TOP!

Leuke artikelen, snelle correcte levering.

Super snelle service

Mooi product, snel ontvangen!

Mooie kwaliteit

Cadeau verpakking was minder. Knuffeltje zat gepropt in een naar mijn mening te klein doorzichtig zakje. Eruit gehaald en zelf verpakt. Verder geen op of aanmerkingen.

Ik zie dat u niet voor een kadotasje had gekozen, maar voor het inpakken in doorzichtig cellofaan. Dit zit inderdaad strak op het product heen, omdat het geen tasje is, maar folie. We zien u graag terug bij Koter Kado!

Leuke tassen en goede service

Goede prijs-kwaliteit verhouding; kleur en lettertype komen overeen met de werkelijkheid; snelle levering; klein probleempje was direct opgelost.

goede ervaring maar traag

Fijne site maar het duurt lang voordat het product er is.

Normaal gesproken versturen we binnen 1-2 werkdagen, maar deze week is het extreem druk. Dit komt door de Oranje koorts waardoor we vele honderden oranje shirtjes aan het bedrukken zijn, en door Vaderdag a.s. zondag. Buiten de reguliere bestellingen voor kraamkadootjes en verjaardagskadootjes, brengen het EK en Vaderdag een enorme hausse aan bestellingen mee. In uw geval hebben we 1 extra werkdag nodig gehad. Excuses voor deze lichte vertraging. We zien u graag terug bij Koter Kado!

mooie tas

We hebben een mooie tas met de naam van onze dochter ontvangen. DHL had het pakketje wel door het slaapkamerraam naar binnen gegooid, waar het achter de gordijnen belandde. Het duurde dus even voor we doorhadden dat hij binnen was...

Oei, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses daarvoor. Ik zal dit bij DHL kenbaar maken. Gelukkig is de tas terecht gekomen. Bedankt voor uw review!

Prachtige badcape

Prachtige mintgroene badcape bestelt. Met naam. Was er snel genoeg. Ik werd goed geïnformeerd over de betaling, de bestelling, het proces, het versturen en ten slotte door welke pakketdienst en wanneer.

Keurig afgewerkt product

Snelle levering, keurig netjes geborduurde geboorte beer ontvangen!

Snelle levering en super kwaliteit

Ivm drukte zou het wat langer duren. Shirt in 3 dagen ontvangen en super leuk en mooi

Super snel en netjes!

Bestelling is keurig geleverd!

Leuke tutpopjes besteld

Wij sturen onze zwangere collega's een tutpopje tijdens hun zwangerschap. Ik heb gevraagd of dit ook met ons logo kon en er werd goed meegedacht. Gemakkelijk om te bestellen en snel geleverd. Ze zien er goed uit!

top !

Knap gemaakt, snel ontvangen

Mooi product

Mooi product, erg tevreden!

Was nu de eerste keer niet goed

Armbandje besteld telefoon nummer niet helemaal erop,contact gehad .Werd netjes afgehandeld ,krijg nieuw.

Geweldige tas kind was er super blij mee En alles naar behoren

Prima ervaring

Heel mooi product, correcte en snelle levering

Prima service, product zag er goed uit.

Snelle bezorging en het product zag er mooi uit.

super producten, heel erg blij mee

de producten die ik heb besteld, zijn heel gaaf geworden. Heel erg tevreden!!

Mooi en goed product

Mooie kleuren, fijne stof. Blijft mooi na wassen.

prijs/kwaliteit is top

Snel geleverd, gekregen wat ik had verwacht.

Valt een beetje tegen

Kleur aquablauw is eigenlijk turkoois. Het brilledoosje is eigenlijk een hoesje geen doosje. Het is ook veel kleiner dan gedacht.Jammer!

Het "brilledoosje" is inderdaad een hoesje, daarom heet het product ook "Brillenhoesje met naam" https://www.koterkado.nl/brillenhoesje-met-naam-bedrukt Ik vind het jammer dat u een groter exemplaar had verwacht, bij het product staan de afmetingen immers duidelijk vermeld: Afmetingen ca. 16 cm breed en 8 cm hoog We vinden het jammer dat u ondanks onze zorgvuldige informatie en productfoto, een andere verwachting had.

Perfect!

Van bij bestelling nodige inlichtingen via mail en exacte mededeling van verder verloop productie. Ook beloofde tijdspanne levering werd perfect nageleefd. Product voldoet aan verwachtingen.

Één zeer tevreden klant

Één zeer tevreden klant