Mooi pakket goed afgewerkt

Zag er erg top uit

Snel en goed geleverd

Veilige site snel en betrouwbaar

geweldig

alles perfect gegaan

Mooi kleur beker

Mijn zoontje is er blij mee met Letters! Mooi rood kleur opvallen.

Mooi ingepakt kadootje

Een Happy Horse knuffel laten bedrukken als kraamkadootje. De naam is er mooi op geborduurd en het is mooi ingepakt. Snel geleverd ook.

Top, mooi resultaat

Mooie bidons met naam gekregen

Kraamcadeau voor reuzebaby.

Ik heb een babymuts bestel met naam. Er stond dat het mutsje ruim viel maar in deze muts past de hele baby. Ik heb hem direct naar de kersverse ouders gestuurd. Die hebben de muts op de baby gelegd en een foto naar mij gestuurd. Duurt nog wel een paar jaar voor het past. Noem het dan geen kraamcadeau. Geen leuk cadeautje!

Bedankt voor uw review. We hebben inderdaad mutsjes die klein vallen, maar bij het type muts die u heeft besteld staat duidelijk vermeld dat hij ruim valt, en niet voor new born babies is. We hebben mutsjes voor pas geboren babies en mutsjes voor peuters. Jammer dat u daar overheen heeft gelezen en ons nu een 1 geeft terwijl wij hebben geleverd wat u heeft besteld.

Geweldige service!

Mooie en genoeg keuze aan producten! Reageren snel en zijn goed te bereiken.

goede service perfecte kwaliteit voor een leuke prijs

snelle levertijd !!

Is helemaal top

Super! Snelle levering! Ziet er super uit

Ik heb gekrijgen precies wat ik heb besteld

Mijn besteling was on tijd

Snelle levering! Naam stond super netjes op het bad jasje. Prijs kwaliteit prima! Dus eigenlijk gewoon alles helemaal tevreden over

Super leuk en snel geleverd

Leuke producten en wordt snel geleverd.

Prima product geleverd. Goed op de hoogte gehouden

Prima product geleverd. Goed op de hoogte gehouden

Duidelijke webshop. Snel geleverd. Goede kwaliteit

Mooie beer besteld, die snel binnen was.

Makkelijk te bestellen, prijs was ook oke voor het geleverde product

Mooi eindproduct

Snel geleverd en helemaal oké

Snelle levering, super leuke tas

Zo'n leuk klein tasje voor onze 2-jarige dochter die voor het eerst naar kdv gaat. Keuze uit een aantal dieren met naam en formaat is perfect. Dinsdag besteld, vrijdag geleverd. Heel erg blij mee.

Product snel en zoals beloofd

Product is zoals aangegeven en werd snel geleverd.

Snel, netjes en mooi

Ik ben super blij met mijn tas. Ik kreeg hem binnen een dag, en werd het netjes geleverd.

Goede kwaliteit, snelle levering met fijne track en tracé.

Prachtig geborduurd konijn ontvangen

Na het horen van een geboorte heel snel via internet een konijn uitgezocht. Ik heb de naam en geboorte datum in de oren laten borduren en dat is heel mooi gedaan. een snelle levering en de nieuwe ouders waren er erg blij mee.

Aanrader

Ziet er mooi uit kwaliteit is ook mega letters zijn mooi ! Boven verwachting