Snelle levering en mooie goede kwaliteit
Ik heb al aantal gepersonaliseerde baby dekentjes besteld, ben er super tevreden mee. Klantenservice reageert ook heel snel per mail als je een wijziging wilt. Zeer vriendelijk. En de verzending was zo snel ik had het binnen 2 dagen thuis!!
Wat een geweldige review, bedankt voor de mooie woorden! Wat fijn om te horen dat je al meerdere gepersonaliseerde babydekentjes bij ons hebt besteld en dat je zo tevreden bent over zowel de kwaliteit als onze service. We vinden het belangrijk om snel te reageren en mee te denken wanneer er nog wijzigingen nodig zijn, dus het is extra leuk om te lezen dat je dat hebt gewaardeerd. Ook zijn we blij dat je bestelling zo snel in huis was! Bedankt voor je vertrouwen in Koter Kado en we hopen je in de toekomst weer te mogen helpen met een mooi persoonlijk cadeau.
Ik loop hier altijd een handdoek met naam als afacheidscafeau voor mijn gast kindjes. Een mooie blijvende herinnering aan hun tijd bij mij. De kwaliteit is zeer goed. Mooie stevige handdoek en de bedrukking is ook zeer mooi. Echt een duurzaam cadeau.
Wat een prachtige review, dank je wel! Wat bijzonder dat je onze handdoeken met naam gebruikt als afscheidscadeau voor je gastkindjes. We vinden het ontzettend mooi om te horen dat ze zo'n blijvende herinnering vormen aan hun tijd bij jou. Fijn dat je ook zo tevreden bent over de kwaliteit van de handdoek en de bedrukking. Bedankt voor je vertrouwen en voor het delen van je ervaring. We hopen nog veel gastkindjes blij te mogen maken met een persoonlijk cadeau!
Gasten doekje zag er mooi uit. Bezorg kosten voor een brievenbus pakje zijn wel heel hoog. Communicatie met Klanten service was moeizaam en niet echt klant vriendelijk
Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat het gastendoekje goed is bevallen en er mooi uitzag. We begrijpen je opmerking over de bezorgkosten voor een brievenbuspakje. Deze kosten zijn opgebouwd uit verzending, verpakking en verwerking, maar we snappen dat dit voor een kleiner pakketje als hoog kan worden ervaren. Onze telefonische klantenservice wordt verzorgd door een extern callcenter. We vinden het vervelend om te horen dat het contact met de klantenservice moeizaam en niet klantvriendelijk is verlopen. We nemen je feedback daarom zeker mee in onze evaluatie met hen, zodat dit verbeterd kan worden. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen en graag tot een volgende keer!
Wordt mee gedacht maar helaas mijn bestelling was fout door een Meet fout verkeerde knuffel. Wel opgelost door korting te geven maar toch balen
Had voor vaderdag een gepersonaliseerde bbq schort besteld. Was ruim op tijd geleverd en mooie kwaliteit. Toen mijn vader het schort ging passen bleek het alleen bij de hengsels bij zowel de nek als de rug veel te groot. Er miste wel 10 gaatjes. Het schort hing veel te laag en ook achter had er nog een heel persoon bij gekund. Mijn vader is van gemiddeld formaat dus erg raar dat dit zo extreem groot valt, het leek wel voor een persoon van 150 kilo gemaakt. Erg jammer want nu moeten we er zelf nog gaatjes bij gaan laten maken, en hij kon het ook niet meteen gebruiken
Bedankt voor je review en fijn om te lezen dat het schort op tijd is geleverd en dat je tevreden bent over de kwaliteit. Jammer om te horen dat de pasvorm niet naar verwachting was. We hebben bewust gekozen voor een ruim verstelbaar model, zodat het schort voor veel verschillende lichaamsmaten geschikt is. We begrijpen echter dat dit in jullie situatie juist heeft geleid tot een minder prettige ervaring, zeker omdat het cadeau voor Vaderdag bedoeld was en niet direct gebruikt kon worden. We nemen je opmerking over de lengte van de nek- en taillebanden mee bij het beoordelen van ons assortiment. Feedback zoals deze helpt ons om onze producten en productinformatie verder te verbeteren. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Ondanks de maatvoering hopen we dat je vader alsnog veel plezier zal hebben van zijn gepersonaliseerde schort en zien we je graag weer terug bij Koter Kado!
Keurige website makkelijk en duidelijk om te bestellen . Keurig verzonden en verpakt Bedrijf maak waar wat ze belooft
Ik had zelf niet goed de gegevens ingevuld. Zijn prima te bereiken. En alles wordt weer keurig hersteld. Snelle levering Prijs/kwaliteit prima
Keurig verzorgd, zou het de volgende dag in huis hebben gehad, helaas liet DHL het afweten, was op de via de mail verwachtte tijd van DHL thuis. Geen bezorger geweest, maar pas de volgende dag lag het bij een DHL point. Maar dat is niet jullie schuld, ik ben helemaal blij met het badjassen.
