Gewoon goed

Duidelijke bestelpagina. Snelle levering en een keurige handdoek met naam ontvangen.

Ik ben heel tevreden over Koter Kado.

Het product dat ik ontvangen heb, beantwoordt aan mijn wensen; de levering verliep vlot en stipt.

Ik heb twee teddy-tasjes voor mijn zoontjes besteld. In eerste instantie was ik niet tevreden over de zichtbaarheid van de namen op de tassen, maar deze klacht is keurig opgelost en ik kreeg twee nieuwe tasjes toegestuurd. Goede service!

Bedankt voor uw review. Ik heb u via mail benaderd en ben in afwachting van uw reactie.

Snel

Goede website snel en goed verpakt verzonden Aanrader !!!

Tevreden over product en drukwerk, maar

Fraai product, netjes bedrukt, verzorgde verzending en snel. Punt van kritiek is de “ maat”. Ik bestelde twee kinderzweetbandjes, beide best geoot maar vooral ongelijk: één vd twee heeft een gewone volwassenmaat, dat is jammer. ( als je specifiek voor n kind bestelt) Buiten dit, geen enkel minpunt en aanradenswaardig

Bedankt voor uw review. De zweetbandjes zijn er in 1 maat, universeel, dus niet speciaal voor kinderen. We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug bij Koter Kado!

Vas zeer tevreden

Netjes op tijd

Fijn

Fijne communicatie, snelle levering. En zelfs wat niet meer in assortiment zat werd nog wel geleverd.

Snelle levering en mooi product

Heel leuk gepersonaliseerd Teddy rugzakje besteld voor mijn kindje. Snel geleverd en mooi.

Ik had twee konijnen knuffels van Happy horse. Ik had in hun oren de naam van de pasgeboren kind laten borduren. Het zag er perfect uit! Snelle levering. Niet overdreven meer betaald dan wat de knuffel eigenlijk kost.

Wat ik ervan verwacht

Duidelijk herkenbare schooltas

Onze tweeling dochters gebruiken deze tassen, voor zwemles , dansles en gymnastiek op school . De tas is mede dankzij de persoonlijke naam, heel duidelijk herkenbaar , dus makkelijk en snel te pakken , in groepsverband . Heerlijk ruim, alles kan erin. Medicijnen , bril e.a. kunnen in het kleine voorvak, achter de rits. Wij zijn helemaal tevreden .

Bedankt voor uw review over onze bedrukte Retro schoudertassen met naam. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Graag tot ziens bij Koter Kado!

Zeer, zeer tevreden

Was makkelijk te bestellen en snel binnen. De rugzak is van mooie kwaliteit en de kleur van de naam is zoals ik het voor ogen had. Zeer tevreden en zal zekker nog een X bij jullie wat bestellen.

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de bedrukte rugzak, bedankt voor uw mooie review. Graag tot een volgende keer!

Heel mooi en goefe kwalitei

Bedankt voor uw review, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het bestelde kinderschort met opdruk. Graag tot ziens bij Koter Kado!

Mooi product

Ik moet nog contact opnemen met betrekking tot een bestelling. Dus dat even afwachten

Snelle levering en product is precies zoals de foto!

Ik heb een teddy rugtas, waarop je een naam kan laten bedrukken. Veel opties qua kleur en duidelijk hoe het eruit komt te zien. Een aanrader om via koter te bestellen!

Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat de teddy rugzak met naam helemaal naar wens was. Graag tot een volgende keer!

Mijn ervaring met Koter Kado is zeer prettig!

Mijn ervaring met Koter Kado is zeer prettig !

Bedankt voor uw mooie 5 sterren beoordeling!

leuk product, mindere afwerking

Jammer genoeg was 1 oogje van het konijn niet zichtbaar. Eerst wilde ik het terugsturen, maar na lang zoeken zat het diep verstopt achter de muntgroene haartjes van de pels. Haartjes zelf zo goed mogelijk weggeknipt zodat het oog toch zichtbaar werd en het toch nog mooi was om als kadootje af te geven. Jammer genoeg had dit wel vermeden kunnen worden als de kwaliteitscontrole ietsje beter was gebeurd. In het verleden hier nogmaals besteld en toen was alles prima in orde.

Bedankt voor uw review over het Happy Horse knuffeldoekje. Ik heb niet eerder gehoord dat een oogje op een knuffeldoekje wat verstopt zat achter de pluche stof, we zullen er op letten. We gaan ervan uit dat M inmiddels heerlijk ligt te knuffelen met het doekje en zien u graag weer terug bij Koter Kado!

Fijne duidelijke site ,heb een rugzak voor onze kleinzoon besteld.De info was duidelijk ,de levering snel .T mail contact verliep eveneens duidelijk.Fijn om een bestelling te kunnen doen bij dit bedrijft ,bedankt.

Bedankt voor uw mooie 5 sterren beoordeling. We wensen uw kleinzoon veel plezier met zijn stoere rugzak met raceauto en naam er op! Graag tot ziens bij Koter Kado!

ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Zogezegd werd mijn pakket geleverd helaas heb ik niets mogen ontvangen

Graag even mailen naar [email protected] dan kan de klantenservice dit voor u uitzoeken.

Snel en mooi

Het was makkelijk vorm te geven. De tas zag er mooi uit en het uiterlijk voldeed aan mijn verwachting. Het enige wat ik jammer vond was dar er in het grote vak niet nog een tussen schot of een kleiner vak zat. Maar verder was ik te vrede. Geen idee hoe goed de kwaliteit is want hij is nog niet gebruikt.

Steengoed!

Ik was te laat met het bestellen van een kraamcadeau, en doordat borduurhuisjolie.nl is gestopt ben ik terecht gekomen bij Koter Kado. Bij de bestelling een berichtje gevoegd dat ik te laat was en verzoek om indien mogelijk dezelfde dag nog te verwerken. En dat is gelukt, tegen alle verwachting in was het op tijd binnen (beetje mazzel met PostNL natuurlijk), maar helemaal top! En kwaliteit ook heel goed (Knuffelkonijn met geborduurde oren). Zeker nog een keer!

Bedankt voor uw uitgebreide review, fijn om te horen dat alles naar wens is. Graag tot een volgende keer!

Ruime gepersonaliseerde keuze . Leuk als kraamkado Je wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de bezorging.

Bedankt voor uw mooie 5 sterren beoordeling. Graag tot ziens bij Koter Kado!

Alles perfect.

Ik heb veel besteld bij KoterKado, Het fijnste is dat je alles mee kan kijken op de site zoals kleur / lettertype en wat je erop wilt. Alles is zoals het is !! Zelfs ze stoffen van kleding / knuffels heerlijk zacht en mooi.

Bedankt voor uw mooie beoordeling, wat fijn om te lezen dat u elke keer enthousiast bent over ons aanbod en service. We zien u graag weer terug bij Koter Kado!

Super, mooi en snel!

Fijne ervaring

Betrouwbaar!

Mooie producten, goede kwaliteit!

Kolding 10 2993 LN Barendrecht

(0180) 546346