Super leuke zwemtas met naam besteld

Ik was opzoek naar een leuke/stoere sport/zwemtas met naam voor mijn zoontje, die sinds kort op zwemles zit. Eff googlen en ik kwam op deze super site terecht

Snelle levering, makkelijk om te bestellen

Duidelijke werkwijze , veel mogelijkheden qua ontwerp. Snelle levering

Snelle levering van een mooi product

Fijn dat je veel keuzemogelijkheden hebt met betrekking tot lettertype, kleuren en afbeeldingen. Nu heb een stoere tas voor mijn zoontje. Snelle levering, ook erg fijn.

Mooie afwerking

Vlotte verwerking en bestelling. Ook de levering ging vlot. Erg mooie bedrukking! De kleur is perfect! Helaas valt de badjas net wat langer.

Snel, goede kwaliteit, mooi verpakt

heel tevreden over bestelde artikel, mooier dan op plaatje

Tip top geregeld

Kwaliteit en afhandeling zijn van een prima niveau.

prima levering

en lekker snel

Konijn met naam

Ze waren heel blij mee

Heel goed en snelle levering

Kreeg het kado snel binnen en er was per mail overleg over de niet te leveren kleur maar welke kleur dan wel.

Prachtige koffer met eigen naam erop van mijn kleindochter .....snelle levering....fijne aankoop!

Super snelle service

Super snelle en duidelijke service

Hele leuke producten. Ik had wat haast met mijn bestelling i.v.m. een verjaardag. Dit had ik vermeld bij de opmerkingen. Ze hebben er voor gezorgd dat mijn bestelling een dag eerder dan verwacht is afgeleverd. De producten zien er goed uit en ik ben uiteraard erg tevreden over de service.

Helemaal top.

Snelle levering, artikel precies zoals op foto. Ben superblij met de luiertas! Zekerrr aan te raden!

Keurig geleverd binnen termijn, zeer tevreden

Ik had nog een vraag, deze werd zelfs 's avonds nog direct per mail beantwoord. Bestelling keurig op tijd geleverd, heel blij mee.

Heel goede ervaring, vlotte levering van gepersonaliseerde handdoeken en ook van goede kwaliteit! Wij zijn er heel blij mee. Een echte aanrader

Snelle levering Goed geborduurde naam in de bestelde kleuren Top!

mooi

leuk en grappig, ben wel benieuwd naar de kwaliteit maar at moet de tijd uitwijzen

Fris, sterk, uniek kraamcadeau

De broodtrommel en beker met naam waren gemakkelijk te bestellen, snel geleverd en zien er kwalitatief goed uit.

Leuk

Ik zocht een origineel valentijsncadeau voor een wielrenner en vond hier drinkflessen om te personaliseren. Nu ben ik een beetje bij hem op zn training 😁

Prima winkel.

Leuke cadootjes. Schattige knuffels. Mooie afwerking van de badcapes. Borduring volgens opdracht. Kleuren klopten met afbeelding. Ik ben een tevreden klant.

Super mooi en snelle bezorging

Heel erg blij mee!

Goede service, goed product en goede communicatie over levering

Mooi en professioneel

Geweldig snelle levering. En perfect product

snelle levering en mooi product

snelle levering en product ziet er mooi uit. punt van verbetering vind ik het aanbod van de verpakking. Ik heb het laten verpakken in roze vloeipapier met kadotas maar vind het er maar wat sober uitzien. Oke, de verpakking was 2,95 maar had achteraf voor mij niet gehoeven.

Mooi en snel geleverd product

Ik heb de bestelling binnen twee dagen thuis ontvangen. Bedrukking op het product zag er heel netjes uit en is van goede kwaliteit.