Mooie cadeaus

Snelle levering.

Gewoon goed!

Snelle service, erg blij met het product!

Top zoals altijd

Top zoals altijd goeie service

Snelle levering van een super mooi rugtasje.

Snelle levering en mooi product

Goede ervaring, snelle service en precies zoals omschreven

Ben nog nooit teleurgesteld!

Gepersonaliseerde producten worden hoogwaardig gemaakt..

Alles is volledig in orde. Alleen de knuffel rook sterk naar de verpakking, zelfs na het wassen. Ik hoop dat de geur snel verdwijnt.

Knuffel ziet er super uit naam gaat eraf

Prima winkel. De knuffel ziet er goed uit. Alleen de naam is erop gedrukt maar dat laat al los.

Mooie bekers

Mooie bekers met een mooie print, die je voor zover naar eigen smaak kan maken. Wat is dat leuk om te doen zeg, en zeker ook heel leuk om cadeau te geven.

Goed product

Een product dat van goede kwaliteit is en een goede service en kontakt.

Toppers!

Wat een leuke Pietenmuts! Dankjewel! Zo tevreden over Koter Kado. Mooie kwaliteit, goede service! Snelle levering echt geweldig!

Ik heb een dekentje met naam besteld en het voldoet aan verwachtingen. Mijn bestelling is snel en goed verpakt geleverd.

Mooie producten en opties

Bestellen gaat makkelijk, ruime keuze en opties. Mijn eindproduct zag er precies uit als op het voorbeeld voordat ik bestelde.

Prachtig resultaat en snel geleverd

Ik had in de opmerking gevraagd snel te leveren omdat ik het cadeau mee wil nemen naar t buitenland. Binnen twee dagen lag het klaar, fantastisch

Heel tevreden

Heel goed, zijn zeer tevreden

Helemaal goed

Snelle levering en product is zo als verwacht.

Prima product, verzending duurt iets langer

Product ziet er prima uit maar vanaf bestelling tot ontvangst duurt een paar dagen. En dat viel mij tegen.

Top website

Had sport/gymtasjes met naam en afbeelding voor onze kleinste fam.leden besteld 8 stuks. Erg blij mee. Stevige tasjes met duidelijk de naam, afbeelding in de gewenste kleur. Ik had wat verkeerd doorgegeven. Werd keurig hersteld. Ook een snelle levering. Top!

Fijn bedrijf, mijn bestelde geborduurde knuffel was niet helemaal goed, gemaild en foto's toegevoegd en 2 dagen een nieuwe toegestuurd gekregen, helemaal top en geweldige service.

Leuk assortiment. Gepersonaliseerde rugzak precies zoals verwacht en snel geleverd. Blij!

leuk cadeau

ik heb een leuke "berentas" ontvangen met de naam van het kindje op de voorkant

Perfect!

Een t-shirt met bedrukking besteld voor onze zoon en hij is er super (super!) blij mee. Het voldoet precies aan de verwachting.

In 1 woord super

Super snelle levering Product van goede kwaliteit Fijne service!

Heel tevreden

Wij zijn heel blij met de 2 mooie knuffeltjes voor ons zoontje!

Wat u geleverd hebt voldeed volledig aan mijn wens en verwachting..

Ecologieweg 2

3343LM HENDRIK IDO AMBACHT