Mooie knuffel en mooie bedrukking. Snel geleverd

Netjes verpakt

Altijd goed!

Bestellingen altijd netjes en snel in huis

Snelle levering, mooi verpakt keurig!

Makkelijk te bestellen, snelle levering en mooi ingepakt, zeer tevreden.

Mooie bacape!

Prachtige kwaliteit en borduursel

Snelle levering en super leuk product! De ontvangers waren er erg blij mee.

Altijd perfecte producten.

Ben dol op jullie cadeau's die je zo persoonlijk kan maken als je wilt. Ideaal en altijd verassend om als cadeau te geven. Nooit teleurgesteld, kwalitatieve producten, levering op tijd en goede service.

Gemiddeld

Tekst door oortje van knuffel geen geborduurd. Hierdoor aan de achterkant het stiksel goed zichtbaar. Beter is om oor open te maken voor het borduren.

Het klopt dat een borduring altijd door en door is, dit staat ook bij het product vermeld: "Bij een borduring is het altijd door en door, op de achterkant ziet u dus de tekst in spiegelbeeld. Wilt u dit niet, kiest u dan voor het Happy Horse konijn die bedrukt is ipv geborduurd.". We vinden het jammer dat u deze informatie niet gelezen heeft voordat u bestelde en dat u ons daardoor niet zou aanbevelen bij anderen. We zien u graag nog eens terug bij Koter Kado!

Kan niet beter

Uitstekende product,precies zoals ik me voorstelde.Goed op de hoogte gehouden van de voortgang van het hele pdoces.Netjes op tijd geleverd,in1 woord,geweldig!!

Gekregen wat ik had gevraagd

Het product is zoals omschreven dus goed

Mooi badjasje!

Gemakkelijk besteld en snel geleverd.

Alles prima

Alles snel en correct en goed ingepakt ontvangen

3 gepersonaliseerde kadootjes besteld en binnen 3 dagen was het binnen! Mooie kwaliteit en prijs.

snel leuk

leuke dingen, snel geleverd, perfecte kwaliteit

Super en snelle levering

Ik heb al paar keer besteld bij koter kado, het bevalt goed. Leuke artikelen en snelle levering.

Prachtige knuffel, goede kwaliteit, mooi geleverd.

De ontvangers waren ontzettend blij met het gepersonaliseerde kado. Een mooie knuffel met geborduurde naam, een geschenk wat je bijblijft! Vanuit het buitenland ben ik altijd aangewezen op online bestellen voor kadootjes in Nederland, en dit ging zeer makkelijk en snel :) Als er in de toekomst de optie bij zou komen om er een mooie kaart bij te sturen zou helemaal top zijn! Groeten van een tevreden klant

Ziet er goed uit

Snel bezorgd.... Mooie verpakking erbij en het schort is een mooie kwaliteit...

heel mooi, de nichtjes waren super tevreden

Waarom geen vijf sterren? omdat er een heel klein hoekje van het klavertje vier niet bedrukt was. Jammer, voor het overige... Top.

Superleuk!

Het schort en de muts zijn mooi en van goede kwaliteit. Leuke opdruk, snel geleverd; top!

Super tof product

Bestelling klopt volledig met mijn verwachting

Prima en snelle service

Goede en snelle service en producten.

Netjes bedrukt, snel geleverd.

Helemaal top!

Alles was super duidelijk en de bestelling was snel in huis!

Een klantvriendelijke website en gemakkelijk te bestellen. Daarna snelle levering. Goede communicatie gedurende het bestelproces.