Goed product

Hou er wel rekening mee dat de verzending soms vertraging heeft .

Besteld en op de aangegeven dag geleverd. Het bestelde schort ziet er super uit!

Goede kwaliteit

Tweemaal bedrukte lunchbox met bekers besteld. Waren netjes op tijd verzonden en degelijk verpakt maar helaas bezorgd DHL niet op zaterdag waardoor de cadeaus helaas te laat waren.

Super leuk cadeau

Voor mijn 3 kleinkinderen een voetbal tas besteld in hun favoriete kleur met naam erop. Ziet er geweldig uit. Ze zijn er heel blij mee.

Nog niks ontvangen

Wachtende

Goedemiddag, uw bestelling is via PostNL brievenbuspost onderweg naar België. Hier gaan wat extra werkdagen over heen. Mocht u het eind deze week nog niet hebben ontvangen, mailt u me dan even op info@koterkado.nl

Mooie producten met bedrukking.

Snelle service, goede kwaliteit alles naar wens gemaakt en goede prijs. Zou het iedereen aanbevelen

Ontzettend snelle levering

Artikel is conform bestelling.

Zie boven

Snelle levering goed product

Zeer netjes bedrukt

Over het algemeen prima,erg leuke rugzak.

Dit is de 3e keer dat ik een rugzak bestel... De 1e heeft ons zoontje 2 jaar meegedaan. Maar de 2e (exact dezelfde tas als de 1e alleen een andere kleur) was halverwege 't schooljaar al een eind op. Heel de binnenkant laat los. Door Corana gelukkig amper meer hoeven te gebruiken en voor 't volgende schooljaar daarom een nieuwe besteld. Hopelijk is deze weer beter van kwaliteit.

Altijd geslaagde kadoos!

Mooie schrijfmap met naam in sierletters besteld voor m'n vader, zag er superprofessioneel uit, hij was er heel blij mee! Snel geleverd!

Fijne en snelle levering

Snelle levering en goede kwaliteit

makkelijke bestelling

correct, makkelijk en kwalitatief in orde

Snel en netjes

Snel en netjes

Super snel en netjes!!

Ik had leuke bedrukte producten besteld en deze zagen er top uit en werden heel snel geleverd!

Ik had iets besteld voor Vaderdag op woensdag en het werd keurig vrijdags geleverd helemaal top

Vlotte en correcte levering

Vlotte en correcte levering

Fijne levering

Goed artikel. Snel geleverd echter grootte viel een beetje tegen van de stikker.

Snel en goed!

Besteld en binnen 2 dagen verzonden.

Vrij snelle levering, goed verzorgd. Kortom top

Wat een top bedrijf!

zelden vind je nog zo'n bedrijf met deze service. Voor een kraamcadeau moest de borduurde knuffel na drie dagen geleverd. Via de app heb ik contact gehad met Koterkado. Zij hebben er alles aan gedaan om te zorgen dat het cadeau op tijd geleverd zou worden. Ze hebben zelfs een speciale sticker op de doos geplakt. Dit bedrijf heeft een fijne, persoonlijke service en is zeer betrokken bij hun klanten.

Wat een fijne review, hartelijk dank. Fijn dat u onze service zo waardeert. We zien u graag terug bij Koter Kado!

Super eenvoudig geregeld

Alles verliep zoals je graag wilt dat je een online aankoop gaat.

Heel goed, snelle levering

Goede service, snel verstuurd.