snelle levering, correcte bestelling

Mijn bestelling werd snel verwerkt en op minder dan een week geleverd in België. Ik werd van alle stappen op de hoogte gehouden via mail. Betrouwbare website!

Leuk knuffelkonijn, snel geleverd.

Wij hebben een leuk knuffel konijn met naam opdruk in oor als geboorte kadootje kunnen geven. Super schattig!

heel fijn dat er direct gereageerd wordt wanneer er iets mis is gegaan en dat dit dan direct gecorrigeerd wordt. is belangrijk voor de betrouwbaarheid.

Alleen jammer dat niet duidelijk was dat de naam niet geborduurd, maar gedrukt zou worden.

Prachtig artikel met naam

Produkt voldoet met de verwachtingen. Produkt snel thuis gestuurd. Prima service

Ik heb inmiddels 7 hazen met naam geborduurd in linker oor als kraamcadeau weggegeven. Altijd enthousiaste reacties. Ze zijn ook zó leuk!

Bij elke babygeboorte hoeven wij nooit te denken wat we kopen! Altijd konijn met geborduurde naam en geboortedatum Altijd top kwaliteit en snel geleverd

Schattig dekentje! zat alleen een zwarte veeg op het dekentje dat het aan kwam. de stof is erg dun had hum wel wat dikker verwacht. Vedder super schattig.

Top product en snelle service

Fijne website en mooi eindproduct. Super tevreden!

Snel geleverd, het ziet er erg mooi uit .

Snel geleverd en het ziet er erg mooi uit.........top

Goed.

Alles ging zoals het moet. Mooie knuffel.

Snelle levering mooi product

Besteld product was erg snel geleverd en van goede kwaliteit! Alleen de cadeauverpakking waarvoor ik had betaald miste…

Mooi product, snelle levering

Ik woon al jaren in het buitenland maar bestel nog regelmatig leuke baby cadeaus via KoterKado. :)

Snel geleverd en product prima uitgevoerd.

Vlotte levering

Tas ziet er goed uit

Leuk knuffeltje en mooi geborduurd

Ik heb dit knuffeltje als kraamcadeau besteld. Hij was snel verzonden en super netjes geborduurd! Ik ga hier zeker vaker wat bestellen!

Werd goed op de hoogte gehouden tijdens Met alles.

Top .mooi product snel geleverd

Prachtig schort v mijn kleinzoon ,met naam . erg leuk Topkado!!!!

Geweldig geregeld

Kado uitgezocht, besteld, keurig afgehandeld! Goede en snelle service.

Super goede en snelle service

Zeer goede ervaring, werd goed op de hoogte over de bestelling van a tot z. De rugtas met naam was een cadeautje voor iemand en die waren erg blij verrast over het originele cadeau! Zeker voor herhaling vatbaar….

prettige winkel met goede service

prettige winkel met goede service

Probleemloos,

Precies wat ik had verwacht en snel geleverd

Netjes verpakt en mooi product Goed bedrukt

Zo een fijn zacht mooi kado om te geven.

Mooi product Mooi afgewerkt Top met naam heldere kleuren Topkado

Goed product en snelle levering.