Leuke webshop!

Leuke artikelen voor kids! Voldoet aan mijn verwachtingen en snelle levering.

Prima en heel snel goed materiaal en fijn dat het zo goed ging.

Snel geleverd en het kraamcadeau werd als zeer leuk ervaren. Alleen was het bericht er niet bijgevoegd, dus hadden ze geen idee wie ze mochten bedanken, haha.

Gemakkelijk gepersonaliseerd en snelle verzending!

Ik heb gemakkelijk kunnen personaliseren en de verzending was super vlot. Nooit op tijd voor de verjaardag van mijn neefje.

Snelle levering, netjes gedrukt, volgens verwachting geleverd

Bestelling en levering prima.

Het bestelde is kwalitatief onder de maat, lijkt totaal niet op de foto van de site. Klanten beoordeling 9,2?

Ontzettend leuk persoonlijk cadeau!

Precies wat ik wilde hebben, vlot en correct gekregen.

Bedrukt mutsje

Super schattig mutsje en sokken en mooi verpakt

Mooie kwaliteit drukwerk, snelle levering

Snelle levering, mooi drukwerk. Netjes ingepakt en Ziet er verzorgd uit. Fijn om zo een persoonlijk kraamcadeau te kunnen geven.

Zeer tevreden!

Dinsdagmiddag een knuffel met geborduurde naam besteld. En vrijdag was die al bij mij thuis! En alles precies zoals beschreven!

Lief knuffelkonijn en goede levering

De knuffels zijn lief en zien er goed uit. De levering was snel en volgens schema. Ben tevreden over het product. Ik vond het inpak resultaat voor €2 per knuffel wel ietwat tegenvallen.

De naam is mooi geborduurd en snelle levering.

Geweldig, mooi, goed verzorgd!

We hebben happy horse konijn Richie gekocht voor onze zoon. Super mooi borduurwerk! Ben enorm blij dat ik gekozen heb voor borduurwerk ipv opdruk in het oor van het konijn.

Supersnel en een mooi product in huis (sleutelhanger met naam en telefoonnummer)

2 bidons met naam besteld. Na het bestellen zag ik dat ik een fout had gemaakt, dus gelijk een mailtje gestuurd. Op de mail werd snel gereageerd en de bestelling werd aangepast. Dag later kwam het pakketje binnen en zoals beloofd aangepast en wel. Snelle service, dus ik ben super tevreden

Uitstekend!

Een bestelling gedaan , in prima uitstekende verzorging bezorgd.

Goede ervaring met Koter Kado

Goede service en correct geleverd. Had ik meer sterren kunnen geven, dan had ik dit zeker gedaan. Ik Koter Kado zeer zeker aanbevelen bij iedereen.

Heel snelle service

De bestelling binnen 2dagen thuis hele goede service gr tini

Ik bel en mijn korte last nog lien gehad 1

Ik heb mijn bestelling nog altijd niet verkregen.. Mvg, Berit torfs

U heeft op 19 mei besteld, we hebben het op 20 mei al gepersonaliseerd en verstuurd. Ivm Hemelvaartsdag was er geen bezorging. Het pakket is onderweg, ik verwacht dat u het morgen gaat ontvangen. We zien u graag terug bij Koter Kado!

Snel geleverd en betaalbaar

De bestelling voldoet aan m’n verwachting ik va er meer bestellen dus kan het zeker aanraden.

prima.

Goede kwaliteit

Mooie rugtas met zijn naam erop. Hij loopt er trots mee rond en kan daar volgende week mee naar de peuterspeelzaal. Snelle verzending (wat ik niet had verwacht ik omdat het natuurlijk een gepersonaliseerd product is) dus zeker voor herhaling vatbaar