Fantastisch!!

Super snelle levering. En super leuke cadeaus om te geven.

gemakkelijk besteld en snel geleverd

bestelling van rugzak met naam was gemakkelijk en snel geleverd.

Service zoals je wenst!

De service is zoals je hem wenst vooraf. Snel, overzichtelijke termijn en juist verpakt en resultaat is vergelijkbaar als voorgeschoteld op de website. Uitermate tevreden.

vlotte en goede service

goede kwaliteit en mooi, vlotte service

Mooie kwaliteit en snel geleverd!

Ik had een tas laten bedrukken voor mijn zoon in het donkerblauw met fluorescerend oranje bedrukking. Het is precies geworden als op de voorbeelden en de tas is van een goede kwaliteit. Wij zijn erg blij!

Op tijd en kwaliteit.

Heel goed.

Twee turnzakken besteld met naam erop gedrukt en ze zijn echt heel tof. Simpel om te maken op de website, snel geleverd en kwaliteit. Ik bestel zeker nog.

Top product

Ik hebben lunchtrommel met naam en afbeelding besteld en voldoet precies aan mijn verwachtingen en snel geleverd! Top product dus

Kwaliteit valt tegen

Ik heb de bidon met naam besteld. Ik vind de prijs/kwaliteit tegenvallen. De bidon is vrij slap en de naam zit er met stickers op geplakt. Hij kan dus niet in de vaatwasser. Als ik het geweten had had ik ergens een gewone bidon gekocht voor de helft van de prijs.

Bedankt voor uw review. Het klopt dat de bidons met plakfolie worden gepersonaliseerd. Dit staat ook duidelijk bij het product vermeld, u heeft ook een "kleur sticker" geselecteerd voor de naam. We vinden het jammer dat u ondanks deze zorgvuldige informatie een andere verwachting had. We wensen Nikki veel plezier met haar bidon en zien u graag terug bij Koter Kado!

Makkelijke website voor ontwerpen. Ontwerp was zoals de verwachting was!

Levering op tijd, super leuke knuffel met naam, mooi erop geborduurd

Goed! Alleen jammer dat je op de website tijdens het bestellen geen voorbeeld te zien krijgt van hoe de naam in een bepaald lettertype eruit komt te zien. Gelukkig heeft het goed uitgepakt en is het geworden zoals ik had gehoopt.

super mooie tas

Tas besteld met naam en afbeelding. Netjes afgewerkt, goede kwaliteit tas. Ziet er super netjes uit en snel geleverd.

Perfect!

Rugtas besteld, levering en bestelling verliep goed! Gewoon goede service.

in alle opzichten onovertroffen

Koter Kado biedt niet alleen een goed toegankelijke site, maar koppelt die aan een snelle en verzorgde levering. Beter da dit is niet mogelijk.

Kwaliteit is Toppie

Zwembroekje en badlaken zijn heel mooi bedrukt met zijn naam erop en kwaliteit is heel mooi Verpakking is ook mooi

Mijn dochter kreeg eindelijk haar eigen huissleutels! En daar moest natuurlijk een keycord aan met haar naam. Bestellen ging super makkelijk, werd duidelijk op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling en ook nog eens vlot thuisbezorgd. Mooie, kwalitatieve keycord....super leuk met naam erop!

snelle levering en uitgebreide keuze.Leuk aanbod cadeaus die te personaliseren zijn.zeer goed en zeker aan te bevelen.....

Ziet er geweldig uit ben benieuwd of de letters ook mooi blijven na een paar wasbeurten😉

Mooie gepersonaliseerd cadeau

Leuk aanbod cadeaus die te personaliseren zijn. We lieten het direct bij de ontvanger bezorgen, die is er heel blij mee.

Leuke en originele kado’s, snelle en goeie service.

Al diverse keren iets besteld, snelle levering en uitgebreide keuze.

Heel mooi gemaakt.

De kleuren lijken heel erg op de kleuren van de site

Mooi product

Mooi product . Duidelijk en makkelijk om te bestellen . Fijn dat er aan gegeven word wat er gebruikt is bij het voorbeeld . Zodat als je wil . Het product zo kan laten maken . Levering mag wat sneller.

Goede service en snel geleverd.

Ik had de verkeerde naam opgegeven om op een knuffeltje te borduren, gemaild en was geen probleem om te veranderen. Super service dus, bedankt hiervoor.

Zondags besteld dinsdag in huis resultaat zoontje super blij met eigen bidon Raad ze zeker aan

Snelle duidelijke levering

Ik had even over het hoofd gezien dat ze op vakantie waren. Ik wilde het SOS bandje natuurlijk graag ontvangen voor mijn eigen vakantie. Dat zou net moeten kunnen als ze het na hun vakantie meteen zouden verwerken. Een mailtje met deze vraag en het was snel geregeld. Netjes hoor! Bedankt