Top kwaliteit

alles staat duidelijk beschreven welke maat je nodig hebt en super snelle levering

Snelle levering mooi product

Bestelling binnen 2 dagen klaar. Mooie opdruk.

Heel snel binnen en super mooi resultaat! Precies zoals op het plaatje!

Erg blij met het resultaat en super snel geleverd! Top!!!

Uitstekend!

Snelle en uitstekende service!

Mooi product met snelle levering.

Mooie webshop, makkelijk in gebruik om te bestellen. Mooi bedrukt en leuk verpakt. Zeer tevreden.

super

Mooi en snel!

Ik heb 2 portemonneetjes voor mijn kleinkinderen besteld met hun namen en plaatje erop. Heel erg duidelijk om te bestellen en snel ontvangen. Mooi, precies zoals ik het voor ogen had! Hartelijk dank! Linda

Goede en snelle service

ik ben zeer tevreden.. mooi en goede kwaliteit en snelle levering

Volgens verwachting

De spulletjes die ik besteld had voldeden volledig aan mijn verwachting.

Snel geleverd en leuke dingen om kado te doen

Leuke producten en goede service!

Heb er al verschillende producten besteld, en het zijn meestal cadeautjes. Degene die het krijgt zijn altijd erg blij omdat er een persoonlijke touch aanzit!

Snelle service en superleuke producten

Eerst een rugzakje met naam besteld als kraamkadootje, goeie kwaliteit en snelle levering. Nu ook SOS-bandjes voor eigen kinderen. Wederom goeie kwaliteit en snel geleverd. Leuke producten dus ik ga zeker vaker bestellen!

Zeer snelle levering

Snelle levering, mooie kwaliteit

Uitstekend product

Mooie en zeker functionele armbandjes Echt iedereen aan te raden om je kind te laten dragen bij een dagje weg

Snel, betrouwbaar

Kwalitatieve producten en snelle service/levering

Kwalitatieve producten en snelle service/levering

Geweldige service

Snelle levering en mooi gedaan

Snelle levering, mooi product!

Maandagavond besteld, woensdag in huis. Mooie drinkbidon en brooddoos voor de basisschool.

zeer persoonlijke kadootjes voor baby's

Ik bestel al jaren leuke persoonlijke baby kanootjes en ben elke keer blij als ik de doos open maak en het resultaat zie! (ik heb moeite met de website, vooral over het afleverpunt, maar dat is dan ook het enige minpuntje)

Snelle levering, goede kwaliteit

Super!!Op tijd geleverd en mooi product

Had een knuffel besteld met naam als kraam cadeau.Mooi cadeau om te geven ik ben tevreden!!

Erg. Mooi

Prima geleverd en netjes verpakt.

Super SOS armbandjes en hele snelle levering!

Tevreden! :)

Leuk kraamcadeau voor een vriendin besteld (knuffel met de naam van de baby erop). Het kraamcadeau werd snel geleverd.