Super leuke spullen, goede kwaliteit en snel geleverd

Super leuke spullen, goede kwaliteit en snel geleverd Kleine wens: kunnen afhalen in HIA zou heel handig zijn ;-)

Snelle levering mooie product

Snelle levering, makkelijk te bestellen op een overzichtelijke website

Snelle levering. Goede kwaliteit. Gratis verzending.

Alles top

Snelle levering en een foutje heel snel en correct afgewerkt!

Een gelukkige kleinzoon in zijn eigen trui

Bestelde op een donderdag en volgens de website zou het 3 werkdagen duren maar de vrijdag erna werd het al bezorgd. En het is naar volle tevredenheid. Precies wat we hadden besteld.

Super tevreden

Zoals altijd super tevreden! De leukste dingen voor groot en klein. Redelijke prijzen en snelle bezorging!

Mooie kwaliteit artikelen, snelle levering, overzichtelijke website.

Top service, snelle levering

Verzoek om snel te leveren, werd direct opgepakt en de volgende dag had ik mijn bestelling in huis. Ik begrijp dat dit niet altijd kan, maar mijn ervaring was dus geweldig!

Heel leuk knuffel doek

Reeds eerder 1 aangeschaft, zijn van goede kwaliteit en ook visueel heel mooi

Snelle levering en vriendelijke service

Daarbij ook goede informatie op de website.

Mooi uitvoering wbt tekst op artikel. Snelle levering.

Aangenaam verrast

Op mijn mail of het mogelijk was een hartje achter de namen van de kleinkinderen te plaatsen werd spontaan op gereageerd. Deze kwamen er gratis op. Heel mooi!

Geweldig op alle fronten

Keurig afgeleverd, netjes verpakt en snelle service

Mooie fles

Mooie fles met naam erop. Drinkt makkelijk

Mooi konijn

Jammer dat er geen optie is om op de buik te hordeuren.

Hele goede service

Baby badjas en badcape besteld die al binnen drie dagen geleverd waren dus erg snel. Helaas twee badjasjes en geen cape. Binnen een paar minuten antwoord op mijn mail en alles heel snel opgelost. Dikke pluim voor jullie.

Correct en snelle levering

Aanrader

Je krijgt wat je besteld. De cadeautjes zijn zeer goed bevallen. Snelle levering en goed verpakt

Boekentasje ziet er prachtig uit.

Op aanraden van een vriendin hier besteld. We bestelden bandjes met naam en telefoonnummer voor op vakantie. De maattabel gevolgd en klopt perfect. Na 2 dagen kwam de bestelling aan. Top!

Super fijn

De bandjes passen perfect, fijn voor een veiliger gevoel op vakantie met de kids

goede kwaliteit, snelle aflevering

Ik heb een sporttas besteld met naam erop, ziet er heel mooi uit en binnen 1 week geleverd!

top-service

Perfecte service. Op zaterdagavond 3 bedrukte items besteld en op woensdag geleverd. Als het goed is, dan mag dit ook gezegd worden ;)

Prachtig

Mooi afgewerkt en snelle levering

Ecologieweg 2

3343LM HENDRIK IDO AMBACHT