De knuffel is prima, die kende ik al. Ik heb deze laten maken voor mijn nichtje. Voor mijn zoon had ik lang geleden er ook één besteld met zijn naam erin gestikt. Super mooi. Nu kreeg ik deze knuffel en deze naam is met een textielsticker erop gedrukt. Veel minder mooi, de haren zijn in dat gebied platter gedrukt en het ziet er plastic uit. Het is mijn eigen schuld weet ik nu, want je hebt gestikt en gedrukt. Maar als ik dit van te voren wist, had ik hem niet besteld, want persoonlijk vind ik gestikt veel mooier dan gedrukt.
Bedankt voor je review. We begrijpen dat je teleurgesteld bent wanneer je een andere afwerking verwachtte. Zeker als je eerder een geborduurde Happy Horse knuffel hebt besteld en daar erg tevreden over was, kunnen we ons voorstellen dat de bedrukte uitvoering anders aanvoelt en oogt dan je had gehoopt. Voor onze Happy Horse knuffels bieden we zowel een geborduurde als een bedrukte variant aan. Ze staan naast elkaar op onze website, de bedrukte versie is iets voordeliger geprijsd dan de geborduurde uitvoering. Bij ieder product vermelden we welke personalisatie wordt toegepast, zodat klanten kunnen kiezen voor de uitvoering die het beste bij hun wensen past. Helaas is dat in jouw geval niet voldoende duidelijk geweest, waardoor je een andere verwachting had van het eindresultaat. Fijn om te lezen dat je wel tevreden bent over de knuffel zelf. We nemen je feedback mee om te blijven kijken hoe we het onderscheid tussen de verschillende uitvoeringen nog beter kunnen communiceren. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen en hopelijk zien we je nog eens terug bij Koter Kado!
DHL was het pakket kwijt. Kreeg een nieuwe levering..
Heel erg bedankt, voor de goede servers!
Mooie fles, maar zuigsysteem defect bij levering. Contact gehad klantenservice nummer, zou terug gebeld worden ivm vertrek vakantie, nooit gebeurt. Fles niet mee kunnen nemen op vakantie.
Bedankt voor de review. Ik heb 3 x gemaild naar u maar kreeg nooit een reactie? Wellicht komt onze mail in uw spam, kunt u dat controleren en dan terugmailen?
Ik heb een toilettas met naam besteld, Op de website kan je dat heel gemakkelijk doen en het werd snel geleverd.
Slecht afgeleverd
Bedankt voor uw review. Ik heb u gemaild en gevraagd om een foto van het product te sturen, zodat we het zsm kunnen oplossen voor u.
Ik heb al diverse cadeautjes besteld bij Koter Kado en ben telkens weer zeer tevreden. Altijd correct, snelle levering en enthousiaste reacties van de ontvangers. Als ik een cadeau nodig heb, bestel ik steevast bij Koter Kado. Een echte aanrader!
Bedankt voor deze mooie 5 sterren beoordeling, heel fijn om te lezen dat alles elke keer zo naar wens is, dit horen we graag!
Het is makkelijk en duidelijk hoe je moet kiezen en bestellen. Ik kreeg ook duidelijke informatie over hoe en wanneer het product werd verstuurd. Het product voldeed aan mijn verwachting.
Bedankt voor deze mooie review, super om te lezen dat alles naar wens was. Graag tot de volgende keer!
Bestel hier al vanaf 2005 al onze gepersonaliseerde kadootjes naar volle tevredenheid!
Wauw Jolanda, wat leuk om te lezen dat je al vanaf het begin bij ons bestelt! Heel leuk om te horen, bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling!
Konijn met ipdruk voor geboorte gekocht. Zag er mooi uit kwam snel binneen perfect
Super snelle levering!! Goede spullen, zoonlief helemaal blij met zijn duidelijke herkenbare spullen. De toilettas is wel mega groot, kon zelfs zijn handdoek bij in. Al met al, heel blij met de bestelde spullen! Dank
Mooie kwaliteit, leuke spullen!
Er wordt nu al om een review gevraagd, terwijl ik nog niets heb ontvangen. Ik vind het(te) lang duren voordat ik mijn bestelling heb ontvangen.
Bedankt voor uw review, wat jammer om te lezen dat DHL het nog niet heeft bezorgd. Wij hebben het op 9 juni al verstuurd zie ik. Kunt u ons even mailen op [email protected] dan kunnen we een passende oplossing bieden. Excuses voor het ongemak!
Zeer goede kwaliteit, snel geleverd. Perfecte service!
Mooie fles. Snelle levering. Goede kwaliteit
Snelle levering en een mooi product!
2 Ecologieweg
HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM
Click here to view our Thuiswinkel Reviews certificate.
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours