Mooie sticker

Degelijke sticker die gemakkelijk aan te brengen is, mede door de bijgevoegde handleiding. Alleen had ik er geen rekening mee gehouden dat je een sticker met zwarte tekst niet goed ziet op donkere autoruiten. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het verloop van mijn bestelling en deze werd vlug geleverd.

Makkelijke site en snelle levering

De site werkt gemakkelijk en er is een snelle levering. Mooi product. Prijs kwaliteit is goed.

Snelle service & 100% kwaliteit.

Grotere verpakking

Een tas besteld voor mijn kleindochter, schrok van de verpakking toen ik het pakketje op ging halen. Ik dacht de tas zal er toch niet dubbelgevouwen inzitten. Nou dat viel me mee, de tas zat er een beetje gebouwen in, toch raad ik een iets grotere doos aan zodat de tas plat vervoerd kan worden.

Moooooi

Mooie kwaliteit

Je krijgt precies wat je besteld

Snel geleverd en ziet er precies uit zoals je online ziet!!

snelle service en levering, matige kwaliteit product

Kerstmutsen besteld met naam erop. Namen staan er mooi op maar de kwaliteit van de mutsen zelf is heel matig. Dun uitgerekt vilt. Ik denk dat de vingers er zo doorheen gaan met opzetten. Had graag kwaliteit willen kiezen of dat t aangegeven was. Toch aanbevelen omdat de levering en communicatie goed was.

Snelle bezorging, mooie kwaliteit

Voldoet aan mijn verwachtigingen.

Vriendelijk en betrouwbaar

Snelle service mooie handdoek leuke met tekst

Het resultaat is heel mooi!

Goed geleverd

Eerste bestelling snel en goed aangekomen

Ziet er keurig en netjes op tijd

Duidelijke website, je krijgt wat ze beloven. Zeer tevreden

geweldig

Prima, de bestelling komt vlug.

Erg mooie sporttas die vrij snel geleverd is!

Prima kwaliteit en snelle levering

Vreesde een beetje om dit online te bestellen, maar de kwaliteit van de handdoeken is supermooi. Er werd snel op mails gereageerd en ook de levering was prima in orde. De website kan wat beter, o.a. in beeld brengen van het product in de gekozen kleur en het lettertype; dan krijg je beter zicht op wat je bestelt.

Van bestellen tot bezorgen prima gegaan.

Mooie en solide waterflessen.

Prima geregeld

Goed afhaalpunt en snelle levering.

Snelle levering mooie kwaliteit

Kleindochter is in de wolken met haar eigen kerstsok

Mijn kleinzoon vond de tas erg leuk

Bijzonder snel een kwalitatief mooi product

Heel goede ervaring omdat ik vrijwel onmiddellijk een aanwijzing kreeg waar ik iets mee kon. Snelle service ook. Mooi product en prettig contact. Ik zal hier zeker nog bestellingen plaatsen.

Fijn product

Al vaker producten besteld voor de kindeeenGoed product, makkelijk te bestellen, voldoet aan wat je hebt uitgezocht, wel rekening houden met kevertje, maar als je hier rekening mee houdt, geen probleem,

Super snel

Leuke persoonlijke cadeautjes voor een mooi prijsje. En de levering was ook super snel.

leuke webshop goede ervaring

leuke overzichtelijke websire met een leuk aanbod

Helemaal tevreden

Product ziet er goed uit en super snelle levering

Super leuke kraamcadeau's

Altijd leuke kraamcadeau's, leuk om weg te geven.