Mooi product, zeer snel geleverd

Een heel mooi product, al had de handdoek van een iets dikkere kwaliteit mogen zijn. Maar het ziet er nog steeds heel goed uit. De kleuren zijn prachtig en komen goed overeen met de kleuren die ik op het scherm zag tijdens het bestellen. Heel snel geleverd!

Vlotte levering, dat wat ik bestelde.

Besteld, betaald en geleverd ! Goed hoor!

Snelle service en mooie kwaliteit tas

Voor de kinderen een gepersonaliseerde sport-/weekendtas besteld. Snelle service en zo op het oog goede kwaliteit tas. Moet nog ervaren hoe lang deze meegaat, maar lijkt prima.

Vertederend

Hele mooie knuffel, met duidelijke print, goede communicatie & snelle levering!

Weer super

Duidelijke site , veel keus, netjes gemaakt, goed verpakt , snelle levering !

Super mooi

Het kado voldoet aan de verwachting is super mooi

Mooi afgewerkt, snel bezorgd

Mijn bestelling kwam snel. Het was precies wat ik verwachtte. Netjes afgewerkt.

Super.

Super, snel bezorgd en prima kwaliteit!

Perfect, zoals altijd!

Dit was mijn 10e bestelling bij Koterkado en ze stellen echt nooit teleur! Kwaliteit = TOP Levering = TOP Product = TOP Ik ga hier zeker nog 10x vaker bestellen!

Wauw bedankt Wendy voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over ons en over de Happy Horse konijnen met geborduurde naam. Graag tot een volgende keer weer!

Verzorgd

De naam is zeer mooi gestikt. Mooi konijntje Enkel de verzendtijd kan sneller maar daar kunnen jullie waarschijnlijk niets aan verranderen. Mvg, Roos

Slecht!

De knuffel die ik gekocht heb is mooier op de site dan in het echt

Bedankt voor uw review over de Happy Horse knuffel. Ik zie geen mail van u staan over deze bestelling? We horen graag van u op [email protected].

Snelle goede levering

Mooie kwaliteit, snelle levering

Mijn bestelling is snel en goed aangekomen en voldoet aan mijn verwachting, wat wil een mens nog meer.

Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat de zwemtas met naam enthousiast is ontvangen. Graag tot ziens bij Koter Kado!

Foto van klare bestelde product ontbreekt

Goede firma voor kado

Prachtig en super snel bezorgd.

Prachtig

prachtig shirt

Goede kwaliteit, fijn service! Met naam erop, maakt het kado extra leuk.

Goed geleverd

Netjes en correct geleverd, en mails worden snel gelezen en beantwoord.

Geweldig!!

2 prachtige tasjes met naam besteld! Wat een snelle verzending en wat zien ze er prachtig uit! Heel goed en stevig materiaal waar we heel lang plezier van kunnen hebben! Al super veel complimentjes gekregen over de tasjes van onze tweeling!

Bedankt voor uw mooie 5 sterren review over ons en onze Lukkies Teddy rugzakjes met geborduurde naam! Fijn dat alles naar wens is. Graag tot een volgende keer!

Te Gek

Hele snelle levering. De naam is er prachtig op geborduurd!! Erg tevreden!

Altijd een succes

Alle gepersonaliseerde cadeautjes die mogelijk zijn, koop ik bij KoterKado.

Top kwaliteit en razendsnelle verzending

Ook deze keer ben ik weer super tevreden! De kwaliteit van de handdoek die wij hebben besteld is erg goed en hij was ook nog eens binnen 2 dagen in huis!

Service en kwaliteit!

Superbedankt voor het mooie gepersonaliseerde rugtasje! Echt goede kwaliteit. Ook heel snel bezorgd waar ik erg blij mee was!

Mooi product en snelle levering

Mokken met naam besteld. De mokken zijn mooi en komen overeen met de afbeelding.

Superleuke knuffel met naam

Leuk persoonlijk kraamcadeau voor in een kraammand. Snelle bezorging!

mooi kraamcadeau

snelle levering. rugzakje ziet er erg mooi uit

Bedrijfsgegevens

Kolding 10

2993 LN Barendrecht

(0180) 546346

[email protected]

Over Koter Kado

Koter Kado levert al sinds 2005 de allerleukste gepersonaliseerde kadootjes voor jong en oud. Alle producten worden door ons zelf geborduurd, bedrukt, gegraveerd etc. Personaliseer naar wens en maak het uniek. Van Teddy rugzakken tot handdoeken, van Happy Horse knuffels met naam tot bedrukte T-shirts, slaapzakjes, dekentjes, lakentjes, beautycases, toilettassen, sporttassen, bidons, RVS Isolatieflessen met naam en nog veel meer. Kijk snel naar alle mogelijkheden. Nog vragen? Mail ons op [email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.