eindresultaat is matig

Ik had de indruk dat het geborduurd zou worden maar het zijn k plakletters, dat is niet geschikt voor een baby als die daar op zabbelt. Dat was een teleurstelling. De levering was prima en ook de mails, maar helaas kan ik dit niet geven aan een baby Jammer, het zag er zo leuk uit

U kunt bij ons kiezen voor bedrukte en voor geborduurde producten. U heeft gekozen voor een product met bedrukking. Dit staat ook duidelijk in de omschrijving van het product dat u koos. De personalisering is er met een professionele warmtepers op aangebracht, het zijn geen plakletters. Uiteraard is het gebruikte flexmateriaal kindveilig. We doen dit al ruim 16 jaar en zijn dus enigszins ervaren op dit gebied. ;-) U kunt het knuffeltje dus met een gerust hart aan Jack geven. We zien u graag nog eens terug bij Koter Kado!

Mooie geborduurde badcapes

Erg leuk kraamkado.

Snel geleverd en kwalitatief in orde

Prima, zou hier zo weer bestellen

Snelle levering, mooi product.

Baby cadeau met opdruk besteld. Mooi gedaan. Goede service snelle verwerking.

Super snelle levering en geweldige service!

Ik kreeg het mutsje aan en ik was er echt instant verliefd op !!!! Ik had in de bestelbon geschreven dat ik het graag had meegenomen naar het ziekenhuis omdat ik op 11 mei 2021 ben uitgerekend en het zat volledig op tijd in mijn brievenbus en dat van Holland naar België !!!! Dankuwel voor de geweldige service het super schone mutske en schattige kouskes!!!

Zeer tevreden ! Leuke cadeautjes en snel geleverd

netjes!!

precies zoals het er uit ziet op de site snelle levering en goede kwaliteit

Heel mooi afgewerkt

Snelle levering en goed product

Paket was er ruim op tijd en het product is ook echt hoe het op de website wordt aangeboden. Kloppende kleuren, tekst etc.

Top!!!

Snelle levering, top kwaliteit! Blije kinderen hier!

prima volgens bestelling

prima volgens bestelling

Heel tevreden

Ik ben super te vreden. De website is heel duidelijk. Levering snel. Prijs ook goed!

Hartelijk dank, fijn dat jullie de naam opmerkten dat die niet was geschreven!

helemaal goed!

helemaal goed. snelle service, mooi kraam cadeau.

Snel en mooie kwaliteit

Snelle service, goeie kwaliteit

Snel geleverd en zag er geweldig uit

Rugzak en gymtasje besteld, levering was erg snel en het zag er top uit. Kind is helemaal blij met zijn nieuwe schooltassen.

Zeer goed survices,,, zeer snel dank daarvoor

Redelijk

Ik had een koffertje besteld met lotte gaat slapen. Helaas plakken de stickers niet echt geweldig. Ook een konijn besteld met naam geborduurd en deze zat scheef op het oor geborduurd. Was net op tijd binnen voor mijn bezoek richting familie dus toch gegeven anders met lege handen.. Heel erg jammer aangezien ze erg prijzig zijn. Ik bestel wss niet meer..

Heel mooi resultaat!

Snelle en nette levering

Prettige website, Snelle & goede levering, prima kwaliteit

Prettige website, Snelle & goede levering, prima kwaliteit

Prima! Snel en goed product

Armbandje met onze telefoonnummers besteld. Leuk ding, goed gemaakt en snel geleverd

Contact is heel omslachtig

Product viel tegen. Helaas geen oplossing geboden voor het ongemak

Helaas kon ik u niet tegemoet komen. U wilde de naam groter op de beker, maar u had al het maximale formaat ontvangen, precies zoals het voorbeeld op de site liet zien toen u de naam invoerde. Zoals via mail gemeld is het niet mogelijk om de naam nog groter op de beker te zetten.

Ik ben super tevreden om de rugzakken. De naam is correct en ook mooi gedaan. Zeker en vast goeie kwaliteit stof ook.

Een tas besteld, snelle levering en goede mooie kwaliteit!

Snelle levering en goeie kwaliteit