Het was WEER hartstikke mooi geworden

, De beschrijving bij de artikelen is makkelijk te begrijpen en het resultaat is zo mooi !!! Dit is mijn 2 de bestelling geweest en ik weet nu al dat ik hier jaren zal terug komen!!

Wat leuk om zo'n enthousiaste reactie te lezen, bedankt! Graag tot een volgende keer!

Precies zoals je verwacht

Heerlijk zachte knuffels en mooi geborduurd!

Snelle service veel keus en mooie producten

Super snel bezorgd en ziet er erg leuk uit. Prijs is wel aan de hoge kant.

Helemaal Top!!

Snelle service, mooie kwaliteit echt altijd tevreden KoterKado dankjewel

Het rugzakje ziet er leuk uit! Ook zoals ik het had vverwacht! En vond het een supersnelle levering! Top!

Gewoon goed geregeld!

toppie!

Fijne winkel met veel keuze

Prachtige baby cadeaus , goed volgens wens gedrukt en uitstekend afgewerkt. Keurige en snelle levering. Een aanrader voor gepersonaliseerde cadeaus!

Niks op aan te merken

Een happy horse met naam bedrukt bestelt. Snelle levering en precies zoals ik had verwacht. Het is goed in de smaak gevallen als kraamcadeau.

Goede service snelle levering leuke produkten

Prettig

Ze vonden het leuk cadeau

Mooie badcape, netjes geborduurd

Koterkado heeft een ruim assortiment met kwalitatief goede producten. De badcape die ik heb besteld voldoet volledig aan de verwachting. De kleuren komen overeen met de website en de geborduurde naam erop was erg netjes gedaan. Leuk kraamcadeau om te geven! Snelle service, ze houden je goed op de hoogte via mail van het proces en levering binnen afgesproken tijd.

Wat een leuke recensie, dank je wel! Graag tot ziens bij Koter Kado!

Snelle verzending en nette afdruk op het rugtasje. Jammer dat de schouderbanden van het rugtasje niet voorgevormd en zacht zijn. Dat is prettige voor de kleintjes met dragen.

Hele mooie beker en broodtrommel

Snelle levering en het ziet er heel mooi uit

Mooi armbandje!

Een mooi en handig armbandje, heel fijn!

Super klanten service. Kan niet beter! Top product. Wij zijn er blij mee :)

Sporthanddoek bevalt prima. Handig formaat voor tijdens sport. Goede kwaliteit. De persoonlijke touch maakt het af.

Snelle levering en goede kwaliteit

Mooie tas besteld voor mijn dochter, snel binnen en volledig naar wens. Dank jullie wel!

Snelle levering ziet er goed uit

Weer een uniek kado ontvangen. Niet duur, snel geleverd en prachtig voor mijn kleindochter om van Sint te ontvangen.

Altijd netjes verzorgt en leuk ingepakt

Wij bestellen regelmatig bij Liter en zijn altijd dik tevreden. Goede kwaliteit, snel, betrouwbaar en betaalbaar. Waar vindt je dat nog.

Eenvoudig bestellen, prima service, vlotte afwikkeling

Dat wat ik bestelt heb keurig binnen gekregen

Superleuk

Handige zwembroek die kinderen makkelijk zelf aan en uit kunnen doen, mooi materiaal, leuk zo de naam op de achterkant... De zwemjuf vond het geweldig, die moeten ze in het zwempakket doen zei ze ji

Super snel binnen❤️

Fijn dat het super snel binnen was!!