Snelle levering, goed verpakt en resultaat prima

Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat het Baby badjasje met geborduurde naam zo enthousiast is ontvangen. We wensen u veel plezier bij het geven en zien u graag nog eens terug bij Koter Kado!

Snel

Snelle reactie via whatsapp en snelle levering

Bestellen al heel lang bij Koter Kado en zijn altijd dik tevreden!

Bedankt voor uw mooie 5 sterren review. Graag weer tot een volgende bestelling!

prima service

Snelle levering. Past door de brievenbus. Duidelijk beschreven wat je koopt, dat is online wel zo prettig.

Leuke knuffel

Dit is een bedrijfscadeau voor de medewerker. Wordt goed ontvangen!

Mooie badjas

Mooie badjas

Snelle levering van een prachtig product

Mijn bestelling werd snel geleverd, zodat de bedrukte schort op tijd binnen was, als kado voor de verjaardag van mijn man. De bbqschort is mooi geworden en van goede en stevige kwaliteit.

Bedankt voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat het leren bbq schort zo enthousiast is ontvangen. Nu hopen op een mooie zomer met veel BBQ gelegenheden! Graag tot ziens bij Koter Kado.

Goede kwaliteit

Snelle Levering. heel mooi gebouwduurd en goede kwaliteit. Ben er heel blij mee

Was prima missed allen nu met mijn 2 de bestelling geen korting bon voor een 3 bestelling ?

Heel snelle levering, goede kwaliteit!

Heel veel keuze wat betreft kleur en lettertype. Heel gemakkelijk om te bestellen en snelle levering. Goede kwaliteit van de handdoeken.

Goed en veel keus en duidelijk omschreven

Knuffel met naam zag er goed uit. Ik had het in cadeau in tasje laten verpakken maar ik vindt dat dit tasje wel een maat groter had gekund, knuffel zit nu in tasje en moet je flink aanduwen om hem erin te krijgen. Het oogt een beetje zielig

Een weekendtas en twee sleutelhangers besteld. Helaas zelf niet goed opgelet, ondanks dat ik er meerdere keren naar gekeken heb: ik heb 2 dezelfde sleutelhangers besteld ipv 2 verschillende. Ergens jammer dat dit ook niet door Koter Kado opgemerkt werd, als ik 2 identieke sleutelhangers had gewild had ik wel ‘x2’ aangeklikt ipv 2 dezelfde gemaakt. Het is waarschijnlijk fout gegaan toen ik bij het uiteindelijk resultaat zag dat er automatisch een tasje bij zat. Ik ben terug naar bewerken gegaan om deze eraf te halen.

Bedankt voor uw review. Wat jammer om te lezen dat u het verkeerd besteld heeft en ons om die reden een onvoldoende geeft en niet aanbeveelt. We wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u graag nog eens terug bij Koter Kado!

Top bedrijf

Leuke kraamkadootjes en meer… Súper snelle reactie en levering Voelt als familie!

Bedankt voor je mooie review Mireille! Graag tot een volgende keer weer!

Snelle levering, mooie kwaliteit

Helemaal top!

Mooie t shirt en een hele snelle service .

Snelle sevice

Goede en snelle service

Mooi bandje

Jammer dat het niet goed zichtbaar is cijfers en letters had ik het liefst zwart gekleurd gezien maar de maat klopt precies dus wij verliezen ze niet

Bedankt voor uw review. Zoals u op de foto's en in de omschrijving kunt zien, bedrukken we de bandjes niet, maar we graveren ze met een laser. Slijtvast en onuitwisbaar. Bedrukking kan na verloop van tijd en in de zon/zee vervagen. Onze SOS bandjes blijven altijd leesbaar. Ik vind het jammer dat u ons nu een onvoldoende geeft.

Fantastisch, goede kwaliteit en perfect afgewerkt!

Al vaak artikelen besteld hier en altijd tip-top in orde!!

Goed om te horen Jolanda, bedankt voor je review!

zeee goed, snelle levering

gewoon goed

Ziet er goed uit

Kaye R

Snelle levering, echt goed product! Ik heb altijd voor mijn dochtertje laten maken sinds dat zij heel jong was. Nu nog steeds. Heb ook voor mezelf en mijn man ook laten maken voor onze aankomende vakantie!

Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze SOS bandjes. Ik zie inderdaad dat u ze al bij ons bestelt sinds 2018! Bedankt voor uw vertrouwen. Graag tot ziens bij Koter Kado!

Mooie kwaliteit, zag er top uit Perfect als cadeau voor de 1e verjaardag. Supersnel geleverd.

Goed bedrijf

Goed bedrijf Snel geleverd

Geweldig.

Ik had er twee besteld ,en jullie vroegen toch in een bericht of dat klopte super lief.

Hele snelle levering!!!

Ik had gevraagd of hij met spoed kon verzonden worden. Hij was er ook heel snel!! Bedankt

Bedrijfsgegevens

Ecologieweg 2

3343LM HENDRIK IDO AMBACHT

(0180) 546346

[email protected]

Over Koter Kado

Koter Kado levert al sinds 2005 de allerleukste gepersonaliseerde kadootjes voor jong en oud. Alle producten worden door ons zelf geborduurd, bedrukt, gegraveerd etc. Personaliseer naar wens en maak het uniek. Van Teddy rugzakken tot handdoeken, van Happy Horse knuffels met naam tot bedrukte T-shirts, slaapzakjes, dekentjes, lakentjes, beautycases, toilettassen, sporttassen, bidons, RVS Isolatieflessen met naam en nog veel meer. Kijk snel naar alle mogelijkheden. Nog vragen? Mail ons op [email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.