering naar wens.

Alles was goed

Super.

Goede vraag over het wijzigen van het artikel

Super product!!

Ik heb hele goede ervaring met Koter Cado

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede behandeling, snelle levering, keurig ingepakt.

Ik heb geen enkel minpunt over jullie, ik ben heel erg tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke broodtrommel snelle levering!

Broodtrommel met naam besteld. Snelle levering en netjes verpakt! Super! Ga hier zeker vaker bestellen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke website en snelle levering

Prima seevice

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, goeie kwaliteit, flexibele mogelijkheden

Ben erg tevreden; makkelijke methode om de tas van mijn neefje en nichtje te personaliseren. Daarna snelle levering en de kwaliteit van zowel t materiaal van de tas als bedrukking is perfect!! Daarbij is de prijs ook héél schappelijk

Goede service!

Top product, snel levering!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beker en broodtrommel zien er heel leuk uit. Ook gekozen om het in te laten pakken en ook dit os heel leuk gedaan.

100% tevreden

Ontzettend blij met de snel geleverde kadootjes. Ik bestelde gymtassen met naam en sos armbandjes. Beiden van super goede kwaliteit met duurzame bedrukking!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, echt een aanrader als je een persoonlijk cadeau zoekt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, goed product!

Snelle levering, goed product. De SOS band is wel héél erg strak/of valt klein(?) dat is het enige wat misschien handig is om andere te laten weten. Maar verder helemaal tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goed product

Goed en degelijke armband met duidelijke letters, snek geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi product en snelle levering

Snel en vlot in huis.

Top service en product !

Sporttas besteld en laten bedrukken. Normaal Ben ik gewend dat dit soort dingen makkelijk een week kunnen duren voordat ze klaargezet worden voor verzending. Echter kwam mijn bestelling op donderdag rond 11:00 via DHL in super nette staat aan! En dat terwijl ik op maandag na 19:00 mijn bestelling geplaatst had! Helaas wel net een dag te laat om meteen in gebruik te worden genomen. Dus dat moet nog gaan gebeuren.

snelle service

Snelle service en goed ingepakte spullen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

We blijven tijdens het hele proces goed op de hoogte.

Keurig en correct afgehandeld.

prima communicatie, goed product en snelle levering

prima communicatie, goed product en snelle levering

Goede kwaliteit lange levertijd

Op vrijdag een bestelling geplaatst op woensdag pas geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Raamsticker auto met chevy rijdt mee snel en netjes geleverd

Over Koter Kado

Filter op Taal