Perfekt

Het enigste wat ik jammer vindt is het gewenste lettertype wat jaren geleden op n beurs met naam was gebruikt...nu niet meer kon? Deze beurs gaat echt heeeeel lang mee!

Snel een goede communicatie, ja een aanrader !

Mooier dan verwacht

Duidelijke website, helaas te snel op verzenden geklikt en wat dingetjes als lettertype en kleur vergeten in te vullen... Er werd snel gereageerd op mijn mailtje, ik kon mijn aanvullingen nog doorgeven. Tas is mooier dan verwacht. Makkelijk te bereiken, snel geleverd.

Mooie producten en snelle service

Heldere website met veel keuze. Hetgeen ik besteld heb, is snel geleverd. Het zag er allemaal prima uit en is met enthousiasme ontvangen. Voor een volgende keer maak ik zeker weer gebruik van KoterKado.

erg tevreden!

zeer snelle levering en product in goede staat ontvangen. bezorging was wel vroeger dan de afgesproken tijd, gelukkig was ik net thuis.

snelle levering, netjes verpakt,product keurig netjes

Prima webshop

Happy Horse knuffel besteld met naam. Helaas had ik wel wat te snel besteld, was ook niet heel duidelijk aangeven. Letters waren geplakt er stond wel een linkje naar de geborduurde variant. Snelheid van 2 dagen was oke.

Super vlot geleverd en precies wat ik besteld had! Helemaal top!

Echt niets op aan te merken

Prima website, gemakkelijk, bestellen gaat gemakkelijk. Goed op de hoogte gehouden. Levering prima.

Ruime keuze, keurig en snelle behandeling van de bestelling.

Goed , leuke spullen

Leuke zaak.

Snelle levering en mooi verpakt.

Leuk kado om te geven

Met naam bedrukte lunchbox ziet er goed uit. Snelle levering en goed verzorgd.

Paste niet

Leuk mutsje maar ik kon er niks mee. Mn kindje was net geboren en het mutsje paste gewoon helemaal niet.

Zoals ook via mail besproken, is het mutsje er in meerdere maten. Bij het product staat vermeld dat het door u gekozen product klein valt. Ondanks deze informatie, koos u de kleinst mogelijke maat. We vinden het jammer dat dit achteraf de verkeerde keuze was voor u.

Prijs en kwaliteit super.

Erg leuk.

Erg leuk kado om te geven!

Levering zo als het was afgesproken

Goede levering. Nette verzorgde producten.

Precies zoals het moet.

Mooi badlaken met naam en dolfijn.

Het ziet er prachtig uit. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik ga zeker vaker iets bestellen.

Knuffel bedrukt met naam en geboortedatum

Mooie kwaliteit knuffel van Happy Horse, 38 cm is een mooie maat, de opdruk op de oren van het konijn maakt het een heel persoonlijk cadeau, de grijze opdruk past heel mooi bij de grijze stiksels van het konijn.

Goede keuze en correcte levering

Een leuk kado uit kunnen zoeken. Snelle correcte levering en goede kwaliteit.

Goede levering Leuk product

goede levering

Alles zag er netjes en goed verzorgt uit goed verpakt.

Geen enkel probleem ondervonden. Het toilet tasje ziet er prima uit. Goede bezorging.

Superleuke en kwalitatief goede rugzakjes

Ik heb twee rugzakjes besteld gepersonaliseerd met naam en afbeeldingen erop. Zijn erg mooi en van goede kwaliteit. Bestellen ging heel makkelijk. Ben er erg blij mee.